طنز روز : خبر فوری: هیچ هواپیمایی در تهران سقوط نکرده است!

متاسفانه بعد از سقوط موفق هواپیمای موسوم به ایران 140، بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی و خبرنگاران در رسانه‌ها دست به سیاه‌نمایی علیه صنعت هواپیمایی کشور و تولیدات ملی زدند و پروژه بین‌المللی ایران 140 را زیر سوال بردند. اما همان‌طور که می‌دانید، سقوط اتفاقی است که برای هر هواپیما می‌افتد. برخی از رسانه‌ها طوری تیتر زده‌اند ایران 140 سقوط کرد که انگار کار دیگری می‌توانسته است بکند. به هر حال یک قطعه از هواپیما ممکن است یک‌بار درست کار نکند و باعث سقوط هواپیما بشود. رسانه‌های داخلی از ظهر امروز، همگام با رسانه‌های معاند خارجی و اسرائیل و آمریکا شروع به نقد کرده‌اند و سقوط هواپیما را خیلی برجسته جلوه داده‌اند. درحالی‌که از رسانه‌های داخلی انتظار می‌رود وقتی رسانه‌های خارجی، بویژه بی‌بی‌سی، می‌گویند هواپیما در تهران سقوط کرد، آن‌ها بگویند خیر سقوط نکرد.

به گزارش ایرنا، درباره دو بار سقوط موفق این هواپیما هنگام آزمایش هم باید خاطرنشان کنیم که آزمایش را برای همین انجام می‌دهند که ببینند هواپیما سقوط می‌کند یا خیر، که در این مورد هر دو بار دیدیم که سقوط کرد و برای خودمان جالب بود که چرا سقوط کرد. همین‌طور الان هم برایمان جالب است، چرا سقوط کرد، چون ما خیلی فکر کرده بودیم که هواپیما را طوری بسازیم که بالش کنده نشود و از وسط نصف نشود.

به هر حال، در میان این همه پرواز که روزانه در کشور انجام می‌گیرد، افتادن یک هواپیما طبیعی است. خوشبختانه صنعت هوایی، امن‌ترین راه برای سفر مردم است و تعداد تلفات ما از جاده‌ها کمتر است. در پایان توصیه ما به مردم این است که وقتی دیدند هواپیما دارد سقوط می‌کند صبر نکنند و خود را از حفره‌هایی که اغلب در هواپیما ایجاد می‌شود بیرون بیاندازند تا زنده بمانند.

پرواز خوبی داشته باشید.

+100
رأی دهید
-7

علی چپ دس - رشت - ایران
منم الان میخوام برم تهران . فکر کنم دارم تابوت پرنده سوار مشم
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 15:44
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
جدیدا همراه بلیط هواپیما، یه برگه هم برای نوشتن وصیت نامه صادر میشه
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 16:15
cobalt3 - کرج - ایران
پراید پرنده.
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 17:07
new idea - لندن - انگلستان
عاقای علی‌ چپ دست تهرون‌رشت ۳ ساعته ها،بیخیال...! خودکشی‌ نکن
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 17:17
paksan - آمریکا - آمریکا
این داستان هروز داره برای کامیون ملی و خودروهای ملی (بخصوص دوران احمدی نژاد) تکرار میشه . کامیونی که کلاً چینی هستش به نام ملی افتتاح کردند و پراید رو که پراغاش رو عوض کرده بنام مینیاتور خودروی ملی افتتاح کرد
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 17:50
منوچهری - کرمان - ایران
کسی از این چند تا دلقک (باور عمیق , آقاش فدام و جنگنده خبری نداره؟ نکنه رفتن عراق بجنگند؟ اگه بمیرن دیگه به کی بخندیم؟ حوصلمون سر رفت بابا...!!
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 23:17
senator x - تهران - ایران
این ملتی که من میبینم اگر روزانه از شش پرواز, هشتاش سقط بشه, باز برای خرید بلیطش صف میبندند.باون امام نیومده قسم,مقسر خود خود مردم هستند. میگی نه؟ فرد برو یه آژانس هوائی بگو برای شابدلعظیم بیلط میخوام ,میگه نداریم تا سه هفته رزروه
‌سه شنبه 21 مرداد 1393 - 05:04
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
منوچهری - کرمان - ایران / مگه از تلویزیون ایران نشنیدی و از رادیو ایران ندیدی؟ هر سه تاشون توی همین پرواز اخیر میخواستن از طریق طبس برن تبریز!
‌سه شنبه 21 مرداد 1393 - 05:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.