مرگ تلخ زنی که با مردان مختلف رابطه داشت و شوهرش هم در جریان بود

شرق نوشت:پرونده مردی که متهم است در پی ارتباط نامشروع با زنی جوان او را به قتل رسانده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

ماموران پلیس رباط‌کریم خرداد‌ماه سال گذشته در پی گزارشی مردمی در جریان تصادف مرگبار ماکسیما با زنی جوان قرار گرفتند. زمانی‌که پلیس به محل رسید جسد زن جوان، خون‌آلود روی زمین افتاده‌ بود تکنسین‌های اورژانس که بالای سر این زن حاضر شده‌ بودند، اعلام کردند زن جوان فوت شده و کاری نمی‌توان برای او انجام داد.

تحقیقات پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی آغاز شد. ماموران ابتدا راننده ماکسیما را مورد بازجویی قرار دادند. او گفت: «من درحال رانندگی بودم و اصلا متوجه زن جوان نشدم و او را ندیدم و هنوز هم یادم نمی‌آید او کنار خیابان ایستاده ‌باشد. سرعتم زیاد بود، به چیزی برخورد کردم که در واقع همین زن بود بعد از مسیر منحرف شدم، به سمت بلوک‌های سیمانی رفتم و ماشین در شانه خاکی جاده متوقف شد.»

مرد جوان با قرار وثیقه آزاد شد و چندروز بعد نظریه پزشکی‌قانونی همه چیز را تغییر داد. متخصصان اعلام کردند زن جوان به صورت عمدی به قتل رسیده و مرگ او ارتباطی با سانحه رانندگی ندارد. در این نظریه آمده ‌بود آثار جراحات زیادی روی بدن زن جوان وجود دارد که این جراحات دفاعی است ضمن اینکه علت تامه فوت، فشار بر عناصر حیاتی گردن و خفگی است.

در ادامه کارآگاهان توانستند اولیای‌دم زن جوان را پیدا کنند. به این‌ترتیب مشخص شد نام این زن 30ساله گیتی است و او روز حادثه درحالی‌که شوهرش خانه بود از منزل خارج شد و دیگر برنگشت.

شوهر این زن به ماموران گفت: «روز حادثه وقتی از سرکار به خانه برگشتم خیلی خسته ‌بودم زنم هم خانه‌ بود دوش گرفتم و وقتی که می‌خواستم بخوابم همسرم گفت برای خرید بیرون می‌رود و زود برمی‌گردد من خوابیدم و چند ساعت بعد که بیدار شدم دیدم همسرم نیامده‌ است. دقیقا نمی‌دانم همسرم به چه دلیلی بیرون رفته‌ بود.» تحقیقات ماموران نشان داد گیتی زنی فقیر بود که با مردان غریبه رابطه‌ داشت. شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم. ضمن اینکه نمی‌دانم همسرم روز حادثه با چه‌کسی قرار داشت. وقتی به من گفت می‌خواهد به خرید برود، متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.»

شوهرخواهر گیتی نیز در جریان تحقیقات به ماموران گفت روزی که خواهرزنش گم شد او را درحالی‌که سوار یک وانت می‌شد دیده است. این مرد گفت: «به اتفاق همسر و مادرهمسرم برای انجام کاری به رباط‌کریم رفته‌ بودیم که یکدفعه گیتی را دیدیم که داشت سوار ماشینی می‌شد من سعی کردم او را تعقیب کنم اما راننده مهارت زیادی داشت و فرار کرد. بعد از آن هم دیگر خبری از خواهرزنم نشد.» در تحقیقاتی که ماموران انجام دادند و اطلاعاتی که از طریق ردیابی تلفن مقتول به دست آوردند، متوجه شدند آخرین‌ تماس‌های گیتی با مردی به نام رسول بود.

پس از بازداشت رسول و بازجویی از او مشخص شد این مرد روز حادثه به اتفاق دوستش میثم، گیتی را سوار وانت کرده بود.  میثم در اعترافاتش به ماموران گفت: «رسول به من پیشنهاد داد با گیتی رابطه داشته‌باشیم؛ وقتی او را سوار ماشین کردیم به روستایی در همان اطراف بردیم و رابطه برقرار کردیم. گیتی خیلی ناراحت بود و با رسول دعوا می‌کرد. او می‌گفت شوهرخواهرش او را دیده و دیگر نمی‌تواند به خانه برگردد و جانش در خطر است. از رسول می‌خواست که او را همراه خودش ببرد اما رسول می‌گفت جایی ندارد تا از او مراقبت کند. سر این موضوع خیلی با هم درگیر شدند. من برای اینکه در دعوایشان نباشم ماشین را جایی نگه ‌داشتم و پیاده ‌شدم، چنددقیقه بعد وقتی برگشتم رسول گیتی را به قتل رسانده ‌بود بعد هم جسدش را کنار جاده رها کرد و رفتیم.»

