"دولت اسلامی" ۸۰ مرد ایزدی یک روستا در عراق را "قتل عام کرد".

+46
رأی دهید
-10

caroline - تهران - ایران
فقط میتونم بگم که متاسفم!!!! اینا دنباله رو محمد و عمر و على ... و.. ١٢ امام رو در پیش گرفتن.. و حیونا اون زمان همین قتل و عام رو تو ایران انجام دادن زنان رو به بردگى وبه زور شمشیر ایرانیان رو وادار کردن که به اسلام محمدى روى بیارند .
شنبه 25 مرداد 1393 - 10:57
aram.01 - کردستان - ایران
دوباره داره تاریخ تکرار میشه...از یک طرف میگن اجبار در دین نیست از طرف دیگه میگن یا مسلمان شو یا کشته میشی...آخه بگو وحشی! به تو چه طرف چه دینی داره...شاید طرف دوست داره جهنم رو ببینه به تو چه؟!
شنبه 25 مرداد 1393 - 10:28
arian1 - ابادان - ايران
این قتل عامها و وحشی گریها از گروهای افراطی که خود را مسلمان می دانند دیگر برای همگان عادی شده است وقتل عامهایی که نظام اسلامی ومزوران ان در کشور خودمان کردند را زنده می کند
شنبه 25 مرداد 1393 - 10:37
persik - کیف - اکراین
خدا،دین،مذهب،سرطان و ویروسی استکه هزاران سال زندگی بشریت را ازحقیقت دور وبه فلاکت کشیده،وهرکسی که بیشتر به اینها اعتقاد داشته دیگری را نفی یا میکشد۰مخصوصا در مذاهب جهان سوم اسلامی۰
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:03
Shahin.Orel - تهران - ایران
خدا , نکبت اسلام و پیروانش رو از سر همه انسان ها کم کنه . جالبه عده ای وقیحانه کامنت میزارن,نه این که اسلام نیست ! ما آنتالیا که رفته بودیم خیلی مسلمون ها متمدن بودن !!! نه گاز میگرفتن نه لگد میزدن ! خیر , اسلام واقعی همینه که اینجا میبینین ,کافر کتابی در مملکت مسلمانان یا جزیه میده یا کشته میشه , کافر غیر کتابی هم کشته میشه و اموالش هم اسمش غنیمته ! از محمد گرفته تا علی کارشون همین بود تا مومنین امروز , مدل دیگه هم نداره !
شنبه 25 مرداد 1393 - 11:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این است دستپخت سیاستِ جاری دنیا، حکومتِ ملی‌ میهنی و صلح طلب ما را سرنگون می‌کند به جایش حکومتی فاشیستی، اجنبی، مزدور و جنگ طلب و غارت گر‌ ولایتِ فقیه را تنها و تنها به خاطرِ منافع خودش بر سر ما می‌‌گمارد و با این کار علاوه بر ایران و بجز خودشان , دنیا را به گند می‌کشاند، از آن سال تا اکنون چه خونها ، جنایات، مظالم ، حق کشی، نسل کشی ، به راه افتاده و به جایِ آن تحجر، برده داری ، دگم اندیشی‌ ، دیکتاتوری و ظهورِ مجددِ فاشیست اما این‌بار از بیتِ ولایتِ فقیه، القاعده، طالبان و داعش صورت گرفته، البته رهبرِ برده داری هنوز دولتِ فخیمه است چون ذاتش تسلط و برتری جویی و منفعت طلبی ست، هنوز رهبرانش تفکرِ نازیست و فاشیست هیتلرها و موسولینی‌ها هستند تنها با تغییر نام و با تفاوتی فاحش، یکی‌ به اسم ناسیونالیسم و نمونه معاصرش به نام ایدئولژی، ...
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....آبشخورِ هر دو گروه جهل است و جاه طلبی و دیگر هیچ، خدا بهانه است، دین بهانه است، بهانه ای که بهترین دست اویز برای توجیه عوام است و اجرایِ مقاصدِ خود. اسلام دو رویِ سکه دارد، یک رو فضیلت ، رویِ دیگر خشونت، از دل‌ فضیلتش علم , هنر , محبت , نوع دوستی‌، عدالت، مساوات و طی‌ کردن راهِ والا و آسمانی از خشونتش حکومتِ ولایتِ فقیه، القاعده, طالبان داعش و در همین مایه ها سر برمی‌ آورد.، فضیلتِ اسلام بعدِ رحلتِ پیامبر تنها مبدل به خشونت و دیکتاتوری شد و بس که تا امروزِ روز ادامه دارد، هر چقدر که خودِ مسلمانان در رساندن اسلام به این جایگاه کمرِ همت بستند و هر چقدر که سیاستِ خبیثانه دنیا به دلخواهِ منافع خود آن را به سمتِ خشونتِ صرف کشاند، ...
