علی دایی پس از باخت در برابر ملوان :بچه ها بازی را آسان گرفته بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های من بازی را آسان گرفته بودند ولی مستحق باخت نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست دو بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: فکر کنم ما بازی را بد شروع کردیم و در همان لحظات اول بر اثر اشتباه خودمان ملوان به گل رسید و بعد از آن فشار آوردیم و گل مساوی را زدیم و بر اثر اشتباه خودمان دو گل خوردیم و نیمه اول بازی متعادلی بود اما ملوان بازتر بازی کرد. نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم موقعیت های دیگری هم خلق کنیم و مستحق باخت نبودیم و باید حداقل مساوی می‌شد.

وی افزود: این هم جذابیت‌های فوتبال است و متاسفانه بچه های من بازی را آسان گرفته بودند و در نیمه دوم هم به خودشان آمدند و هر کاری کردیم به گل برسیم نشد و چند مورد روی ضد حمله می‌توانستیم گل بزنیم و حتی در یک موقعیت 4 به دو شدیم. به مردم انزلی و تیم انزلی تبریک می‌گویم و در بازی‌های بعدی نباید شاهد چنین مسئله ای باشیم.

علی دایی ادامه داد: من فقط در مورد تیم خودم حرف می‌زنم و در مورد ملوان حرف نمی‌زنم. ما باید نقاط ضعف‌مان را مرمت کنیم و مطمئنا برمی‌گردیم و نه هواداران صبر زیادی دارند که بخواهیم اینجوری امتیاز از دست بدهیم و نه خود ما زیرا چیزهایی که گفتیم در زمین اجرا نشد. باید غرور و منیت را کنار بگذاریم و بیشتر تلاش بکنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی در مورد غیبت صادقیان گفت: ما در این بازی 4 بازیکن را که در کناره‌ها می‌توانستیم بازی بدهیم نداشتیم. دغاغله مصدوم است و نیست و شرایط برایم سخت شده است. مصدومان ما برسند شرایط ما خوب می‌شود. نیمه اول چند توپ ساده را لو دادیم و همان توپ گل شد. باید خودمان را تقویت کنیم و تیم بزرگی مثل پرسپولیس حواشی دارد و مساوی کنیم و ببازیم مورد انتقاد قرار می‌گیریم و حتی زمانی که می‌بریم هم مورد انتقاد قرار می‌گیریم.

دایی ادامه داد: خیلی بازیکنان را از دست دادیم که مشکل ساز شده است. بازیکنان بزرگی از دست داده‌ایم و باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف‌مان را کم و کمتر کنیم و کاری از دست مان برنمی‌امد در مورد جدایی این بازیکنان.

به گزارش فارس، در پایان مصاحبه خبرنگاران انزلی علی دایی را تشویق کردند

+9
رأی دهید
-54

آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
من دوست دارم که دایی موفق نشه اگر قلدری دایی نباشد تیم‌ دائی هرگز موفق نمیشود ترس من آن هست که این تحفه را برای تراکتور بفرستند چون مطمئن هستم که خاله از پیروزی اخراج می‌شه
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 19:13
sardar asad - کپنهاگ - دانمارک
هر کی ندونه میگه تیمت اول جدول بوده که بازیکنات بازیو ساده گرفته بودن. 444444444444
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 19:46
Anarchist - دبلين - ايرلند
داشتین گل سوم رو هم می‌خوردین که...!!!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 20:10
paksan - آمریکا - آمریکا
همش بهانه! آخه بجز حسینی بقیه بازیکنا رو که خودت گفتی لازم نداری؟ مصاحبه تمامشون هست که میگن دایی اعلام کرده لازمشون ندارم؟ حالا اینا شده بهانه باختهات؟ رو که نیست سنگ پای اردبیله
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 21:09
new idea - لندن - انگلستان
طرف انگار که بهش گفتن بیا گزارش بازی رو لحظه به لحظه بده...این جای تفسیر کردنشه.کسی‌ که مغز مربیگری نداره،ازش چه انتظاری میره جز این افتضاح؟؟!!ول کنم نیست بدبختی.اونقدرم میگن پول گرفته...والا خدا بده شانس!!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 20:15
AcidY - استکهلم - انگلستان
علی‌ کریمی‌ برگرد به تیمت علی‌ دایی ....به تیمت!!!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 19:59
بی غم - تهران - ایران
ها ها...عجب هفته ای بود. پیروزی استقلال در دقیقه 91 وبازگشتش به جمع مدعیان. باخت 3-0 سپاهان پرمدعا از یه مربی استقلالی و درنهایت باخت تیم پرسپولیس در انزلی.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 23:34
arash-/ - ناتینگهام - انگلستان
حاجی علی‌ اینکاره نیستی‌ قبول کن و کر‌ دیگی‌ برای خودت دست پا کن خدایی مربی‌ خوب کم پیدا می‌شه تو لیگ ولی‌ تا به خوای مردانه پر ادعا داریم که خیلی‌ از ماها ازشون بیشتر میدونیم
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 00:10
halk_35 - لیوواردن - هلند
یکبار نشد این ببازه بگه آره ما باختیم . همش یا تیم مقصر بوده یا داور یا زمین خراب بوده .
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 01:27
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
پول ساده ساندیس مجانی ،امیدوارم این ساندیس خورا از طرفداری شما دست بردارند ولی نمی شود ساندیسشان را کی می دهد. حاج جنتی اتریشی کجای
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 05:24
آبی ترین - تهران - ایران
باخت گرانترین مربی لیگ به ارزانترین مربی لیگ.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:46
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
خیلی‌ هم دوست داره که مردم فکر بکنند رابطه این با فوتبالیست‌ها خوب هست ...: بچه‌های م بازی فوتبالی خیلی‌‌ها را از زمان مربی‌ گری خراب کرده
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:54
amsterdam2014 - آمستردام - هلند
خداییش دمه این تیم ملوان گرم, با این که همیشه تیمش زیر خط فقر و همیشه بازیکناش کمترین پولو میگیرن و اکثر بازیکناش بچه های بومی و خیلی جوون انزلین ولی همیشه خوب نتیجه میگیره و میاد تیمهایی که فقط قرارداد یکی از بازیکناشون برابری میکنه با قرارداد تمام بازیکنای ملوان رو میبره مثل استقلال و پرسپولیس ,, دمشون گرم واقعا این انزالیچیا خیلی تعصبی بازی میکنن. دمه همه بچه ها انزلی گرم.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 20:26
amsterdam2014 - آمستردام - هلند
خداییش دمه این تیم ملوان گرم, با این که همیشه تیمش زیر خط فقر و همیشه بازیکناش کمترین پولو میگیرن و اکثر بازیکناش بچه های بومی و خیلی جوون انزلین ولی همیشه خوب نتیجه میگیره و میاد تیمهایی که فقط قرارداد یکی از بازیکناشون برابری میکنه با قرارداد تمام بازیکنای ملوان رو میبره مثل استقلال و پرسپولیس ,, دمشون گرم واقعا این انزالیچیا خیلی تعصبی بازی میکنن. دمه همه بچه ها انزلی گرم.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 20:26
ارش کمانگیر - مشهد - ایران
من پرس پولیسیهت و عاشق اسم و تیمم هستم..ولی خداییش حیف این پولی که به این مثلا مربی چلغوز دادن..واقعا حیف....اصلا از این مثلا مربی ما یک تاک تیک ندیدیم...خدایش تا حالا که خوب ر.....فقط بلده خوب حرف یا ور بزنه....خداییش بیچاره هوادارها من هم جزوه این هوادارها هستم.
جمعه 31 مرداد 1393 - 14:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.