جزئیات تکان دهنده از دزدی های بابک زنجانی از زبان وزیر نفت

+116
رأی دهید
-1

beni777 - هیراتسوکا - ژاپن
این مجری عوضی باید این سوالها رو از مموتی می کرد ،
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 10:56
جنگنده - تهران - ایران
این آقا میخواد گندکاری خودش سر قضیه کرسنت را ماسمالی کنه با این حرفها. اگر زنجانی و دار و دستش دزد بودند، تو و دار و دستت هم دزد هستی.
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 11:04
sama128 - شیراز - ایران
خیلی جالبه دزدی های مسئولین و مدیران و گوشکوب هایی مثل بابک زنجانی را حتی مردم دورترین نقاط جهان هم میدونند ولی هنوز قوه غذاییه ( قضائیه ) در خواب غلفت پای بساط منقل در حال بررسی است بابا احمدی نژاد و کل تیم دو رو برش دزد بودند اگر قوه قضائیه بخواهد اقدام بکنه یک زندان برای اینها کم ولی متاسفانه از اونجا که صاحب این نظام مقدس مهدی هستش واگذار کردند تا ایشان بیایند و تکلیف را مشخص کنند البته باید عرض کنم آقای روحانی بیشتر به دو رو برت دقت کن مدیران را درست انتخاب کن کارهای اونها را زیر نظر بگیر سیستم های بازرسی و .. را تقویت کن تا به درد بی درد مموت احمدی فشار تو دچار نشی یک موقع و آبروی تو پیش ملتی که با تمام وجود به تو اعتماد کردند بره . حواست جمع باشه حسن ؟!!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 11:08
karaji - گتنبرگ - سوئد
از برکت حیا ت حضرت خامنه‌ای و سردمداران بزرگ جمهوری اسلامی از این پدیده‌ها مثل بابک جون بسیارند ! این مرتیکه هم دزد هست ولی‌ ناراحت این که چطور با بی‌ جون از وی جلو زده .
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 11:22
Azadikhah - تكسل - هلند
بر پایه گزارش‌های بین المللی ایران یکی از فاسد‌ترین کشورهای جهان است و البته سردسته دزدان خا‌‌منه‌‌‌ا‌‌ی می‌باشد.
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 14:13
amir-amir - تورنتو - كانادا
قوه افتضاحیه و اعوان و انصار جمهورى اسلامى جزو همان شرکاى زنجانى هستند که تمایل ندارند این قضایا دنبال شود همانها که تنشان مى لرزد و دلواپس مى باشند همانها که مسائل اصلى مملکت را پشت گوش مى اندازند و نگران حجاب و زاد و ولد مردم هستند, آن لش و لوش هاى موتور سوار که مزاحم نوامیس مردم مى شوند همانها که مى خواهند به قول خودشان بد حجاب را باید شلاق زد همانها که در مجلس مى خوابند و با حرف روحانى به یکباره چرتشان پاره مى شود چرا که به جهنم دعوت شدند. به امید ایران آزاد و سربلند به امید حکومت ملى ایران
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:06
paksan - آمریکا - آمریکا
خاک بر سر این حیدری و خاک برسر زنگنه که درست و کامل توضیح نمیده و هنوز هم سعی میکنه با زبان ادب و مدارا حرف بزنه . مشخصه سپاه و اطلاعات و گروههای مافیایی پاکترین دولت تاریخ همکار طرف بودند و این پولها دست سپاه هستش و زورتون هم نمی رسه بگیرید با گردن کلفتی گرفتن و این زنجانی طعمه بوده که پول بنام اون از خزانه خارج بشه
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:18
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون فقط بابک زنجانی نبوده ، آسیاب به نوبت نصف بیشتر آقایون منتقد دولت روحانی دلواپسان شرکای زنجانی هستن . بازم میگم دولت روحانی باج به شغال نمیده . تک تکشون رو به مردم معرفی‌ کنید اگر خواستن چوب لا چرخ دولت بزارن . حالا برید داییتونو دیونه کنید دلوا پسان .
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 03:30
oghab - هلسینکی - فنلاند
اﻳﻦ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ. ﭘﻴﺮاﻫﻦ ﻋﺜﻤﺎﻥ اﺳﺖ ...ﺩﺯﺩﻱ ﺑﺎﺑﻚ و ﺷﻬﺮاﻡ وﺧﺎﻭﺭﻣﻴﺎﻧﻪ ﻭﻭﻭﻭﻭﻭ...ﮔﻢ ﻛﺮﺩﻥ ﺩﺯﺩﻱ ﻫﺎﻱ اﺻﻠﻲ ﻣﺜﻞ ﻻﺭﻳﺠﺎﻧﻲ ﻫﺎ ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﻲ ﻫﺎ ﺧﺎﻣﻨﻪ اﻱ ﻫﺎ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﻠﺖ ﻫﻢ ﺑﺮﻥ ﻛﻠﻴﻪ ﺑﻔﺮﻭﺷﻨﺪ ﻧﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﺮاﻱ ﻓﺮﺯﻧﺪاﻧﺸﺎﻥ. ﺧﻮﺏ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﻋﺎ ﺷﻴﺪ اﺯ اﻻﻍ ﺁﻗﺎ اﺑﺎﻟﻔﻀﻞ کﻣﻚ ﺑﺨﻮاﻫﻴﺪ.
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 09:08
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
کشور اسلامی دقیقا و یک زن تنها با دو بچه باید میخ صاف کند و با 750 تومان در روز زندگی کنند.
‌پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.