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...کاری که بالعکس آن در موردِ مسیحیت صورت گرفت و از مسیحیت در جهتِ تشریفات ظاهری , دست گرفتن قدرتِ کلیسا به دستِ پادشاه و اجرایِ فرامین دینی توسطِ او ملغمه ئی ساخت وارد، اسلامِ بدونِ فضیلت, مسیحیتِ بدونِ حقیقت و یهودیتِ بدونِ انسانیت ، تنها و تنها به دردِ زباله دانِ تاریخ می‌خورند و بس، در آن دنیا هم هر سه ته آتش ِ خشمِ خداوند، هر زمان دورِ گروهی است، کمونیسم و استالین هم تا توانستند تازاندند، آنها که ادعایِ فهم و درک داشتند آن کردند، یقیناً از داعش که تنها شستشو مغزی شدگانی آلتِ دستند نباید غیر از این سبوعیت انتظارِ دیگری داشت، شیعیان را که بی‌ سر و صدا قتلِ عام کردند و ایزدیها راهم که با این سر و صدا، لعنتِ خداوند بر نظامِ ولایتِ فقیه، داعش و کلِّ دیو سیرتان ، همینگونه سیاستی که باعث میشود، خلق بیگناهِ خداوند اینگونه به دستِ جلادان جاه طلبِ عقده ائی تلف شوند، یقیناً دودِ این اعمال در چشمِ طراحان و مسببین این جریانات خواهد رفت.
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:14
mlowes - واشنگتن - آمریکا
۱. اون دسته از کسانی‌ که تا حالا یک صفحه تاریخ هم نخوندند، الان این فرصت رو دارند تا ببینند که چه شد که خاور میانه و بخش بزرگی‌ از آسیا به سیاه‌ترین دین تاریخ جهان روی آورد. تصورش رو بکنید که الان ۱۴۰۰ سال پیش هست، نه از رسانه خبری هست و نه از کمک از کشورهای دیگه و نه هیچ چیز دیگری. چه مدت میتونید با آدم‌های وحشی بجنگید؟ چرایی اینکه ایرانیان به اسلام گرویدند (دست کم یکی‌ از ریشه هاش) همین رفتار مسلمانان هست.
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:21
mlowes - واشنگتن - آمریکا
۲. این گروه سومین گروه اسلامی هستند که در طول ۳۵ سال گذشته اسلام راستین رو به جهانیان نشون دادند. از نظر مرتبه و شباهت به کار‌های محمد (پیامبر) بی‌نهایت شباهت دارند. کافیست کارهایی رو که محمد با ۳ قبیله بزرگ یهودی مدینه کرده فقط یک بر مرور کنید. هیچ تفاوتی‌ با کار‌های این خلیفه امروزی نداره. همین الان اسرائیل چنین رفتاری با مردم غزّه نداره. این خلیفه هیچ کاری به جز پیروی از دستورات قرآن انجام نداده. جهان از این فرصت تاریخی‌ باید درس بگیره (بخصوص این اروپایی‌ها و آمریکایی‌های ابله که هر حرف بی‌ربطی راجع به صلح و اسلام رو می‌پذیرند). دوستان بدون اینکه نیازی به ماشین زمان داشته باشید که به ۱۴۰۰ سال پیش بازگردیم، ببینید بر سر نیاکان ما چه رفت؟
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:35
castlehill - سیدنی - استرالیا
دقیقا تاریخ تکرار شد... همون کاری که محمد با حمله به ایران و سایر کشور‌ها کرد....
شنبه 25 مرداد 1393 - 13:25
marineboy - لس انجلس - امریکا
سئوال اینجاست چرا خاورمیانه اینقدر در طی هزار و چهارصد سال عقب مانده که هی تاریخ تکرار میشود؟ چرا باید تاریخ تکرار شود؟ چرا درحالیکه کشورهای آسیایی و افریقایی و امریکایی و اروپایی که تا دیروز تو سر و کله هم میزدند دارند با سرعت پیشرفت میکنند یا به توسعه رسیده اند، خاورمیانه ای ها هنوز گرفتار هستند؟ چرا پس از اعراب هزار و چهارصد سال پیش، داستان تمام نشد و چنگیز و هلاکو و تیمور لنگ و ترکان آسیای میانه ای منطقه را با خاک یکسان کردند و نصف جمعیت ایران و منطقه را تار و مار کردند؟
شنبه 25 مرداد 1393 - 14:53
marineboy - لس انجلس - امریکا
تفکر داعشی برخاسته از اموزشهای افراطی در تازیسان حجاز و کشورهای حوزه خلیج فارس است. سالیان سال است این تفکر در آنجا رواج داده شده تا اینکه اینجور سر برآورده. وهابیان همه را بجز خود کافر میدانند و مفتی هایشان خون شیعه و غیره را مباح دانسته اند. رفتار این وحشی ها نیز مانند همان بادیه نشینان حجاز است که پس از مرگ محمد به سودای قدرت و تسخیر سرزمینها دیگر به انها حمله کردند. متاسفانه سلفی ها که خود را پیرو سنت میدانند، در واقع پیرو یک مشت داستان من درآوردی و حدیث و روایات جعلی و دروغین هستند که پس از پیامبر رواج پیدا کرد. اینها حتی مسلمانها را میکشند بعد یک مشت روایت مسخره نقل میکنند که مثلا آنها مرتد شده بودند. متاسفانه تا جهل و نفهمی رواج دارد این مسائل هم هست. ای کاش داعش پای بوجودآورنده هایش را گاز بگیرد تا شاید درس عبرتی شد.
