دادستان کل کشور: دلیلی برای رفع حصر موسوی و کروبی وجود ندارد/آنها باید تاوان جرم و گناه بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند

دادستان کل کشور در واکنش به تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر سران فتنه، گفت: سران فتنه نه تنها نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی شود تا آنها تاوان جرم و گناه بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»، حجت‌الاسلام و المسلیمن غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور با بیان اینکه سران فتنه به ملت ظلم و مرتکب جرم شده‌اند در پاسخ به سؤالی درباره تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر گفت: نظام با تمام سعه‌صدر خود با سران فتنه برخورد کرده است و دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد.


وی که با تسنیم گفتگو می کرد، با بیان اینکه موسوی و کروبی به امول عمومی و خصوصی خسارت وارد کرده‌اند، تصریح کرد: سران فتنه جان مردم را به خطر انداختند و در فتنه برخی کشته شدند که اینها در این مسائل شریک هستند و تا زمانی که جبران و توبه نکنند و در مقابل ظلمی که کردند اقدامی انجام ندهند، چرا باید رفع حصر شوند؟

دادستان کل کشور تاکید کرد: سران فتنه نه تنها  نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی اتخاذ داده شود که اینها تاوان گناه بزرگ و جرم بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

+13
رأی دهید
-29

انگوری انگوری - لندن - انگلیس
خیلی‌ جالبه که اونی که دستور قتل داده مجرم نیست ولی‌ اینا مجرمند !؟! البته گور بابائ هماشون با هم
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 23:53
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
مرتیکه میمون بی همه چیز ٬ منظورت ازمردمی که خواهان مجازات موسوی وکروبی هستند کدام مردم است نکند مردم کرات دیگررا می گویی. ما که جزو مردم هستیم وداخل مردم زندگی می کنیم نه تنها خواستار آزادی این عزیزان هستیم بلکه خواهان محصور ومحاکمه مسببین اصلی جریانات که شامل خود کثافتت هم می شود هستیم وبرای تحقق خواسته هایمان لحظه شماری هم می کنیم
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 00:29
paksan - آمریکا - آمریکا
به موقعش خودمون آزادشون می کنیم اصلاً بهتره که تو حصر باشند تا ملت روزش رو تعیین کنند. اژه ای منظر باش
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 01:38
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
چند روز پیش یکی از ان حکومتی میگفت که موسوی و کروبی در حصر نیستند بلکه حکومت انها را در جای امنی نگهداشته تا مردم به آنها آسیبی نرسانند! خاک بر سرتان که نه راستتان معلوم است و نه دروغتان!
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 01:55
خوش اخلاق - ارومیه - ایران
آقای اژدها میشه بگین چطور میشه یکی رو بدون محاکمه و دادن حق دفاع از خود حبس کرد؟؟؟والا این جور چیزا فقط تو ایران توسط این پست فطرت ها انجام میشه آدم دیگه حالش از اینا به هم میخوره؛
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 02:22
منوچهری - کرمان - ایران
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران.... منظورشون همون ٦٠٠ نفری هست که یک چهارم پولها و صد در صد جان مردم دستشونه.
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 04:42
rds128 - لندن - انگلیس
نوبت شما کفتارها هم خواهد رسید
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 06:37
اردشیر مقامی - وادوز - لیشتن اشتاین
paksan - آمریکا - آمریکا-ببخشید موقعش کی هست حالا ؟ بعد نوشتی می کنیم ! کیا ؟ یعنی چه کسانی آزادشون می کنند ؟ .
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:37
naslesookhteh - تهران - ایران
این همونی نیست که گوش نماینده ها رو گاز میگرفت؟؟!! بیشتر از این ازش توقعی نیست!
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 13:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.