نجفقلی حبیبی: در ایام عاشورا چقدر پول خرج می‌شود؟ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ هیچی، چهار تا گریه می‌کنن، پا میشن میرن!

نجفقلی حبیبی: در ایام عاشورا چقدر پول خرج می‌شود؟ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ هیچی، چهار تا گریه می‌کنن، پا میشن میرن!

+151
رأی دهید
-9

arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
یکی حرف راست پس از ۳۵ سال در تلویزیون جمهوری اسلامی،اما همه نزدیک بود سکته کنند،چون ابزار دروغ آخوند‌ها است،دمه خورو س بود،چه حول شدند،الله اکبر،.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:33
raha1984 - هامبورگ - المان
ایرانیهای مرده پرست !! سالی ۱۲ ماه بر سر زنان و گریه کنان و خاک و گل بر سر قیمه و قورمه پزان دست به دامن مرده های اعراب پابرهنه که دخیلشون بده و همیشه هشتشون گره نهشون هست و روز به روز و سال به سال حال و اوضاعشون بد اندر بدتر میشه!! یعنی مضحک تر و خنده دار تر از این میشه دیگه !!!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:30
zagros56 - آتن - يونان
خودشون هم به خریت خودشون اعتراف میکنند.....
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 19:25
دوستدار - استهکلم - سوئد
این حرف نزانیییییییییییییییییییییییییییییییی د اقای حبیبی مسئله عاشورا برایذخر کردن امت است. این نییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ست اقای حبیبی
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:09
sharafYabi - بیمبه - انگولا
دروغ نگید! البته ما شاهد بازده فرهنگی‌ این بودیم. سه تا جوان گردن کلفت (به احتمال زیاد باهوش و استعداد، که هدر شدن، میشن و خواهند شد!) از بیکاری و بی‌پولی در شغل شریف دزدی از بازماندگان مردگان!! ولی‌ حقیقتاً در وجدان خودمان، یک بررسی بکنیم ببینیم به جز پیشرفت در موشک و تپانچه از کره شمالی‌ و ارباب بزرگ روسیه که جزو سردمداران تکنیک در دنیا هستند آیا از فرهنگ بگیر تاا شیر مرغ، به جز پس رفت چیز دیگری به ارمغان آورده‌ایم و چگونه جواب این همه ثواب را خواهیم داد.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:13
sarbaz007 - المان - المان
اگه این پولا جم کنید خرج این عربا نکنید میدونی‌ چه کاری می‌شه توی این شعر فقیر بکنی‌
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 01:32
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بعد از سالها بالاخره یکی از میان خودشان این را میگویید ،واقعاً چه دستاوردی داره این کارهای قبیح و زشت ،کارهایی که حتی قران ما رو از انجام اون نهی کرده ،با برانگیختن احساسات مردم دارن سرشون کلاه میزارن و شیره میمالن ،لعنت به اخوند و فرهنگ صفوی رافضی
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 03:30
فراوانی - قطر - قطر
واقعا این که نیست درست نیست چقدر خندیدم بازده فرهنگیش همینه که هر کی را میبینی یک قمه توی ماشینش میزاره به یاد مولا حسین میزنند هم دیگر را میکشند دیگه بازده فرهنگی چطوری میشه دیگه
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 09:24
shahramareia - تهران - ایران
خواهشا دانلودشو هم بزارید تو ایران نمیشه دید
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 09:50
اردشیر یکم - خوزستان - ایران
از سال 15 هجری به بعد ایران شاهد جنایتهای عربهایی بود که در ایران به نسل کشی پرداختند...و دختران و زنان را به بردگی میبردند......ولی مردم بی سواد ایران برای اون مرد بی سواد عرب، اشک میریزند...که سالها به دختر شاه ایران تحاور میکرد.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 09:53
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
الان یه سری آخوند دوزاری میریزن و در فضیلت مرثیه بر حسین و گریه بر علی اصغر ذرت پرت میکنن!! Buisness model آخوندا این بوده که با پول یک عده بازاری که کل سال خون ملت رو تو شیشه کردن و میخوان از عذاب وجدان راحت بشن، خرج میدن، همون مردم بدبختی که چاپیده شدن . بیان بشینن سر سفره حسین و به عشق یه دوری قیمه یک منبر یک طرفه بدن حاج آقا! . بابا حسین یه خبطی کرد، کشته شد، انتقام خونش رو هم مختار گرفت! دیگه چه خبره که از سال ٦٠ هجری میزنین تو سرتون؟ خمینی راست گفت که ما هر چی داریم از کربلا داریم! منظور از آبیاری درخت اسلام هم درست کردن دکان برای آخوندا بوده!!
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 08:35
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
تنها مزیتی که این آقای منتقد از عاشورا یادشان رفت که بگویند این است که مراسم عاشورا تداوم آشنایی و دوستی و ر د و بدل کردن شماره تلفن بین دختران و پسران جوان به تنگ آمده در این مملکت اسلامی شده. که محصول آن همان فحشا ی شرعی( صیغه) و غیره می‌باشد.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 08:31
راهجو - فریدونکنار - ایران
محرم وعاشورا شده روز وصال عشاق
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 11:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.