بسیج برای مسلح کردن کرانه باختری و فلسطینی‌ها حساب بانکی باز کرد

سازمان بسیج اصناف و بازاریان ایران که زیر شاخه نیروی مقاومت بسیج است شماره حسابی را برای کمک به خرید تسلیحات برای گروه‌های مسلح فلسطینی اعلام کرده و از «مسلمانان» خواسته است که وجوه خود را به این حساب واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این تشکل روز دوم مرداد همچنین از جوانان اردنی خواسته است که مسیرهای رساندن سلاح و مهمات به فلسطینیان کرانه باختری را توسعه بخشند.

سازمان بسیج اصناف و بازاریان ایران دلیل صدور این بیانیه را پاسخ به درخواست رهبرجمهوری اسلامی مبنی بر «کمک به غزه و مسلح شدن کرانه باختری» ذکر کرده است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای روز چهارشنبه، اول مرداد، خواستار «مقاومت قاطع و مسلحانه» در برابر اسرائیل تا پیش از نابودی آن شد و گفت که فلسطینی‌ها باید کرانه باختری را مثل غزه، «مسلح» کنند.

علی لاریجانی، رییس مجلس ایران، نیز روز پنجشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه عرب زبان «العالم» وابسته به صدای و سیمای جمهوری اسلامی اظهار داشت: «الان مبارزان غزه از توانمندی خوبی برخوردارند و سلاح مورد نیاز خود را تامین می‌کنند البته آن‌ها زمانی نیازمند تکنولوژی تولید سلاح بودند که ما این تکنولوژی را به آن‌ها دادیم».

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت ایران، نیز در نامه‌ای خطاب به محمد الضیف، فرمانده شاخه نظامی گروه حماس در نوار غزه نوشت: «مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد به دستتان خواهد رسید».

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، نیز گفته است: «صهیونیست‌ها برای چندمین‌بار ثابت کردند جز زبان گلوله، زبان دیگری متوجه نمی‌شود».

در روزهای گذشته هم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران از اعزام شش نماینده مجلس ایران به غزه به ریاست حسن کامران، نماینده اصفهان برای «حمایت معنوی و کمک‌رسانی بشردوستانه» خبر داده بود.

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران بار‌ها ضمن نکوهش یاسر عرفات، رییس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطینی و محمود عباس به عنوان افراد «سازشکار» بر سر «آرمان‌های فلسطینی»، از گروه‌های تندرو مسلح فلسطینی نظیر حماس و جهاد اسلامی حمایت مالی، نظامی و رسانه‌ای می‌کنند.

اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس در نوار غزه، ۲۱ آذر ۱۳۸۵ از کمک ۲۵۰ میلیون دلاری ایران به تشکیلات خودگردان خبر داده بود.

امروز رسانه‌های دولتی ایران تبلیغات گسترده‌ای را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس انجام داده‌اند. سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی ایران، مراجع تقلید و برخی از احزاب سیاسی مردم ایران را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده‌اند.

برخی از گروه‌ها و احزاب منتقد در جمهوری اسلامی از جمله جبهه مشارکت نیز مردم ایران را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده‌اند.

محمد خاتمی، رییس جمهوری پیشین ایران، نیز در پیامی تصریح کرده است: «شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند».

طی دو هفته درگیری‌های نوار غزه که در روزهای اخیر شدت گرفته است بیش از ۷۵۰ فلسطینی کشته و ۴۶۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند. تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش بس میان اسرائیل و گروه حماس هنوز به نتیجه نرسیده است.