شنبه 25 مرداد 1393 - 14:59
SHANA - خ - ایران
اگه واقعن تکرار تاریخ باشه اسراییلیها حق دارند مثل ایرانیا از عربها متنفر باشن
شنبه 25 مرداد 1393 - 16:07
marineboy - لس انجلس - امریکا
پس از اسلام و حمله و کشتار بدست اعراب، بسیاری از اعراب پس از مجاورت با ایرانیان و یادگیری فرهنگ و تمدن آنان، بتدریج تقریبا متمدن شده بودند. مدرسه های علمی و فلسفی و دینی و پزشکی و غیره در ایران و بغداد وجود داشت. تمدن کشورهای اسلامی در دنیای غرب شناخته شده است. نمونه اش کتاب ابن خلدون است. متاسفانه حمله مغول چنان تومار این منطقه را در هم پیچید و دستاوردهای علمی و فرهنگی و سیاسی را ریشه کن کرد و جمعیت را دستخوش تغییر اساسی نمود که دیگر این منطقه روی سعادت و پیشرفت ندید و به دنیای جاهلیت پرتاب شد. اینها در کتاب جهانگشای جوینی امده است. ایرانیان پس از اعراب دوباره سر بلند کرده و پیشرفت کردند اما این قوم وحشی مغول نگذاشت. چنان کشتاری کردند که مثلا خراسان تقریبا خالی از سکنه شده بود. هرچه مغز متفکر و دانشمند و شاعر بود نیز به جاهای دیگر گریختند. این یکی از دلایل اصلی رواج بیسوادی در ایران بوده است.
شنبه 25 مرداد 1393 - 15:08
cobalt3 - کرج - ایران
بگفته دوستان انگار تاریخ به عقب برگشته هجوم اعراب بادیه نشین سوار بر شتر تیغ در دست و کف بر لب گرسنه و پاپتی و فتح امپراطوری همیشه سوال بود چگونه ؟و برخی با غیر معقول خواندن این فتوحات سبب رو تمایل ایرانیان به این دین منادی مساوات دونستن اما واقعیت همینیه که تو عراق میگذره تشتت قومی و مذهبی عدم اتحاد ملی تبعیض مدیریت فاسد عوامل پیروزی اسلام مهاجم اون زمان و داعش این زمانه اون زمان هم قتل عام و گرداندن آسیاب با خون عجم بود این زمان هم گردن زدن و تجاوز و بقیه جنایات کپی برابر اصله خلیفه همون خلیفه است گیرم این با هامر و اون با شتر روش هم یکیه النصر بالرعب.
شنبه 25 مرداد 1393 - 19:16
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
توی قرآن سوره نسا ایه ۲۴ همین دستورو داده
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 04:04
جنگنده - تهران - ایران
خوشم میاد اکثر افرادی که در بالا پست گذاشتند خودشون رو به خواب زدند. این داعش ساخته آمریکا برای پیشبرد اهداف منطقه ایش میباشد. در آمریکا که اعراب لشکر کشی نکردند پس چرا این یانکیها انقدر وحشی هستند و هر سال خون هزاران نفر را مستقیم و غیر مستقیم با ساخت القاعده و طالبان و اکنون داعش،‌ میریزند. همون بهتر که صبح تا شب خودتون رو میخورید چون از نوک دماغتون جلو تر را نمیتوانید ببینید. در مورد ایران باستان هم مطمئن باشید اگر ایرانیها متحد بودند و افرادی امثال شماها داخلشون نبود، الان اوضاع بسیار متفاوت بود. آن زمان هم تفرقه و نژادپرستی و نظام طبقاتی و اشرافی در ایران بیداد میکرد و سرنوشتش آن شد. پس تقصیر را به گردن دیگران نیاندازید چون خودتون بی لیاقت بودید.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 06:38
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
همان سناریو یوگسلاوی در رابطه با تجزیه و تقسیم و تکه پاره شدن ان به چندین کشور عینا در عراق پیاده میشود. در اینجا فقط ان انشانهای بی گناهی که اسیر دست ادم کشان اجیر شده قدرت های بزرگ قتل و عام میشوند..تماما همان سناریو. همان قتل و عام همان کشتار همان دربدری مردم
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 14:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.