عکس روز: مریم میرزاخانی در کنار همسر و فرزندش

مریم میرزاخانی، اولین زن ریاضی‌دان برنده‌ی “مدال فیلدز” با همسر و فرزندش در کنگره بین‌المللی ریاضی در سئول کره جنوبی – چهارشنبه (۱۳ آگست-۲۲ مرداد)

+700
رأی دهید
-32

Logic_guy - دبی - امارات متحده عربی
درود بر تو شیر زن ایرانی،سر بلند و شاد کأم باشید،
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:42
Hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی.
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 14:28
Azadikhah - تكسل - هلند
زنده و پیروز باشند
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 14:31
new idea - لندن - انگلستان
من یادمه یه ماتریس خیلی‌ مشکل رو توی دانشگاه حل کردم و اونقدر لذت بردم که حد نداشت.اون اولی‌ و آخریش بود اما!!
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:18
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
من نمیدونم اون دو نفر چرا منفى دادن یعنى موفقیت یک ایرانى اینقدر براشون سنگینه؟
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 18:39
bbbbc.jan - اولان‌باتور - مغولستان
من موندم ما ایرانیا چرا اینقد از خود راضی‌ هستیم؟این خانم یه زمانی‌ در ایران زاده شد، و کسی‌ نتونست ازش استفادهأی بکنه،،، الان شوهرش ایرانی‌ نیست،، کشورش ایران نیست،،، محل کارش ایران نیست، و دیگه هیچ ربطی‌ به ایران هم نداره،،، هیچ چیزش هم برای ایران به ثبت نرسیده،،، چرا دیگه ما اصرار داریم که بهش افتخار کنیم؟؟؟؟افتخارش مال خودش و کشورش که بهش تابعیت داده و داره ازش استفاده میکنه.
جمعه 24 مرداد 1393 - 03:35
sia-2012 - تهران - ایران
افتخار ما
جمعه 24 مرداد 1393 - 04:36
marineboy - لس انجلس - امریکا
Madjid aramesh هموطن اینها از جماعت واپس گرایان و دلواپسان هستند که با دیدن بانوی موفق دکان جهل و جورشان تخته شده و به لرز افتاده اند. اینها زورشان میاید که چرا این خانم ایران نمانده که توی سرش بزنند و روسری ندارد و با یک مرد فرنگی نامسلمان وصلت کرده است. از نظر اینها فاطی کماندو و دختر بسیجی و امثال چرخنده ها بانوی نمونه هستند. بسیاری از غیر ایرانی ها از این خبر شادمان شدند. حتی مردم کشورهای عربی که از ایرانیان مسلمان تر نیز هستند ایشان را زن نمونه میخوانند. همکاران خاورمیانه ای مان با شادی برایمان لینک فرستادند. دشمنان ما مرتجعان خودمان هستند نه بیگانگان و اعراب و افغانی ها و فرنگی ها .
جمعه 24 مرداد 1393 - 11:12
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
bbbbc.jan -با شما موافقم-گرچه موفقیت یک ایرانی در زندگی شخصی اش باعث سربلندی بقیه هم هست و عدم توجه مکفی حکومت ازین افراد نیز زمینه ساز هجرت به مکانی بهتر از نظر توجه آکادمیک و سخت افزاری میباشدولی همانطور که گفتید این خانم والا مقام دیگه نقشی در پیشرفت جامعه ای که بطور رایگان در دانشگاه دولتی آن تحصیل کرده و انصافا وقت بازده ای اش بود رو نداره. اکثر دانشجویانی هم که چه بورسیه و چه خصوصی میان خارج دنبال اقامت دائم میگردن وفقط تعدادکمی متعهد به مردم باقی میمونن . مگه زمان جنگه؟وزارت علوم با انتخاب این بانو بعنوان عضو تیم المپیاد ایران و عکس یادگاری با رئیس جمهور وقت رفسنجانی نشان از حداقل توجه به این استعداد نشان داد .