+33
رأی دهید
-69

Berdia - تهران - تهران
لعنت بر اون شیر حرامتون ،بابا ما مردم خودمون تو فقر و فلاکت دست وپرت نیزنند،اخه تو دهن هر چه فلسطینی بره،ریدم تو قبر پدرشون به ما چه ربط داره،کأسه داغتر از آش
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:00
paksan - آمریکا - آمریکا
برید پول بدید ! یک بازار جدید راه افتاد برید پول بدید که بخور بخوره . می خوان مسلح کنند کرانه باختری رو ...برید پول بدید که اسلحه های داغون تولید سپاه رو میخوان بجای اینکه مجانی بدهند به آنها با پول شماها می خوان بدهند به آنها که ضرر هم نکرده باشند ...
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:12
Azadikhah - تكسل - هلند
حساب بانکی‌ چرا! خوب میتونید از این تجهیزات فزرتی که به بقیه می‌دهید به اونها هم به دهید البته اگر قبول کنند!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:13
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
خدایا مارا از شر اسلام نجات بده
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:28
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
بسیار کار پسندیده ای هستش , موفق باشید. چشم هر چی نفهم کور, زبان هر چی نادان لال.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:34
جنگنده - تهران - ایران
Berdia - تهران - تهران ....................... انسان بی تربیت, تو اگه آدم بودی طرز حرف زدنت رو درست میکردی. تا چشم تو و وحشیانی مانند تو در بیاد. همین که تو مخالف کمک به مردم فلسطین هستی یعنی اینکار درست است. ظر ظر زیادی هم نکن و گنده لات بازی از تو گنده ترش هم هیچ غلطی نتونست بکنه.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:02
عاشق تبریز - تبریز - ایران
ببخشید غلط کردید شما ها !! ملت بدبخت ایران دارن از گشنگی میمیرن بعد شما به این کث..... کمک میکنید !! امیدوارم اسرائیل نابود شان کنه !!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:53
Majid63 - پاريس - فرانسه
اینها بهانه هست این پولها تو جیب آخوندها میرود وبس.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 22:17
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
جنگنده - تهران - ایران.. عزیزم خودت رو کنترل کن , توی فضای مجازی همه مدلی , اونم از نوع نظر بده , پیدا میشه,. بدون اینکه اندازه یک سر سوزن از اطرافشون اطلاع داشته باشن . در حالی که همه دنیا صدا شون در اومده از اینهمه وحشی گری اسرائیل , ی عده خیلی راحت حرف میزنن. خدا ما رو از دشمن جهل نجات بده .
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 22:29
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
نخوده هر آش !!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 22:29
cobalt3 - کرج - ایران
تخصص برادرا باز کردن حسابه ته اون حساب هم به جیب مبارک خودیها وصله کبلائی
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:12
caroline - تهران - ایران
عربا حاظر هستن بمیرن ولى خون ایرانى وارد بدنشون نشه!!!! چرا حساب براى بچه هاى مدرسه شین آباد باز نمیکنید بسیجیهاى خاک ب
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 22:36
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
