خاکسپاری سیمین بهبهانی؛ آرامگاه خانوادگی به جای امامزاده طاهر.

+84
رأی دهید
-9

karaji - گتنبرگ - سوئد
زمانی‌ فرا خواهد رسید که ابلهان بد اندیش خودشان در مستراح دفن خواهند شد !! روح این بانوی شعر ایران شاد.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:28
به خودم میگم - قزوین - ایران
ای بابا این بنده خدا هم آخر عمری حالا یه اشتباهی‌ کرده. امامزاده طاهر کیه دیگه هر چی‌ کمیکشیم از دست همین امام و امامزاد هاست، پس کجا رفت اون دوباره میسازمت وطن لابد با این امام زاده‌ها‌. یاران موافق همه از دست شدند در پای عجل یکان یکان پست شدند.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 12:58
kabootar - لاهور - پاکستان
این چه بساطی شده که هر شخص سرشناسی میخواد دفن بشه اینها مخالفت میکنند؟
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:30
amin4497 - نیویورک - آمریکا
از ماست که بر ماست (ما است) پس او هم امام زاده دوست بود و ما نمیدانستیم.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:56
mammal - لندن - انگلیس
روحت شاد. خیلی‌ شعر‌های قشنگی‌ مینوشتی
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
درست است از ۵۷ به بعد اینگونه مکان‌ها جایِ دفنِ اراذل و اوباشِ حکومتی است نه جایِ انسانهایِ شریف. انسانهایِ شریفی که آنجا دفن شده اند از دستِ کنترلِ نظام در رفته است.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 16:12
ukang - لندن - انگلستان
روح‌ای بانو شاد، . خیلی‌ هم خوب. به نظر من این رو باید خانواده ایشون به فال نیک‌ بگیرن، خدا ایشون رو حسابی‌ برده بالا ....... امام زده!!!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 16:19
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
دلیل وصیت ایشان در امام زاده طاهر به خاک سپرده شوند به خاطر دوستی‌ عمیق این بانو با مرحوم پوران هست ، ایشان همواره گفته بودند مرا در کنار دوستم پوری دفن کنید وگرنه مرحوم سیمین بهبهانی‌ تره هم برای این امام زاده قلابی خورد نمیکنند
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 16:35
زنده بادايران من - لرستان - ایران
همون بهتر که نگذاشتند دفن شود. هرکسی را سعادتی است مکانهای دینی شیعه جای دفن هرکس وباهر وضعیتی نیست. شاعربوده که بوده مگر نعوذبالله خدابوده که بعضی ها می خواهند ازآب گل آلودماهی بگیرند.حالا خانواده اش می خواهند ازیک پیرزن فرتوت مردنی مجاهدفی سبیل الله بسازند بابا ازشدت خوردن به حال کما رفته بعدشم مرده حالا چه خبرشده است. این همه آدما رو داعش سربریده کسی جیکش درنیومد اینکه خوش بحالش خیلی شیک به رحمت ایردی پیوسته. ازفردا توی این سایت شیون وسروصدا بلند می شه که آی ساندیس خورآی ضدایرانی و... یکسره فحش وناسزا ....اینکار، کار اونو آبی هاست
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:08
motalleb - یوتبوری - سوئد
چه خوب که در امامزاده دفن نشد چون خیلی از طرف دارانش با رغبت بیشری سره مزارش رفته و شاخه گلی هم تقدیمش تقدیمش خواهند کری.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:17
matin 1357 - روتردام - هلند
خاک بر سر رژیم اسلامی که دین خودشان هم قبول ندارند....وصیت در اسلام باید اجرا شود....خاک بر سر آخوند و اسلامشان
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:53
Azadikhah - تكسل - هلند
این نظام و مسولانش اگر عقل داشتند که حال و روزشان بهتر از الانشان بود!زنده بادایران من - لرستان - ایران:خودت هم یکی‌ از این ساندیس خورآ.. هستی‌ زیاد نگران نباش!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 22:45
iran e azad - هورتن - نروژ
به جامعه ادبی‌ ایران و خانواده ایشان تسلیت میگم و به روح بزرگوار ایشان درود میفرستم!. رو سیاهی و نکبت برای سنگ پا باقی‌ خواهند ماند! شرم باد بر طالبانِ ایرانی‌ ،ربات‌های مذهبی‌ و عقب مانده فکری در شهرداری کرج هنچنین دستان ناپیدا که حتی به جنازه افراد هم ستم میکنند !
