آمریکا در تدارک نبردی گسترده‌ترعلیه تروریست‌های "دولت اسلامی".

+61
رأی دهید
-5

sardar asad - کپنهاگ - دانمارک
این همه آدم سر یریده شد. کسی اونا روحساب نکرد. این همه کودک کشته شد، مهم نبود. تا دیروز بهشوون سلاح میدادند. چی شد یه دفعه؟ فقط به خاطر یه آمریکایی داعش خطرناک شد؟ آمریکا از جمهوری اسلامی هم خونخوارتر و ریاکار تره.
جمعه 31 مرداد 1393 - 08:59
تیتو تیتو - تهران - ایران
متاسفانه بارها عقلا در مورد عواقب وخیم گسترش این گروه تروریستی خطرناک در سوریه و عراق هشدار داده بودند که غرب و امریکا یک گوششان در بود و دروازه و به همراه عربستان و قطر و امارات کوتوله به اتش این جنگ میدمیدند و کمک مالی میکردند حالا که منافع و جان انها تهدید میشود تازه به فکر افتاده اند خود کرده را چگونه ندبیر کنیم !
جمعه 31 مرداد 1393 - 11:16
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
بایست آنها را تا پخش نشدن در تمام دنیا محاصره و نابود کرد تا درس عبرتی باشد برای تمام گروه‌های تروریستی
جمعه 31 مرداد 1393 - 12:03
homopersia - ملبورن - استرالیا
باید نسل این انسان نما ها رو از روی کره زمین پاک کنند.
جمعه 31 مرداد 1393 - 14:21
باور عمیق - قم - ایران
همه این داستانها شبیه یک رویاست .. انگار همینها داعش را در سوریه به وجود نیاورده بودند . انگار همینها تا دیروز به بهانه مبارزه با بشار اسد به داعش سلاح نمیرساندند .. عجب روزگار عجیبی شده
جمعه 31 مرداد 1393 - 18:24
marineboy - لس انجلس - امریکا
اصلا اینها را آورده اند که پشت بندش خودشان هم بیایند. داعش و ماعش همش بهانه است. اینها یک مشت عروسک خیمه شب بازی اند وتکنیکهای جنگی شان پیشرفته است یعنی مدتها دوره دیده اند. یعنی واقعا فکر میکنید اینها یک عده اسلامی متحجرند که به دنبال اجرای شریعت بیابانی هستند؟ خیلی ساده اندیشی است.
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 22:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.