گفته‌های این مرد توسط رسول هم مورد تایید قرار گرفت و او در تحقیقات گفت: «مدتی بود که با گیتی رابطه داشتم. آن‌روز وقتی که شوهرخواهرش ما را دید و تعقیبمان کرد گیتی گفت اگر گیرمان بیاورد هر دو ما را می‌کشد. فرار کردیم و به روستایی رفتیم و من و میثم با او رابطه برقرار کردیم اما گیتی دست‌بردار نبود می‌گفت دیگر به خانه برنمی‌گردد و من باید برایش فکری بکنم من هم جایی نداشتم که از او نگهداری کنم. او می‌گفت از ماشین پیاده نمی‌شود و هرجا بروم دنبالم می‌آید و به خانواده‌ام همه‌چیز را می‌گوید. سر این موضوع درگیر شدیم و من هم او را کشتم.»

هرچند رسول در ادامه بازجویی‌ها گفته‌هایش را پس گرفت اما اعترافات مقرون‌به‌واقع او و همخوانی این اعترافات با گفته‌های متهم ردیف دوم و نظریه پزشکی‌قانونی منجر به مجرم‌شناخته‌‌شدن وی از سوی دادسرا شد. پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد و به‌زودی رسول به اتهام قتل عمد و میثم به اتهام معاونت در قتل محاکمه می‌شوند.

