خاطره حجت الاسلام آقاتهرانی از 9 سال زندگی در آمریکا و کانادا: دختران آنجا آرایش نمی کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین ارزش برای زنان و بانوان جامعه حفظ و رعایت حجاب است.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمرتضی آقا تهرانیˈ پنجشنبه شب در نشست تخصصی تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی دینی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: حجاب زن باعث مصونیت او در جامعه شده و از چشم نامحرم بدور می ماند.
 
وی با استناد به حضور 9 سال خود در امریکا و کانادا گفت: دختران در امریکا آرایش نمی کنند ولی پیرزن ها به توصیه روانپزشکان برای جلوگیری از افسردگی کمی آرایش می کنند که این مساله را در مقایسه با ایران باید مورد تحلیل قرار داد.
 
آقاتهرانی افزود: برخی انسانها در اوهام و خیال قراردارند و این در حالی است که انسان باید خود را در ترازوی نقد قرار دهد .
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قدر انقلاب را نمی دانند و این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب بوده است.
 
به گزارش ایرنا، در این نشست که نمایندگان ولی فقیه در استان های یزد، چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم حضور داشتند، مردم با پیکر شهید گمنام وداع کردند.

+42
رأی دهید
-49

فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اصلا چه کسی تو رو به آمریکا و کانادا راه داده که حالا اومدی پُزشو میدی؟!
شنبه 1 شهريور 1393 - 01:22
Hombre - کارا کاس - ونزولا
أین یه قلمو راست میگه ، تو امریکاى مرکزى هم همین طور ...هیچ جاى دنیا انداره ایران ارایش نمیکنن
شنبه 1 شهريور 1393 - 02:09
highlight - کرج - ایران
حاج آقا آرایش زنها رو دستاویز کردی...!!! . ماشالا شما برو به حکم زنای شرعی صیغه موقت و لولیدن وازدواج با دختر خوانده بچسب
شنبه 1 شهريور 1393 - 01:56
sia-2012 - تهران - ایران
این رفته اونجا فقط لنگ و پاچه و سر و صورت دخترا رو ببینه !!!! مرتیکه یه وری !!!
شنبه 1 شهريور 1393 - 03:16
sarap - ونکوور - کانادا
مردک زر مفت میزنه! اینجا تو همین امریکا دخترا از سن خیلی پایین ، تو مدارس کلی آرایش میکنند باور نمیکنید؟ سرچ کنید!
شنبه 1 شهريور 1393 - 03:57
eydad - مونترال - کانادا
شما بزارین مثل اونجا مردم ازاد باشن اونوقت ببینین کسی ارایش میکنه یا نه
شنبه 1 شهريور 1393 - 04:11
arman93 - یزد - ایران
فضول میرزا - استکهلم - سوئد ببخشید نمیدونسته باید از شما اجازه بگیره . امریکا یک کشور آزاده هر کی خواست میتونه بره
شنبه 1 شهريور 1393 - 06:09
دنیای وحشی - تهران - ایران
حرف حساب و منطقی از هرکس که باشد می بایست پذیرفت . باوی موافقم .
شنبه 1 شهريور 1393 - 06:18
علی چپ دس - رشت - ایران
مردک داعشی
شنبه 1 شهريور 1393 - 06:32
ashab kahaf - لندن - انگلیس
اروپا هم همین صدق میکنه، حتی بیشتر از آمریکا. بماند که این مردک مفتخور منظورش چیز دیگه ست.بعدم تو کی آمریکا بودی ناقلا پسر؟! و اگه از هر کانالی هم رفتی،چرا ایقدر زل زدی به دخترها و دقیق شدی که آرایش دارن یا نه؟! دنبال صیغه میگشتی برادر؟یا ارشادکردن؟کسی ....هم بارت نکرد نه؟
شنبه 1 شهريور 1393 - 07:17
هستیا - شیراز - ایران
تو امریکا چه غلطی میکردی
شنبه 1 شهريور 1393 - 07:23
aashena - اتاوا - کانادا
راست میگه ارایش نمیکنن فقط بعضی از زنانی که اینجا حجاب میپوشند خیلی ارایش میکنند که میشه گفت ارایش زننده هم از دستاوردهای اسلامه .
شنبه 1 شهريور 1393 - 07:40
rezahiz - دوسلدورف - آلمان
این آخوند 2 زاری دست برقضا این حرفش راست ودرست ...اما خب آخوند خلاصه اینقدر شارلاتان بازی درآورده که این 1 قلم حرف راستش به دل نمیشینه. ..
شنبه 1 شهريور 1393 - 09:30
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
راست میگه، توی انگلیس هم فقط پیرزن ها آرایش میکنن، توی جوانها فقط محجبه ها و سیاه پوست ها خیلی اهل آرایش هستند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:42
بی خیال - کرمان - ایران
اینها جاسوس های تربیت شده آمریکا هستند برای بدبخت کردن مردم ایران
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:54
sama128 - شیراز - ایران
