قتل ۷۰۰ عضو یک عشیره در شرق سوریه توسط "دولت اسلامی".

+30
رأی دهید
-2

دنیای وحشی - تهران - ایران
حـ... های لعنتی آدم رو به یاد چنگیز خان مغول می اندازند که با جمجمه های ایرانیانی که کشته بودند مناره ساخته بودند و به یاد هیتلر و امثالهم ولی اینطور که به نظر میاد این لعنتی های حـ... از وحشیگری دست آنان را نیز از پشت بسته اند ولی باید بدانند هرگز هیچ ظلمی پایدارنیست و دیر یا زود به پنجه عدالت اسیر شده و بدجور جان خواهند داد .آمین لعنت ابدی بر کسانی که این گروه لعنتی وحشی را حمایت می کنند .
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 12:18
باور عمیق - قم - ایران
نگاه کنید و ببینید وحشی هایی که روزگاری همگان سعی داشتند با معرفی آنان به عنوان مردم سوریه به تنور ترور در سوریه بدمند اکنون چگونه بلای جان دیگران شده اند .. زنده باد بشار اسد .. زنده باد مردم سوریه .. زنده باد نظام جمهوری اسلامی ایران
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 15:24
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
سلطنت طلب جان بدو!بدو که خلیفه بر حق احکام مورد نظر شما رو پیاده کرد و کافرین رو بسزای عملش رسوند!اینم اسلامی که سطنت طلب ازش دم میزنه!. دنیای وحشی - تهران - ایران. چنگیزخان یه امپراتور بود و کلا مغول ها خوی خشنی داشتند اما پس از گذشت سالها اصلاح شدند اما این عربهای وحشی(توهین به همه عربها نباشه)1400 سال از اسلام گذشته هر روز خونخوار تر هر روز درنده تر!. پیشنهاد می کنم چشاتون رو ببندید تا این جنایات بی اندازه علیه انسان های بیگناه رو نبینید.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 16:17
mountainman - استکهلم - سوئد
امریکا چرا بمباران نمیکنه؟ . چون سوریه پول نداره به امریکا بده تا بمباران کنن
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 19:38
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
1-.آنچه که در زیر می‌خوانید نمونه‌ای هستند بسیار کوچک از صدها جنایتی که محمد ابن عبدالله، در حق زنان و کودکان غیر مسلمان انجام داده است، او در جنگ با بنی قریظه که گروهی یهودی بودند، پس از اینکه تمامی مردان آنان را کشت، نوبت به کودکان رسید؛ وی دستور داد تا تمامی کودکان بالغ این قبیله را بکشند، ملاکش در این کشتار وحشیانه، رویش مو در اطراف آلت تناسلی آنان بود؛ او پس از این جنایت، تمامی زنان و کودکان را پس از دریافت سهم خویش که یک پنجم آنان بود میان پیروانش تقسیم نمود و تعداد زیادی از این زنان و کودکان اسیر را در نجد فروخت و در برابرش اسلحه خرید: مسلم الانصاری گفت که رسول الله مرا بر اسیران بنی قریظه گماست، پس نگاه به آلت تناسلی نوجوانان می‌کردم، اگر می‌دیدم که موئی بر آلتش روئید گردنش را می‌زدم و اگر نروئید بود جزء غنایم جنگی گماشته می‌شد.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 19:37
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
2-مجمع الزوائد / الهیثمی / جلد 6 / صفحه 141- اعیان الشیعه / محسن الامین / جلد 3 / صفحه 303) .(1) و سایر منابع در همین زمینه در تاریخ طبری: ... سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود در آن هنگام پس از دریافت خمسش، سه سهم برای سوارکار مرد و یک سهم برای سوارکار زن و برای پیاده نظام یک سهم و در آن روز تعداد اسب‌های بنی قریظه 36 اسب بود... سپس سعد ابن زید انصاری از برادران بنی عبد الاشهل را به همراه زنان و کودکان اسیر بنی قریظه برگزید و به نجد فرستاد تا بوسیله فروش آنان اسحله و اسب بخرد و رسول الله (ص) ریحانه بنت عمرو بن جنافه یکی از زنان بنی عمرو بن قریظه را تا آخر عمر برای خودش برداشت، رسول الله از او خواست تا مسلمان شود و او با وی ازدواج نماید و محجبه شود، ولی او به رسول الله گفت: مرا به عنوان کنیزت نگه دارد که این برای من راحت تر است و او هم وی را به همین حال وا گذاشت.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 19:38
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
3-(التاریخ الطبری / جلد 2 / صفحه 252) (2) شرح ماجرا سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود و برخی از این اسیران را به همراه سعد ابن زید الانصاری به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بخرد.(تفسیر المیزان / علامه طباطبائی / جلد 16 / صفحه 303). (3) آیت الله سید جعفر مرتضی العاملی از علمای مشهور و مورخ به نام شیعی در کتاب الصحیح فی سیره النبی الاعظم می‌گوید: رسول الله برخی از این اسیران (زن و کودک) را به همراه سعد ابن زید الاشهلی به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بخرد. و همچین گفته می‌شود که رسول الله برخی از زنان و کودکان اسیر بنی قریظه را به شام برای فروش فرستاد و اسلحه و اسب خرید. (الصحیح من سیره النبی الاعظم / سید جعفر مرتضی / جلد 11 / صفحه 225) (4) منبع موضوع تصاحب زنی از بنی قریظه به نام ریحانه از سوی محمد و فروش زنان و کودکان بنی قریظه به نجد از مسلمات تاریخ اسلام است
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 19:40
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
....و همچین داستان فروش دختر ام قرفه . در مورد ریحانه همان دختری که محمد به او تجاوز کرد در برخی از منابع از او با نام تکانه هم یاد شده. (11) . پس کسانی که معتقدند رفتار داعش اسلامی نیست یا از اسلام اطلاعی ندارند و یا همان روشنفکر مآبانی هستند که دانسته سعی در تقدس اسلام و رهبر آن محمد ابن عبدالله دارند، داعش همان گروهی است که با اتکا به آموزه‌های اسلامی صدها زن و دختر کُرد ایزدی عراق را به عنوان ملک یمین یا میان خویش تقسیم نمودند و یا آنان را در شهرهای مختلف عراق مخصوصا موصل فروختند.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 19:44
arman93 - یزد - ایران
ایرانیان یوکی مشکوک می زنی این همه کامنت از یک نفر که که به مقدسات یک ملیارد نفر توهین میکنه و بدون استناد حرف مفت میزنه بعد میگی نظریاتی که حاوی توهینه منتشر نمیشه هر چند فکر کنم ممکنه این اصلا کامنت نباشه و نظر گردانندگان خود سایت باشه.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 06:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.