جمعه 24 مرداد 1393 - 15:25
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
زمان دولت محمود هم دیدیم همایش دائمی نخبگان دانشگاهی با بودجه ای قابل توجه به منظور حمایت ازین قشر نخبه کلید خورد ولی آیا بدلیل ارائه امکانات بیشتر از طرف خارجی بازم کسانی که قطعا میشه در ساخت و بهبود بنیان علمی پژوهشی مورد استفاده قرار گیرند یکهو بدون هیچ تعهدی در ازای دریافت سالها تحصیل رایگان سر از کشورهای دیگه وبعضا سر از پروژه های علمی -نظامی -امنیتی نظام سلطه در بیارن؟
جمعه 24 مرداد 1393 - 15:27
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
دارده مدال نقره المپیاد نجوم وفیزیک اخیرا تو یک مصاحبه گفته:تمام فارغ التحصیلان دانشگاه شریف از ایران میرن ومن مستثنا نیستم گرچه وزارت علوم قول به تامینش داده ولی این چشم وهم چشمی در قشرجوانی که مرفه هم هستند دیده میشه.زمان شا ه هم اینجور بود ولی کمرگ تر، فیلم پرستو ها به لانه باز میگردند رو دیدید؟ دقیقا همین داستانه.اگه قرار باشه اینا نیز بدون انجام هیچ خدمتی به مردم وبهبود بنیانهای علمی -تحقیقاتی از کشوربرن پس تکلیف اون مملکت بدبخت چی میه؟ من نخبه نیستم ولی انصافا این ایراد به نوعی به من هم وارده.
جمعه 24 مرداد 1393 - 15:39
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
bbbbc.jan - اولان‌باتور - مغولستان، منم با شما موافقم. کل دنیا ایشون را آمریکایی میدونند و اینجا هم کسی اصلا نمی دونه ایشون ایرانیه، خونه و زندگیش کلا آمریکایی شده. پس چه چیزی از این افتخار به ایران میرسه؟ جوابش ساده است، بوش. ایرانیا به بو قانع هستند. یک بنده خدایی گرسنه بود بوی غذایی می آمد، گفت به من هم غذا بدید. گفتند بو بکش سیر میشی. این داستان در مورد ایران و ایرانی صدق میکند. البته به مراتب بدتر. چرا؟ چون این فرد گرسنه خود آشپزه که ایران باشه.
جمعه 24 مرداد 1393 - 21:32
جنگنده - تهران - ایران
نخبه ای که به در کشور خودش نخورد و برعکس بر اساس منافع دشمن کشورش کار کند،‌ پخمه هم نیست، حالا هی بیایید اینجا شعر بگید.
شنبه 25 مرداد 1393 - 11:50
MehranIrani - تهران - ایران
متاسفم برای دولتمردان مملکتم که با شادی در اخبار سراسری به مردم ایران تبریک میگن موفقیت این خانم را ، این باعث شرمساریتون باید باشه که اینجور فرار مغزها دارید و بجای گریه و شیون بر خود و نحوه اداره مملکت دارید شادی میکنید، همانطور که آن موقع نفهمیدید که چه شد امثال میرزاخانیها از مملکت رفتند الان هم نمیفهمید که باید بر سر بکوبید به جای شادی و تبریک ....
شنبه 25 مرداد 1393 - 13:00
sharafYabi - بیمبه - انگولا
این که نوابغ ایرانی‌ و یا افرادی که استعداد نابغه شدن در آنها موج میزنه احتیاج به بستری و کشوری نابغه پذیر داره بر هیچ کس پوشیده نیست. نوابغی که در ایران بمونند اگر شروع به پاچه خاری این و آن نکنند به هیچ جا نمی‌رسند! بنابرین به دولت ایراد بگیرید نه به فرد. خدمت یک فرد به جامعه جهانی‌ همان ارزش خدمت به هر جامعه ی‌‌ رو دارا میباشه، چون خدمت به انسانیت و بشریّت در هیچ جا با هم فرق نداره. من درود میفرستم به کسانی‌ که با هر زحمتی نمی‌گذرند که استعداد درونی‌ و آسمانی آنها به هدر بره.
