اولین آنونس فیلم کمپ اشعه ایکس با باری پیمان معادی و کریستین استوارات

پیمان معادی در کنار کریستین استوارت(بازیگر فیلم گرگ و میش) در فیلم جدید پیتر ستلر به نام «کمپ اشعه ایکس» حضور دارد. این فیلم قرار است طی سال جاری اکران عمومی شود. پیمان معادی در فیلم «کمپ اشعه ایکس»، نقش جوانی مسلمان که 8 سال در زندان گوانتانامو حضور داشته را بازی می کند.

 «کمپ ایکس ری» روایتگر داستان زنی ( کریستین استوارت ) است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان (پیمان معادی ) که 8 سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود.

کریستین استوارت، پیمان معادی، جولیا دافی، تارا هولت، لین گریسون، جان کارول لیچ، یوسف ازمی، کری مایکل اسمیت و جوزف جولیان سوریا در فیلم «کمپ ایکس ری» به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم قرار است سال جاری اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم «ساندنس» داشته باشد.


+80
رأی دهید
-6

bahar_062000 - اصفهان - ایران
تنها نقشی که در هالیوود به بازیگران ایرانی داده میشه نقش تروریست هاست
‌سه شنبه 21 مرداد 1393 - 06:32
raha1984 - هامبورگ - المان
بازیش خوبه ولی قیافه اش رو دوست ندارم جون من رو یاد بیسجی ها و حزب الله ایران میاندازه !!!
‌سه شنبه 21 مرداد 1393 - 07:51
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
حالا چه نقشی‌ بهش دادن؟ تروریست کشته شده ، از سمت چپ چهارمی؟ خاک بر سرشون که حتی برای خودشون هم ارزش قائل نیستن و هر رول در پیتی را قبول میکنند حتما فکر کرده فردا می‌شه روبرت دنیرو فقرا از ایران و براش هم تو واک اوف فیم یک ستاره میکارن؟
‌چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 23:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.