تمرین نظامی بسیج و سپاه در شهرک "جنگ شهری".

+32
رأی دهید
-63

Tehran iran - تهران - ایران
سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ نباشە سپاه خدا تهران بزرگ باشە در مقابل اسرائیل و آمریکا غلطی نمیتونند بکنند ، این آشغالها فقط زورشون به مردم بدبخت ایران میرسه.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 12:19
arian1 - ابادان - ايران
حکومتی که از مردم وبا مردم نیست قاعدتا ضد مردم است ونظام منفور جانوران اسلامی این را بخوبی ثابت کرده است چون از زمان روی کار امدن خمینی خونخوار وبعد اخوند شیاد ودزد خامنه ایی هدف انها منافع خودی ودستگیری وقتل عام مخالفین بوده است وتا نابودی این موجودات شیطانی تغیری در حکومت انها پیش نخواهد امد.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 14:41
مالك استر - ایران - تهران
تاوان ظلم و جنایات داعشى مزدوران ادم خور خامنه اى رو بالا خره یه روزى که دور هم نیست باید بدن ، خودشون هم ندهند توله ها و کره هاى حرومى شون میدن ، طورى که دنیا از بیرحمى و قساوت مردم ایران بهت زده بشه حالا. تا میتونید تمرین تیرندازى و کوفتن و قتل عام کنید و هزار جور ماسک و زره به تن کثیفتون تا باشه. روز موعود و تکرار داستان قذافى .
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 17:37
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
چاقو کشان رژیم فقط بلدند برای مردم بی‌ دفاع جفتک بندازند عرضه جنگیدن با داعشی‌ها را ندارند از ترس این کارها را میکنند که
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 20:28
farokhzad - کنت - انگلستان
گرامی‌‌ها تا وقتی‌ که من و شما در خارج کشور به فکر رفتن ایران برای عشق و حال هستیم یا یکسری خودشان را برای دیدن پدر و مادرشان راضی به رفتن ایران میکنند ۶ تا ۸ میلیون ایرانی‌ خارج کشور که بیشترشان با ادعای سیاسی می‌آیند پاس میگیرند و سریع میروند به ایران !!! مردم داخل هم نگران زندگی‌ روز مره خرج خانواده چه تعداد فعال هستند در مقابل این رژیم میتوانند مبارزه کنند ؟؟؟ تازه بیشتر این مبارزین هنوز درگیر دعوای مصدق و شاه هستند و بازیچه سناریوی وزرات اطلاعات میشوند فکر می‌کنید ایرانمان را میتوانید از دست این مزدوران ایران فروش پس بگیریم ؟؟ تا وقتیکه من و شما مهر تایید بر اعدام هموطنان مان یکی‌ را به نام زورگیر یکی قاچاق چی‌ یکی سرقت مسلحانه می‌زنیم بدون این که فکر کنیم چرا ۳۵ سال پیش نداشتیم اینقدر دزد و قاچاق چی‌ اینها حکومت بر من و شما میکنند هموطن هوشیار باش
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 21:13
halk_35 - لیوواردن - هلند
سپاه و بسیج فرقی نمیکنه . جفتشون مفت خورها و قاتلان رژیم هستند و دست همشون به خون این ملت آلوده است . به امید آزادی ایران عزیز از دست ملاهای اجنبی.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 23:54
علی چپ دس - رشت - ایران
با پول ملت بر علیه ملت . خلایق را چه شده که لیاقتش همین شده
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 09:51
Azadikhah - تكسل - هلند
این تمرین برای سرکوب هست و غیر از این چیز دیگری نیست
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 12:02
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
خوبه که دفعه دیگه بیشتر آدم بکشن
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 02:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.