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:52
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
در اینکه در ایران واصولا جهان سوم قدر استعدادها رو آنطور که شاید و باید بدانند و نمیدانند شکی نیست ولی سئوالی که برایم همیشه مطرح بوده اینه که آیا خود همین کشورهای صاحب علم شده جهان اول(توسط رنسانس وبعد بوسیله مهاجران) از اول پیشرو بودند؟ امکانات از اول فراهم بوده؟ تحقیر ناشی از تلاطم های اجتماعی پس از جنگهای صلیبی وعوارض آن باعث شد آنها به شرق پناهنده بشوند یا به این فکر بیافتند که باید از جائی در همان سرزمین خود شروع به تلاش وشکستن سدهای ناامیدی پس از قرون تاریک کنن ؟ مگر بعدها که مثلا مادام کوری اون کشفیات رو بدست آورد از طرف حکومت وقت حمایتی شد؟مگه گوتنبرگ که با اختراع دستگاه چاپ از مرحله دستنویسی کتب به سمت نشر سریع علم ،تونست جهان رو وارد مرحله جدیدی کنه،با کار کفاشی وچرم زندگی اش رو به تنهائی اداره نمیکرد؟ وصدها مثال دیگه که میتونه برای ما شیفته های مغرب زمین درس عبرت باشه.
شنبه 25 مرداد 1393 - 16:28
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
من فقط میگم حالا که یه تکونی در جامعه ایران میبینیم این افراد پس از پیشرفت در تحصیل و کار حداقل یه چند سالی برگردن و کمی هم نشان از وفاداری به مردم از خودشون بروز بدن مثل پروفسور سمیعی بزرگترین جراح چشم که سالی شش ماه در ایران فقط به تربیت متخصص مشغوله و اتفاقا دولت هم فهمیده که باید اینا رو حمایت کنه وهیچ لزومی هم به پاچه خواری نیست.هیچ چیز به اندازه خشکسالی و فرار مغزها دلم رو بدرد نمیاره.
شنبه 25 مرداد 1393 - 16:29
sharafYabi - بیمبه - انگولا
اسب اتشین -- شما تکون را در جامعه ایران چند سال دیر دیدی! وقتی‌ خاتمی از نخبگان دعوت کرد، بسیاری از آنها و همچنین چندین نفر از دوستنا و اشنایانم به ایران مهاجرت کردند و زیر بنای علمی‌ را که احمدی‌ نژاد و سپاه به آن افتخار می‌کند را زدند. اما این تداوم نداشت و با ظاهر شدن افکار طالبانی و پوچ مغزان در سطح حکومت, لقای آن به بقایش بخشیده شد! و اکثریت برگشتند و حتی ادامه همکاری مجازی را هم تعطیل کردند. چون دیدند که این فقط یک حکومت مملو از دزد و تبهکار و مافیا را کمک میکنه! به همین خاطر، اعتبار وعده‌های این حکومت دیگر رنگی‌ نداره، چون مافیا کس دیگر است. و این حکومت راهی‌ جز فنا نخواهد داشت.