+108
رأی دهید
-9

albalooo - لندن - انگلستان
گیتی خانوووم خسته نباشی
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 12:17
دنیای وحشی - تهران - ایران
یعنی چه که شوهرش میگوید من میدانستم زنم با مردها رابطه داشت و به رویش نمی آوردم ؟؟!! مگر میشود ؟!! و می گویند زن فقیری بوده ؟!! شاید از اون دسته خانواده هایی بودند که اسیر فقر اجتماعی بودند و برای رفع نیازهاشون شوهر ش اورا وادار به این کار میکرده وگرنه مگر میشه مرد نرمالی اجازه این کار را به همسرش بدهد ؟!!باز هم رد پای بی پو لی وفقر را میشود دراین جنایت هم دید .
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 12:23
ghormeh sabzi - تهران - ایران
مردم ایران روز به روز فقیرتر و بیچاره تر میشن ،از نداری ناچار به تن‌ فروشی ،آخر و عاقبت مردم ایران چه خواهد شد؟؟؟!!!!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:43
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
دلخوش نباشید که آب و برق را مجانی کنیم روحیات شما را عظمت میدیم، شما را به مقام انسانیت میرسانیم !!! رسیدم آسوده بکپ.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:01
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
آلبالو گیلاس! شما خسته نباشى!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:53
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﻣﻦ ﺗﻌﺠﺒﻢ اﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﺏ ﺁﺷﺎﻣﻴﺪﻧﺸﻮﻥ ﺑﺎ ﻓﺎﺿﻼﺏ اﺳﺖﺗﻐﺬﻳﻪ ﻏﻴﺮ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭ و ﻣﺴﻤﻮﻡ. اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻓﺸﺎﺭ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﭼﻂﻮﺭ ﻫﻤﺶ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺗﻮ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﻦ ﺷﻮﻥ.....ﺑﺨﺪا اﻳﻦ ﺣﻜﻮﻣﺖ اﺯ ﺳﺮ اﻳﻦ ﻣﻠﺖ ﺯﻳﺎﺩﻫﻢ ﻫﺴﺖ ....ﻳﻚ اﻗﻠﻴﺖ ﻫﻢ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪا ﻫﺎ ﻣﻴﺴﻮﺯﻥ و ﻣﻴﺴﺎﺯﻥبﺑﻘﻴﻪ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺑﻊ
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:18
گذشته میرزا - ایران - ایران
توی جامعه پر شده از این دردها وقتی مرد و زن دو نفر کار میکنن باز هم دخلشون به خرجشون نمیرسه معلومه که توی خانه ای که فقط مردش کار میکنه برای اینکه بتوانند از پس کرایه خونه و مخارج بر بیایند زن با فاحشه گری ناچارا کمک خرج مردش میشود و مرد هم به ناچار خودش را به کوچه علی چپ میزند
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:56
perser68 - آلمان - آلمان
بیشتر از فقر اقتصادی فقر فرهنگی داره ما رو از درون میخوره!!!!!!!!!!!!!!که چی؟ گیتی یا دوست داشته با خیلی ها رابطه داشته باشه و یا از سر ناچاری و فقر!هر چه که بوده،زنه بالای۱۸سال بود و میدونست که داره چه میکنه! در واقع قاتل اصلی شوهر خواهرش بوده که تو زندگیه دیگران و از جمله گیتیه بدبخت دخالت کرده و قاتله گنده تر حکومت ضد زنه آخوندیه که زنانو تا این حد به فقر کشونده! ننگ بر تفکر آخوندی داعشی طالبانی
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:16
azadeh11 - آمستردام - هلند
ghormeh sabzi - تهران - ایران. شما موافقم. ففر درد بسیار بزرگی‌ هست،.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:29
azadeh11 - آمستردام - هلند
چرا بعضی از ما‌ها نمیخواهیم قبول کنیم که ففر پولی‌ باعث اینهمه بدبختی می‌شه. ضمناً این خانم کشته شدن روحش شاد،، حالا چرا خسته نباشد؟؟؟؟
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:33
piki82 - تورین - ایتالیا
دنیای وحشی - تهران - ایران. دوست عزیز شما یکم از غافله عقب هستین ! دیگه گذشت اون دوران که مردها اختیار داشتن و حتی زنها رو مجبور به کاری میکردن ! به هرحال آخر قضیه رو در بیاریم میرسیم به فقر اما باید قبول کنیم تو این دوره زمانه زنها تو خیانت و فساد خیلی از مردها جلو زدن !
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:34
adamat - خارکف - اکراین
هر زمان که عشق و پافشاری برای رفتن به عربستان و عراق و دیگر جاهای داخلی‌ و خارجی‌ که زیارتی هستند تمام شد، . هر وقت که دیگ کنار دیگ گذاشتن‌ ها و خرج دادن‌ های ریز و درشت و کهکشانی در آن‌ ۲ ماه تمام شد، . هر وقت که مهمانی گرفتن ها و سور دادن ها و سفره‌ های پر ز چلو و خورشت و کباب برای حاجی‌ ها تمام شد، آنوقت شّک نکنید که ایران و ایرانی، فقیر مادی شده است، و از اینرونست که دیگر نمیتواند به سنت‌ های کورکورانه و عرب پرستانه ادامه دهد، اما شک نکنید که فقر فرهنگی‌ همچنان پابرجاست و خواهد بود.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 16:54
زنده بادايران من - لرستان - ایران
