دختر ایرانی از 5 ساعتی می گوید که لیونل مسی او را پیگیری می کرد

ریحانه ملتی؛ این نام هفته گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام سر و صدای زیادی به راه انداخت.

 او که دختری 17 ساله ساکن تهران است، با یک اتفاق ویژه به فردی مهم در این شبکه اجتماعی تبدیل شد. او در لیست 60 نفری افرادی قرار گرفت که لیونل مسی در اینستاگرام آنها را فالو می‌کند.

 این دختر 17 ساله چه کار کرد که ستاره بارسلونا او را در اینستاگرام  فالو کند؟ و اصلا چرا این اتفاق مهم است؟

عصر سه‌شنبه، ساعت پنج و نیم؛ اتفاق بزرگ!

ریحانه ملتی تنها 5 ماه پیش عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شد. او پروفایل جمع‌‌وجوری داشت. تعداد فالو‌ئرهایش به 100 نفر هم نمی‌رسید. او در این مدت کوتاه نشان داد که به دو چیز علاقه زیادی دارد، لیونل مسی و والیبالیست‌های تیم‌ملی ایران.

 چند عکس یادگاری با سیدمحمد موسوی و سعید معروف داشت و غیر از این چند تصویر هم از ستاره آرژانتینی بارسلونا در صفحه‌اش گذاشته بود. اما هفته گذشته این پیج جمع‌وجور، توجه همه را به خود جلب کرد.

 "ریحانه ملتی" یکی از 60 نفری شده بود که پیج رسمی مسی در اینستاگرام آن را فالو کرده بود. اگر به صورت دقیق بخواهید، باید بنویسیم که ساعت 17:30 عصر روز سه‌شنبه تعداد افرادی که مسی فالو میکرد، از 59 نفر به 60 نفر رسید. اتفاقی که بزرگ‌ترین رویای دختر 17 ساله بود.

 
درصد خوش‌شانسی: یک در 100 هزار

صفحه رسمی لیونل مسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بالای 5 میلیون نفر فالوئر دارد. اما او تنها 59 نفر را فالو کرده است. این به این معنی است که ستاره آرژانتینی در ازای هر 100 هزار نفری که صفحه او را دنبال می‌کنند، تنها یک نفر را دنبال می‌کند.

 البته در این لیست 59 نفری هم کمتر نام افراد معمولی دیده می‌شود. صفحه رسمی آدیداس، فابرگاس، اینیستا، باشگاه منچسترسیتی، نیمار، راجر فدرر، رونالدو و چند چهره و برند، لیست فالوئرهای او را تشکیل می‌دهند.

در بین 59 فالوئینگ، نام هیچ آدم معمولی دیده نمی‌شود. اما ریحانه ملتی شانس این را داشت که در این لیست قرار بگیرد.

 دختر خوش‌شانس: روزی 50 تا مسیج به مسی می‌زدم

وقتی با خبرنگار ما حرف می‌زد، هنوز اضطراب داشت. چند ساعتی بود که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال او را در اینستاگرام فالو کرده بود. اگر بخواهیم بدون رودربایستی بنویسیم، نفس نفس می‌زد و هنوز نتوانسته بود کل ماجرا را هضم کند.

چه زمانی متوجه شدی که مسی تو را فالو کرده؟

- همین چند ساعت پیش، اینستاگرام را که باز کردم، دیدم لئو مسی من را فالو کرده. اولش فکر کردم یکی از این پیج‌های هواداری است که نام مسی را دارد. اما وقتی پیچ را باز کردم دیدم صفحه رسمی مسی است.

فکر می‌کنی چرا مسی این کار را کرد؟

- نمی‌دانم. شاید فهمیده که چقدر دوستش دارم.

از کجا فهمیده باشد؟

- من الان 5 ماه است عضو اینستاگرام شده‌ام. از همان روز اول صفحه مسی را فالو کردم و بعد هم روزی 5، 6 تا پیام خصوصی در اینستا مسیج برای او می‌فرستادم.

