ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!

ایسنا :  شاید باورتان نشود ! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید، مانند: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...

در این میان اظهارات زنی 24 ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان 50 سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.

به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد.اما عمد سایت ها بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده نیز باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.

به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج دهنده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.

این سایت از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از 100 بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است.

گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌ها نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.

دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع عظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده 21 قانون حمایت از خانواده، ماده 223 قانون مجازات اسلامی و براساس ماده 1071 و 1075 قانون مدنی ایران است.»

این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.

مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسئول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا 50 ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی 50 ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری 20ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارائه شده ثبت نام کنیم، او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت!

از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سئوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم.

خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.

او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از 50 تا 200هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.

او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و... و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت! انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.

با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!

به گزارش ایسنا، با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور در این سایت ها و استفاده از محتوای آنها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟

+41
رأی دهید
-21

goosfand - نیویورک - آمریکا
مملکت خرتوخر اینه!!! بگو مرگ بر شاه! بگو مرگ بر شاه! معلوم نیست چه پولهایی رو این سایت بالا کشیده، آخه کی میاد توی گرفتاریهای زندگی روزمره ایران واسه 50 یا 200 هراز تومن وقت بذاره بره شکایت تنظیم کنه و تحویل پلیس بده؟!!! این سایت هرگز شاکی پیدا نخواهد کرد آغا!!! آغا بیا آغا بیا! بگو مرگ بر شاه! جووووووون
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 04:11
behzad2010 - رتردام - هلند
شهر نو اسلامی،مبارک علی‌ گدا باشه خوب خانوم بیا ریه
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 04:13
truck driver - سیدنی - استرالیا
زرشک، جنسو ندیده پولشو اول میگیرن، بعد خدا میدونه چه حاج خانم چاق و چله ای رو میخوان بهت بندازن، الیته بعضی از عزیزان برادر صرف اینکه خانم، بانو باشن هم بسیار راضی هستن و یه سور به موش کور هم در این موارد زده اند.
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 04:47
مالك استر - ایران - تهران
همون شهر نو سابقه که حالا با وسعتى که کرفته باید کفت کشور نو
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 05:18
دنیای وحشی - تهران - ایران
شهرنوی خیابان جمشید جنوب شهر تهران با پری بلنده و اشرف چهار چشم و امثالهم غیررسمی بودند ولی ظاهراااا با استفاده از پیشرفتهای تکنولوژی و دست رسی به اینترنت و امثالهم و به قول خودتون استفاده از اسم انبیا و اولیاهم برسردرر وب سایتشون و حمایت آخوندهای نکبت این فاحشه خونه رسمی به حساب می آید .هاهاها فقطططططططططططط امیدوارم خداوند هر زن و مردی را که از روی نیاز مالی به این دربه دریها می افتند نجات دهد و عاقبت بخیر نماید .آمین
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 07:42
Lolalola - پاریس - فرانسه
خوب چه اشکالى داره چرا باید با این سایت برخوردکرد هرکسى دوست نداره عضو نشه!
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 09:29
machan - لس انجلس - آمرکا
صیغه در اسلام حرام و از بیخ و بن زنا است ولی آخوندهای شهوت پرست برای ارضای غرایز خود از 400 سال قبل و در دوران صفوی این عمل را حلال کردند. انسان عاقل وقتی یک دقیقه فکر کنه می بینه که عملا این صیغه همان فاحشه گری است. ولی اگر بخواهید خود را گول بزنید و شهوت چشمتان را کور کرده گناهش با خودتان
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 08:33
siavash2a - تهران - ایران
یک نوع سامان دهی روسپیگری انجام میشه
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 08:54
Imod.barbekan - منامه - بحرین
این آخوندهای شیاد و ضد دین اسلام عمل صیغه را بمنظور بهره کشی جنسی در میان این ملت رایج کرده اند که امری بس مردود و مذموم است و فطرت هیچ انسان سلیمی آنرا قبول نمیکند. آخوندها ملت شیعه را با مجوز صیغه عملا مبتلا به عملی غیر شرعی کرده اند و با همین مجوز غیر اسلامی به ناموس این ملت مسلمان دارند تجاوز میکنند چون در اسلام نکاح موقت نداریم و اینها با دستبرد در احکام اسلام و ترویج فساد این عمل زنا را که در اسلام مطلقا حرام است از طرف خود لباس شرعی پوشانده و نام صیغه بر آن نهاده اند
