سخنگوی باشگاه استقلال:صحبت‌های نکونام بیشتر برای مطرح شدن است!/قلعه‌نویی به دلیل جوانگرایی او را نخواست

سخنگوی باشگاه استقلال در ارتباط با صحبت‌های کاپیتان تیم ملی واکنش نشان داد.

سید سعید افجه‌ای در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات جواد نکونام که علیه امیر قلعه نویی انجام داده اظهار داشت: اصولا خود امیر قلعه نویی به این صحبت ها پاسخی نمی‌دهد ولی من به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال وظیفه خود می‌دانم که پشتیبان سرمربی با دانش خود که مورد علاقه هواداران و مورد تایید مجموعه باشگاه است باشم.

وی افزود: انتظار ما از کاپیتان تیم ملی بیش از این بود.او سمبل جوانان است و نباید با ادیبات سخیف حرف می‌زد. به عنوان یک ورزشکار شناخته شده نکونام رسم شاگردی و استادی را هم به جا نیاورد. آیا امثال او می خواهند جا پای مرحوم تختی بگذارند؟

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: کسی که چند بار بازوبند کاپیتانی آبی تیم ملی را بوسیده و ادعای آبی دوست بودن دارد نباید اینگونه مصاحبه می کرد. سابقه درخشان امیر قلعه نویی برای همه مشخص است و به نظر ما این گونه مصاحبه کردن بیشتر برای مطرح شدن مصاحبه شونده است.

افجه ای توضیح داد: بهترین قاضی در این خصوص مردم هستند و آنها می دانند که چه کسانی باعث حذف استعدادها در تیم ملی شده‌اند و بهتر است که آقای نکونام با احساسات 20 الی 30 میلیون هوادار بازی نکند و خویشتن داری از خود نشان دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید کار به انجام چنین مصاحبه ای بیانجامد، گفت:او از نظر فنی به دلیل جوانگرایی در لیست مربیان ما نبوده است و بهتر است خود مردم قضاوت کنند که ریشه چنین مصاحبه ای در کجاست.

+12
رأی دهید
-28

piki82 - تورین - ایتالیا
باور کنید این کله مرغی و دارو دسته ش رو از فوتبال بندازن بیرون 80% مافیای فوتبال از بین میره ! مردک شارلاتان !
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:23
dark night - تهران - ایران
برای هزارمین بار، باز هم مافیا بازی ،دغل کاری ،زد‌‌و بند و هزار کثافت کاریه دیگه از طرف قلعه مرغی و کیسه کاشا.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 17:21
xavii - لندن - بریتانیا
این کثافت رو باید لهش کرد مردیکه عوضى دو رو ، این جاه طلب زیر آب خدا بیامرز حجازى رو هم میزد ، مثل على داىی لوله وازکن توالت،
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 22:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.