سوتی های بسیار جالب "کمپین سطل آب یخ "

+88
رأی دهید
-25

eckankar - ریجاینا - کانادا
اینجور کارها فقط ناشی از تقلید کورورانه افراد از افراد سرشناس و معروف است که بیشتر با هدف جلب توجه انجام میشه. واقعا معنی این کمپین چیه ؟؟؟. صرف اینکه یک آدم معروف یک کاری رو انجام بده ، آیا دلیل کافی برای درست بودن آن یا الگوبرداری میتونه باشه ؟.
شنبه 1 شهريور 1393 - 01:25
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
مسخره بازی افراد سطحی . لودگی زنانه
شنبه 1 شهريور 1393 - 02:44
smart292 - ونکوور - کانادا
جهت اطلاع دوستان ،این کمپین جهت بیماری * ا.ل اس‌ * میباشد ، که این کار را یک بنیادی که بطور مجانی‌ کار میکنند، و جهت پول جمع کردن برای این بیماری براه انداخته شده است. و و برای اینکه بتوانند پول بیشتری جمع بکنند این کار را ابداع کرده اند و تنوع آن به این است که وقتی‌ شما پول را به این بنیاد هدیه‌ کردی باید یک سطل‌ آب یخ روی سر تان بریزید و در آخر اسم یک نفر یا چند نفر را نام ببرید که آن‌ها هم باید این کار را انجام بدهند با این کار هم پول جهت تحقیقات پزشکی جمع شده است. و هم مردم با این آب یخ در این فصل گرما لذتی برده باشند .فقط مواظب دوستان باشید که اسم شما را صدا نزنند با این حال این یک امر خیر است و بهتر از این است که پول به جیب امامزاده و امام یا آخوند مفت خور بریزید این پولتان در این جا جهت تحقیقات پزشکی خرج میشود ،این بهشت واقعی‌ است.
شنبه 1 شهريور 1393 - 06:56
raha1984 - هامبورگ - المان
یخ کنید !!
شنبه 1 شهريور 1393 - 08:06
rahaei - تهران - ایران
eckankar - ریجاینا - کانادا. یه کم مطالعه کن بعد صحبت کن! این بیماری که این کمپین براش پول جمع میکنه حسی مثل خالی شدن آب سرد روی سر برای فرد بیمار بوجود میاره. برای بالا بردن آگاهی و پول جمع کردن برای تحقیق و پیدا کردن دارو این کار باب شد. گرفتی حالا؟
شنبه 1 شهريور 1393 - 09:44
davood63 - تهران - ایران
اینها هم همدیگر رو به چالش کشیدند،ما هم خود را به چالش می‌کشیم ،،نتیجه همه همدیگر رو به چالش میکشند،، خدا نکنه چیزی از غرب بیاد و ما اون رو قر، قر نکنیم
شنبه 1 شهريور 1393 - 10:10
shaboruz - پاریس - فرانسه
smart292 - ونکوور - کانادا عزیز من شنیدم که وقتی نفر قبلی تو رو به چالش میکشه دو راه داری یا پول بدی و یا سطل آب سرد و رو سرت بریزی و دو سه نفر دیگرو به چالش بکشی . من فکر میکنم که میتونی سطل اب سردو با پول بخری.
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:41
جنگنده - تهران - ایران
کاش کمپینی هم برای محکوم کردن سیاستهای خصمانه آمریکای وحشی به راه میافتاد تا مردم دنیا به جای مسخ شدن توسط رسانه های آمریکایی مثل فیسبوک و هدر دادن ابی که روزی از الماس هم بارارزش تر خواهد شد, به حقیقت دنیا یعنی کشتار هزاران نفر توسط داعشیهای ساخته آمریکا و شیوع ابولا در آفریقا و فساد فراگیر در دنیا, پی میبردند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:25
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
دوستان: گویا مبتکر این چالش سطل آب یخ کوری گرفین ۲۷ ساله که این کمپین را در حمایت از بیماران ا ل س آغاز کرده بود متاسفانه در جزیری‌ای غرق شد و جان خود را از دست داد. روانش شاد
شنبه 1 شهريور 1393 - 18:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.