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 09:50
Imod.barbekan - منامه - بحرین
شهوت رانان جامعه با استفاده از نام صیغه همین جواز شرعی جعلی به ناموس این ملت موحد که پایبند غیرت و عزت نفس است تجاوز کنند و هزاران بچه حـ... و بی پدر تحویل اجتماع داده و سرگردان نمایند و بالاخره تکلیف این بچه های حـ... که پدرشان مشخص نیست در جامعه چه خواهد شد!؟ آیا غیر از اینست که این آخوندهای عیاش و شهوات ران و حکومتگر این بچه های حـ... و بی پدر و بی خانواده و سرگردان را باید یکجوری کنترل کنند تا نظم عمومی جامعه را بهم نزنند؟ خوب با اینها چکار کنند؟؟ اما آخوند های زرنگ فکرش را کرده اند که بهترین و مفیدترین کاربرای این جماعت بی هویت این است که اینها ها را در اختیار خود بگیرند و تفنگ در دست شان بدهند و بسیجی کنند و برجان و مال این ملت شریف و فریب خورده مسلط نمایند
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 09:52
Imod.barbekan - منامه - بحرین
تن فروشی در شهر قم با نام «ازدواج موقت در مهمترین شهر مذهبی ایران». از فضای زشت، غیر انسانی، و هراس انگیز این شهر پرده بر می دارد و خواننده را با شهری روبرو می کند که در واقع «فاحشه خانه» ای بزرگ است که در آن، حتی در کنار امامزاده ها که ظاهرا باید محلی روحانی و آرام و به دور از این مسایل باشند، خود طلبه ها به خرید و فروش سکس، تحت عنوان صیغه و حرام را حلال کردن و مهریه رد و بدل نمودن، مشغول بکار هستند. از زن جوان گرفته تا زن های بیمار و معتاد، و از سی ساله تا پنجاه ساله، همگی به فروشی مشغولند و از این راه برای خود ایجاد درآمد می کنند. در بین خریداران سکس هم از جوان هفده ساله تا مرد 50 ساله را می توان دید. قیمت ها متفاوتند و بیشتر در حول «۱۰ هزار تومان برای یک روز، ۵۰ هزار تومان برای یک هفته و یک سکه برای یک ماه» دور می زنند
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 09:56
فراوانی - قطر - قطر
این آخوندا فکر میکنند که هر چیزی را که اسمش را عوض کنند ماهییتش نیز تغییر میکنند امیوارم فقط نام ویسکی را اشگ بلبل نزارن چون انوقت معلوم نیست چی بسر این جامعه میاد الکل حرام است این همه الکی توی مملکت داریم وای به روزی که ازاد بشه
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 10:26
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
دوست دارم اقای جناب اقا و باور عمیق از قم تشریف بیارن در مورد این گندی که اخوندان روافض به فرهنگ و اخلاق جامعه زدن توضیح بدن
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 12:35
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ژتون = مهریه
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 16:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Imod.barbekan - منامه - بحرین -دارو دسته ی سلطنت طلب، صیغه در وقتش نوعی کنترل اخلاقی وحقوقی واقعیتی بس بزرگه که قابل انکار نبوده ونیست(فحشا). سه کامنت در مورد صیغه گذاشتی عیب نداره نظرتو گفتی، ولی تو مسائل مربوط به کشتن مسلمونها تو فلسطین لال مونی میگیری،نطقت اونجاها کور میشه،دیگه حرف اسلام رو نمی زنی.شما سلفی ها چشمک زدن یه ستاره رو میبینید ولی درخشش خورشید رو منکر میشید.
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 14:56
Imod.barbekan - منامه - بحرین
اسب اتش -سیدنی -اون صیغه ای که شما میگی هم فرقی با بی بندو باری غربی نداره تازه بدتره . میشه فاحشه از نوع شرعی
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 19:55
highlight - کرج - ایران
کی گفتم بهتون کسی که طرح ازدواج با دختر خوانده میذاره چیزی که حرام مطلقه سگ کپیفی بیش نیست حالا صیغه از تو آستینش درآورده مطمئن باشید جهاد نکاح هم طرح اینا بوده داعش ازشون کش رفته... آخوندهای شهوت پرست...تف به روی شما و طرفدارانتون
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 05:44
Setarehhhhh - تهران - ایران
آتوسا ٠٩.............. لعنت به اینها این شماره دختریست که شوهرم از این سایت میشناسه مدت دو ماه است که زندگی من خونه. تمام تکتس ها و اینکه این خانم برای این سایت کار میکنه رو بردم پلیس میدان ونک و اون افسره فقط خنده تحویلم داد. تا مرز خودکشی رفتم و کتکها خوردم اما فایده نداره. شوهرم روش باز شده و میگه اره کردم بازم میکنم بدت میاد بزار و برو. لعنت به این زنها
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 07:09
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
منامه-بحرین--در مورد صیغه قبلا تو همین سایت بحثهای طولانی و مفصلی انجام شده که بازگوئی اش تکرار مکرراته. اون یه مسئله ی تکنیکی و فقهی یه که تو عصری که نهاد های مدنی واجتماعی با بار حقوقی مثل امروز به چشم نمیخورد میتونست مشکل خیل عظیمی از زنان رو پوشش بده ودر عین حال برای مردان تعهد و کنترل اخلاقی و برای فرزندان نوعی کسب حضانت و پشتوانه حقوقی ببار بیاره که در فحشا موجود نیست.ولی امروزه با وجود نهادهای مربوط به خانواده و ثبت رسمی در کنار شرعی، ازین مرحله میشه عبور کرد ولی اگه بعلت عدم مدیریت کافی و نیز بحرانهای اجتماعی، این نهادها توان و نقش حمایتی خودشونو از دست بدن(چنانچه که در ایران پیش اومده) این اصل فقهی میتونه برای زنان کاربرد داشته باشه اما در مورد آقایون کمی فرق میکنه که قبلا در موردش دیگران اطلاعات داده اند. بهر حال این قضیه دلبخواهیه و اجباری بر آن نیست.شما انجام نده.ولی قضیه فلسطین که ازش طفره رفتی داره اجبارا دامن همه مردم ومسلمونا رو میگیره وسکوت فرقه ی شما خیلی مشکوکه!
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 13:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.