قلعه‌نویی: منچستر هم باخت اما کسی به فن‌خال ایراد نگرفت/ آقای حسن‌زاده، از این به بعد اعتراض می‌کنم!

امیر قلعه نویی می گوید هواداران استقلال از تماشای سه بازی اول این تیم لذت بردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد و گفت: «بازی های سایپا را آنالیز کرده ایم و از نظم دفاعی و خط حمله خوب آنها آگاه هستیم. این تیم از جمله تیم هایی است که دروازه خودش را بسته نگاه داشته و موقعیت های فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کرده است. ما بازی قبلی خود برابر سپاهان را با شکست پشت سر گذاشتیم، می دانیم که باخت همیشه مشکلات خودش را دارد و به همین خاطر روی مسائل روحی کار کرده ایم. تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرده ایم و امیدوارم مشکلات ساختار دفاعی مان برطرف شود. همچنین بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شده اند هنوز هماهنگ نیستند و باید بالانس شوند.»

او در مورد شکست برابر سپاهان گفت: «ما برابر سپاهان کرنر های زیادی ارسال کردیم و ضربات ایستگاهی خوبی را پشت محوطه جریمه به دست آوردیم اما هیچ کدام از آنها به گل تبدیل نشد.»

قلعه نویی در واکنش به انتقادات در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر گفت: «عده ای هستند که می گویند بازی های لیگ برتر کسل کننده شده اما تیم استقلال در سه بازی ابتدایی خود خوب عمل کرد و هواداران از تماشای آن لذت بردند. این به خاطر فوتبال تهاجمی است که البته هفته به هفته بهتر خواهد شد. عده ای هر کارشان کنید با قلعه نویی مشکل دارند. دیدید که دو روز پیش منچستر در اولین بازی فصل باخت اما شما نمی توانید از فن خال ایراد بگیرید. طبیعی است که تیم برای رسیدن به آمادگی به زمان نیاز دارد. یک سری به  دنبال نابود کردن مربیان ایرانی هستند. من از همان بازی اول گفتم که این 30 درصد تیم ماست و باید اینها را در نظر گرفت.»

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «تا وقتی که وضعیت زمین هایمان اینگونه باشد چیزی درست نمی شود. قبول دارم که بازی های امسال کم گل بوده اما نباید لیگ ایران را با لیگ های اروپایی مقایسه کرد.»

او در مورد جوانگرایی در استقلال گفت: «من اگر بخواهم چیزی بگویم، به تیتر تبدیل می شود! ما هر کجا که بودیم جوانانی مستعد را در تیم خود داشته ایم. خیلی ها این چیزها را نمی بینند. ما تا زمان رسیدن به موفقیت به این روند ادامه می دهیم.»

قلعه نویی در مورد جریمه خودش و دیگر اعضای کادر فنی گفت: «جریمه ما برای چه بود؟ چون گفتم که باید لال باشیم؟ حرف بزنیم یا نزنیم جریمه می شویم. من که در مورد داوری حرفی نزدم. یعنی بابت حرف نزدن محروم شدم؟ آقای حسن زاده چون به خاطر حرف نزدن جریمه شدم این بار حرف می زنم.»

در ابتدای این نشست امیر قلعه نویی درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت و به احترام او جلسه با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

+36
رأی دهید
-38

pars_iran - دوسلدرف - آلمان
چرا ایرانی‌‌ها متوهم شدند ؟!؟!؟! این مردکِ متوهم همش خودش رو با بزرگان مقایسه میکنه . فکر میکنه همه میخواهند بهش ضربه بزنند . امیر قلیه ماهی‌ لطفا دارو‌هات رو به موقعه بخور .
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 11:13
parsi parsi - کرمان - ایران
دگه همه میشناسنت .زرینچه مجیدی جباری نکونام پشت پرده کارهای قشنگتا به اطلاع ملت همیشه در صحنه رسانده اند
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 11:17
piki82 - تورین - ایتالیا
آخه کلنگ ! تو خودت رو با مربی منچستر مقایسه میکنی !?????? :))))))))) بعد میگی نمیتوان لیگ ما را با لیگ های اروپایی مقایسه کرد ! ای خدا این موجود چقدر درپیت هستش آخه !
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 12:25
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
لنگیا راجع به قلعه نوعی صحبت نکنن که ژنرال اندازه کّل خاندان لنگیا تو این مملکت افتخار کسب کرده به قول معروف ...تا کور شود هر آنکه نتوان دید....
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 13:37
sheys - توکیو - ژابن
امیر خان..سرور...ژنرال...بزرگ...هر چی‌ دل‌ تنگت می‌خواد بگو که از گفته‌هات باید کتاب بنویسن بدن دست لنگیای بی‌ سواد و بی‌ کلاس
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 13:51
راهجو - فریدونکنار - ایران
کله مرغ، تو که پولاتو جمع کردی ول کن این فوتبال رو خوب ،بذار نباشی تا قدر تو رو بیشتر بدونن!!!!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 14:44
parsi parsi - کرمان - ایران
این اقا اگه افتخارات علی کریمی مهدوی کیا٬ دایی یا حتی کریم باقری را داشت دیگه چه میگفت البته تو مربیگری تو ایران به موفقیتهایی رسیده اما تو اسیا نه , علتش را از علی , دوست ژنرال قلعه نوعی بپرسین.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 15:26
hamed-irooni - سیستان - ایران
الان تو فن خالی یا استقلال منچستر؟؟؟؟
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:46
Alfatier - برلین - آلمان
برو بابا رئیس مافیا ، حیف این جایگاه که به این آدم دادن، جای مرحوم ناصر خان حجازی واقعا خالیه..
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 20:21
shahab46 - هانوفر - المان
شکر فان خال را هم نمی‌دهند بو کنی‌. مقایسه بی‌ ربطی‌
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 08:54
AcidY - استکهلم - انگلستان
ایوالا امیر خان هرجا اسمت میاد این لنگیا تیز وز‌ وز‌ می‌کنن یا این مکتبیا سر از لونشن بیرون می‌کنن،آخه لنگی از علی‌ لابی مافیاتر داریم؟
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 18:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.