هر روز؟ روزی پنج، شش تا مسیج؟

- بعضی  روزها که حوصله‌داشتم تا 50 تا مسیج هم برایش فرستادم.

این مسیج‌ها را به چه زبانی می‌نوشتی؟

- من انگلیسی می‌نوشتم. البته زبانم خیلی خوب نیست. بیشتر وقت‌ها در متن مسیج چند بار پشت سر هم می‌نوشتم لئو لئو لئو لئو!

مسی هیچ‌وقت به مسیج‌های شما جواب نداد؟

- نه هیچ‌وقت جواب نداد فکر کنم مسی در دنیا آنقدر طرفدار دارد که روزی چند هزار تا از این پیام‌ها داشته باشد، اگر اینطور باشد که نمی‌رسد هیچ‌کدام از این مسیج‌ها را جواب دهد.

 در این مدت کار خاصی کردی تا مسی متوجه میزان علاقه شما به خودش بشود؟

- یک بار با یکی از دوستانم برای مسی جشن تولد گرفتیم. یک کیک سفارش دادیم که روی کیک عکس مسی چاپ شده بود. این جشن تولد برای چند روز پیش از بازی با ایران در جام‌جهانی بود. کلی عکس و فیلم از آن جشن تولد گرفتیم، اما هیچ‌وقت نتوانستیم این عکس را به دستش برسانیم. در اینستا مسیج حتما باید طرف مقابل جواب مسیج تو را بدهد تا تو بتوانی برایش عکس و فیلم بفرستی برای همین نتوانستم این کار را بکنم.

الان از اینکه مسی تو را فالو کرده، چه احساسی داری؟

- خوشحالم این رویای من بود که اتفاق افتاد. خیلی خوشحالم تنها آدم معمولی هستم که مسی فالویش کرده بقیه آدم‌هایی که مسی فالویشان کرده شخصیت‌های مهم هستند.

 مسی دختر ایرانی را "آن فالو" کرد؛ ریحانه: همان یک روز، یک دنیا ارزش داشت

در کمتر از یک روز ریحانه ملتی به شهرت زیادی رسید. چند صفحه هواداری بارسلونا در ایران خبر این اتفاق را نوشتند. کلی آدم برای فالوی این دختر 17 ساله درخواست دادند و کمتر از یک روز تعداد فالوئرهای او به 700 نفر رسید.

با این وجود تنها یک روز بعد از این اتفاق لیونل مسی او را از لیست فالوهای خود خارج کرد. این سئوال پیش می‌آید که مسی اشتباهی او را فالو کرده است.

جواب قطعا منفی است. لیونل مسی و دیگر ستاره‌های مشهور دنیا هر چند روز یک بار یکی از هوادارانشان را اینطور فالو می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی او را آنفالو می‌کنند.

رفتاری پسندیده که نشان می‌دهد آنها حتی به ناشناخته‌‌ترین هواداران هم احترام می‌گذارند. ریحانه ملتی بعد از اینکه مسی او را آنفالو کرد، گفت: «هیچ اشکالی ندارد. همان یک روزی که مسی من را فالو کرد، یک دنیا برایم ارزش داشت.»

