اولین برد پرسپولیس در لیگ چهاردهم / دایی: افرادی که منتظر باخت پرسپولیس بودند ناراحت شدند

پرسپولیس با یک گل ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت. ذوب‌آهن که با سرمربیگری یحیی گل محمدی بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس به میدان رفته بود، در این دیدار نتوانست از حریف خود امتیاز بگیرد. پرسپولیس که با برگزاری تعدادی از بازی‌های هفته سوم به رده شانزدهم جدول سقوط کرده بود، با نتیجه‌ای که در این دیدار گرفت تا رده هفتم جدول بالا آمد.

پرسپولیس این دیدار را با تک گل مهدی طارمی که در دقیقه 72 به ثمر رسید برد. پرسپولیسی‌ها که این فصل را خوب شروع نکرده اند، سرانجام توانستند اولین برد خود را در این فصل تجربه کنند. پرسپولیس با این برد چهار امتیازی شد.

در مسابقه همزمان، نفت تهران در خانه استقلال خوزستان به مصاف این تیم رفت که نفتی‌ها با نتیجه دو بر یک حریف را شکست دادند. تک گل استقلال خوزستان را موسی کولیبالی به ثمر رساند. کمال کامیابی نیا و دیوید ویکروم هم گل های نفت تهران را به ثمر رساندند.

 

دایی: افرادی که منتظر باخت پرسپولیس بودند ناراحت شدند/ می‌خواهیم یکی دو بازیکن جدید بگیریم


سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به یکی دو بازیکن جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن گفت: «ابتدا درگذشت مهدی نفر را تسلیت می‌گویم. بازی سنگینی داشتیم. ذوب‌آهن در نیمه دوم بهتر از ما کار کرد و ما را تحت فشار قرار داد. ولی به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. ما کمتر صاحب توپ بودیم اما موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم دو گله هم بشویم.»
او ادامه داد: «ما توانستیم بعضی‌ها که منتظر باخت پرسپولیس بودند را ناراحت کنیم. ما تیم بزرگی را شکست دادیم. ذوب‌آهن می‌توانست برنده شود ولی خدا را شکر که ما بردیم. پرسپولیس نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته. ما نیاز به زمان داریم و هواداران باید این فرصت را به ما بدهند. امروز 4 بازیکن تیم خود را نداشتیم. ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. مردم به ما وقت بدهند تا روز به روز بهتر شویم.»
دایی در مورد جذب اومانیا گفت: «ما تقریبا تمام حرف‌ها را با اومانیا زده‌ایم. او فردا در تست پزشکی شرکت می‌کند و در صورتی که قبول شود، قراردادش را امضا می‌کند. با جذب او خط دفاع تقویت می‌شود و باید به فکر تقویت خط هافبک هم باشیم. ما پیام صادقیان را نداریم و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم.»
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «می‌توانیم پرسپولیس را در هفته‌های آینده تقویت کنیم. می‌خواهیم یکی دو بازیکن دیگر را اضافه کنیم. وضعیت پولادی هنوز مشخص نیست. در مورد صادقیان هم امیدواریم که تصمیم جدیدی گرفته شود. ما امروز سه نفر از بازیکنان خوب تیم را در جلو تیم نداشتیم و باید با جذب نفرات جدید، ضعف‌ها را برطرف کنیم.»

+26
رأی دهید
-15

فدای آقا - اودنسه - دانمارک
واژه پرسپولیس در کلام و معنی یعنی سرور.
شنبه 25 مرداد 1393 - 10:14
arkadash - نیکوزیا - قبرس
فدای آقا.. من بیشتر یاد کلماتی از جمله : دنبه...لنگ...سوراخ....شوخی انگشتی...در آرزوی سوم شدن...و اینها میفتم...راستی حالا ساندیس و فدای آقا. رو هم میشه اضافه کرد
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:24
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
لذتی که در سولاخ شدن استقلال به دست سپاهان هست ، در برد پرسپولیس هم هست . کیسه‌های پاره پاره
شنبه 25 مرداد 1393 - 16:08
dark night - تهران - ایران
ایول فدائی آقا توضیحت رو اینطور کامل کن، سرور هر چی‌ کیسه سوراخ و طرفدارانش مخصوصاً قبرس‌نیکوزیا.
شنبه 25 مرداد 1393 - 17:50
janahi - دبی - امارات عربی
خودش بازیکنان خوشنام مثل نوری و خقیقی رو نیمکت میمشونه بعد میگه خیلی ها دوست ندارند دایی ببره !!!!!!
شنبه 25 مرداد 1393 - 18:36
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
دارک نایت /تهران - انشالله که خداوند به شما و خانواده اتان توفیق بده. گرامی نخواستم نمک رو زخم کیسه ها بپاشم ؛-) 666666 10103
شنبه 25 مرداد 1393 - 19:58
kambizian - تهران - ایران
از بازیهای بعد دوباره خوشحال خواهند شد
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 11:36
مرداس-دانمارک-آغوس - کپنهاک - دانمارک
بدبخت عقده ای وقتی میبازی میندازی گردن داور وقتی هم که میبری به جای روخیه دادن به بچه ها و تماشاچی های خسته و با وفا میگذری و میری سراغ عقده های شخصیت و به دیگران متلک میندازی . فلک زده هی بچه ننه گدت زاده و تازه به گول رسیده . فرق اینکه ننونستی تو قلبا خا پیدا کنی همین دل عقده ای و مغز گوسفندیدته.
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 01:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.