اولین تصاویر از شمشیرباز ایرانی که گروگان گرفته شده بود

خبرگزاری ایسنا و مهر تصاویری از آزادی شمشیرباز ایرانی حامد صداقتی و دوست‌اش مهدی حسینی که اردیبهشت ماه امسال در مسیر جاده ایرانشهر به خاش گروگان گرفته شده بودند را منتشر کرده است.



حامد صداقتی شمشیرباز ایرانی نفر دوم  و دوست‌اش مهدی حسینی نفر سوم از سمت چپ، لجظاتی پس از آزادی


حامد صداقتی نفر دوم و دوست‌اش مهدی حسینی نفر سوم از سمت راست، که به گفته علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با "تلاش ریش سفیدان و معتمدین محلی" امروز آزاد شدند.

حسین رحیمی رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان درباره آزادی این دو نفر گفته است:"چهار نفر نیز در این رابطه از سوی عوامل اطلاعات دستگیر شده‌اند. گروگان‌ها به خانواده‌هایشان تحویل داده خواهند شد و چهار آدم ربا نیز پس از انجام تحقیقات در اختیار ماموران پلیس اگاهی قرار خواهند گرفت."

+117
رأی دهید
-2

fitx-germany - کلن - آلمان
یعنی‌ چی‌ پا در میانی؟؟؟ مگه اینها گروگان نبودند؟ یعنی‌ چی‌ این مسخره بازیها.کجای دنیا هم چین چیزی وجود داره؟؟؟فکر کنم که دیگه سیستان بلوچستان جزوه ایران حساب نمیشه.یعنی‌ بهتره که کسی‌ دیگه اون طرفها‌ نره!!!
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 12:36
dook - دبي - امارات
فقر انسان را به همه کار وادار میکند. بهتر حکومت دستى به سر مردم فقیر بلوچستان بکشد تا مردم به بهانه مذهب به جون هم نیفتن. هیف است ایران هم مثل کشورهاى همسایه مردمش به جون هم بیفتند
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 21:07
Imod.barbekan - منامه - بحرین
بی توجهی بیش از حد به مردم بلوچستان و باج دادن به کولیهای جنایتکار و مزدور و تبعیدی باعث شده این اتفاقات در این منطقه بیفته
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 05:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.