ابهام در مدرک مربیگری قلعه نویی

ایلنا می نویسد : امیر قلعه‌نویی به عنوان موفق ترین مربی لیگ برتر در آستانه لیگ چهاردهم حرفه‌ای با حواشی زیادی مواجه شده و هر لحظه شاهد انتقاد یکی از شاگردانش از این مربی باتجربه هستیم.

استقلال این روزها بواسطه مناقشات رسانه ای به کانون حاشیه تبدیل شده و بازیکنان سابق استقلال در روزهای اخیر علیه سرمربی این تیم موضع گرفته‌اند و از مسائل داخلی استقلال پرده برمی دارند. حرف‌هایی که به نظر می‌رسد واقعیت آبی‌پوشان تهرانی در سال‌های اخیر باشد اما کسی آنها را به زبان نیاورده بود اما این روزها جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و ایمان موسوی به بخشی از اتفاقات پیرامون قلعه‌نویی اشاره کرده‌اند.


چراغ اول را جواد نکونام روشن کرد و تا این لحظه اکبرپور و موسوی هم به مواردی اشاره کرده‌اند و بعید نیست ظرف روزهای آینده اتفاقات جدیدی هم رخ دهد اما آنچه مورد بحث ماست مدرک مربیگری امیر قلعه‌نویی است.

نکته ای که جواد نکونام به لورکوزن آلمان اشاره کرده و اعلام داشته که این آقا(قلعه‌نویی) دو هفته از پشت فنس تمرینات این تیم را دیده است و حالا مدعی داشتن مدرک مربیگری بین المللی است.

در واقع کاپیتان تیم ملی با زبان بی‌زبانی می‌گوید قلعه‌نویی در لورکوزن دوره مربیگری ندیده چراکه برای گذراندن دوره مربیگری بین المللی دانستن زبان انگلیسی الزامی است و تا آنجا که ما می‌دانیم قلعه‌نویی تسلطی به زبان انگلیسی ندارد پس نمی‌تواند در لورکوزن آلمان دوره مربیگری را گذرانده باشد. علاوه بر این باشگاه لورکوزن چندی قبل اعلام کرده بود کلاس مربیگری برگزار نکرده که شاگردی به نام قلعه‌نویی در آن شرکت کرده باشد!

امیر قلعه‌نویی در ایران هم کلاس مربیگری A آسیا را گذرانده، اما در مورد مدرک مربیگری داخلی او هم ابهاماتی وجود دارد چراکه اگر قرار باشد یک مربی در کلاس مربیگری A آسیا شرکت کند حداقل مدرک تحصیلی شما باید لیسانس باشد و تا آنجا که ذهن ما یاری می‌کند امیر قلعه‌نویی هرگز در هیچ دانشگاهی در لباس دانشجو رویت نشده پس نمی‌تواند مدرک مربیگری A آسیا را دریافت کند. ضمن آنکه در مقطعی که کلاس مربیگری A آسیا برگزار شد و قلعه‌نویی در آن شرکت کرد اتفاقات جالبی رخ داد.

در آن مقطع زمانی قلعه‌نویی زانوهایش را به تیغ جراحی سپرده بود و نمی‌توانست در کلاس عملی شرکت کند، اما مدرس آن کلاس(مسعود اقبالی)در مدت زمانی کوتاهی در استقلال دستیار قلعه‌نویی شد و پس از دریافت مدرک مربیگری A آسیا توسط قلعه‌نویی، او از کادر امیرخان کنار گذاشته شد تا همچنان شبهاتی در مورد مدرک مربیگری داخلی او وجود داشته باشد.

با وجود چنین ابهاماتی به نظر می رسد سازمان لیگ برتر به عنوان یک نهاد نظارتی باید در این زمینه ورود کند و نسبت به بازنگری در صحت اینگونه مدارک و رفع شبهات اقدام نماید. نکته ای که می تواند پرونده تازه ای را در مورد مربیان شاغل در لیگ برتر باز کند.

