کارشناس مذهبی: اگر چشم مردی دنبال زنان دیگر باشد، شک نکند که چشمان آلوده به ناموس او نگاه می‌کنند


کارشناس مذهبی: اگر چشم مردی دنبال زنان دیگر باشد، شک نکند که چشمان آلوده به ناموس او نگاه می‌کنند

کارشناس مذهبی: اگر چشم مردی دنبال زنان دیگر باشد، شک نکند که چشمان آلوده به ناموس او نگاه می‌کنند

+29
رأی دهید
-25

skyskysky - ایران - ایران
من به این حرف صد در صد اعتقاد دارم
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 13:45
Shahin.Orel - تهران - ایران
آخه زن که آدم نیست , زن کالایی هست سرویس دهنده جنسی , قابل تملک . حالا اگه مردی به مایملک کسی نگاه بد کرد ! از نظر بنیانگزار اسلام , آقا که نباید تقاص پس بده ! زنش باید جریمه بشه بوسیله نگاه جنسی یک مرد دیگه ! کرامت کسی با استریپ تیز کردن از بین نمیره،همونطوری که کرامت با این پوشش بیابانی هم به دست نمیاد.این تفکر این آقا و باور های مذهبی اون هست که توهین به زنه،تفکری که همه توانائی های اجتمائی و مدنی رو از زن میگیره , سرش لچک میکنه , دستش قابلمه و جارو میده ,حالا این ضعیفه وابسته و بدون هیچ توانایی کاری غیر از تمکین نداره ! چیزی که مانع از تعرض به هر زنی میشه , لچک و چارقد نیست , بلکه این بالا رفتن توانایی های اجتماعی و باورهای مدنی یک زن هست که با تبدیل اون از کالایی مذهبی به ارزش مهریه و نفقه به انسانی محترم و دارای توانایی های مدنی , تعرض هر مردی رو متوقف میکنه .
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 14:07
hossein+87= - ایران - ایران
Shahin.Orel - تهران - ایران - حاجی ، بیخود داد و بیداد نکن و خودت رو خسته نکن. تو کل دنیا چشم وچرونی کار بسیار بد و حال بهم زنیه. این بدبخت هم که حرف بدی نزده. خیلی از خانم ها ، از اینکه دائما توسط مردان به اصطلاح دید زده میشن بدشون میاد. دیگه چرا آسمون ریسمون میکنی؟ مایملک چیه؟ چند چندی عمو؟
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 16:34
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
دین مال خدا نیست بلکه ساخته دست انسان است. دوم اینکه کسی که خودش مجرم به حساب میاید، چرا که با یک کودک 9 ساله عروسی کرده و مسلما حرفی که به ایشون نسبت داده شده نادرست و جعلی است!
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:38
paksan - آمریکا - آمریکا
والا اینایی که قرآن گفته هیچ جاش از پوشاندن سر چیزی نبود و جالب بود مقنعه رو از کجاش آورده بود؟! یعنی این آیه هم مورد توافق مذهبیون نیست شک نکنید این آیه رو خودشون هم قبول ندارن و برای همینه که هیچ شیخی پیدا نمیکنی که این آیه رو بگذاره و برای مردم بخونه .برای خودشون داستان حجاب ساختن و این آیه خیلی روشن میگفت بدنتون رو بپوشونید و اصلاً حرفی از گونی روی سر نبود. در هرصورت زن رو با شکلات یا میوه و سایر خوردنی ها و اجسام مقایسه میکنند و نتیجه میگیرن چون سیب پوست داره زن هم باید چادر سرش کنه؟ خوب اگر خدای متعال انقدر سلامت زن براش مهم بود مثل سیب خودش براش پوست یا چادر براش میگذاشت؟ آخه پوست سیب رو باید با پوست انسان مقایشه کنی شما بگو اگر سیب رو تو گونی نمی کنید؟سالمتر می مونه دیگه؟چرا تو جعبه می ریزیم؟ استدلالهای مسخره از یک عده بیسواد. هرچیزی متعادلش خوبه.شکی در افراط و تفریط در کشورهای اسلامی نیست الان شما تو غرب انقدر آرایش نمیبینی که در خاورمیانه می بینی؟!
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:47
تیتو تیتو - تهران - ایران
هر کاری تو دنیا بکنی به ادم برمیگرده چه خوب چه بد . حرف حساب رو باید پذیرفت تعصب بیجا مانع حقیقته چون حالا طرف کارشناس مذهبیه یک دینه دلیل نمیشه که حرف درست طرف رو نشنویم یا بگیم چرت میگی انسانیت یعنی طوری رفتار کنی که دوست داری دیگر انسانها در برابر حریم تو و خانواده تو همون رفتار رو انجام بدن .
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 22:35
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
این مردک بی شرم توسط شبکه کلمه به مناظره دعوت شد ولی از انجام مناظره طفره رفت .مروجان دین روافض افکاری شهوانی و هوس باز دارند
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 22:24
babak2014 - تهران - ایران
من هم قبول دارم این حرف را هر چند که مردهایی که خود همسران زیبا دارند گرایش به زنان زشت پیدا می کنند
جمعه 10 مرداد 1393 - 08:20
hamidla - هامبورگ - المان
babak2014 - تهران - ایران. تجربه شخصی شما قانون نیست خواهر من.
شنبه 11 مرداد 1393 - 21:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.