تمام صحبتهایی که شد درباره فقر ونداری قابل رد نیست .امادرخصوص این خانم یک مطلبی را بگویم که لازم است بعضی ها عاقلانه نظربدهند. اینکه شوهراین زن خبرداشته که زنش بادیگران رابطه داشته دلیل برفقرنیست چون دراینجاهیچ توضیحی درباره اینکه شوهراین زن چکاره بوده وآیا دارای شغل بوده یانه مطرح نشده است پس بی خود قاضی نشوید. ثانیادرهمین کشور مردم ازخیلی ازراهها امرارمعاش می کنند یکی بامسافرکشی دیگری باسیگارفروشی ویکی هم باحداقل فروش البسه بصورت دوره گردی وخیلی ازشغلهایی که به چشم نمی آیند ولی درآمدبسیاری دارند.چندوقت پیش درهمین سایت درباره مسافرکشی باموتور مطالب جالب نوشته شده بوده که درآمدش بسیاربالا است .حالا چراعده ای سریع هراتفاقی می افتد مسئله فقر را پیرهن عثمان می کنند نمی دانم ولی خوب است حداقل فکرکنیم وبعد اظهارنظرکنیم
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:19
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
آیا همه فقرا تن فروشی می کنند؟ بستگی به شخصیت آدمها داره. ایشون خوشگذران بوده و با مردان مختلف حال میکرده. کاری به فقر نداشته.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:24
ashab kahaf - لندن - انگلیس
بالاخره اون ماکسیما و راننده ش کجای کار بودن؟ جنازه از کجا افتاد جلوی ماشین اون؟!!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:51
sarap - ونکوور - کانادا
oghab - هلسینکی - فنلاند، شما درست میگید در هیچ جای دنیا کشوری و مردمی جنسی تر و هارتر در امور جنسی از ایران ندیدم. در تمام کشورهای پیشرفته مسایل جنسی یک امر حل شده است و مردم به مسایل مهمتری میپردازند ولی در ایران راس تمام امور مسایل جنسیست. قضیه هرم مزلو رو بخونید. مردم محرومتر به مسایل ابتدایی چون خوردن ری دن و س ک س توجه میکنند در حالی وقتی این مراحل را رد کنند تازه ذهن باز شده و به مسایل انسانی تری چون اخلاقیات پرداخته میشه. متاسفم برای این مردم.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 18:32
siavash2a - تهران - ایران
فقط فقر دلیل این کار نیست.کم توجهی شوهر و کار خسته کننده و عدم تامین نیازهای جنسی نیز از عوامل مهم این گونه حوادث است.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 18:32
sama128 - شیراز - ایران
فقر در ایران بی داد میکنه و دولت غیر اسلامی ایران هم هیچ غلطی در خصوص رفاه ملت نمی کنه ولی این دلیل نمیشه یک زن حالا چه شوهر دار چه بدون شوهر حاضر بشه هر خفتی را به تن بخر زیر این و آن بخوابه تا دوزار گیرش بیاد نه انسان بمیر بهتره گدایی بکنه شرف داره کسانی که دنبال عشق و حال هستن و دنبال بهانه میگردن میان در این موارد فقر را بهانه می کنند.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 18:18
paksan - آمریکا - آمریکا
چه ربطی به شوهرش داشت؟! دیگه این چیزا طبیعی شده رابطه با کسی که دوستش داری چیز معمولی هستش و شوهر اجباری کردن همینه
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 19:46
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
روزگاره قریبیست نازننین.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:18
دنیای وحشی - تهران - ایران
تورین - ایتالیا حق باشماست . متاسفانه درعصری که زندگی می کنیم انسانها فقط شکل ظاهری انسانی خود را حفظ کرده اند درحالیکه خصوصیات بارز انسانی شان روز به روز کمرنگ تراز هر روز میشود . به همین دلیل دنیا بااین همه معضلات و مشکلات درحال دست و پنجه نرم کردن است و شنیدن و دیدن چنین اخباری باعث پریشانی روح و روانمان شده و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم روی روحیات و زندگی روزمره مان می گذارد و درنتیجه کمتر میتوانیم شاد باشیم و یا از ته دل بخندیم .به هرجهت شاعر عزیز راست گفته که بنی آدم اعضای .... البته شنیدن اخبار ناراحت کننده باعث ناراحتی اون دسته انسانهایی که هنوز انسان باقی مانده اند میشود
جمعه 31 مرداد 1393 - 04:18
bpersi - دومبوس - نروژ
وا خدا مرگم بده . ایرانم که میخواد با امریکا رابطه برقرار کنه . نکنه امریکام بعد از اینکه کارشو کرد یعنی رابطه برقرار کرد مارو بکشه .
جمعه 31 مرداد 1393 - 21:33
highlight - کرج - ایران
piki82 - تورین - ایتالیا . شاید بهتر باشه شما که تو ایران نیستی یه کم دقت کنی تو نظر دادند . اینجا نیستی که ببینی سفر پنهانی مردهای متاهل به تایلند چه همه گیر شده نیستی که ببینی یه قانونی مپل صیغه موقت که به مردهای متاهل اجازه سکس با زنان دیگر رو میده چه کمری از خانواده میشکنه. تو همون آمریکای کوفتی هم این امر ضد اخلاقه بهش میگن خیانت . توکشور غربی اگر زن از مرد خوشش نیاد جدا میشه هیچ سرزنشی هم نیست اما تو ایران به لطف دین و فرهنگ نفرین شده اش اولا که کلا رابطه بعد ازدواجه بعد ازدواج طرف میبینه طرفش مثل حیوانات وحشی رفتار میکنه ابتدایی ترین مسایل نظافتش رو رعایت نمیکنه مرد ناراضی باشه راحت همه چیو تموم میکنه نکرد هم تبصره های بالا هست اما زن.....!!!!!!!!!!!!. بعد هم مطمئن باش مرده یه سودی از تن فروشی زنه میبرده و الا ساکت نمینشته
شنبه 1 شهريور 1393 - 02:23
mehran of persia - آبادان - ایران
اینها ادم که چه عرض کنم حیوان روانی هستند.خدا همه اشان را لعنت کنه و از روی زمین ورداره که باعث شرمندگی بشریت هستند
شنبه 1 شهريور 1393 - 11:13
برزو66 - پرت - استرالیا
سلام برزو هستم عضو جدید.
‌سه شنبه 4 شهريور 1393 - 13:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.