+106
رأی دهید
-12

آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
رئیس جمهور و رهبران کشوری که آخوند باشند سواد حوزه ضدّ علم دارند چه انتظاری از مربیان فوتبال دارید! تو آن مملکت هرکسی چاپلوس نباشد به جاهای بالا نمیرسد.
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 12:06
Amo-Sibil - فرانکفورت - آلمان
مدارکی که این مرتیکه قلعه مرغی در کانامه اش وجود دارد و همه مطلع هستند عبارتند از 1-مافیابازی2-پاچه خواری3-فحاشی4-لات بازی5-حرامزادگی6-حسادت و1000چهره گی ووووووو. این نامرد باید از صحنه فوتبال محو بشه تا جوانهای علاقمند و با استعداد بتونند رشد کنند.
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 12:25
دریای پارس - ایران - ایران
کاملا میشه حدس زد که چرا اینهمه حمله علیه قلعه نوعی درست شده.معلومه نکونام به امیر هشدار داده اگر تو لیست نذاردش علیهش افشاگری میکنه وآبروش میبره.
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 12:41
تیتو تیتو - تهران - ایران
بدون هیچ گونه تعصبی افراد فاسد چه پرسپولیسی چه استقلالی و یا هر تیم دیگر باید شناسایی و دستشان از ورزش و رقابت سالم کوتاه شود تا در کشور مستعد و ثروتمندی مانند ایران مربی تیم ملی مجبور نباشدبرود در اروپا که مبنای انتخاب بازیکن شایسته سالاری و تلاش است و بخش خصوصی برای نتیجه هزینه میکند بگردد دنبال بازیکن دو رگه ایرانی تا تیم بتواند از گروهش صعود کند ! این جام جهانی نشان داد که فساد چه بر سر فوتبال ایران اورده که مربی مجبور بود برای ابرو ریزی نشدن 11 نفر را در دروازه قرار دهد که با شانس و اقبال و تدابیر کیروش حد اقل گل باران نشدیم . فعلا که این سیستم فاسد بر ورزش و کشور حاکم است .
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 13:23
ariobarzan 22 - ﺗﻬﺮاﻥ - اﻳﺮاﻥ
ای خدا خفه شدیم از اینهمه شبهه و دغل و زر و زور تزویر بابا کی میخواد این مملکت صاحب داشته باشه. دم جواد و بقیه گرم باید زودتر پته همه رو رو کرد . اونوقت اینا میخوان جای کیروش رو بگیرن. بیاین با حمایت همه جانبه از او نشون بدیم که هم از ناکاردانیها خسته شدیم هم عاشق کسایی هستیم که برای مملکتمون بزرگی میارن هم با فرهنگمون عاشقشون میکنیم هم تو استادیومها داد بزنیم مرگ بر مافیا.
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 13:36
ensanam arezoost - خارگ - ایران
تمام حرفهایی که من و خیلیهای دیگه در مورد قلعه نویی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد می زدیم حالا دارند ثابت می شوند چرا که او قویترین و بانفوذترین باند فوتبالی ایران در این هشت سال بود...قلعه نویی اگر مربی بود از هفت باری که با تیمهای سپاهان و استقلال و تیم ملی رفته دست از پا درازتر برنمی گشت چرا که در آسیا باندی برای نفوذ و لابی نداشت...فکر نمی کنم از به بعد که دستش برای همه رو شده و در دولت نیز دیگر نفوذ ندارد در ایران هم بتواند نتیجه بگیرد...به قول زرتشت پاک راه در جهان یکی است و آن راه راستی(درستی) است...
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 13:54
sharafYabi - بیمبه - انگولا
از این لات و لاشخور انتظار لیسانس و مدرک A مربیگری داشتید؟!!!! از پشت فنس دو هفته تماشا کرده و شده موفقترین مربی‌ ایران. حقیقت غیر قابل انکار؟ بدون لیسانس و سواد. ببینید که دشمن کافر چقدر از ما سال‌های نوری جلو تر است که یک بی‌سواد با تماشای او تبدیل میشود به بهترین. قابل توجه برادران خیلی‌ عمیق که نسل اندر نسل جوانان و ثروتهای ایران را به جای تولید و پیشرفت ایران خرج هارت و پورت بر علیه دشمن غیر قابل دست رسی‌ کرده‌اند و ایران را به فنا و فلاکت کشیده‌اند. عجب وطن پرستهایی؟
