حماس ۱۸ تن را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل اعدام کرد

گزارش ها حاکی است که گروه حماس روز جمعه ۳۱ مردادماه در غزه ۱۸ تن را به اتهام جاسوسی برای اسراییل اعدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هفت نفر از این محکومان به اعدام، در حالی که صورت هایشان پوشیده و دست هایشان به پشت بسته شده بود روز جمعه در مقابل مسجدی در یکی از میدان های شهر غزه و در انظار عمومی به ضرب گلوله افراد مسلحی ماسک برچهره داشتند، اعدام شده اند.

وب سایت «المجد» وابسته به حماس در همین زمینه اعلام کرده است، ۱۱ تن دیگر در یک مقر پلیس در بیرون از غزه اعدام شده اند.

این وب سایت تصریح کرده است: مقاومت (گروه های مسلح فلسطینی) عملیات خود را برای هدف قرار دادن کسانی که با اشغالگران (اسرائیل) همکاری می کنند، آغاز کرده است.

طبق این گزارش در متنی با امضای «مقاومت فلسطین» که بر روی دیوار بالای اجساد این اعدام شدگان قرار داشت، آمده است: آنها اطلاعاتی در خصوص محل استقرار مبارزان،‌ تونل ها، مهمات و تجهیزات مقاومت در اختیار اشغالگران قرار دادند که در نیتجه شماری از جنگجویان و مردم به دست اشغالگران کشته شدند. در نتیجه عدالت انقلابی درباره آنها اجرا شد.

در حالی این افراد در غزه اعدام شده اند که روز پنجشنبه شاخه نظامی گروه حماس از مرگ سه فرمانده ارشد خود در جنوب غزه در یک حمله هوایی ارتش اسرائیل خبر داد.

کتائب عزالدین قسام، شاخه نظامی گروه حماس، روز پنج‌شنبه نام این سه فرمانده خود را رائد العطار، محمد ابوشماله، و محمد برحوم اعلام کرد.

در ۴۵ روزی که از آغاز درگیری‌ها میان اسرائیل و گروه حماس در نوار غزه می‌گذرد، تاکنون دست‌کم دو هزار و ۵۸  فلسطینی و ۶۷ نفر نیز از طرف اسرائیل قربانی شده‌اند. 

+29
رأی دهید
-12

دوستدار - استهکلم - سوئد
حماس از زبونی و خاریش این 18 تن را اعدام کرد. کسانی را کشته است که حماس ادعا میکند برای انها مبارزه می کند . مردم به زجر امده فلسطین می ترسند که صدایشان را بلند کنند و گرنا بارها به حماس می گویند از درون قلبشان نا برای ما مردم مبارزه کن و نا از این بیشتر مردم را به بهانه های واهی اعدام کن و به کشتن بده. هر گروه و سازمانی اگر گفت برای ملت مبارزه میکنم و مردمان همین ملت را به بهانه های بکشد , این سازمان و گروه دروغگو هستند و برای منافع تعدادی از رهبرانشان مبارزه می کنند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 09:11
shayan_mehran - تهران - ایران
این وحشیا به خودشون هم رحم نمیکنن اونوقت توقع دارن اسراییل بهشون رحم کنه
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:09
راهجو - فریدونکنار - ایران
منم معتقدم خیلی از فلسطینیا از ترس اجازه میدن که از تو خونه هاشون موشک پرتاب بشه و بعد اسرائیل همون خونه رو بزنه! حماس به پست ترین شکل ممکن داره مردم فلسطین رو بکشتن میده فقط بخاطر ایدئولوژی رهبرانش و در نهایت قدرت طلبی و هرزه گی سردمداران!
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 08:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.