انتقاد صریح دادکان از قرارداد علی دایی/افشای دلیل کاهش پیدا نکردن مبلغ قرارداد دایی

انتقاد صریح دادکان از قرارداد علی دایی/افشای دلیل کاهش پیدا نکردن مبلغ قرارداد دایی

خبر آنلاین : برنامه چهار چهار دو  با حضور دکتر محمد دادکان و امیر رضا خادم از شبکه رادیو جوان به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛دکتر محمد دادکان در ابتدا در سخنانی خواستار این شد که از واژه های «اگر» و «مگر» و «بگم» و «میگم» و« تکلیف  شد» را از ورزش کشور حذف کنیم و همه سعی داشته باشیم تا با صداقت حقایق را برای مردم کشورمان بیان کنیم.

دادکان در ادامه گفت:« وزارت ورزش از روز اول سعی بر این داشت که با انتخاب هیئت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس ،مدیرعامل را هم خودش انتخاب کند درحالی که این با اساس اصول باشگاه داری مغایر است.»

عضور هیئت علمی دانشگاه آزاد در بخش دیگری از حرفهایش گفت:«اگر سخنی را مطرح می کنم به دلیل دلسوزی است و با شخص آقای گودرزی و معاونین او هیچ گونه خصومت شخصی ندارم.»

یکی از نکات مهمی که امیررضا خادم معاون وزیر و نماینده او در خصوصی سازی باشگاه ها مطرح کرد ، این بود که کل هزینه لیگ امسال زیر 150 میلیارد تومان برای خرید بازیکنان بوده است. این نکته ای بود که دادکان ردش کرد و گفت کاش مهدی تاج دستش را روی قرآن بگذارد و قسم بخورد ارقام این مقدار بوده است.

دادکان در ادامه درباره شرایط سرخابی های پایتخت گفت:«از ابتدا آقای امیر رضا خادم نیابد این مسئولیت را قبول می کردند ،ضمن آنکه باید این نکته را توجه داشته باشیم که میزان قرارداد ها در فصل اخیر 30 درصد افزایش داشته و متأسفانه وزارت ورزش در کنترل افزایش هزینه های فوتبال ناموفق بوده است.»

شاید جدیدترین گفته دادکان در این مناظر اشاره به قرارداد علی دایی بود. کاپیتان تیم ملی در عصر ریاست دادکان که همیشه برایش احترامی ویژه قائل می شود:« من علی دایی را دوست دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم اما وزارت ورزش که در این چند سال دنبال لقب «رابین هود» بود و مکرر از کاهش قراردادها سخن می گفت امروز باید پاسخ گوی افزایش قرارداد علی دایی باشد.»

 

افشای دلیل کاهش پیدا نکردن مبلغ قرارداد دایی



معاون وزیر ورزش راز کاهش پیدا نکردن مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیررضا خادم شب گذشته در برنامه 4-4-2 رادیو ورزش اعلام کرد: اگر می‌خواستیم به مبلغ قرارداد علی دایی ورود کنیم امکان داشت علی دایی به خاطر قرارداد سه ساله‌ای که با پرسپولیس امضا کرده بود به فیفا شکایت کند و فوتبال ما تعلیق شود.

وی افزود: دایی با رویانیان قراردادی امضا کرده بود که بر اساس آن قرارداد سه ساله هر سال باید 20 درصد مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند و اگر ما می‌خواستیم به این قرارداد ورود کنیم امکان تعلیق فوتبال ما در صورت شکایت دایی وجود داشت.

+47
رأی دهید
-6

reza shah kabir - توکیو - ژاپن
این علی‌ خر شانس همینکه از اردبیل اومده تهران باید یه پولی‌ هم به فدراسیون بده ....جالبه از دهات هم میان لنگیا رو ۲دره میکنند و می‌رن
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 13:29
new idea - لندن - انگلستان
این علی‌ دائی هم خوب می‌خوره و هیچکس کاریش نداره،تازه محبوب هم هست تا حدی..!! به این میگن دزدی در روز روشن!!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 14:18
Amirjan66 - ایران - ایران
تاوقتی این افرادمسولیتی داشتنددلسوزاین فوتبال نبودند برای اینکه یه چیزی ازبیت المال بدست بیاورندوبخورندوبگویندطرفدارمردم هستیم این حرفهارومیزنن.به توچه علی دایی چقدرگرفته بزاربخورن تواین فوتبال ازجیب بابای توکه نمیدن به فوتبالیستا.ازبیت المالی است که یکی نون شب نداره بخوره اون یکی فقط ماشینش میلیاردهامیارزه.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 14:19
دریای پارس - ایران - ایران
کوفتش بشه.من آبی هستم اما واقعا نمیدونم این قرمزهای بدبخت چی از این دسته بیل دیدند که بیرونش نمی کنند؟؟؟؟؟
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 16:57
تیتو تیتو - تهران - ایران
فوتبالی که توش امثال مافیا باشن فقط فشارش به لحاظ اقتصادی رو مردمه . این افراد باید محاکمه بشن که بدون اجازه از مردم پولو تو شیکم این مفتخورها میریزن.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 17:30
piki82 - تورین - ایتالیا
به عنوان یک بچه تهران و یک پرسپولیسی که از علی دایی دل خوشی ندارم..میگم درد و بلای همین علی دایی و کل اردبیلی ها بخوره تو فرق سر امثال تو و اون کله مرغی شارلاتان ! ((:
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 18:02
بت شکن - مونترال - کانادا
(....اگر ما می‌خواستیم به این قرارداد ورود کنیم امکان تعلیق فوتبال ما در صورت شکایت دایی وجود داشت ...!!!) خوب تعلیق شود به جهنم که شود!، مگر این فوتبال چه گلی به سر این مملکت و این ملت زده؟ جز این که محلی شده برای کسب درآمد یک مشت زالوی بی‌ هنر آن هم از بودجه کشور و از بیت المال!!!!!بعد هم همین پول‌ها برود خارج و بشود ماشین‌های آنچنانی با قیمت‌های نجومی؟؟؟
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 20:47
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
کیسه کش‌های سوراخ نشان به جای گیر دادن به علی‌ دائی و اردبیلی‌ها فکر تیم‌ پاره پوره و سوراخ نشان خودشون باشن،مخصوصاً: ژیگولی باجی آلمانی‌ سامورایی ،...، افتااااااااد!!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 01:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.