شنبه 25 مرداد 1393 - 19:06
sharafYabi - بیمبه - انگولا
اسب اتشین- محض اطلاع و جواب به این سوال همیشگی‌ تان بگویم که کشورهای صاحب علم از قرن یازدهم میلادی زیر بنای علم مدرن را بنا گذاشتند. یکی‌ از خصوصیات‌های مردم غرب اگر بدانید، علاقه عجیب نوابغ آنها به پیدا کردن دلیل وجود و پیدایش زندگی‌ و یا ثابت و مخدوش کردن وقایع تاریخی‌ و ذکر شده در کتاب‌های تاریخی‌ و دینی میباشد. آنها کاوش علمی‌ خود را در خصوص اثبات خدا و مسائل دینی و ستارگان به صورت اولیه آغاز کردند. پیشرفت علمی‌ غرب قبل از رنسانس بود. کشور انگلستان قرن‌ها قبل از رنسانس مسائل علمی‌ خود را به پیشروی رسانده و بستری برای این جهش آماده کرده بود که به وسیله دیگران کپی شد و یا بهبود بخشیده گردید. مادام کوری هم به وسیله جامعه علمی‌ حمایت میشد. و در کشوری زندگی‌ میکرد که با عقاید و ضوابط زندگی‌ شخصی‌ ایشان کاری نداشتند. کلا دولت‌ها در تبلور علم نقش چندانی نداشتند و ۸۰% کشفیات توسط افراد منزوی و وقتی‌ که دنبال یک چیز دیگری می‌گشتند پیدا میشد و به پول رسیدند. دولت نقشی‌ به جز فراهم کردن بستر زندگی‌ راحت تر و مساوات بیشتر نداشته.
شنبه 25 مرداد 1393 - 20:22
satrapan - شیکاگو - آمریکا
ملت ندید بدید به ما میگن..ایشون افتخارش مربوط به خودشه ...من نمیدونم چرا ما تا یکی از اونور مریخ هم بفهمیم ایرانی بوده یه زمانی یه کاری کرده خودمونو میکوبیم در و دیوار...انقدر تو سرمون زدن که یه نفر از هفتاد هشتاد ملیون نابغه در میاد فکر میکنیم الان دنیا دیگه به چشم دیگه نیگا میکنه به این مملکت قاراشمیش...همه جوگیر ماشالا
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 02:41
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
sharafYabi -به گواه تاریخ ،پیشرفت اروپا پس از قرون وسطی ورنسانس پدید آمده نه از قرن یازده!!سده یازده در تقویم گریگوری به فاصله سالهای 1001تا 1100میلادی گفته میشه که اروپا هنوز در دوران واپس ماندگی علمی -اجتماعی معروف به قرون وسطی بود اما در شرق بویژه در ایران وکشورهای اسلامی همراه باشکوفائی در هنر وادبیات وعلم بود.سده های میانه یا وسطی فاصله قرن پنجم تا قرن چهاردهم میلادی نامیده میشه و دوره ای از تاریخ غرب است که در آن میراث یونانی-رومی با مسیحیت مسخ شده وضد علم کاتولیک پیوند خورده وهزار سال بر اروپا حکومت کرد هرچه به پایان این قرون نزدیک میشیم بویژه در اواخر قرن چهاردهم ،میراث عقل گرائی متحول شده یونانی متاثر از مبادلات فرهنگی با افکار فلاسفه شرق ومسلمان،بیشتر بر توجهات اشراقی متاثر از مسیحیت غلبه میکنه وهمین امر ظهور عقل گرائی در قرن پانزدهم وآغاز تدریجی رنسانس روفراهم میکنه. فتح قسطنطنیه توسط سلطان محمد فاتح 1453م رو پایان قرون وسطی نامیده اند.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 11:59
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
