سانسور سر بریدن جیمز فولی در توییتر؛ چالش‌ مقابله با توحش آنلاین.

+21
رأی دهید
-0

MehranIrani - تهران - ایران
اینهم سندی دیگر از تبعیض نژادی در آمریکا،‌اینهمه آدم همین اتفاق برایشان افتاد و فیلمشان در همه جا پخش شد و هیچ خانواده ای اجازه اعتراض جهت عدم پخش فیلم کشته شدن عزیزانشان را نداشتند و یا اجازه داشتند ولی کسی توجهی نکرد اما حال که یک آمریکائی چنین اتفاقی برایش افتاده ... واقعا جای تاسف دارد که ما ایرانیها دل به ایجاد رابطه با آمریکایی بسته ایم که بر خلاف شعارش که در خصوص حقوق بشر بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد و .. میدهد کاملا تبعیض نژادی عمل میکند و اطمینان دارم اگر روابط با آمریکا بر قرار شود دوباره همان قرارداد کاپیتولاسیون هم پشت بند آن خواهد آمد و ....همه دروغ میگویند چه اینها که داخل کشورند چه آنها که خارج از این کشور ادعای حمایت دارند....
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:48
عاشق تبریز - تبریز - ایران
مگه مسلمان فقط سر همین یکی را بریدن...هزاران انسانهای بیگناه بدست این جنایتکاران گردن زده شدن...دقیقا از اجدادشان بهشون ارث رسیده علی هم 700 تا 700 تا گردن میزد !
شنبه 1 شهريور 1393 - 14:33
be_pa.khaste - هارلم - هلند
توویتر چرا زودتر این کار روح نکردی .واقعا شما‌ها خیلی‌ وقیح هستین این همه آدم کشته شدن شما حالا به فکر افتادی
شنبه 1 شهريور 1393 - 15:24
kian7 - آنتورپن - بلژیک
در مقایسه با صدها ویدیوی مشابه که در آنها اتباع سوری و عراقی و .. بهمین ترتیب کشته شده اند فیلم سربریدن این شخص بشکل عجیبی غیر واقعی بنظر میرسه ولی از آنجایی که قرار است بعنوان دست آویز و بهانه ای برای حضور مستقیم و دخالت در خواباندن بلوای داعش از این ویدیو استفاده ابزاری بشود از انتشارش اینگونه جلوگیری میشود!این ویدیو برخلاف ویدیوهایی از این دست دارای ساخت و کیفیت تصویری و صوتی بالایی است. برخلاف نمونه های مشابه فریاد الله و اکبر مومنین هیجان زده بگوش نمیرسد. جیمز فولی در حال خواندن متنی از پیش آماده شده بسیار آرام و تا حدی مصنوعی و بدور از ترس و اضطراب پیش از مرگ سخن میگوید. چاقویی که قرار است با آن سر ببرند با چاقویی که در تصویر انتهایی در کنار جسد قرار داده شده متفاوت است و .. بنظر میرسد که این شخص در حقیقت یک مامور سرویس مخفی بوده که بیش از دو سال در سوریه فعال بوده و در انتهای ماموریت به مرگ ساختگی به پیشبرد برنامه ای از پیش تعیین شده کمک کرده و البته با نامی جدید در گوشه ای دیگر از دنیا به زندگی ادامه خواهد داد.
شنبه 1 شهريور 1393 - 16:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.