مردی در اهواز چهار عضو خانواده اش را طی یک جنایت هولناک کشت

مردی چهار عضو خانواده خود را به قتل رساند.

صبح دیروز مردی در اقدامی جنون آمیز اعضای خانواده‌اش را که شامل پدر ۶۰ ساله، خواهر ۳۶ ساله، دختر ۵ ماهه‌اش و پسر ۵ ساله‌اش می‌شد، در منزل مسکونی به قتل رساند.

همچنین این مرد به افرادی دیگر نیز از جمله همسر، مادر، یکی دیگر از خواهرانش و دامادشان نیز رحم نکرده و آنان را با ضربات چاقو مجروح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خوزستان- شخصی با هویت معلوم صبح چهارشنبه در منطقه کوی صادقیه اهواز در اقدامی دلخراش چهار نفر از اعضای خانواده خود شامل همسر، دو فرزند و پدر همسرش را با استفاده از چاقو به قتل رساند و چهار نفر دیگر از بستگانش را نیز به شدت مجروح کرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروی انتظامی با حضور در محل، ضارب را دستگیر کرد و علت این اقدام جنون‌آمیز در دست بررسی است.

+62
رأی دهید
-14

فضول میرزا - استكهلم - سوئد
لعنت ابدی بر تو ای خمینی دجال که ملتی را دیوانه کردی!
جمعه 10 مرداد 1393 - 01:54
Shahin.Orel - تهران - ایران
باز هم امریکا و اسرائیل یک هموطن ساده دل رو اغفال کرده و اینبار دست کثیف آلوده به خون خود رو از آستین این اهوازی ساده دل بیرون آوردند , مردی با هویت معلوم که دارای آنتن ماهواره , فیلتر شکن اینترنت و همچنین مادری ساپورت پوش بود , چنین جنایتی رو وقتی رقم زد که در ارتباط با گروهک های شیطان پرست , از ترویج بی بند و باری ابائی نداشت و بنا به شواهد معتبر روزه خواری در ملع عام , نداشتن باور قلبی به زنده بودن امام زمان (عج ) از خوصوصیات این مرد با هویت معلوم گزارش شده است , وی همچنین ٢ بار در سایت بی بی سی کامنت گذاشته و هیچ ابایی از تماس تلفنی با شبکه من و تو نداشت
جمعه 10 مرداد 1393 - 02:07
جاویدان فره ایزدی - تهران - ایران
ایشون شبیه پیامبر اسلام عمل کرده، جهاد کرده شاید موهای دختر کوچولوش از زیر روسری عمامتیش بیرون اومده بوده و ایشون فریک زده! احتمالا از بچگی نوحه خون بوده و توی دوره کمیته مردم رو کتک می زده، شاید هم آخوندا حقشو خورده ن دیوونه شده!! اینترنت و ماهواره و ساپورت جزو زندگی انساهای عادی هستند و دست آویز کردن این موضوعات نشانه کوته فکری و سبک سری و .. است. کاش میزد امام جمعه آبادان رو میکشت...
جمعه 10 مرداد 1393 - 02:43
asal30 - بندرعباس - ایران
دو شب پیش هم یک دعوای خانوادگی تو خانه ما سر گرفت . نزدیک بود چند نفر کشته بشند . وقتی یک نفر دچار بیماری روانی بشه باید حتمآ درمان بشه وگرنه باعث قتل های خانوادگی میشه . متاسفانه مردم با اینکه دچار مشکلات روحی روانی هستند اما با این حال از رفتن به نزد روانپزشک و روانشناس طفره میرند .
جمعه 10 مرداد 1393 - 03:06
paksan - آمریکا - آمریکا
همش تقصیر آمریکا و اسرائیل و ماهواره هاس؟!!!! اصلاً حکومت ایران وظیفه ای برای زندگی مردم نداره فقط دین مردم مهم هستش اگر این آدم دین داشت اینکار رو نمیکرد فقط نمیدونم بعد از سی سال چرا هی مردم بی دین تر میشوند و هرچی بودجه فرهنگی سپاه و بسیج و امام جمعه ها و ارشاد و نیروی انتظامی و فرهنگ و تبلیغات اسلامی و هزاران مرکز فرهنگی و علی الخصوص موسسه امام خمینی مصباح و هزاران مدرسه حوزه علمیه قم و مشهد و تبریزو.. بیشتر میشه مردم بی اعتقادتر میشوند ؟! آخه طرف شغل نداره زندگی نداره جنونش دیگه چیه ؟ مشخصه ماه رمضان خیلی بهش فشار آمده؟! واقعاً اگر علت این جنونها که کم نیست در ایران چیه؟ تو دنیا اگر این اتفاقها می افته آدم میگه اینا دین ندارن میگه اینا که حکومت اسلامی ندارن ولی تو این مملکت که 40ساله داره از این حرفا میزنه پس چرا؟
جمعه 10 مرداد 1393 - 03:49
Berdia - تهران - تهران
واقعا لعنت بر خمینی خرمنه ای دجال که مردم ایران را فدای عربهای کثیف لبنان و فلستین،کردند،تمام اینها از فقر است،حالا بیشرف ها میگند فطره بدید به ابن عربها،پول نفت بسشون نیست،از دو اخوره میخواند بخورند،
جمعه 10 مرداد 1393 - 04:05
castlehill - سیدنی - استرالیا
