نگرانی پزشکان از وضعیت مربی تیم ملی والیبال

حسین معدنی مربی خوب تیم ملی والیبال کشورمان در بستر بیماری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین معدنی مربی سرشناس والیبال کشورمان روزهای گذشته را در بستر بیماری سپری کرده است. او که به علت بیماری کیسه صفرا نتوانست تیم ملی را در سفر به ایتالیا برای مسابقات لیگ جهانی همراهی کند، در روزهای اخیر بیماری‌اش تشدید شده و با دستگاه تنفس می‌کند. همسر او در این مورد به فارس گفت: «در عمل جراحی انجام شده مجرای صفرا باز شده و التهاب پانکراس از عوارض این عمل است. طبق گفته پزشکان معالج و جراح کاهش این التهاب نیاز به گذر زمان دارد. متاسفانه هنوز این تورم کاهش پیدا نکرده است و حسین با سرم تغذیه می‌شود. پزشکان گفته‌اند که وی تا بهبودی کامل باید در بیمارستان بماند.» همچنین پزشکان او اعلام کرده‌اند که باید برای از کار نیفتادن ریه حسین معدنی دعا کرد تا بتوان سایر مراحل درمان را اجرا کرد.

حسین معدنی متولد اردیبهشت 1352 است. او در سال‌های 1366 تا 1373 عضو تیم ملی والیبال ایران بود. معدنی همچنین در رده ملی سرمربی‌گری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشته است. او ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. حسین معدنی از مربیان تحصیل کرده ورزش هم به شمار می رود و مدرک مهندسی شیمی دارد.

بدون شک هواداران پرشمار والیبال در روزهای خوب این رشته، یکی از نوابغ والیبال ایران را از یاد نمی‌برند و او را از دعای خیرشان بی نصیب نمی‌گذارند.

+100
رأی دهید
-0

juvel - اسلو - نروژ
به امید خدا که زودتر شفا پیدا می‌کنه .
شنبه 4 مرداد 1393 - 21:55
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
انسان خوب همیشه در دل و یاد مردم می ماند از خدای بزرک و مهربان خواستار شفای عاجل ایشان و همهء بیماران هستم انشاالله با امید به خدا و روحیهء قوی خود هر چه زود تر شفا پیدا نمایید.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 03:32
طاطا - تهران - ایران
برای اون کنی بی پدرمادر یه بیمارستان رو قرق کردن . امیدوارم کم کاری نکنن و این عزیز سلامتش رو بدست بیاره
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 06:28
new idea - لندن - انگلستان
چرا اینا(آخوندا) از این مریضیها نمی‌گیرن..؟!
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 15:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.