آدم ها روانی بجای اینکه زمینه رو برای هر چه برقرار کردن صلح و جلوگیری از کشت و کشتار کسانیکه هیچ گناهی ندارند و چپ و راست دارن کشته و زخمی میشوند فراهم کنند(نه حماس و متحدانش) میان تازه بدترش میکنند. به قول معروف بجای ریختن سطل آب روی آتش میان سطل بنزین میپاشند! آخه الاغ های نفهم اون مایعی که تو سطله بنزینه و باعث میشه حجم شعله آتش دهها برابر بشه. البته تعجبی هم نداره این کارشون چون اگه غیر از این بود که نمیشدن رژیم خودرگیر ج.اِ. فقط خدا نکنه بعد از اوباما کسی مثل بوش جنگ طلب بیاد روی کار که احتمالش زیاده اونوقته که خدای ناکرده غد بودن رژیم آخوندی با امریکا باعث جنگ میشه و باعث میشن حالا حالاها آتش جنگ تو ایران خاموش نشه./ ..... ادامه
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:18
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
....... اینجاست که جامعه بین الملل و قدرتهای بزرگ صلح آمیز بودن فعالیت های اتمی رژیم ج.اِ را باور ندارن چون با ساختن بمب اتم و ترکیب آن با موشک هاشون و در اختیار دادن آن به حماس و حزب الله باعث از بین رفتن یا به قول خودشان محو اسرائیل میشوند! که قطعا هدف یا بهتر بگیم دومین آرزوی جمحوری اصلامی از بدو پیدایش ننگینش همین محو اسرائیل بوده و هست. آرزوی اولش نیز غارت ایران و دستیابی به منابع غنی این سرزمین زبان بسته بود که «فعلا»! آرزوی اولشان به قوت خودش باقیست فعلن!!!!.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:20
shaboruz - پاریس - فرانسه
جنگنده جان........................... توکه از اون بی تربیت تری در ضمن زر زر رو این طوری می نویسن مؤدب جان در ضمن اگر کشوری میخواد به ملتی کمک کنه باید از مردمش نظر بخواد مگه مال باباشه که حاتم طائی شده ؟!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:23
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده جان، . أسمت که جنگنده است، زر زر رو هم که نمیتونی درست بنویسی، خودت رو هم که داری جر میدی واسه فلسطینی هایی که بهتون میخنده، اگر به من اجازه بدی بلیط یک طرفه تل آویو رو برات بگیرم تا کرانه باختری هم یک تاکسی میبرتت یک ساعته! دیگه اینقدر جار و جنجال نداره! جبهه حق علیه باطل حاضر شما هم که جنگنده! عمودی میری برادرا ورژن أفقی ات رو برمیگردونن.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:48
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
آقا چرا داعش بجای جنگ با شیعه ها بجنگ با اسراییل نمیره؟ باید با فلسطینی برخورد داشته باشید تا بفهمید چقدر حـ... هستند. حـ... ها ما ایرانی ها رو نجس میدونند و اصلا نمیدونند ایران کجاست. من یک همکار فلسطینی داشتم، با چشم دیدم چقدر حـ... هستند. با اینکه خودم رو یک مسلمان میدونم ولی اصلا برام مهم نیست اسراییل روزی چندتا فلسطینی میکشه، امیدوارم نسل فلسطینی ها رو برداره.
جمعه 3 مرداد 1393 - 00:08
باور عمیق - قم - ایران
Berdia - تهران - تهران .. اسراییل دشمن ایرانه .. اسراییل هر موقعیتی که بدست بیاره ، دست از ضربه زدن به ایران بر نخواهد داشت .. بخش عمده ای از جوسازی ها به جهت تحریم ایران با بهانه برنامه صلح آمیز هسته ای و همان فقری که شما نگران آنی نتیجه تلاش های بی وقفه اسراییله .. تکرار میکنم .. اسراییل دشمن ایرانه .. امروز جنگ ایران و اسراییل در لب مرزهای اسراییل در جریانه .. اگر فکر میکنید فقر موجود در ایران بین تعدادی از مردم دلیل عدم رویایی با دشمن خواهد بود اشتباه میکنید .. اگر میلیونها نفر بی خانمان هم در آمریکا باشد و میلیاردها دلار بدهی خارجی داشته باشند لحظه ای در حمایت از متحدین خود تردید به دل را نمیدهند اما شما چرا نمیفهمی؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 00:08