مرسی‌ دوست عزیز واقعا:. لعنت ابدی بر تو‌ای خمینی دجال که ملتی را دیوانه کردی!. لعنت ابدی بر تو‌ای خمینی دجال که ملتی را دیوانه کردی!. لعنت ابدی بر تو‌ای خمینی دجال که ملتی را دیوانه کردی!.
جمعه 10 مرداد 1393 - 04:32
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
روحت شاد باد شاهنشاه آریامهر که ما آزادی داشتیم اما آگاهی‌ نداشتیم . ما ملت قدر دان زحمات تو نبودیم . کجا اون موقعه ملت چنین وحشی بودند .
جمعه 10 مرداد 1393 - 06:35
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
پدرش رو کشته یا پدر زنش رو؟ بعضی وقتها به فارسی خودم شک میکنم! ....اعضای خانواده‌اش را که شامل پدر ۶۰ ساله، خواهر ۳۶ ساله، دختر ۵ ماهه‌اش و پسر ۵ ساله‌اش ..... و ........در اقدامی دلخراش چهار نفر از اعضای خانواده خود شامل همسر، دو فرزند و پدر همسرش را با استفاده از چاقو به قتل رساند و چهار نفر دیگر از بستگانش را نیز به شدت مجروح کرد.. حالا از این حرفها گذشته، وضعیت روحی روانی مردم از مرز جنون گذشته و به ماوراء جنون رسیده. کشتن طفل پنج ماهه یعنی چی؟ تف به روحت خمینی. زمان ما دانشجوها رو برای قرض دادن جزوه به کجاها که نمی بردند، حالا دختر خانوومها اگر با دوست پسرشوون نزدیکی نداشته باشند براشوون اُفت داره. مملکت بی سرو سامان، ملت درمانده و غرق در بدبختی اوونوقت نتیجه خمینی دجّال توی تورنتو .....
جمعه 10 مرداد 1393 - 06:55
babak2014 - تهران - ایران
بی شرف آخه اون بچه ها چه گناهی داشتن نامرد پست فطرت
جمعه 10 مرداد 1393 - 07:52
faranak-montreal - مونترال - کانادا
وای خدای من این آخوندا چه به روز مردم اوردن ، یادمه اون زمانها تو ایران وقتی‌ سر چهار راه چند تا ماشین با هم میرسیدن هی‌ به هم تعارف تیک پاره میکردن اول شما نه آقا اول شما بد واسه هم به عنوان تشکر دست بلند میکردن ، حالا مردم به خانوادشون هم راهم نمیکنند
جمعه 10 مرداد 1393 - 08:36
tirdad_1 - ونتو.ونیز - ایتالیا
Shahin.Orel - تهران - ایران. افرین خیلی جالب بود عزیز.......بدون شک همه گفاه هایتان را تاییید میکنم
جمعه 10 مرداد 1393 - 10:12
dara20 - تهران - ايران
این هم نشانه دیگری از سقوط اخلاقی‌ و فروپاشی اجتماعی که حکومت منفور اسلامی باعث و بانی‌ آن در ایران بود.
جمعه 10 مرداد 1393 - 10:21
گشتاسپ - شیراز - ایران
یا شیشه زده یا اختلال روانیه تو هر جامعه ای میتونه رخ بده من جمله آمریکا.این دری وری ها چیه مینویسید طرف مخش داغونه چکار به آریلمهر داره یا جنتی.نشستن ساحل دریا حالشونو میبرن و با دافاشون.واسه ما فتوی میدن.......
جمعه 10 مرداد 1393 - 11:29
فراوانی - قطر - قطر
نتیجه قمه زدن میشه همین جنایات
جمعه 10 مرداد 1393 - 13:30
k4970 - تورنتو - کانادا
کوین پارسی‌ دقیقا من هم هر موقع اخبار این سایت رو می‌خونم خیال می‌کنم فارسی‌ام خراب شده !!! در ضمن اسمت خیلی‌ باحاله
جمعه 10 مرداد 1393 - 16:17
shahab46 - هانوفر - المان
راضی‌ نباشید به این مقدار. بر روح خمینی پفیوز لعنت
جمعه 10 مرداد 1393 - 16:58
mehdi12 - انگلیس - بریتانیا
خبر دردناکی است ولی واضح گفته نشده:. تو این صفحه یه بار گفته: اعضای خانواده‌اش را که شامل پدر ۶۰ ساله، خواهر ۳۶ ساله، دختر ۵ ماهه‌اش و پسر ۵ ساله‌اش می‌شد، در منزل مسکونی به قتل رساند. دوباره گفته شده که : اعضای خانواده خود شامل همسر، دو فرزند و پدر همسرش را با استفاده از چاقو به قتل رساند. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟. در هر صورت بسیار دردناک و ناراحت کننده است.
جمعه 10 مرداد 1393 - 17:05
raha1984 - هامبورگ - المان
ثمره منجلاب اسلامی !! ۳۰ خورده ای سال مردم رو تحقیر کردن و ذلیل کردن و خلق و خوی وحشی بودن رو درس مردم دادن همینه !
جمعه 10 مرداد 1393 - 21:03
azadeh11 - آمستردام - هلند
با این همه فقر و هوای کثیف و فشار زندگی‌ و این فشاری که آخوند‌ها سر مردم آوردند، مردم را روانی کرده اند کی‌ پول داره که به روانشناس بدهد، کی‌ پول داره که دکتر بره، امیدوارم که مردم از این بدبختی نجات پیدا کنند.
جمعه 10 مرداد 1393 - 22:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.