دوربین مخفی - شیطنت پوستر تبلیغاتی

+56
رأی دهید
-1

فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جوامعی که پوشش اسلامی را رعایت میکنند، در ثبات و آرامش بسر میبرند. بالعکس همانطور که این کلیپ واضح و روشن آشکار میکند، برجستگیها در اندام زن بخاطر بی انظباطی و برهم زدن اختلال فکری در مرد، باید پوشیده باشد. در یک جامعه سالم، قویترین غریزه مرد یعنی غول شهوت را نباید بیدار کرد. و بطور حتم در قوانین اسلامی بهترین راهها برای خواباندن این غول در زمان بیداری در نظر گرفته شده. یعنی دوری از شهوت حداکثر و لذت از شهوت هم حداکثر. این بهترین است برای شما.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 14:39
parasto68 - شیراز - ایران
فدای آقا یعنی با این حرفت قشنگ نشون دادی که مرد چیزی به جز یک حیوان نیست و بویی از عقل و انسانیت نبرده که نمیتونه غریزشو کنترل کنه. و مغر یه مرد اینقدر کوچیکه که به قول خودت برجستگی های بدن یه زن باعث اختلال فکریش میشه. فقط یه سوال دارم، شما تو دانمارک چندبار دچار اختلال فکری شدی و اگر دچار اختلال فکری نشدی با ذکر دلیل تعریف کن.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 20:01
بى حال - دبى - امارات متحده عربى
آقات فدام -فرانسه! چرند نگو
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 22:11
kiarash2020 - تهران - ایران
لطفا مسئولین سایت آی پی کاربرانی چون فدای اقا و امثال را دربیارورند و کنار نام کاربری شان درج کنند ببینیم آیا اینها واقعا از دانمارک کامنت میفرستند؟ . من بعید میدانم کسی آنجا ها زندگی کند و ذهنش اینقدر بسته باشد!
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 00:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
بمیری برای آقات هر چه زودتر - حیف اودنسه - حیف دانمارک. کارهای خودتو یادت رفته؟ میخوایی واست مثال بزنم؟ آخه امثال دستمال کشان رژیم که بیخود نمیرن خارج از ایران! نه عقل درستی دارن و نه ریخت و قیافه درست، .........!!!!! چون تو ایران زود کارهاشون لو میره و اون اسلام لعنتیشون میره زیر سئوال و دیگه نمیتونن به بهانه این دینِ عقب مانده پاچه دختر مردم رو بگیرن!!!! اگه بخوام کارهای پشت پرده امثال تو رو بگم اونوقت باید تا صبح وقت گرانبهامو واسه توی .. که هر چی خبر در مورد سکس و غریزه جنسی تو این سایت هست میایی اولین نظر رو میدی صرف کنم.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 02:22
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
پرستو68/شیراز- این غریزه در ذات هر مردی هست که با دیدن یک دختر جوان سفید برجسته (حوری) از خود بیخود میشود و قابل کتمان کردن هم نیست. اگر مردی هم گفت، خیر، یقین کنید یا دروغ میگوید یا بویی از مردانگی نبرده. مسلما زنهای مومنه یک مرد مومن در هر جای این کره خاکی سعی میکنند که با روشهای شرعی مرد شان فرصت شدن اختلال فکری را نداشته باشد.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 23:11
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
کیارش/تهران- آخه تو رو سننه که من از کجا کامنت می‌نویسم؟؟؟ یک فکر صحیح سالم در هر نقطه اقصی این جهان باشد، دچار انحراف نخواهد شد. ایمان در قلب است.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 11:21
kiarash2020 - تهران - ایران
(فدای آقا - اودنسه - دانمارک) لابد شنیده ای : آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است پس بهتر است صداقت داشته باشی اگر ادعای دین داری نیز داری اول موردی که باید رعایت کنی راست گویی است
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 23:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.