ولی از بحثهای غیر ضروری تاریخی بیائیم بیرون،بحث افراد نخبه از جمله خانم میرزاخانی با بحث برگشت فله ای عوام بدون ایجاد زمینه گسترده توسط دولت ونیز خودشان ،متفاوته.خانم نامبرده بدون کنکور وارد دانشگاه شده (که حقشه) واز مزایای بورس، اعزام ودیگر امکانات دولتی بهره مند شدودر همایش های متفاوت همراه با رفسنجانی رئیس جمهور وقت وحدادعادل وزیر آموزش وپرورش وقت دیده شد که برای خود وخانواده ایشون مزایائی داشت (نه به اندازه مزایای ارائه شده دولت آمریکا ودول اروپائی)که بازم میگم حقش بود چون استعدادش رو داشت اما نکته همون حمایتی ست که حرف ماست.من بعنوان کسی که زمانی در دانشگاه خارج درس میخوندم و با چندی ازین افراد از نزدیک درارتباط بودم معتقدم بسته های حمایتی از این افراد وجود داره که در شرایط اقتصادی ایران قابل ارائه گسترده به همه نیست اما بعضی از افراد بدلیل پیشنهادهای کیفی تر و اقامت دائم برنگشتند در صورتیکه در صورت برگشت حمایت از آنان همچنان وجود داشت.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 12:16
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
اما نخبه عام که در اینجا منظور افرادیست که بدون بسته حمایتی دولت به صورت شخصی پیشرفت داشته اند ودر زمان خاتمی نیز عده ای برگشتند مقوله ای جداست که من کسانی رو دیده ام که رفتند ایران وپس از مقداری دویدن تونسته اند به هدف خود برسند بدون هیچ رانت خواری.عده ای هم به خارج برگشتند چون حوصله بوروکراسی وتکنیک کند وبخصوص تحولات ارزی در وقت برگشت سرمایه را نداشتند.وقتی کسی تعهد و هدف مشخص و با برنامه ای رو داشته باشه با کمی پشتکار و کنار گذاشتن زود رنجی و انتظار داشتن های عجولانه وغیر معمول در جهان سوم میتونه به خواسته ی خودش بهرحال برسه.در ایران مشکل وجود داره،برمنکرش لعنت ،ولی با تیره نمائی منفعلانه وقهر کردن ودعوت به انقلاب بجای اصلاح که همیشه مارو عقبتر برده واسیر استبدادی بدتر کرده هیچ نتیجه ای بدست نمیاد.موفق باشید.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 12:40
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
25 نفر تا این لحظه به این خبر منفی دادند!یا مخالف علم اند یا چشم دیدن موفقیت دیگران رو ندارند.
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 16:20
sharafYabi - بیمبه - انگولا
اسب اتشین در هر صورت افراد نخبه مایل نخواهند بود که در مملکتی زندگی‌ کنند که استعداد حرف اول را نمی‌زند. استقلال دانشگاه و مراجع علمی‌، امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و آینده مطمئن هم چند تا از واجبات هر کشور توسعه یافته در این دنیا میباشد. بنابرین تمام این اشکالات ساخته و پرداخته حکومت نالایق و بیکفایت دزدان امام زمان میباشد و من به هیچ وجهی ایرادی به کسانی که برای بهتر کردن زندگی‌ خود و دیگران رنج و زحمت دوری از عزیزان و کشور خود را به جان می‌خرند نمیتوانم بگیرم و برای این زحمت و رنج مضاعف به آنها درود میفرستم. مخصوصا درود به اونی‌ که به قول باور عمیق پیتزا دلیوری میکنه و با کارگری خانواده خود رو در ایران پشتیبانی میکنه. چون یک کارگر در ایران نمیتونه با راه درست به نیازهای خانواده برسه!!
