زنان اروپایی در کلاس رقص و عشوه ایرانی.

+104
رأی دهید
-15

raha1984 - هامبورگ - المان
موفق باشید ، لوندی و عشوه خانمهای ایرونی توی دنیا تکه من بخودم میبالم که این رو از مادرم به ارث برده ام و تمامی دوستان غیر ایرانیم این رو مختص خانمهای ایرونی میدانند جالب اینجاست که دوستی یونانی داشتم در دانشگاه که به من گفت کلمه لوند در زبان یونانی به کلمه ای فارسی شناخته شده و استفاده میشه همجنین فارسی که زمانی کسی زبانی رو خوب صحبت میکنه میگن فارسی !!!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 20:39
humans win - فرایبورگ - سویسس
از بس مثل یخچالن اینا . زن ایرانی کجا این فریزرها کجا .
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 23:53
mlowes - واشنگتن - آمریکا
زنده باد زنان ایران، معماران آینده نوین ایران! زن‌های ایرانی، ایران رو نجات خواهند داد.
جمعه 31 مرداد 1393 - 07:03
kimiaa - تهران - ایران
mlowes - واشنگتن - آمریکا . معمار اینده ایران؟نجات بخش؟لابد با عشوه و لوندی؟!کوتاه بیا
جمعه 31 مرداد 1393 - 11:50
alborzi - کرج - ایران
از فردا منتظر باشید تا محققان چینی روشن کنند که رقص ایرانی در اصل منشا چینی دارد !
جمعه 31 مرداد 1393 - 13:09
romano - تهران - ایران
kimiaa - تهران - ایران حسودی نکن هر کشوری زنها توش زیبا باشن و کمالگرا هنر و فلسفه و شعر و دانش درونش رشد می‌کنه نمونه خوبش ایران، اسلاوها اروپاییها. حتی دین و مذهب هم تحت زیبایی زنه تمام قوس و پیچها و نقشها در سقف و دیوار کف کلیساها و مسجدها از زیبایی بدن زن الهام گرفته و مهمترین بخش ادیان در مورد رابطه و کنار اومدن یا نیامدن با این زیباییه (حالا غلط یا درست یا مرد سالار). کلا فرهنگ بشری بر الهام زن بنانهاده شده. دلیل اینکه فرهنگ امروز مردم ایران بر درد و رنج و سطحی نگری بنا نهاده شده اینه که بخش مونث اون حذف شده و لذا لطافت، نگهدارندگی و صبوریش رو از دست داده دقت کنید تفریح اول کشور فوتباله حال اینکه در خود برزیل زن و فوتباله. فرهنگ هنری ایرانی بسیار کمالگرا و زنپذیره نمونه خوبش رو می‌تونید در فرش، ، موسیقی ادبیات عرفانی لب و لعل، گیسو ببنید و همونطور که از باستان تا الان آیندمون رو ساخته در آینده هم همینطور خواهد بود زنده باد زنان ایرانی.
جمعه 31 مرداد 1393 - 14:12
kimiaa - تهران - ایران
romano - تهران - ایران . حسودی چیه عین خاله زنکها هرکی ایرادی میگیره به حسادت ربطش میدید من خودم دختر جوان ایرانی هستم حرف من رونفهمیدید در تمام کشورها زن زیبا وجود داره در حالیکه همه جا هنر و فرهنگ و دانش وجود نداره و اتفاقا ایران و بقول شما اسلاوها از این لحاظ خیلی نسبت به غرب عقب مونده هستند.در ضمن عشوه گری و لوندی و دلبری دوای درد امروز ایران نیست و ما با عشوه وضعمون بهتر نخواهد شد ایران امروز زن دانشمند و مبارز و فعال اجتماعی میخواهد نه مثل دوره مردسالاری زنی که با لبخند مکش مرگ ما و شاخه گل بدست و و لباس پفی بشینه و بشه الهام بخش اقایون هنرمند!
جمعه 31 مرداد 1393 - 18:49
irani iran - آمریکا - آمریکا
کیمیا ..........بسیار زیبا بیان کردید.. درد و بالای شما خانوم فهمیده ایرانی‌ و امثال شما بخوره تو سر هر چی‌ دختر لوسه ایرانی‌ که جز خروار خروار آرایش کردن و عمل کردن و عشوه خرکی اومدن کار دیگه بلد نیستند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 03:33
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
طنازی و عشوه گری هدیه خداوند به زن است، زمانی‌ این هدیه به معضل تبدیل میشود که به ابزار تبدیل و آلتِ دستِ هر کس و ناکس میشود، زنی‌ کامل است و به واقع زن که دارایِ تمامِ صفاتِ خدادای خود باشد. طنازی لازمه رقص ایرانی ست و این خانوم به شکلِ حرفه ائی به این موضوع می پردازد، هر کی‌ دلش نمیخواد کسی‌ مجبورش نکرده برقصه، بزرگترین هدیه خداوند به انسان اختیار است تا جهانی‌ واقعی‌ بسازیم نه پر از اجبار و تظاهر.
