پیام ویدئویی رابین ویلیامز به یکی از هوادارانش که مبتلا به سرطان بود، پیش از خودکشی

ویدئویی تاثیرگذار از رابین ویلیامز، زمان کوتاهی پیش از آن‌که خودکشی کند، منتشر شده که در آن پیامی را به یک هوادار دختر مبتلا به سرطانش می‌فرستد.

خانواده‌ی «ویوین والر» ۲۱ ساله از نیوزلند که به سرطان کبد، روده و سرطان مبتلا است، این ویدئو را به تازگی منتشر کرده‌اند.

این دختر که با مرگ دست‌وپنجه می‌کند، پیش‌تر، دیدار با رابین ویلیامز را در لیست پنج آرزوی پیش از مرگش نوشته بود.

این بازیگر و کمدین فقید سینمای جهان در این ویدئوی کوتاه خطاب به «ویوین» می‌گوید: «سلام دختر؛ چه خبر در نیوزلند؟ من دارم تمام عشقم را برایت می‌فرستم. جلوی یکی از موارد لیست آرزو‌هایت تیک بزن.»

او در آخر چند جمله‌ای از یک آهنگ را می‌خواند و می‌گوید دارد به هم‌کار بازیگرش در هالیوود "متیو مک‌کاناهی"، «کانال می‌زند» و دوباره‌، با گفتن «عشق زیاد برای تو عزیزم»، بوسه‌ای برای ویوین می‌فرستد.

جسد ویلیامز ۶۳ ساله، دوشنبه‌ی گذشته (۱۱ آگست-۲۰ مرداد) در منزلش در حالی‌که خودش را حلق‌آویز کرده بود، پیدا شد. خانواده‌ی این کمدین پرطرفدار گفته‌اند که او به دلیل ابتلا به پارکینسون، دچار افسردگی شده بود.

+142
رأی دهید
-2

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
پارکینسون بهانه است، چرا استیون هاوکینگ خودکشی‌ نمیکند، یعنی وضعش از او بدتر بود، بزرگترین عاملِ خودکشی برای بیمارانِ غیرِ روانی‌ از دست دادن انگیزه و احساسِ بیهودگی ست. وقتی‌ انگیزه باشد کوهِ مشکلات هم نمی‌تواند فرد را از پا بیندازد چون دلیلی‌ برایِ ادامه زندگی‌ و زنده ماندن دارد. دنیایِ این هنرمند بسیار وسیع بود و کاستی‌هایِ آن را با پناه آوردن به الکل جبران میکرد، که این تکیه گاهِ خطرناک ، سست و بی‌اعتبار بلایِ جانش شد. همه از جامعه گرفته، دست اندر کاران و خانواده مسولِ مرگِ او هستند، وقتی‌ انسانی‌ با این احساسات رقیق به دردِ خود رها میشود، انتظاری غیر از این نمی‌رود، راهِ ویلیام جاده یک طرفه بود او مدام پرداخت میکرد و از شدتِ دریافت نکردن, جانش را هم ضمیمه پرداخت‌هایِ قبلی‌ کرد.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 05:23
new idea - لندن - انگلستان
به این میگن انسان.روحش شاد
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 08:05
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. اون حداقل چند صد میلیون رو توی دنیا شاد کرد و بعد جون خودش رو گرفت، تو چه گلی به سر مردم زدی؟ سوئد هم رفتی باز عادت داری مردم رو قضاوت کنی؟!!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 09:53
farokhzad - کنت - انگلستان
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا آفرین بر شما گًل گفتی‌ گرامی‌ راجب شیرزنِ ایران از سوئد
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 14:58
aashena - اتاوا - کانادا
بعض از ادما مرتب دارن به همه انرژی میدن وقتی اینجور ادما اطرافمون هستندیاد میگیریم که باید ازشون انرژی بگیریم گاهی فراموششون میکنیم حتی این ادما انقدر بزرگند که وقتی نوبت اوناست نمیدونیم چطوری باید بهشون انرژی بدیم. انقدر بهمون انگیزه دادن که بلد نیستیم بهشون انگیزه بدیم. این میشه که با این که ما هستیم این همه خودشون را تنها احساس میکنند. فراموش نکنیم مراقب اونایی که همیشه لبخند میزنن به صورتمون باشیم.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 16:03
shivaa - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد . دقیقا همینه که میگید.خلا عاطفی و افسردگی ناشی از اون و بی انگیزگی.و متاسفانه انقدر ذهن قوی نداشت که راه حلی بهتر از الکل پیدا کند.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 16:54
faranak-montreal - مونترال - کانادا
سبز بیرنگ سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا-، شیرزن تو کامنتش فقط گفت که نباید اون را خانوادش تنها میذاشتن ، تو چرا حالا بهت بر خورد ، و اینکه ایشون مدام فقط به مردم shadi هدیه میداد اما کسی‌ بهش شادی باز پس نمیکرد ، این کجاش انتقاد داره ؟یکی‌ از گٔل‌هایی‌ که شما به سر مردمت زادی را بازگو بفرما حالا که آمریکا هستی‌ . لطفا اگه واسم کامنت میخواهی‌ بذاری دلیل انتقادت را بنویس که کجا ایشون اشتباه کرد اگه هم میخواهی‌ فحش بدی پس هیچی‌ واسه گفتن نداری
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:40
hamidesabz - لندن - انگلیس
خودکشی از یک همچین کسی خیلی بعید بود!من که نمی تونم قبول کنم که او خودکشی کرده! اگر آدمی مثل او خودکشی کنه پس کی دیگه میتونه به زندگی امیدوار بمونه؟!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 21:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
فرانک جان و شیوا جان از کوزه برون همان تراود که در اوست، اینها به اندازه درکِ خود برداشت کردند و شما هم به اندازه درک و وسعتِ دیدِ خود.
‌پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.