باور عمیق - قم - ایران
Berdia - تهران - تهران .. شما مگر از حمایت همین کشورها در زمان جنگ 8 ساله و کشتار و بمباران مردم ایران ناآگاهی؟ شما گمان میکنی از بودجه جاری مملکت خرج فلسطین میشود؟ شما مگر نمیدانی هررر مملکتی بودجه نظامی و استراتژیک دارد؟ آیا بودجه استراتژیک ایران نباید صرف حمایت از متحدین و بر ضد دشمنان مصرف شود؟ سالانه چند میلیارد دلار بودجه از طرف آمریکا و اسراییل با هدف نابودی و براندازی و تجزیه ایران هزینه میشود؟ آیا شما ایرانی هستی؟ سالی چقدر بودجه در نظر میگیرند تا ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کنند؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 00:14
ghormeh sabzi - تهران - ایران
علی‌ چلاق و دارو دسته بی‌ سواد بسیجیش به ...... خوردن افتادن ،نسل هر چی‌ عربه باید نابود بشه ،هر چی‌ بدبختی می‌کشیم از دست همین عربهای پشمکی هستن ،یکی‌ به این علی‌ چلاق بنگی بگه آخه مردیکه نفهم مردم ایران در فقر و گرسنگی هستند اونوقت تو فتوا میدی که باید مسلح بشیم
جمعه 3 مرداد 1393 - 01:50
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران اول شما بفرمایید: ٣٥ سال پیش چطور اسرائیل دوست ایران بود؟ یکدفه تا آخوندا آمدن شد دشمن؟ دوم از این اگر حکومت شما دموکراتیک بود, حرفی نبود!! ولی حالا که حکومت دیکتاتوریه حتی در جابجا کردن یک گونی پیاز هم مشروعیت نداره.. سوم از اون اگه تو محله شما دو نفر با هم دعوا شون بشه شما جدا شون میکنید؟ یا چاقو و قمه میدین تا همدیگه رو جر بدن؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 07:43
منوچهری - کرمان - ایران
اینم یه اشکولی مثل احمد خاتمی یا مصباح یا ........
جمعه 3 مرداد 1393 - 07:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
باور عمیق - قم - ایران. اینقدر چرند تلاوت نکن. تو هنوز نفهمیدی امریکا با رژیم آخوندی مشکل داره رژیمی که امثال تو دارند خودشون واسش ... میدن و جیره خورش هستند و هر از گاهی تا اتفاقی می افته تو ایران کسانی مانند تو رو یک باتوم دستشون میدن میگن برین بزنین تو سر زن و بچه مردم بی دفاع!. بجای واژه ایران از واژه رژیم جمحوری اصلامی استفاده کن، دهنتو آب بکش کلمه ایران رو نام میبری. خودت خوب میدونی تا قبل از عن قلاب و بوجود آمدن خمی نی بی همه چیز و پشت سر خمی نی اون بی پدر مادرهایی که در راس مملکت اند، هیچ کشوری جرات نمیکرد نگاه چپ به این سرزمین بکنه، از موقعی که پیر نامرد هندی زاده و محصول انگلیس اومد روی کار ..........
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:21
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
....... اولین بلایی که سر ملت ایران اومد 8سال جنگ با عربهای نا جنس بود الــــــــی حالا که بعد از گذشت 35سال رژیم هنوز تو گِل مونده! اقتصاد خرابش به یک طرف، تهدیدات کشورهایی کوچکی مثل اسرائیل هم طرف دیگه. اگه اون مغزتو بکار بندازی و یه ذره مطالعه کنی میفهمی ایران تا قبل از عن قلاب کشور مقتدری بود که اگه خمی نی غلط زیادی نمیکرد الان حداقل مانند کره جنوبی بودیم. هند با اون جمعیت بسیار زیادش الان داره تو صنعت الکترونیک کالا به ایران و چند تا کشور دیگه صادر میکنه و ما مردم ایران به لطف دین اصلام و این رژیم بی لیاقت و بی عرضه و البته غارتگر هنوز تو مشکل آب و برق و ترافیک و آلودگی و........ موندیم و نتونستیم یک برند خوب به دنیا نه! به چهارتا کشور تو خاورمیانه معرفی کنیم، هیچی فقط یاد گرفتند جلور ابر قدرتها وق وق زیادی بکنند. تف یه گور خمی نی، هوادارنش و عده ای از مردمی که 35ساله خودشان را به خریت زده اند و باعث نابودی ایران و ایرانی شدن.