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 16:52
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
marineboy - لس انجلس - امریکا. دوست عزیز شما واقعأ لب مطلب رو ادا کردید درود بر شما
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 09:11
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
جنگنده - تهران - ایران. تو حالا مجبورى نظر بدى؟ چرا به اون یکى نخبه فداى اقا گیر نمیدى؟که اومده خارج و بیت رهبرى رو از معلومات و هوش بى نظیرش بى نسیب گذاشته
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 18:23
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیا. دوست عزیز شما همچین میگین که از بوجه دولت مجانى درس خونده انگار دولت از جیب پدرش خرج تحصیل این خانم رو داده دولت بعد از اینکه ١٨ تن طلا و٣٠٠٠ ملیارد تومن و چقدر بابت بابک زنجانى از حق این خانم و دیگر ایرانیان حیف وً میل کرد مقدارى هم براى تحصیل دانشجویان خرج کرد من نمیدونم که ایشون بدون کنکور رفتن دانشکاه یا نه ولى مثل بسیجیها احتیاج به سهمیه نداشتن و اگر هم کنکور میدادن قبول می شدن شاید جزو ٥ نفر اول در ضمن تمام دانشگاهاى معتبر جهان با منت از ایشون دعوت میکنن پس اگر هم دولت بدون کنکور این بانو رو قبول کرده منتى نداره
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 18:51
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیا. گفته بودید که وزارت علوم این خانم را به المپیاد دعوت کرد پس توقع داشتید مجتبى خامنه اى رو بفرسته در مورد عکس گرفتن با اون کوسه اون هم مجبور بود و افتخار اون کوسه بود که با این خانم عکس بگیره از همه اینها بگذریم در مورد زندگى روز مره چى از لحاظ مادى نمیگم أیا این خانم میتونه مطمئن باشه که وقتى میاد ایران و میره بیرون یک ادم بى سر و بى پا یا یکى از خواهران زینب بى همه چیز براى جهار تا دونه من بهش بند نمیکنن و با بى احترامى نمیبرندش پاسگاه تا یکى از اقوامش بیاد ببرتش و خیلى چیز هاى دیگه
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 19:40
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیا. راستى میدونستین که این خانم چون با غیر مسلمان ازدواج کرده نمیتونه براى دخترش پاسپورت ایرانى بگیره؟خلاصه اکثر ما که خارج از کشور هستیم و مجانى هم او ایران حد اقل دبستان و دبیرستان تو ایران درس خوندیم به این دلائل اومدیم بیرون و خیلیها هم که داخل هستن اگر فرصت بشه دوست دارن بیان خوب حالا این خانم چون نابغه هستن باید بیان ایران و هر چى امید پیشرفت دارن از دست بدن؟
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 19:46
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Madjid aramesh -فرانسه- چرا مثل آدمهای هوچی حرف میزنی؟ مگه دروغ گفتم؟ مسائل حاشیه ای دیگه رو داری تو این بحث دخیل میکنی که رو استنباط بقیه تردید ایجاد کنی؟ بچه منم پاسپورت ایرانی نداره .اگه یک گروه مافیائی که سر دستشون همین مهدی هاشمیه پرونده رشوه کرسنت رو راه میاندازن حالا باید وزیر مثلا ورزش رو دادگاهی کنن که چرا به استقلال بودجه کمتری دادی؟ یا وزیر علوم که چرا از بودجه تخطی کردی؟چه ربطی داره؟ البته دزدیها و رانت خواری هائی در حکومت وجود داره که قبول دارم اما حوزه های کاری متفاوته ولی اینکه سرمایه فکری یک ملت اونم تو این سطح مورد بی توجهی باشه رو قبول ندارم چون خودم شاهد بوده ام که اینجور نیست پروژه ملی شدن صنعت نفت توسط مصدق ماند گرچه رژیمها عوض شدن.همونطور که پروژه هسته ای برای نسلهای بعد میمونه .این خانم اگه مثل بقیه بود تشویقش میکردم بیاد خارج بمونه ولی با توجه به نخبه بودن وحمایت خاص ازین افراد برای مملکت در مورد این بانوی گرامی چنین نظری رو ندارم.
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 05:47
daneshjou - نیویورک - آمریکا
ایرانیان قهرمانان خود را زمانى دوست دارند که یا مرده باشند یا جلاى وطن نموده باشند و به کشورى دیکر دل بسته باشند. حقیقتى تلخ در باره ى ملتى عقب مانده .
