جلوگیری از ورود مردی با «ظاهر غیرمعمول» به امارات

رولف بوکهولتس، شهروند آلمان، که احتمالًا به دلیل ظاهر غیرمعمولش، از ورود به دوبی منع شده است

یک مرد آلمانی، که سراسر بدن خود را خالکوبی کرده و صورتش با ده‌ها زیورآلات فلزی پوشیده شده است، روز یکشنبه ادعا کرد که امارات عربی متحده، بدون «هیچ دلیلی» از ورود او به آن کشور جلوگیری به عمل آورده و او را وادار کردند که از سفر به دوبی و اجرای نمایش در یک کلوب شبانه صرف نظر کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رولف بوکهولتس ۵۵ ساله قصد داشت هفته گذشته برای نخستین بار به این قطب تجاری خاور میانه سفر کند و در یک نمایش سیرک مانند شرکت کند؛ نمایشی که قرار بود شرکت‌کنندگان در آن هنرهای خود، از قبیل فرو کردن شمشیر در دهان و رقص‌های عجیب و غریب با بدن‌های نیمه برهنه و همینطور جذابیت‌های ظاهری خود را در معرض دید تماشاگران قرار دهند.

به گفته آقای بوکهولتس، ماموران فرودگاه ابتدا با زدن مهر ورود در گذرنامه او، به وی اجازه ورود دادند، اما پیش از آن که از گمرک عبور کند و وارد امارات شود، او را متوقف کردند و به اتاق مخصوص مسافرانی افرادی که باید اخراج (دیپورت) شوند منتقل کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، کلوب شبانه میزبان آن نمایش، در توضیحی کتبی که برای آن خبرگزاری ارسال کرده، می‌گوید مقام‌های فرودگاه علت جلوگیری از ورود او را «دلایل امنیتی» اعلام کرده اند.

با این وجود ظاهر این مرد آلمانی که بدنش را پر از خالکوبی کرده و به صورتش هم حدود ۱۰۰ قطعه فلزی آرایشی دوخته، شاید برای این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس که از آزادترین کشورهای آن حوزه به شمار می‌آید هم، چندان معمول به نظر نرسیده است.

خود آقای بوکهولتس به آسوشیتدپرس گفته است که کارمندان فرودگاه به او گفته‌اند که مقامات از آن بیم دارند که او در کار «سحر و جادو» است، هرچند که خود مقامات اماراتی چنین موضوعی را بطور مستقیم بیان نکردند.

به گفته او مقام‌های فرودگاه دوبی رفتاری «دوستانه» با او داشتند، اما هیچکس جوابی قانع‌کننده‌ای به او نداد و وی نتوانست «هیچ پاسخ رسمی» برای توضیح دلیل جلوگیری از ورود او به امارات دریافت کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، نام رولف بوکهولتس آلمانی – به خاطر داشتن رکورد ۴۵۳ مورد سوراخ‌کاری در بدن برای نصب زیورآلات فلزی که بیشتر آنها هم در صورت او انجام گرفته، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

