تاکتیک‌های جنگی داعش: مدرن و سنتی به شیوه جنگ‌های صدر اسلام.

+40
رأی دهید
-13

فارسان - مرکزی - ایران
کپی برابر اصل انگار به 1400سال پیش برگشتن (البته بدون سلاحهای مدرنشون) دقیقا مانند صدر اسلام اگر خواستید اسلام حقیقی را زیارت کنید این گروه را دنبال کنید سفر در تونل زمان مفت و مجانی!!!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 04:57
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
البته ناگفته نماند که کشورهای غربی بویژه آمریکا عمدا سهل انگاری و کند عمل کردند که این گروه خوب گسترش پیدا کنند. غربیان با این تاکتیک و بهانه دوباره در عراق وارد عمل شدند. تا نفت هست این نوع بازیهای سیاسی خواهد بود.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 10:04
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
عرض کردم خدمتتون! فیلم مستند محمد رسول الله داره ساخته میشه!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 08:40
تیتو تیتو - تهران - ایران
یادمه یک بنده خدایی که هر از چند گاهی بیاناتی هم میکنه میگفت اینا عشایر سنی مظلوم عراقن حالا که دیدن اینا سنی و مسیحی و غیره سر میبرن و زناشونو تجاوز میکنن و اروپا و امریکام میخان بگیرن سر ببرنو تجاوز کنند دیگه تو این خبرا زیاد پیداشون نمیشه دیگه به هر حال اشتباه تاکتیکیه پیش میاد میگن اون چه که برای خودت دوست داری برا دیگرانم دوست داشته باش انسان به یک نفس بنده. صلح و دوستی برا همه خوبه قتل و جنایت هم تو هر جایی بد .
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 11:09
paksan - آمریکا - آمریکا
این گزارش یک قسمتیش مضحک بود. آخه اگر سد موصل رو خراب میکردن اولین شهری که کلاً نابود میشد موصل که تقریباً پایتختشون هستش بود و آدم باید خیلی بی عقل باشه که برای مثلاً تهدید بغداد موصل رو نابود کنه و بعدشم این آب به بغداد که برسه فقط باعث آب گرفتگی خواهد شد و امکان تخریب بالایی نداره ولی موصل چون خیلی نزدیگه تقریبا خالی از سکنه خواهد شد پس آمریکایی ها شاخ فیل نشکستن که فهمیدن اینا همچین کاری نمیکنند. موضوع مهم در این دوماه گذشته اینه که ایران با همه سروصداهای سپاه قدس و فرستادن هواپیما و خلبان و مهمات و بیش از 2هزار نیرو هیچ غلطی نتونستند بکنند و آخرشم آمریکا باید دخالت کنه تا داعش رو به عقب برونند آمریکا فقط یک هفته اس حمله کرده و حسابی داستان داره عوض میشه ولی ایران دوماه هستش داره حمله میکنه و کلی خرج کرده ولی اوضاع بدتر شده که بهتر نشده این نشون میده قاسم سلیمانی خیلی هم سر از جنگ درنمیاره و بیشتر تبحرش فیل هوا کردن و بودجه های میلیاردی گرفتن هستش
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 03:53
romano - تهران - ایران
اگر مردای یک کشور مرد باشن و آب و خاک و ناموس پرست دست هیچ نامردی تا ابد بر اون آب وخاک نمیمونه. داعش کیه اگر مردا مرد باشند. اینکه دایم از تاریخ ۷۰۰۰ ساله حرف میزنیم نشانگر و شاهد ضمیر ناخودآگاه مردمان مونه که خون وجان دادن تا ایران جزو بزرگترین کشورها بمونه. بیشک با همه مشکلات سرزمین مادریمان مردان وزنان وطن پرست بیشماری داریم که فکر دست اندازی به وطنمون رو غیر ممکن میکنه.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 07:14
Azadikhah - تكسل - هلند
paksan - آمریکا - آمریکا:با کمک آمریکا این مساله روشن شد که نه تنها جمهوری اسلامی جربزه ندارد بلکه کشورهای دیگر منطقه هم دست کمی‌ از جمهوری اسلامی ندارند!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 12:18
