سارق اینترنتی دست به خودکشی زد

سارق اینترنتی به دلیل مصرف شیشه در مخفیگاهش در شهرستان جهرم استان فارس دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اینترنتی وی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته مشخص شد که 11 میلیون ریال از حسابش برای خرید کارت شارژ تلفن همراه برداشت‌شده که در این مورد کارشناسان پلیس فتا با استعلام از مبادی ذی‌ربط و یک‌سری تحقیقات فنی، متهم را که جوانی 25 ساله و از آشنایان شاکی بود، شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: در تحقیقات مأموران مشخص شد متهم به‌واسطه سابقه رفاقت و اعتمادی که شاکی به وی داشته است، اطلاعات حساب بانکی مالباخته را در غفلت او به دست آورده و اقدام به سرقت از حساب شاکی و درنهایت خرید کارت شارژ برای خود و برخی از دوستانش می‌کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این متهم 25 ساله با توجه به اعتیاد شدید و مصرف شیشه، پیش از دستگیری در مخفیگاهش دست به خودکشی زده بود، گفت: تحقیقات پلیس آگاهی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

ملک‌زاده در پایان به شهروندان هشدار داد به‌هیچ‌عنوان اطلاعات بانکی خود را در جلد کارت بانکی یادداشت نکرده و یا آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در دوره‌های زمانی کوتاه نسبت به تغییر رمز اول و دوم خود اقدام کنند.

+20
رأی دهید
-3

agha_ehsan - تهران - ایران
چجوری بعد از دستگیری خودشو کشته ؟!!
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 13:33
azadeh11 - آمستردام - هلند
agha_ehsan - تهران - ایران. من هم تعجب کردم ، خوب دیدی، یعنی‌ اول زدنش بعد خودکشی‌ کرده. ؟؟؟؟؟ یا زدنش و بعد کشتند ؟؟؟خلاصه چی‌ شد؟؟؟
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 14:41
siavash2111 - ویسبادن - آلمان
مگه در ایران می‌شه را به را رمز بانک رو عوض کرد ؟ رو راست من اینجور چیزارو که از اختراعات اجنبی و کافران هست در ایران میبینم برام جالبه..خدایش دیدن یه اخوندک که داره از بانک پول میگیره جالب نیست؟یا یه آخوندکی نشسته جلو رایانه داره میچته؟ حیف من هنوز با چشم این صحنه‌ها رو ندیدم متأسفانه . جان مولا کرکرره خنده نداره دیدن این صحنه‌ها ؟ ،آخه مشتی‌ تهرون اخوندک و چه به این حرفا جان مولا
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 16:37
asal30 - بندرعباس - ایران
داشتم اینا رو میخوندم فکر کردم ماجرای دزدی که از پدرم دزدی کرده بود رو نوشتند!!!. همه اش شبیه ماجرای دزدی بود که از پدرم دزدی کرده بود . هم از حسابش و هم خرید کارت شارژ تلفن برای دوستانش. اما با این تفاوت که دزد ما اصلآ دستگیر نشد و در یکی از شهرستان هاست.
‌پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 04:29
asal30 - بندرعباس - ایران
siavash2111 - ویسبادن - آلمان. من قبلا تعجب میکردم آخوندها سوار موتور یا پیکان میشند. ولی الان بیا ببین آخوندها سوار آخرین مدل های ماشین میشند با چه پز و افتخاری نشستن پشت فرمان .
جمعه 10 مرداد 1393 - 13:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.