+109
رأی دهید
-29

persik - کیف - اکراین
این احمق رو توی توالت هم نباید راه داد با این چهرهٔ حال بهم زنش،مردیکه دیوانه۰
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 22:57
هستیا - شیراز - ایران
حالم به هم خورد
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 23:00
دوستدار - استهکلم - سوئد
خودش را مسخره کرده با این ظاهر غیره معمول.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 00:54
aashena - اتاوا - کانادا
لطفا توهین نکنید بعضی از این افراد بر خلاف ظاهر انسانهای فوق العاده ای هستند
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 02:08
elali - ساکرامنتو - امریک
اﮔﻪ اﻳﻨﺠﻮﺭﻳﻪ ﻛﻪ ﺯﻧﺎﻳﺎﻱ ﺷﻤﺎﻫﺎﺭﻭ ﺑﺎ اﻭﻥ ﻭﺿﻊ و ﻧﻘﺎﺑﺎ ﻣﺴﺨﺮﺷﻮﻥ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻫﻴﺞ ﺟﺎﻱ ﺩﻧﻴﺎ ﺟﺎ ﺩاﺩ, ﻛﻪ اﺻﻼ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ ﺯﻳﺮﻩ اﻭﻥ ﻧﻘﺎﺏ ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩﻱ ﻫﺴﺖ
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 02:47
داد بیداد - قم - ایران
پلیس دبی از ورود شخصی به نام کلاوس اولف، رئیس سازمان غیر قانونی موسوم به شیطان پرستان به این کشور جلوگیری کرد. این شخص که تابعیت آلمان دارد به منظور انجام برخی مراسم به همراه شماری از پیروان خود از ترکیه عازم امارات شده بود. اما پلیس دبی او را در فررودگاه متوقف و سپس به ترکیه باز گرداند.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 05:49
تهران شهر من - هامبورگ - آلمان
فکر کنم وقتی خواسته از دستگاه کنترل تو فرودگاه رد بشه دستگاه منفجر شده.... چطوری وزن این همه فلز را تحمل می کنه ?????!!!!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 06:48
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
خوب کاری کردن، خوب کاری کردن دلم خنک شد
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 07:17
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
دوستان عزیز کسی‌ نمیگه بعضی‌ از اینا انسانهای فوق العاده‌ایی نیستند،،،ایراد در ظاهر غیر معمول این افراد هستش،،به جرات میگم همین شما عمراً ایشون رو راه بدین خونتون که خانواده، فرزند و پدر مادرتون هم حضور داشته باشند، یه نگاه بهش بنداز،،، عرب برقع میزانه و کسی‌ هم نمیدونه اون پشت کی‌ هستش!!؟؟؟ ولی‌ دیگه مثل این چندش آور نیستش‌،. این اگه عقل سالم داشت به این ریختو قیافه در نمیومد،، جالب هستش منتظر یه جواب قانع کننده هم هستش،!!!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:03
فراوانی - قطر - قطر
حال من هم بد شد با دیدن عکس این آدم ولی ای ایرانی یاد بگیر به حقوق شخصی دیگران احترام بگزاری کی میخواهی یاد بگیری هر کسی حق دارد با بدن خودش هر جوری که دوست دارد رفتار کند خیلی راحت میتونی به این عکس نگاه نکنی به همین سادگی
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:37
perser68 - آلمان - آلمان
aashena - اتاوا - کانادا. باهات کاملا موافقم. این آقا اگه با این کارش لذت میبره و مزاحمه کسی‌ هم نیست،چه دلیلی‌ داره که باهاش مخالفت کنیم!
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:40
tirdad_1 - ونتو.ونیز - ایتالیا
این جوری نگین دوستان بنده خودم یک دوستی دارم که حالا اینجا نامشو نمیبرم ولی به خدایی خدا قسم(((خدای خودمو میگم نه هیچ کس دیگه ایو))) همچین ادم خوبی تا این سن 27 سالگی ندیدم به اولش حتی میترسیدم باش دست بدم که الان فکر میکنم به خودم شرم میکنم.....
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:45
aashena - اتاوا - کانادا
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا این که چه کسی را میتوانید به منزل راه بدید به ظاهرش نیست من زن و شوهری را میشناسم با ظاهری شبیه به این اقا۴۳ ساله که با هم زندگی میکنن و عاشق هم اند. بسیار فهمیده وبا شخصیت هستند و کار خیر هم میکنند. psar68...منم با شما موافقم
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 13:55
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
تا زمانی که به کسی صدمه ای نرسانده مسئله خودش است و به کسی ربطی ندارد. اگر در گوگل جستجو کنید Rolf Buchhloz اطلاعات بیشتری از این شخص بدست میاورید و شاید نظر خود را عوض کردید. نشناخته پیش داوری نکنید. بخصوص از ظاهر افراد.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.