شنبه 1 شهريور 1393 - 14:04
مالك استر - ایران - تهران
زن ایرانى میتونه تحصیلکرده و فرهیخته باشه ، یه مبارز حقوق زنان باشه یا مثل یه مرد ( نرینه ) استوار در کنار همسرش با همه سختى ها بسازه یا در بهترین حالت میتونه یه مادر بینظیر باشه اما با هزار ترفند و جراحى زیبایى و بروتز. و تتو و سیلیکون وگن و٢٠ سانت هاى هیل و یک من ارایش فضایى با همه اون عشوه خرکى ها و لوندى هاش هیج وقت به کرد باى دخترهاى غربى بخصوص اسلاو (دوستان اکراینى. میدونند ) نمیرسه که در عین زیبایى بى بدیل و خدادادى و استایل و سکس معرکشون ، بى تکبر و مهربان ، ساده و بى الایش و بسیار خانواده دوستندو تمام هم و غمشان خوشحال کردن مرد زندگیشونه (ایکاش در کنار کپى بردارى از ظاهر خانومهاى غربى کمى هم خصلتهاشونو الگو قرار میدادند )
شنبه 1 شهريور 1393 - 14:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بعضی‌ مردانِ ایرانی بلانسبتِ مردان اصیلِ ایرانی اگر جان به جانشان کنند، از زن انتظارِ تسلیم بودن صرف دارند ، محبتِ بیشرطی که مادرانشان برایشان کم گذاشتند و انتظار داشتنِ دنیأیی به وسعتِ بازیچه و معشوقه گری برایِ جنسِ نر، ضعیف همیشه دنبال جفتی میگردد که بتواند برایِ اوخودی نشان دهد و لقمه آماده در دهان او بگذارد تا زبونی خود را فراموش کند، دنیایِ زنِ ایرانی به این اندازه محدود نمی‌شود و چون مقابلِ خود مرد نمی‌بیند سرش را برایِ گمشده خود در هر سوراخی می‌کند، ۳۵ سال است که نظامِ کثیفِ آخوندی مردانِ ایرانی را از هویتِ خود دور کرده نتوانسته زن ایرانی را تسلیمِ اهدافِ پلیدِ خود کند، رسیدن به ظاهر نوعی مبارزه بر علیه این اجحاف است، زنِ ایرانی با اینکه توانأیی جذبِ مردان خوش تیپ با وجه‌ مردانه فرانسوی را دارد،...
شنبه 1 شهريور 1393 - 17:54
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... یا مردانِ استخوان دار و چهار شانه رشیدِ امریکأیی یا مردانِ زن دوستِ انگلیسی‌ یا عرب هأیی که یک ماشینِ آنها کلِّ زندگی‌ اکثریتِ مردِ ایرانی را میخرد و آزاد می‌کند و دیگران, اما انتظاراتش فراتر از این مسائل است، شناخت زنِ ایرانی در حدِ مردانِ زبون نیست ,قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری، از آخوند می‌نالیم اما دنیایِ کسانی‌ که به هیچ چیز غیر از خود باوری ندارند بسیار کوچکتر و حقیر تر از دنیایِ آخوند ست، پرده نشینان مذکر که تشنه محبت دیدن و نوازش شدنند تا دستی‌ به سر و گوششان کشیده شود و کسی‌ محبت صدقه‌شان کند و سکس را به آنها بیاموزد.یقیناً زنانِ ایرانی اگر تجاربِ این معشوقه‌هایِ همه جأیی را داشتند بیشتر کولاک میکردند، مهم جوهر است که به لطفِ خداوند جوهرِ زنِ ایرانی از ابتدایِ تاریخمان در همه چیز ثابت شده است به گونه ائی که خسرو پرویز‌ها را بخاطرش به دوئلِ عشقی‌ می‌کشاند.
شنبه 1 شهريور 1393 - 17:54
راهجو - فریدونکنار - ایران
kimiaa - بالاخره در این برهوت شعور انسانی و رشد فرهنگ انسانی یه خانم پیدا شد که نظریه جنجال برانگیز من رو که میگه هیچ زنی بیشتر از ده دقیقه بحث فلسفی و شخصیتی دوام نمیاره و به قهر رو نمیاره رو زیر سوال بردی!!!! امیدوار شدیم
یکشنبه 2 شهريور 1393 - 08:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.