+38
رأی دهید
-161

karaji - گتنبرگ - سوئد
خدا یا کمی‌ عقل به این بندگان برسان !!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 01:20
daei reza - منچستر - انگلستان
فقط می‌تونم بگم خاک تو سر‌ بی‌ جنبت همین.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 02:04
بيقرار - دوحة - قطر
همش دروغ
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 01:13
dark night - تهران - ایران
من یه دکتر روانشناس خوب میشناسم.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 03:42
jesus123 - پاوه - ایران
یعنی واقعا اینقدر ارزش داره یکی ........... واقعا من موندم چی بگم به این حرکتا. خدایا خودت به دادشون برس
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 05:03
paksan - آمریکا - آمریکا
ما که اصلاً نفهمیدیم چرا باید ذوق مرگ بشه؟! یکم اعتماد به نفس هم بد نیست به بچه هامون یاد بدیم! طرف یک روز فالو شده ذوق مرگ شده !!!!برو فکر نون کن خربزه آب است.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 05:04
Amirjan66 - ایران - ایران
حالامگه مسی کی هست که این همه مردم ایران براش دست وپامیشکنندازاون کاپیتان تیم ملی بگیرکه بخاطرگرفتن پیراهن مسی ابروی ایران روبردتااین فردکه روزی پنجاه تاپیامک براش میفرسته.فقط میتونم بگم متاسفم بااین طرزفکرتون
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 05:42
arkadash - نیکوزیا - قبرس
یعنی مریم میرزاخانی باید پیش این دختر خانوم لنگ بندازه...ما رکورد زدیم.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 06:03
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا مقدار زیادی (خیلی خیلی زیاد) به من پول عطا کن به این دختر عقل!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 06:09
Press - لندن - انگلستان
حالم به هم خورد ولی خوب دنیای ١٧ سالگی همینه دیگه، خوش بوده
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 06:44
هستیا - شیراز - ایران
بنده خدا به زمین و زمان متوسل شده بود جنبه اینترنت رفتن نداترن بعضیا
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 07:39
هستیا - شیراز - ایران
العان نگاه کردم همون59نفر بود!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 07:48
Emam zaman - قم - ايران
انشا‌الله بزودی ازدواج کنید ، و فرزندان حسین وار برای اسلام و مقام معظم رهبری تربیت کنید. مؤیّد باشید .
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 08:44
new idea - لندن - انگلستان
نمیخواستم چیزی بنویسم ولی خوندن نظرات عجیب و تحقیرآمیز دوستان وادارم کرد.چرا این خبر باید دروغ باشه؟چرا بهش ناسزا میگید؟یه دختر 17 ساله،با این نوع شخصیت که البته کمی کودکانه ست،به آرزوش که شاید آرزوی خود شمایی که این حرفها رو بهش زدید هم باشه(ولو نه به این شدت)رسیده و خوشحاله.بهمین سادگی.نه گفته من یه نفری رفتم کرهءمریخ که دروغ باشه ونه به کسی صدمه رسونده که مستحق توهین.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 08:44
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
منو (بوفالو) کرد!! مسیج از (عیسی مسیح )برام فرستاد!! بابا ، یک کم آدم باشیم.نمیتونیم به فارسی حرف بزنیم؟بی کلاسیه؟ فینگلیسی رو غلط غلوط به خورد بقیه میدیم که مطرح بشیم ،کمبود اعتبار رو بجای داشتن ایده و یا عملی کردن یک فعل مثبت ،داریم نشون میدیم.خدا رو شکر تو همون یه روز مهم شدن از مسی تقاضای اسپرم نکرد.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:01
ajdar20 - فینکس - ایالات متحده
ای واقعا که انسان می‌مونه چی‌ بگه از این کارای دخترا که الکی‌ برا کسی‌ که هیچ شناختی‌ ازش ندران خودکشی‌ می‌کنن ، آچه تو از مسی فقط یه چهره می‌شناسی‌ و چند تا عکس این که دلیل علاقه نمی‌شه ،،، وقتو تمرکزو زندگیت گذاشتی برا کسی‌ که تو یه دنیای دیگه زندگی‌ می‌کنه و هر دسترسی‌ بهش محال
