لیگ ستارگان قطر با گلزنی یک ایرانی آغاز شد

دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ ستارگان قطر با گلزنی هافبک ایرانی الاهلی آغاز شد. دیدار افتتاحیه لیگ ستارگان قطر از ساعت ۲۰ پنج شنبه ۳۰ مرداد بین تیم‌های الاهلی و السیلیه آغاز شد.

در این دیدار که به میزبانی الاهلی برگزارشد، این تیم سبزپوش از هر دو بازیکن ایرانی خود یعنی مجتبی جباری و سید جلال حسینی در ترکیب خود بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمه اول این دیدار در حالی یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید که مجتبی جباری در دقیقه 43 این دیدار نخستین گل مسابقه را برای تیمش از روی ضربه کرنر ارسالی با ضربه سر به ثمر رساند تا در واقع فصل جدید لیگ ستارگان قطر با گلزنی مجتبی جباری آغاز شده باشد.

*نکته قابل توجه در این دیدار اجرای قوانین جام جهانی 2014 برزیل در کنار فیلم‌برداری مسابقه با استانداردهای بین‌المللی است که مجموعه این اقدامات رنگ و بویی خاص به این دیدار بخشیده است.

*از جمله این قوانین می‌توان به قطع مسابقه در دقیقه 30 به منظور استراحت بازیکنان اشاره کرد، ضمن اینکه داور بازی در هنگام زدن ضربات ایستگاهی از اسپری‌های محو شونده استفاده می‌کرد.

نحوه ورود دو تیم نیز شبیه‌سازی شده از دیدارهای جام جهانی بود و جالب اینکه هنگام ورود دو تیم به زمین، در کنار بازیکنان فشفشه‌هایی روشن شد. بازیکنان نیز به تقلید از سبک جام جهانی برزیل با یکدیگر و با داور مسابقه، دست جوانمردانه دادند.

در این بین هنگام ورود دو تیم حتی آهنگ جام جهانی در ورزشگاه پخش شد.

*زمانی که تیم الاهلی در حال گرفتن عکس تیمی یادگاری بود میلان ماچالا، سرمربی این تیم با موبایلش از بازیکنان تیمش عکس گرفت.

*نکته قابل توجه اینکه در دقیقه 22 ماچالا زمین مسابقه را ترک کرده و در دقیقه 24 دوباره به روی نیمکت تیمش بازگشت.

*در ابتدای مسابقه بازیکنان دو تیم با بنر «لبیک یا غزه» به زمین آمدند ضمن اینکه بنر بزرگ این شعار نیز در دستان تماشاگران بود. بازیکنان الاهلی نیز شعار لبیک یا غزه را روی پیراهن‌هایی که زمان ورود به زمین بر تن داشتند، حک کرده بودند.

+22
رأی دهید
-6

reza shah kabir - توکیو - ژاپن
بازم مثل همیشه مگه اینکه استقلالی‌ها آبروی ایران رو بخرن....۴۴۴۴
جمعه 31 مرداد 1393 - 13:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.