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 14:44
kamran631 - لیون - فرانسه
این حرفها برای جواد نکونام تیم نمیشه ! بازیکنی که تا به امروز بدون تیم مونده و هیچ کس نمیخوادش ! بماند که امیر قلعه مرغی هم مربی‌ به درد بخوری نیست...
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 14:56
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
خوبه که این حرفها راا خود بازیکنهای کیسه دارن میزنن،اگر پرسپولیسی‌ها میگفتن همین کیسه‌ها میگفتن از روی حسادت به امیر خان هست،،آخه حسادت به چیه این کله مرغ‌ی ،همه بردها و قهرمانی هاش هم با باند بازی و رشوه به بازیکنها و خریدن داور‌ها و از همه مهم تر حمایت همه جانبه رئیس فدراسیون فوتباله , همین جواد نکونام را کفاشیان به اس‌ دق لال آورده بود،،قهرمانی‌های کله مرغ‌ی بد جور بو میده،،کله مرغی حتی کیسه کشی‌ و دلاکی را هم درست نمیتونه انجام بده و حتما مدرک دلاکی و کیسه کشی‌ را هم با پارتی بازی گرفته خخخخخخ :))
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 15:28
اميد بن - بن - آلمان
قانون فیفا در نظر گرفته بازیکنان تیم ملى احتیاج به مدرک لیسانس ندارند و فقط دوره ٣ هفته اى . کافیه براى مدرک a
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 15:41
kimono - تهران - ایران
آخه این موجود اگه سواد داشت که به کیروش نمی گفت من بچه نازی آبادم بچه نازی آباد کم نمیاره.هرچی پول مفت باند بازی که خورده تو حلقش گیر کنه و به زباله دونی تاریخ دخول کنه صلوات جلیل ختم کن......
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 15:57
paksan - آمریکا - آمریکا
هر موقع شما گفتید که دایی چطور وقتی تو اوج شلوغی فوتبال بود و درحالی همون سال بعد دوترم مشروطی در رشته کشاورزی تهران جنوب درس رو ول کرده بود، سال بعدش بدون کنکور سر از رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف درآورد؟ این آقا که بعدش بدون در حالی که خارج از کشور فوتبال میکرد به یکباره شد فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد؟! در حالی که رشته تحصیلیش غیر تجاری است یکباره میشه عضو اتاق بازرگانی تهران؟ فساد یعنی این !؟ رانت و دزدی یعنی این که پول داری و مدرک می خری ،استادها رو میخری و در حالی که قطر و آلمان هستی و اصلاً درسی نمی خونی فقط میای سر امتحان میشینی و ورقه سفید میدی و میشه فوق لیسانس؟!؟ به نظرم سازمان بازرسی باید در این موارد و این فسادها دخالت کنه و اسم و رسم و نحوه حرف زدن آدمها مهم نیست عملکرد آنها مهم هستش ولی در حکومت معاویه همه ارکان حکومتش بخصوص قوه قضائی اش بوی لجن میده پس انتظاری نمیشه داشت
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 18:25
آبی ترین - تهران - ایران
سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
‌سه شنبه 7 مرداد 1393 - 21:08
Azadikhah - تكسل - هلند
آبی ترین - تهران - ایران:مثل اینکه قلعه نوعی هم شد مثل کردان کیسه کش!
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 12:22
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
استراتژی این به اصطلاح مربی‌ نثار چند تا ناسزای ناموسی همراه با داد و فریاد و خط و نشون کشیدن و خرید داور و وعده به بازیکن حریف هست و بس . کیسه کش تیم‌ در پیتی
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 15:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.