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:08
yashainiran - ایران - ایران
عجب ملتی داریم. اگه این دختره در بهترین رشته های دانشگاهی پذیرفته می شد و یا با شاه پریون ازدواج می کرد این چنین خوشحالی نمی کرد! آخه آدم نادون، مسی هم آدمیه مثل شما فقط فوتبالیسته!!!! خب حالا اومده نوشته هاتو فالو کرده این دیگه رسانه ای کردن نداره! از طرفی نمیدونم چرا مدیر ایرانیان یوکی چرا اومده در سایتش مطلب رو نوشته! که چی بشه؟ ما با خوندنش خوشحالی بکنیم بپریم بالا! یا غلت بزنیم و پیرهنمونو پاره کنیم؟ که آقا ی مسی مسیچ یه خانم 17 ساله بیکار و علاف رو فالو کرده!!!!!!!!!!!!! خدا به همه ما شفا بده آمین
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 10:33
shahab46 - هانوفر - المان
این مردم همان‌های نیستند که صفحه فیس‌ بوک مسی را به گند کشیدند؟ حالا ذوق میکنند از اینکه فالو کرده یا نکرده. خودمونیم اگر گذشتگان ایران این روزگار را می‌دیدن تو صورت همه ایرانیها تف مینداختند
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 11:30
جنگنده - تهران - ایران
اینها مثلا میخوان مادر بشوند، همان بهتر که هیچ کدامشان ازدواج نمیکنند و در رویاهایشان در کنار هنرپیشگان و ورزشکاران میخوابند و در آخر هم مجرد میمیرند و اگر هم اقلیتی از این جور آدمها ازدواج کنند،‌ سرانجامی جز طلاق در انتظاراشان نیست.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 11:44
marineboy - لس انجلس - امریکا
در دنیای پیشرفته، نه جوامع عقب مانده بدوی بادیه نشینی مانده در هزار سال پیش، دختر هفده ساله هنوز کودک است و آرزوی کودکانه دارد. در کشوری که زیر دست یک مشت شارلاتان فاسد به نام اسلامی اداره میشود، این دختر بایستی تاکنون دست کم چهار شکم زاییده باشد و درفکر رفت و روب خانه حاجی عشرتگر و شهوت باز باشد که معلوم نیست چند تا صیغه دارد. اصلا از نظر این متحجران و سلفی ها زن برای شوهرداری و پرده نشینی آفریده شده و حق ندارد به چیز دیگر فکر بکند. متاسفانه اسلام برای اینها در زیر شکم و صیغه و رفع نیازها و حاجتهای گوناگون خلاصه شده است.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 19:05
arbatanas - تهران - ایران
بمیرید با این همه تنگ نظری و حسادت
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 22:48
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
عجب ملت خود بدی هستیم ,واقعا لنگمون هیج جای دنیا گیر نمیاد،به همه چیز و همه کس کار داریم،دختره لخت میشه هزار تا بدو بیراه میگیم،چادر سر میکنه هزار تا لیچار بارش می‌کنیم،آواز می‌خونه گیر میدیم به رنگ مو به خندیدن به نفس کشیدن حتی به دنیای مجازی همدیگه هم حسادت می‌کنیم و بدو بیراه میگیم،حالا این دختره توی این ایران کوفتی با هزار تا آرزو‌های تلف شده, دلخوشیش به ننت با این سرعت لاکپشتی هست ببینید که هموطن‌ها چه جوری به این بیچاره گیر دادن،،آخه کار این دختر چه شرعی چه قانونی چه عیب و ایرادی داره انگار به مسلمین عالم گفته که قبله کجه،!،بابا به جای گیر‌های الکی‌ به مردم ، فکر خودتون باشین،،حسادت وتنگ نظری تا کی‌، تک تک من و شما پر از ایراد و اشتباه هستیم ،آااااای بدم میاد از ادمایی که جا نماز آب میکشن آااااای بدم میاد از ملت بیکار, فضول
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 04:27
جنگنده - تهران - ایران
arbatanas - تهران - ایران......................... برو با ولیت بیا بچه. حسادت!!!!!!!!!! آره امثال توی مغز فندوقی و مجسمه به این مزخرفات حسادت میکنند. نیگا کن کیا میان نظر میدن،‌ کلاس سایت میاد پایین.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 07:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.