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:23
dara20 - تهران - ايران
بسیج مزدوران رژیم مظهر حماقت و پستی و نشان کامل تروریسم و سر آمد فتنه و فساد است. امثال خامنه‌ای پلید و نقدی عراقی، قالیباف مزدور و .. هم بسیجی هستند.
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:48
جنگنده - تهران - ایران
shaboruz - پاریس - فرانسه............................ البته از شماها که ناسزایی را که او در پیامش بکار برد و از گفتن آن شرم دارم را بهتر از کلمه ظر ظر میدانید بعید نیست که از او حمایت کنید چون شما هم موجوداتی مانند او هستید. در ضمن اون زر زر که نوشتی یعنی طلا یعنی زر و با ظر تفاوتش زمین تا آسمان است. خیلی جالبه که سواد درست حسابی هم ندارید بعد میاید دیگران را محکوم میکنید ظر ظر یعنی حرف چرت زدن با زر زر که یعنی طلا فرق داره. تو بهتره بری با اولانه خانوم باز همون فرانسوی حرف بزنی.
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:13
جنگنده - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا .......................... بهتر نخود آش نشی, . لازم نیست وقتی کسی با من صحبت میکنه خودتو بپرونی وسط تا عقده هات را و شکستهات رو در عدم توانایی در بحث, به رخ بکشی ..حیف نام انسان که به روی تو بگذارند. در ضمن میزان سوادت را از عدم تشخیص فرق زر و ظر متوجه شدیم. عقب افتادگانی مانند تو هستند که دنیا را به گند کشیده اند البته از تو که جیره خود آمریکا هستی غیر از ابن عجیب است.
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:17
Cater_pillar - اپسالا - سوئد
منوچهری - کرمان - ایران,.... ٢ طرف دعوا اگه برابر بودن شاید, ولی اگه دیدی یک طرف دیوانه اس, انواع سلاح ها رو داره, هیچ زبونی رو هم نمیفهمه, هر روز هم داره به وحشی گریش اضافه میکنه, بهترین کار چیه ؟ البته اکثرا طرف قلدر رو میگیرن چون خودشون هم ضعیف ان , هم ترسو., و فردا روزی میشه که باید برا بودنشون به هر خفتی تن بدن ,,..
جمعه 3 مرداد 1393 - 13:17
Azadikhah - تكسل - هلند
caroline - تهران - ایران:واقعا چه حرف درستی‌ زدی ولی‌ خوب مگر نمیدونین اجنبی برای بسیجی‌ ارزشش بیشتر هست تا هموطن خودش!البته اینها بسیجیهایی جبهه ندیده هستند اونها( بیشتر جبهه رفته هاشان) صادق و درستکار بودند نه مثل اینها...Cater_pillar - اپسالا - سوئد:شما که زیاد شعار می‌دهید بفرمائید غزه بجنگید که اونها ضعیف کش نشوند!چطوره!؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 13:47
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران... حرف تو درست، من و امثال من دنیا رو به گند کشیدن، تو و امثال تو چه تاجی به سر این دنیا زدین؟؟ فقط اکسیژن میسوزونین!
جمعه 3 مرداد 1393 - 16:48
باور عمیق - قم - ایران