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 10:15
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیا این رانتخواریها تنها مختص خانواده رفسنجانى نیست متعلق به همشون هست و هر کى از اون یکى مدرک داره براى همین هم همدیگرو لو نمیدن همون کأمران دانشجو وزیر أمروزش عالى مگه نبود که گندش در اومد که مدرکش قلابًیه؟ و یک مقاله هم از محله نیچر دزدیده بود و به اسم خودش منتشر کرده بود؟ این خانم باید با این أفراد یا زیر نظر این أفراد کار کنه در ضمن همین مسائل حاشیه اى هست که باعث میشه یک فرد اکر امکانشو داشته باشه محل زندگى و کارشو انتخاب کنه
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:30
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیا در مورد پروژه هسته اى یعنى اینقدر ساده لوح هستى که فکر میکنى با این سیاست احمقانه اى که دولت جمهورى اسلامى داره غرب میذاره که اینها این پروژه رو به اخر برسونن؟ پروژه انرژى هسته اى قبل از انقلاب هم بود و حتى دانشکده اش هم افتتاح شده بود و دنیا با این مسأله مشکلى نداشت و همونطور که میدونى بعد از انقلاب گفتن أتم در اسلام حرامه و خلعتبرى رو به جرم امضاى قرارداد انرژى هسته اى إعدام کردن
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:40
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اسب آتش - سیدنی - استرالیامن کى مثل هوچیها صحبت کردم کدومیک از اینهایى که بالا گفتم درست نیست و تازه این رو هم نگفتم که به غیر از این خانم چند نفر دیگه از همین خبرگان رو هم به المپیاد فرستادن ولى متآسفانه ٦ نفرشون رو در راه برگشت به کشتن دادن و خوشبختانه این خانم از این تصادف جان سالم بدر برد میدونم میگى تصادف همه جا پیش میاد ولى در کشورهاى پیش رفته این جور أدما رو اگر جایى میفرستن با هواپیماهاى مطمعن و بیزینس کلاس یا درجه یک میفرستن نه اینکه با اتوبوس هاى فکسنى و جادههاى فکسنى تر این رانت خواریها تنها مختص به خانواده رفسنجانى نیست همین .
‌سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:16
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
یک کم لحن صحبت کردنت بهتر شد. اینجا در این خبر بحث خوبی یا بدی این رژیم نیست بحث اینه که یک نخبه که با قوانین همین حکومت بدون کنکور میره دانشگاه و از مزایای ویژه(حاشیه ای) برخوردار میشه آیا باید بدون برگشت بهره دهی در ازای دریافت تحصیل و بورس رایگان رها بشه که بره دنبال منافع بیشتر شخصی؟ حالا اشکالی داره طبق تعههد و حکم وجدان چند سالی بیاد چند نفر رو مثل خودش رو اونم برای آینده مملکت نه رژیم تربیت کنه وبعد برگرده بره خارج؟مثل پروفسور سمیعی جراح بزرگ مغز واعصاب که سالی شش ماه تو ایرانه ودولت حمایتش میکنه از جمله ساخت بیمارستان تخصصی در منطقه 22تهران برای فعالیتهای پژوهشی این عزیز.در سطح بالا حکومت به این افراد نیازمنده و به نفعشه که از اینا حمایت کنه. امثال من وتو که هزاران نفر بهتر از ما در ایران هست با اینا فرق میکنن.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 00:27
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
در مورد پروژه هسته ای ساده لوح نیستم اولا مثال زدم دوما همین پروژه تمام مشکلش عدم شفافیت در مورد کاربرد نظامی سوخت بیست درصده وگرنه با استفاده در حوزه های برق ،پزشکی و کشاورزی وغیره که دنیا داره به این سمت انرژی پاک وکم هزینه میره با توجه به ساختار تشکیلاتی وهدفهای ان پی تی وعضویت ایران در آن ،آنها موظف به حمایت و ارتقاء این تکنولوژی در کشورهای عضو هستند اما ما نیاز به دانشمندای بومی برای تثبیت و کاربری این صنعت داریم.اول انقلاب چرت وپرت زیاد گفته شد ولی حالا فهمیدن که خیلی از سیاستهای شاه رو باید ادامه بدن،منم تا وقتی که به منافع مملکت ضرری وارد نشه ازین سیاستها حمایت میکنم.
‌چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 00:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.