یک موتورسوار مدرک جرم خود را ثبت کرد

یک موتورسوار در بریتانیا که نزدیک به شش ماه پیش از یک تصادف احتمالی جان سالم به در برد، دادگاهی شده و براساس فیلمی که خودش ثبت کرده بود، محکوم شناخته شده است.

جک سندرسون، ۲۲ ساله اهل چشر بریتانیا، روی کلاه ایمنی خودش دوربین وصل کرده بود تا از موتورسواریش فیلمبرداری کند. این دوربین در ماه فوریه (نزدیک به شش ماه پیش) صحنه یک تصادف احتمالی را ثبت کرد.

در فیلمی که کمی بعد از سانحه، در شبکه‌های اجتماعی بارها به اشتراک گذاشته شد، صحنه انحراف موتورسوار از خط میانی جاده ثبت شده است. او به سمت یک خودرو منحرف می‌شود و برای اجتناب از تصادف، خود را به کنار جاده می‌کشاند و به همین دلیل، به حصارهای یک مزرعه می‌خورد.

جک که آسیبی در سانحه ندیده بود، فیلمش را در سایت یوتیوب به اشتراک گذاشت. اما حدود دو ماه بعد و بعد از آن که این فیلم بارها به اشتراک گذاشته شد، ماموران پلیس به سراغ او رفتند و به اتهام "رانندگی به طرز خطرناک و نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی" علیه‌اش اعلام جرم کردند.

جک در دادگاه گفت که موتورش را کاملا در کنترل داشت و در زمان سانحه، برای آن که از تصادف جلوگیری کند، عمدا خودش را به حصار زده است. اما این استدلالش مورد قبول دادگاه قرار نگرفت و محکوم شناخته شد. حکم نهایی او هفته آینده صادر خواهد شد.

کشاورزی هم که جک به حصار مزرعه‌اش برخورد کرده، گفته است که این موتورسوار به او خسارت زده و برای جبران، باید بیش از هزار پوند بپردازد.

+27
رأی دهید
-7

همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
واقعا این خارجیا! حال آدمو بهم میزنن بس که مقرراتین! یه خورده از ایرانیا یاد بگیرین که طرف اش رو با جاش میخوره یه پپسی هم روش تازه دو قورت و نیمشم باقیه که دلم خواست خلاف کردم به کسی چه؟
جمعه 31 مرداد 1393 - 18:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.