. AЯMAN 2000 - آستارا – ایران(1) : .... گفتی که درادامه پاسخ آنها را خواهی شنید . اول اینکه آمریکا به طور کلی با تمام کشورهایی که خواستار اقتدار و حفظ منافع ملی خویش و ترجیح منافع ملی خویش بر منافع دولت آمریکا و دولت اسراییل هستند ، مشکل دارد . در پاره ای از موارد مشکلش را از طریق قدرت برتر نظامی به شیوه مستقیم با کشورهای مورد اشاره حل نموده و در پاره ای دیگر از موارد از طریق قدرت اقتصادی . به طور کلی هر کشوری که از حالت فرمانبرداری و تن دادن به سیطره آمریکا بخواهد به سمت استقلال و شکوفایی گام بر دارد ، به بقین با آمریکا دچار مشکل خواهد شد . تلاش کشورهایی مانند هند و چین برای دستیابی به تکنولوژی تولید سلاح هسته ای در گام نخست ، الهام گرفته از همین رفتار آمریکا بوده است .. این کشور در ابتدای تاریخ ننگین خویش بر پایه کشتار و آواره سازی ساکنان اولیه آن سرزمین بنا گشته .
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:03
باور عمیق - قم - ایران
(2) دقیقا همین تز را برای سکنی دادن یهودیان بی خانمان در فلسطین به کار گرفته است . زمانی که محمد رضای گور به گور شده که آتش به قبرش ببارد انشالله هر چه بیشتر در تمام زمینه ها مشغول تکیه به ارباب آمریکایی و مزدوری او بود، همان اربابی که در کمال خفت به تیپا خوردن او از سوی مردم ایران نظاره گر بود و به هنگام درماندگی او پس از سالها خدمت صادقانه حتی حاضر به پذیرفتن حضور نجس او در خاک آمریکا نبود ، آیا رژیم ایران آخوندی بود؟ چرا؟ چرا این تغییر رویه را در برابر آن موجود ضعیف و مفلوک پیاده کردند؟ تنها به یک دلیل : احساس کردند او سودای تبدیل شدن به امپراطور سرزمین پارس را دارد . احساس کردند او در صدد قد قد کردن در سطح منطقه است .. احساس کردند او کم کم باورش شده عددی است .. آقای نادان . آمریکا با هر ایدئولوژی که با خوی قلدر مابی و سلطه گری او مخالف باشد ، ضد و مخالف است
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:04
باور عمیق - قم - ایران
(3) ابتدای انقلاب عظیم مردم ایران تا حتی بعد از مک فارلین همواره درصدد برقراری رابطه با ایران و از سرگیری خواسته و متامع استکباری خویش بوده است که البته همواره با تودهانی قاطع از سوی معمار کبیر انقلاب ، خمینی کبیر رحمه الله علیه مواجه شد و خوب دیدیم چگونه بغض و کینه خویش را در عدم تسلیم و سر فرود آوردن در برابر متامع کثیفش در 8 سال جنگ ویرانگر و دخالت و حضور مستقیم در کشتار مردم و جوانان ایرانی آشکار کرد اما افسوس جیره خوران و غلامان حلقه به گوشی چون تو هنوز که هنوز است قادر به فهم و درک این مسائل نه تنها نیستید بلکه بر ضد آن مکتب و مکتبخانه به راه انداخته و ادعای (انا فاضلتان) هم در کمال تعجب طنین انداز است . ودکا زدی آرمان جان؟ مرز اخیرا خیلی باز شده ؟ حالت خوشه ؟ از کی تا حالا خیزش تمام مردم ایران شده (عن قلاب)؟ زور به کجاتون داره؟ با باتوم زدن توی سر زن و بچه شما؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:04
باور عمیق - قم - ایران
(4)والا ما که هر وقت اومدیم آستارا ماشالله ، به لطف خدا چپ و راست ملت فهیم و با کلاس اونجا داشتند توی خیابان به ما تعارف ودکا و ویسکی و پاسور و دوبنا و صفا و صفا و عشق و وفا میکردند .. ما ندیدیم باتوم .. چرا آخر؟ خدای نکرده زن و بچه شما مگر چکار کردند که باتوم خوردند؟ یعنی زن و بچه شما همین طوری الکی باتوم خوردند؟ یا شایدم زن و بچه شما مشغول تظاهرات و اغتشاش به اسم انتخابات و تلاش برای سرنگونی حکومت ایران اسلامی داشته و به ناگاه مبتلا به ضربه باتوم شده اند؟ شاید زن و بچه شما تلاش داشتند تا ایران را با همکاری دیگر کشورهای منطقه به سوریه ای دیگر تبدیل کنند که گرفتار ضربت باتوم شدند؟ خب در این صورت آرمان جان اشتباه از خودشان بوده .. نباید از این کارها میکردند ولی به جان تو قسم مرا کاری به باتوم نیست .. بله . بله . هیچ کس جرات نمیکرد نگاه چپ به این سرزمین بکنه . تو راست میگی . همه راست راست نگاه میکردند . نیازی نبود کسی چپکی نگاه کنه . مملکت که دربست تحت اشغال آمریکا بود . کی میتونست نگاه چپ کنه؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:04
