اشکان دژآگه به تیم العربی قطر پیوست

بازیکن ایرانی فولام به تیم العربی قطر پیوست.

به گزاش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فصل قبل فولام به تیم العربی قطر پیوست.

سایت باشگاه فولام با تایید خبر انتقال این بازیکن ایرانی به لیگ قطر نوشت: باشگاه انتقال اشکان دژاگه به فولام به ازای مبلغی نامعلوم را تایید می‌کند. این بازیکن ایرانی، در طی دو سال بازی در جنوب غرب لندن، در 49 بازی به میدان رفت و 6 گل برای تیم به ثمر رساند. اشکان در دیدارهای حساس فصل قبل عملکرد فوق العاده‌ای را از خود بر جای گذاشت. تمام اعضا و طرفداران باشگاه فولام، از اشکان دژاگه به خاطر تلاش‌هایش در طول حضور در این تیم، تشکر می کنند.

فلیکس ماگات سرمربی آلمانی فولام نیز درباره رفتن این بازیکن به قطر گفت: با اشکان صحبت کردم. ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین تصمیم برای اشکان و باشگاه، ترک فولام است. او در طول دوران بازی‌اش در اینجا، نمایش‌های خوبی را از خود بروز داد و گل‌های خاطره انگیزی را به ثمر رساند. اگرچه راهمان از هم جدا شد. ما وظیفه داریم با بازیکنانی کار کنیم که با باشگاه قرارداد دارند و برای یک هدف می‌جنگند. برای اشکان در العربی، آرزوی موفقیت دارم.

روزنامه مترو اعلام کرده بود رقم دژاگه برای رفتن به قطر 5 میلیون پوند بوده است و این بازیکن ایرانی سالیانه 4 میلیون پوند نیز دستمزد دریافت می‌کند.

+19
رأی دهید
-7

arkadash - نیکوزیا - قبرس
اینم شد مثل فریدون زندی....حتی فارسی هم بلد نبود......اول تو اروپا کشفش کردند....بعد از اروپا انداختنش بیرون و رفت سراغ تیمهای عربی.....آخرشم مثل زندی سر از استیل آذین.... نساجی قایمشهر.. آب و فاضلاب رودهن در میاره
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 11:23
zooom - تهران - ایران
من کاری ندارم کجا رفته تیم عربی یا المانی دمش گرم تو این زمونه که مردن هم پولی شده خوب کاری کرد رفت العربی به هر حال همه ادما کاره ساده و پول زیادو دوست دارن الان 28 سالشه مگه چند تا جام جههانی دیگه میره اشکان دمش گرم ایندشو درست کرد العربی بد هم نیست والا از لحاظ مدیریتی از استقلال پرسپولیس که یک مشت بی سواد توشن بهتره
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 16:22
metiuk - بردفورد - انگلیس
دستاورد بزرگ کیروش از جام جهانی .رفتن یکی از بهترین بازیکنامون به لیگ عربی اونم از لیگ جزیره.خیلی جالبه.مقایسه کنید با دو جام جهانی قبل .
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 21:18
marineboy - لس انجلس - امریکا
arkadash. چرا اینقدر به ایرانی ها حسادت میکنی؟ مگر ترکیه کم بازیکن خوب دارد که اینقدر حسرت ایرانی ها را میخوری؟ یه جوری میگی رفت سراغ تیم عربی انگار رفته یمن تیم گل کوچیک، نخوندی سالی چهار میلیون پوند در میاره امثال شما همه زندگی باید شب و روز بدوند تا لقمه نانی در بیاورند. بهتر است حد و اندازه خودت را بشناسی و به دیگران فحاشی نکنی.
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 22:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.