سپاهان 9 امتیازی شد/ شکست سنگین قلعه نویی و استقلال در اصفهان

استقلال اولین شکست فصلش را برابر سپاهان تجربه کرد تا زردپوشان اصفهانی نشان دهند فقط این فصل بدنبال قهرمانی هستند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بازی زیبای سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر با پیروزی طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید. اگرچه استقلالی ها بازی را بهتر شروع کردند اما این سپاهان بود که در ادامه توانست بازی را به سود خود تمام کند. شروع توفانی بازی با شوت دیدنی امید ابراهیمی آغاز شد و چند دقیقه بعد این میلاد فخرالدینی بود که با شوتی سرکش دروازه شهاب گردان را فرو ریخت. دقایقی بعد اما ورق بازی برگشت . تصمیم فغانی برای اعلام پنالتی سبب شد تا سپاهانی ها گل مساوی را بزنند. البته استقلالی ها به این گل اعتراض داشتند اما تصمیم داور همان بود که اعلام کرد. در ادامه بازی مهدی شریفی گل دوم تیمش را هم زد تا نیمه اول این مسابقه با همین نتیجه تمام شود.

در نیمه دوم بازی این پادوانی بود که گل سوم را برای سپاهان زد . گلی که پایانی بود برای گل های سپاهان . این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود اصفهانی ها به پایان رسید و شاگردان کرانچار 9 امتیازی شدند.

+48
رأی دهید
-6

jeneral75 - اصفهان - ایران
حالا اگه پارسال و امسال واسه استقلال پنالتی مشکوک میگرفتن و میبرد.الان زمین زمان را بهم دوخته بودند.این چندمین بازی ای که جلو سپاهان سر استقلالو میبرن؟
جمعه 24 مرداد 1393 - 13:11
داماهی - بندرعباس - ایران
استقلال سوراخه دوبازی اول هم باتیمهای ضعیف داشت وشانسی هم برد قلعه نوعی فقط پاچه خواری بلده ورشوه گرفتن ازبازیکنان توسط دوستانش علی ها مافیای فوتباله.
جمعه 24 مرداد 1393 - 12:32
دریای پارس - ایران - ایران
واقعا حالا فهمیدم چرا تو جام جهانی فغانی داور ذخیره بود.اگر فیلم این بازی را مخصوصا گل اول ودوم سپاهان را مسولین فیفا ببینند حتی فیلم حضور این داور گاگول را هم از آرشیو جام جهانی پاک میکنند.واقعا مطمئن شدم سپاهان امسال میخوان هر طور شده قهرمان کنند....
جمعه 24 مرداد 1393 - 14:32
hamirpour - تهران - ایران
جای تعجب نیست ازموقعی که درراس فدرسیون فوتبال اصفهانی ها هستندهرسال سپاها اول یا دوم هست در ضمن چرا هرسال بازی استقلال سپاهان را فغانی سوت میزند وهمیشه بازی به نفع سپاهان تمام میشود؟
جمعه 24 مرداد 1393 - 15:08
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
نور چشمی‌های فوتبالی رژیم که پیشترین پول را میگیرند، پیروزی، استقلال و سپاهان هستند
جمعه 24 مرداد 1393 - 19:13
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
جدال سوراخ‌ها را زردک سولاخی برد!! تیم‌ زردک سولاخی ،کیسه سوراخ نشان را سولاخ سولاخ یا به عبارتی پاره پوره کرد
جمعه 24 مرداد 1393 - 20:20
Alfatier - برلین - آلمان
از قدیم میگن باخت که گریه نداره! حالا حکایت اونیهٔ که میگن تقصیر داور بود...آخه با لات بازی که نمی‌شه تیم‌ اداره کرد، امیر قلعه نویی یه لات تمام عیار که فقط بلده داد و فریاد کنه و فحش بده..
جمعه 24 مرداد 1393 - 20:28
dark night - تهران - ایران
به عنوان یک پرسپولیسی میگم که سپاهان کثیف‌ترین تیم‌ ایرانه‌، بازی پارسال که دقیقه‌ای ۱ دفاع پرسپولیس به جای بازیکن حریف اخراج شد، داستان آبهای شنگولی‌ که به بازیکنان پرسپولیس دادن، پولهای کلان که به بازیکنان میدن و سقف قرار داد رو دور میزنن و هزار کثافت بازی دیگه.
جمعه 24 مرداد 1393 - 19:09
dave07 - سیدنی - استرالیا
شکسته سنگین؟ داوره لنگ پولیسی و مافیایه سپاهان بازیه برده رو با پنالتی گرفتن و گله آفساید برایه زردچوبه عوض کردن حالا شکسته سنگین شده؟ اون فقانیه افغانی تا شورته زیرشم از لنگ استفاده میکنه، اگه می‌تونست لباسه داوریش رو هم عوض میکرد قرمز می‌پوشید. دهنه آدمو باز می‌کنن......
شنبه 25 مرداد 1393 - 01:58
dave07 - سیدنی - استرالیا
«یکسال قبل هم در هفته دوم لیگ سیزدهم اشتباهات فغانی منجر به شکست استقلال مقابل سپاهان و کسر یک امتیاز از آبی پوشان پایتخت شد. پنج شنبه 10 مرداد 1392 : استقلال یک - سپاهان 2 . داور وسط علی رضا فغانی بود . مسابقه ای که خیلی ها اعتقاد داشتند یکی از بهترین بازیهای لیگ برتر در دوره گذشته بود اما در آن بازی هم مثل دیروز فغانی با اشتباهات تاثیر گذارش نتیجه بازی را تغییر داد . خطای پنالتی روی پژمان نوری در نیمه دوم آن مسابقه ( دقیقه 73 ) گرفته نشد و یک پنالتی هم به اشتباه علیه تیم استقلال رقم خورد که منجر به گل تیم سپاهان شد . بعد از آن مسابقه در برنامه های مختلف تلویزیونی و از جمله نود کارشناسان داوری حق را به باشگاه استقلال دادند و حتی به گوش رسید که تیم داوری آن مسابقه چند هفته محروم شدند اما متاسفانه به دلیل اعتراض شدید هواداران ، یک امتیاز از تیم استقلال کسر کردند !.
شنبه 25 مرداد 1393 - 02:03
dave07 - سیدنی - استرالیا
با گذشت یکسال دوباره همه آن اشتباهات تکرار شد و انگار این بار هم قرار است هواداران میلیونی تیم استقلال با تاثر و ناراحتی ، هزینه این اشتباهات را پرداخت کنند ؟! . پیرو اشتباهات تکراری علی رضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می شود که چرا او باید همواره در ابتدای رقابتهای لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است ؟!
شنبه 25 مرداد 1393 - 02:03
hamid1980 - دوشنبه - تاجیکستان
سپاهان سرور هر چی ابی و قرمزه - اگر می بردند که حرفی نبود و چون می بازند شروع می کنند به بد و بیرا گفتن به داور امیدوارم سه تا هم به پرسپولیس بزنه
شنبه 25 مرداد 1393 - 09:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.