فواید گرسنگی گاه به گاه؛ محققان می گویند، باعث افزایش طول عمر می شود

بی بی سی : محققان می گویند گرسنگی دادن به بدن، می تواند باعث طول عمر و حتی عملکرد بهتر اندامهای بدن شود. نتایج تحقیقی در موسسه ملی پیری آمریکا نشان می دهد که نوعی از روزه گرفتن، به معنی گرسنگی کشیدن در ساعاتی از روز، باعث به تاخیر افتادن بیماریهای ناشی از پیری مثل آلزایمر می شود.آناهیتا شمس گزارش می دهد.

+43
رأی دهید
-13

yas abi - ببرسل - لز
آناهیتا جون این گزارش رو قبل از ماه رمضان میذاشتی. عالم پزشکی‌ ثابت کرده که روزه باعث پالایش بدن و حذف اضافات و افزایش بازده بدن میشود. مرسی‌.
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:32
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
عجب! پس دیدین که بیخودی به کسانی که 18 ساعت در روز های گرم تابستان روزه میگرفتن و فکر می کردن براشون مفیده می خندیدیم!
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:06
fafa316 - تهران - ایران
خداوند مهربان همه را گفته ولی این بشر مغرور و خودخواه رعایت نمی کند درود و سلام خدا بر محمد صلی الله علیه و خاندان پاکش و دین اسلام
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:46
romano - تهران - ایران
درکنار اینها نخوردن الکل و دود و دم رو هم اضافه کن که ما پیروان دین تازی انجام می‌دیم و می‌بینی چیز درستیه.
جمعه 3 مرداد 1393 - 13:04
mosafer60 - لندن - انگلیس
خوب گزارشو گوش کنید بد زرتی اسلام رو وسعت بکشد اینجا نگفتن یک‌ماه در سال .هنوز حتا نمیدونید اسلام چجوری به وجود آمده و فقط دنباله روی حرف آخوندها هستید.
جمعه 3 مرداد 1393 - 15:48
دژمن الله - روسیه - روسیه
خاک کاهو بر سر .. کنن!. با دقت بخوانیم بد نیست!!!! چند ساعت یعنی ساعات محدود نه از صبح تا شب! در ضمن مرده شوی آیت الله بی بی سی بهایی رو هم ببرن!
جمعه 3 مرداد 1393 - 14:42
cobalt3 - کرج - ایران
گرسنگی گاه بگاه نه با برنامه بعدش خوردن تا حد پکیدن .آب نخوردن در تابستان هم که دیگه نور اعلی نوره و حتما باعث عمر نوحه اما مصرف مواد غذائی تو این ماه مبارک طبق آمار خود دولت در اوجه یعنی کلی مرغ و گوسفند وگاو اضافه بر سازمان لومبونده شده که موجب لاغریه کبلائی.
جمعه 3 مرداد 1393 - 17:23
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
بابا بی خیال هرکی میخواد روزه بگیره و بی خودی گرسنگی بکشه خوب بکشه به کسی چه مربوط همونطورکه اونایی که روزه نمی گیرن هم به کسی مربوط نیست! البته ظاهرا هست چون روزه بگیزها روزه نگیرها رو شلاق می زنن! عین عدالته مگه نه؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:16
andisheh mehr - لندن - انگلیس
این تحقیق در مورد گرسنگی انجام گرفته نه تشنگی.در صورتی‌ که آب نخوردن در ماه رمضان باعث بروز بسیاری امراض عصبی (میگرن) ، قلبی ، عروقی و دیابت میگردد.طبق آمار به دست آماده از یکی‌ از کشورهای عربی‌ بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از ۱.۴ میلیارد مسلمان در جهان همه ساله به علت روزه گرفتن در ماه رمضان دچار میگرن میشوند از جمله ده‌ها تحقیق مشابه در دیگر مرکز پزشکی‌ جهان !!. . متأسفانه در قرن ۲۱‌ام همچنان مردم را در خرافات مذهبی‌ نگاه میدارند تا آخوندهای شیعه و سنی بتوانند در خاور میانه حکومت کنند ،عربستان از طریق میلیاردها دلار پول حج مکه و مدینه داعش و طالبان را تغذیه کند یا مثلا ترکیه در یک موزه‌ توریستیی جای پای پیغمبر اسلام را نشان میدهد تا توریستهای مسلمان و خرافاتی جذب نماید، آقای کلینتون ،بوش و اوباما هم که به مسلمانها تبریک می‌گویند و در ضیافت افطار شرکت میکنند!!. . . .
جمعه 3 مرداد 1393 - 16:15
purelove_31 - مشهد - ایران
andisheh mehr - لندن - انگلیس. اولا بگو تا حالا روزه گزفتی یا نه؟. دوما اگه نگرفتی حرف نزن. سوما من تا الان تشنه نشدم بلکه عکس هم شده و تنها چیزی که احساس نکردم تشنگی بود. چهارما و من الله توفیق
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:45
جنگنده - تهران - ایران
خوشم میاد بشر تازه داره به جایی میرسه که بفهمه تمام احکام خداوند متعال برای خیر و صلاح بشریت میباشد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:26
andisheh mehr - لندن - انگلیس
purelove mashhad روزه گرفتن درمانی با روزه اسلامی متفاوت است.روزه گرفتن اسلامی بر خلاف روش درمانی از معایب فراوانی‌ برخوردار است که اثرات مضری در سلامتی‌،اقتصاد ملی‌ و بهره‌وری دارد. عقیده شما محترم است ولی‌ اگر شما تشنه نشده‌ای احتمالا از جمله افرادی هستی‌ که در منزل خود می‌نشینند نماز روزه میگیرند که خیلی‌ هم خوب است ولی‌ این برای دیگر افراد جامعه که چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می‌‌آورند ،کارگرها ،کارمندها ،پرستارها ،کشاورز‌ها ،معلم‌ها و .. متفاوت است. روزه در ادیان دیگر همچون هیندو و مسیحی‌ نیز وجود دارد ولی‌ با این فرق که غذای کمتری مصرف می‌نمایند و آب خوردن هم مجاز است.ولی‌ در دین اسلام آب و غذا مطلقاً ممنوع است که از نظر علم پزشکی‌ برای انسان ضرر دارد. به نظر من نباید برای ماه رمضان در جامعه جو سازی شود و افرادی که چرخه اقتصادی کشور را می‌‌چرخانند مجبور به روزه گرفتن شوند بلکه باید مردم را نسبت به مزایا و همچنین معایب روزه داری آگاه نمود تا خود انتخاب نمایند.
شنبه 4 مرداد 1393 - 16:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.