Azadikhah - تكسل - هلند
رژیم اسلامی تاکنون عملکردی بهتر از داعش در عراق، در ایران خودمان و در کشتار مردان و تجاوز به زنان کشور نداشته است‫.‬ در حقیقت رژیم ولایت فقیه همان داعش است که دستورات وحشیانه و ستمگری دین اسلام را در ایران پیاده می کند. در روزهایی که باید امید داشت رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه به یاری کردهای کوبانی و ایزدی ها بپردازد، هم اکنون علی خامنه ای و مزدوران پشتیبان او تنها به یاد مردم فلسطین و لبنان زانوی غم بغل گرفته و مانند گذشته ته سفره مردم بینوا و محروم ایران را برای فلسطینیها می فرستند‫.‬از دید رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه تنها مردم غزه و لبنان به کمک و همراهی نیاز دارند و باید ایران ویران شود، ایرانی خاکستر نشین گردد ولی گرد غم بر کودکان و زنان فلسطینی و لبنانی ننشیند‫.‬.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 12:12
xavii - لندن - بریتانیا
اینها به زودى از بین میرن ، اینها خطر کوتاه مدتن براى منطقه ، اینها در واقع عامل تجزیه منطقه هستن و تاریخ مصرف دارن ، خطر بزرکتر که همه فراموش میکنن کردستان عراق، داعش باعث شده که غرب راحت کردستان رو مسلح کنه و بعد خواهید شنید که غربیها میخواهند بایکاه نظامى دایر کنن اونجا، و بعد از همه اینها کردستان اعلام استقلال میکنه ، که تازه اونجا مشکلات طولانی مدت با همسایه ها شروع میشه و صد در صد درکیریهایی هم هست اکر به فکر کشور کشائى کنن.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 15:34
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
رژیم آخوندی خامنه ای همون نسخه شیعی داعش هست.مجاهدین صدر اسلام دقیقا مثل این برادران داعش عمل میکردند.سربریدن ،زنها رو بردن و ریپ کردن و شعائر کثیف خودشون رو تحمیل کردن.اجر همه شون با بی بی دو عالم فاطمه زهرا
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 18:50
azadi2011 - تورنتو - کانادا
بزرگترین نقطه ضعف داعش واین تکفیری ها زنها و دخترهایشان هستند و البته مادرانشان هم ۰ از طریق آنها جهان به آرامش می رسد ۰ راه دیگری نیست : ای مردم دنیا تا دیر نشده ۰۰۰۰۰با این ها گفتگو کنید!
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 00:47
invincible - مینستا - آمریکا
تیتو‌تیتو‌ایران؛ استاد عشایر عراق و گره کثیف داعش کاملا با هم فرق دارن، عشایر عراق بسیار مردمی هستن و با دیکتاتوری دولت دست نشندهٔ ملکی‌ میجنگن ولیکن داعش یک گروهی مثل بسیجی‌ها و پاسداران ایران هستن که فقط میخوان از دین استفاد کنن تا به هدفهای کثیفشون برسان. مگر در زندان آذربایجان نبود که یک شکنجه‌گر سر زندانی سیاسیه مجاهدین رو برید، ما ایرانیها داعش، رژیم کثیف آخوندها برامون فرقی نداره- کثیف و کثیفتر
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 01:01
راهجو - فریدونکنار - ایران
azadi2011-بسیار بجا گفتی!باید هزاران بار با خواهر ومادر ودختر و زنانشان گفتگوی سازنده و مفید کرد تا 1400سال زجر رو به چشم ببینن
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 11:54
mlowes - واشنگتن - آمریکا
فارسان - مرکزی - ایران. دین خاص افراد وحشیست و اسلام خاص وحشتی‌ترین افراد است. مسلمانان به ۱۴۰۰ سال پیش بر نگشتند، بلکه هرگز از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون تغییر نکردند.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 12:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.