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 22:55
iran e azad - هورتن - نروژ
زنده بادایران من - لرستان - ایران . یک زمانی‌ ما لرها به مردانگی و شرافت لر بودنمان مینازیدیم ، حالا رسما با اسم لرستان ،باعث شرم ما شدی ! بِراکم هر کس که مثل حاکم فکر نکنه که آدم بدی نیست ! نباید همه مثل من و تو فکر کنند ! فقط یه نگاهی‌ به تعداد کتاب‌های این خانوم کن ! تا آخرین روز عمرش به عشق ایران در ایران زندگی‌ کرد ! حتی اگر کفر هم بود ( که نبود ) حق داشت که پیش همسرش و نوه ‌اش دفن بشه ! ظلم کردن به مرده از زشت‌ترین کاری هست که یک انسان میتواند انجام دهد!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 23:57
marineboy - لس انجلس - امریکا
امامزاده طاهر ظاهرا محل خاکسپاری شاعران و هنرمندان بزرگ ایرانی است. اینها میترسیدند ارامگاه بانو سیمین به محل بازدید و تجمع دوستداران وی تبدیل شود. همینطور میترسند دکان دین و امامزاده های قلابی نیز تعطیل شود. در قران به هیچ فردی به خاطر فامیل بودن با پیامبر و یا هم عشیره بودن با وی برتری داده نشده چه برسد که تقدیس شده و مردم به زیارتش بروند. هیچ دلیلی وجود ندارد که فرد هم قبیله با پیامبر یا فامیل وی آدم خوبی هم بوده باشد. اینها رسوم خرافاتی و شرک و بت پرستی است که از دوران بنی امیه وارد جامعه شده است. آنها عرب را برتر از از اقوام دیگر میدانستند و ایرانی را تحقیر میکردند. این حالت هنوز در میان برخی ایرانیان به نام مذهب وجود دارد.
جمعه 31 مرداد 1393 - 10:14
Azadikhah - تكسل - هلند
ولایت فقیه از جنازه هم میترسه!
جمعه 31 مرداد 1393 - 10:41
باور عمیق - قم - ایران
زنده بادایران من - لرستان - ایران .. ضمن عرض سلام و تشکر از مواضع اصولی شما در نوشته های پیشینتان ، نسبت به این نوشته شما انتقاد دارم . ایشان هر چه که بوده یا نبوده اکنون از این دنیا رفته و توهین به از دنیا رفته زیبا و پسندیده نیست خصوصا اینکه ما شیعه ایم و اخلاق شیعی اجازه چنین مواضعی را نمیدهد . موفق باشید
جمعه 31 مرداد 1393 - 18:40
زنده بادايران من - لرستان - ایران
به اطلاع عزیزانی که کامنت بنده را خوانده اند وفکر می کنند بنده توهین کرده ام به هیچوجه قصدم توهین به این خانم محترم نبوده بنده برای ایشان احترام قائلم وایشان یک ایرانی وشاعر توانمندومسلمان بوده اند غرض ازمطلبم این بود که متآسفانه هرکسی که به نحوی یک انتقادی ویا حتی مخالفتی ازروی دلسوزی انجام می دهد وازاین دنیا می رود عده ای اورا پیراهن عثمان می کنند واقدام به مرده خوری می کنندکه نمونه شان دراین سایت عرض اندام می کنندو مدام ورد زبانشان توهین ،هتاکی به این وآن است. بنده مجددا ازعزیزانی که فکر می کنند قصدم توهین بوده عذرخواهی می کنم واصلا به هیچوجه قصدم توهین به این عزیزسفرکرده نبوده است روحش شاد
دوشنبه 3 شهريور 1393 - 10:45
motalleb - یوتبوری - سوئد
زنده بادایران من - لرستان - ایران. امیدوارم که 2باره کامنتتو به خون نه چی نوشی ( شاعربوده که بوده مگر نعوذبالله خدابوده که بعضی ها می خواهند ازآب گل آلودماهی بگیرند.حالا خانواده اش می خواهند ازیک پیرزن فرتوت مردنی مجاهدفی سبیل الله بسازند بابا ازشدت خوردن به حال کما رفته بعدشم مرده حالا چه خبرشده است) ولی خوشحالم که اصلاح کردی ممنون
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 18:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.