هستیا - شیراز - ایران دوست عزیز غلطی نمی کردی رفته بود 8 سال اونجا خانوما را دید بزنه ببینه آرایش می کنند یا نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! کار بسیار طاقت فرسایی داشته طفلک . اونهایی که خدای نکرده زبونش لال آرایش غلیظ میکردند به اونها قرص ویگرا میداده تا دیگه آرایش غلیط نکنند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این فریب کاران هزار چهره بقدری مشغول کارهایِ دنیأیی و سیاست بازی هستند که به عبادتِ معمول نمیرسند چه رسد به ساجد بودن، ردِ سه جایِ مهر در صورت کفر گرفته این سیاه دل‌ نشانِ تظاهر و فریبِ مطلق است، غیر از سفیهان یا طماعآن چه کسی‌ از یک قاتلِ دزدِ دروغگو تبعیت می‌کند، / اولا به خاطر آب و هوا و ژن ، زنانِ آنجا آب و رنگِ طبیعی دارند و از سویی به گونه‌ای آرایش میکنند که طبیعی جلوه کند، بازیگران یا هنرمندان غربی هر کدام یک من آرایش و ترمیم و غیره دارند که نحوه چگونگی‌ آرایش از آنجا سرچشمه می‌گیرد و دیگران دنبال میکنند، حالا تو آخوند شپشو که از پایِ گاو و گوسفند و جمع کردن پشکل و پهن راهی‌ امریکا شدی آنهم به زعم سر در آخور طویله داشتنِ نظام ، تئوری صادر میکنی‌،....
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... هیچ جامعه ای با حجاب و پوششِ زنان مصون نمی‌شود، چون همانگونه که از اسمش بر میاید حجاب است، پوشیدن مساله است، مردانی که در اینگونه جوامع رشد میکنند حریص و بدبخت ، ذلیل و زبون بار میایند، خود قلمِ رد بر اظهاراتِ احمقانه خود می‌کشی، مگر جامعه امریکا حجاب اجباری است که به قولِ تو زنان آرایش نمیکنند، نه ای مزدور، ارزش‌ها در اینگونه جوامع به حجاب منتهی‌ نمی‌شود، در غیرِ اینصورت مسلمانان بسیاری به دلخواه در آن جامعه حجاب را انتخاب نمی‌کردند و از بی‌ حجابی یا برهنگی تبعیت میکردند و یا اصلا به اینگونه جوامع داخل نمیشدند، مهم این است آنها حجابِ خود را باور دارند یا تبعیت از فرهنگِ خانوادگی خود را, شما‌ها که از ریشه و بنیاد فاسد هستید ،...
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. اما آیا چشمانت در امریکا بیشتر دنبال چشم چرانی دختران بود یا در ایران سوپورتِ زنان شده عزا یِ دلتان که چرا زنانِ مرد نما خودتان در خانه برایتان ساپورت نمیپوشند، اما در جامعه ائی مانند امریکا , تو قشری مسلک وقتی فردی را در جامعه میبینی‌ که با علمِ به آزادی در همه چیز, حجاب و پوشش را برگزیده ا، آرام گرفته و خود و باورت را می‌پذیری ، شماها بهتر از همه این موارد را متوجه هستید، تنها دلیلِ این است که افکارِ منهوستان را تحمیل کنید تا حضورتان فراموش نشود وگرنه فقط مصرف تان دوباره به قبرستان ختم میشود، هیچ حکومتی از قرون وسطی به این سمت از شماها خائن تر و کثیف‌تر نبوده، لازمه سیاست دروغ ,فریب و قدرت طلبی ست با ابزارِ تظاهر برای زیر آب زنی‌ رقیب ، اما وایِ به حالِ شماها که به اسمِ خدا و دین زیرِ آب آنها را زدید و و خداوند را مقابل خود قرار دادید.
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:48
harrp - وین - اتریش
این ... کثیف فقط و فقط این‌یکی رو درست گفت ، اینجا دخترهای جوان فقط ۲ شب آخر هفته که میخوان برن دیسکو.. آرایش می‌کنن ،ولی‌ جاش پیر زنا هر روز اینکارو می‌کنن
شنبه 1 شهريور 1393 - 12:12
faranak-montreal - مونترال - کانادا
aashena - اتاوا - کانادا-گٔل گفتی‌ ، ضمنا هیچ جای دنیا مردی مذهبی‌ اینقدر تو کار زنها دخالت نمیکنند که تو ایران میکنند
شنبه 1 شهريور 1393 - 15:55
آرمان شهر من - استهبان - ایران
آرایش نمی کنن ولی پوشش و حجاب اجباری هم ندارن...
شنبه 1 شهريور 1393 - 17:47
باور عمیق - قم - ایران
کاری به این ندارم که داری درست میگی یا غلط .. اما .. هربار که از وضع حجاب یا بی حجابی انتقاد کردی میبایست همزمان از نقش مفاسد دیگر که زمینه ساز این مفسده ها هستند نیز سخن بگویی . باید همزمان از نقش شرایط بد اقتصادی ، فساد گسترده اقتصادی ، عدم تسهیل شرایط ازدواج ، موج بیکاری جوانان ایرانی هم به موازات این سخنان ، حرف بزنی .. اسلام دینی نبوده و نیست که تنها نقش گشت ارشاد را داشته باشد . شما هم اگر راست میگویید و دغدغه دین دارید ابتدا به اساسی ترین دلایل این مسائل بپردازید . این حرفها در جای خود صحیح . اما آقای آقا تهرانی کی قرار است به مبارزه با دیگر مفاسد بپردازد؟
شنبه 1 شهريور 1393 - 17:09
اردشیر مقامی - وادوز - لیشتن اشتاین
shirzan e irani - استکهلم - سوئد- با درود , این کامنت زیبا تو دهنی محکمی به این برادران سایبری بسیج و کل حوزه علمیه و بیت رهبری بود ! مرسی
شنبه 1 شهريور 1393 - 22:28
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اردشیر مقامی - وادوز - لیشتن اشتاین / درود بر شما، این برادرانِ سایبری بسیجی‌ خود از همه بهتر این حقایق را می‌دانند، اما بقدری طعم قدرت و بی عدالتی به دهانشان مزه کرده که دیگر حواسشان را گرفته، در برابر درد و وجدان هم غیرتشان سر و بی‌حس شده.
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 15:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.