فرزند مداح‌معروف: "به‌جهنم" که ناراضی‌اند

پسر آهنگران در کنار خاتمی

پارسینه: حجت الاسلام محمدعلی آهنگران، فعال سیاسی و فرزند مداح معروف حاج صادق آهنگران، در یادداشتی درباره سخنان اخیر حسن روحانی نوشت:
واقعیت این است که اغلب مخالفان شناخته شده دولت روحانی از دسته افرادی هستند که اساساً با عملکرد کاری ندارد، نه چشم بینایی دارند و نه گوش شنوا ؛ بلکه در صدد تخریب و به زیر کشیدن رقیبند تا خود به جای وی بنشینند و صاحب قدرت شوند( یا قدرت از کف رفته را باز به چنگ آورند). آنها ولو به بهای از دست رفتن منافع ملی، همچنان سیاسی کاری های خود را ادامه می دهند تا بلکه با تحمیل هر هزینه ای هم که شده، بار دیگر به قدرت بازگردند و بار بندند. برای آنها یک دولت شکست خورده و یک ملت تحت تحریم که نتیجه اش تصدی قوه مجریه توسط خودشان باشد، بهتر از دولت سربلند و ملت در رفاهی است که دیگری رئیس جمهورش باشد. چنین منتقدانی، نه "منتقد" که "مخرّب" هستند و ما نیز معتقدیم که "به جهنم" که ناراضی‌اند زیرا ملت ایران که ضامن قدرت یافتن آنها نیستند و قرار نیست ملتی در رنج باشند تا طایفه ای آزمون پس داده و رد شده، کامروای قدرت و ثروت شوند.

+402
رأی دهید
-17

ekman - شیراز - ‫ایران
حرف حساب از دهان هرکس که در آید جوابی ندارد.با اینکه ایشان آخوندتشریف دارند و آخوند جماعت جایشان در مسجد ها میباشد و نه در کار سیاست،اما حرفش حساب است.
شنبه 25 مرداد 1393 - 00:35
senator x - تهران - ایران
من هنوز نفهمیدم نقش رهبر درمقابل این کارشکنان جه هست؟من که واقعا از اخبار ایران حالت انزجار پیدا کردم یه رضاشاه میخواهد که یه شبه 100از اینهارا بکشه بالای دار تا بقیه حساب دستشان بیاد. راستی این مشائی را چیز خورنکردند؟
شنبه 25 مرداد 1393 - 00:36
sharafYabi - بیمبه - انگولا
پسر یک دزد و رقاص میتونه منافع ملی‌ رو به منافع شخصی‌ ترجیح بده!! و بر عکس!
جمعه 24 مرداد 1393 - 23:14
نازک بین - شفیلد - انگلستان
احسنت به تو روحانی جوان و آزاده . کاملا درست استنباط کرده و حرفش منطقی است ایشان فرزند کسی است که سالها در جبهه جنگ حضور داشته (آهنگران) او خوب بخاطر دارد . صدها هزار جوان در جبهه های جنگ شهید و معلول شدن بخاطر وطن و سرافرازی ایران عزیز . ولی متأسفانه حاصل تلاش و مجاهدت آنها را یک عده کلاش دزد و غارتگر به یغما بردند. هنوز هم دست از کار شکنی بر نمیدارند. و کماکان مشغول چپاول بیت المال و جنایت و خیانت هستند. سر افراز باش که پدرت با این دزدان وخفاشان شب همراه و همساز نشد و راهش را جدا کرد.
شنبه 25 مرداد 1393 - 02:50
paksan - آمریکا - آمریکا
به جهنم که دلواپسند . دلواپسی آنها هم بخاطر منافع عظیمی است که تحریمها براشون داشته
شنبه 25 مرداد 1393 - 06:59
amir-amir - تورنتو - كانادا
خامنه اى یکى به نعل مى زند یکى به میخ معلوم نیست سیاست این بابا چى است خودش هم نمى داند چه مى گوید نمى دانم تحت تاٽیر مواد مخدر است یا نه همه را سر کار گذاشته مخصوصا روحانى را
شنبه 25 مرداد 1393 - 03:58
izaman - شهرصا - ایران
حرف حساب. دمت گرم
شنبه 25 مرداد 1393 - 07:53
humans win - فرایبورگ - سویسس
دوستان کسی 1 سیاستمدار آدم میشناسه به ما بگه . همشون آشغال هستن .
شنبه 25 مرداد 1393 - 08:00
semset - تهران - ایران
حرفش حسابه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
شنبه 25 مرداد 1393 - 09:00
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
خدا خیرت بده ! شما بگو و اعتراض کن ! شاید حرف شما خودی ها ، تو کله پوک جماعت جاهل نفوذ کرد.
شنبه 25 مرداد 1393 - 09:54
Karkas - اصفهان - ایران
گِل بر سر شما ٢٠٩ نفر که با حرفهاى یک بچه آخوند قند در دلتون آب مى شود,
شنبه 25 مرداد 1393 - 10:05
souroosh - ساری - ایران
Karkas - اصفهان - ایران. زیبا بود نظر شما. این مردم احساساتی و ......
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:47
ashab kahaf - لندن - انگلیس
آهنگران کیه که فرزندش کی‌ باشه؟ این همون نوحه خونه زمان جنگ نیست؟ همون که عزا از صداش می‌بارید و با تحریکاتش یک عالمه جوون رو به کشتن داد؟؟!! پسرش هم آدم شده حالا؟! چه دنیایی شده....
جمعه 31 مرداد 1393 - 21:11
mammal - لندن - انگلیس
همهٔ این حرفها برای فیلم کردن مردم هستند که بگند تو ایران چند صدا هست، مردم را همش سر کار می‌گذارند که این یکی‌ از آن یکی‌ بهتره ولی‌ همشون یک گ،،، هستند
جمعه 31 مرداد 1393 - 22:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.