لوازم آرایش مسافران هواپیمای سقوط‌ کرده در اینستگرام دختر جدایی‌طلب طرفدار روسیه

تقاطع: یک زن طرفدار روسیه در منطقه‌ی تحت کنترل جدایی‌طلبان در شرق اوکراین، تصاویری از خود را با آرایش صورت در صفحه‌ی اینستگرامش قرار داد و نوشت که لوازم آرایشش از محل سقوط هواپیمای ام.اچ.۱۷ (MH17) خطور هوایی مالزی برداشته شده است.

به گزارش “تقاطع” و به نقل از “نیویورک‌پست”، اکاترینا پارخومنکو با پُست کردن یک “خط چشم” دزیده شده نوشت: «خط چشم از هلند، یا از روی “زمین”. فکر کنم می‌دانید منظورم چیست.»

هرچند او ساعاتی بعد حساب کاربری‌اش را به کل بست اما اطلاعات منتشر‌شده از وی حاکی از آن است که “پارخومنکو” در شهر “تورز” که محل سقوط تراژدیک پرواز مالزیایی در اثر اصابت موشک شورشیان است، زندگی می‌کند.

او که در صفحه‌ی اینتستگرامش خود را یک «جدایی‌طلب» معرفی کرده بود، اعتراف کرده بود که خودش این «خط چشم» را شخصا از محل حادثه برنداشته بلکه از یک «دوست آشنا» آن را گرفته است.

اقدام این دختر زیبارو طرفدار روسیه، خشم شدید شماری از کاربران اینستگرام را برانگیخت. آن‌ها این عکس‌ها را «مشمئز‌کننده» و «وحشتناک» خوانده‌اند.

گفتنی است در اثر سقوط هواپیمای ام.اچ.۱۷ در روز ۱۷ جولای (۲۶ تیر)، تمامی ۲۹۸ مسافر و خدمه‌ی آن کشته شدند. این پرواز از مقصد آمستردام در هلند به سوی کوالالامپور در مالزی در حال پرواز بود.

+37
رأی دهید
-85

eleman - برمن - آلمان
چه خوشگله!
شنبه 4 مرداد 1393 - 20:26
گذشته میرزا - ایران - ایران
کلا روسها آدمهای درستی نیستند در بیرحمی و شقاوت سرآمد روزگارند به امید نابودی روسیه
شنبه 4 مرداد 1393 - 20:42
طوقی-سوئد - استکهلم - سوئد
روسیه و طرفدارانش یه مشت اشغال بوگندو بیش نیستن
شنبه 4 مرداد 1393 - 21:30
بانوى پارسى - ریچمند - امریکا
از دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:47
alborzi - کرج - ایران
ازکجا معلوم بنظرم فقط خواسته چهره بشه ! eleman - برمن - آلمان ... با نظرت موافقم شدید ! این جدایی طلبا پناهنده قبول نمیکنن !؟
شنبه 4 مرداد 1393 - 23:15
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
alborzi - کرج - ایران. چرا بری پناهنده شی! من جات باشم میگم جدایی ات رو بطلب بیا پیش خودم! بدون خط چشم هر قبوله! با نظرتو و eleman موافقم!!
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 03:46
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
خداییش من که نفهمیدم چی‌ شد،چی‌ بود،اینقدر که نگاه،این دختر زیبا کردم،یکی توضیح بده چی‌ شده مرسی‌.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 08:28
خلیج همیشه فارس - ایران - ایران
از جدایی طلب به هر نوعیش و از هر کشوری متنفر هستم
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 08:58
فراوانی - قطر - قطر
مرده خور واقعی به این میگن
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 10:23
kimiaa - تهران - ایران
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد . بحث همین نام کاربری شماست. یک دختر حامی شورشیان اوکراین از میان بقایای اجساد و اموال یک فاجعه هواپیمایی که بدست همون شورشیان اتفاق افتاده لوازم ارایش برمیداره و خودش رو خوشگل میکنه و باافتخار عکس میگیره شما هم اونقدر محو زیباییش میشی که نمیفهمی چی بود و چی شد.دریغ از ذره ای انسانیت!
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.