باور عمیق - قم - ایران
(5)رضا خان که شکر خدا مملکت رو ظرف حدود 10 دقیقه داد دست انگلیس و آمریکا . ارواح باباش ارتش درست کرده بود مردتیکه الدنگ . 10 دقیقه نتونستن مقاومت کنن . بعدش هم که با تیپا انداختنش بیرون پس گردن پسرک لطیفشو گرفتند و نشوندنش سرکار . ایران ملک شخصی آمریکا بود کی جرات داشت بهش چپ نگاه کنه؟ تو فکر میکنی شوخیه ؟ یارو همافر بوده . با اون حقوق .. با اون رسیدگی . بهش میگم چرا انقلاب؟ چیتون کم بود ؟ میگه شما هرگز نمیتونی تحقیر و رفتارهای مستشاران نظامی آمریکایی رو با ما درک کنید . ما قادر به تعمیر و تعویض یک قطعه ترانزیستوری نبودیم .. خب معلومه امثال تو هرگز نمیتونن این چیزا رو بفهمن . ایران و ایرانی نابود نمیشه هرگز آقا آرمان . ایران و ایرانی نیاز به خودباوری داره . ایران و ایرانی تحت سایه حکومت مقتدر اسلامی آنقدر پیشرفت کرده که دور از ذهن هر کسی بوده . ایران اسلامی امروز رسما و علنا آمریکا رو ذله کرده . و این ماجرا ادامه دارد . شما هم توی نوشته هات قدری دقت کن . باکو رو گرفتی آرمان جان . بچرخون آنتنو
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:05
shaboruz - پاریس - فرانسه
نه جنگنده جان............... زر زر را اینطوری می نویسند معلمت بی سواد بوده !!!!!!!!!!
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:33
جنگنده - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا... خوبه اگه دین نداری لااقل آزاده باشی. اگر مذهب رو قبول نداری لااقل اخلاق را قبول داشته باش. لااقل انقدر مرد باش که قبول کنی بالای نیمی از کشتارها و کثافکاریهای حال حاضر در جهان زیر سر آمریکا و اسرائیل و انگلیس هست. لااقل قبول کن که داعش فقط نام اسلام را یدک میکشد و تمام اعمال آنها شیطانی است لااقل قبول کن که داعش ساخته دست آمریکا و اسرائیل و انگلیس با حمایت ترکیه و عربستان و کردستان عراق برای بالا کشیدن نفت عراق و تهدید ایران میباشد. من با کسی سر جنگ ندارم مگر در جایی که به اعتقاداتم توهین شود یا اخلاقیات مورد حمله واقع شود. اگر تفسیر تو از اسلام, داعش است پس یا عناد داری یا عقلت خوب کار نمیکند.
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:18
جنگنده - تهران - ایران
داعش ساخته شده تا کافرانی مانند تو اینگونه اسلام را بکوبند ولی خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند و همین که گفتند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و فقط به دنبال کشتن شیعیان هستیم, همه چیز را مشخص کرد و حتی افرادی با بینش سیاسی پایین هم میدانند که داعش ساخته دست اسرائیل و آمریکاست. کمی مردانگی هم بد نیست, کینه را به کناری بگذار و منطقی فکر کن.
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:20
cobalt3 - کرج - ایران
حالا اصلا اسلام گل و بلبل و به ذات خود ندارد عیبی آمریکا هم جانی و فتنه گر اما چرا از بین تمام مومنین این جانی فقط میپره رو گرده مسلمین و ازشون داعش و طالبان و القاعده میسازه بقیه بد سواری میدن؟ کبلائی.
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:47
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده جان، . من اولا مذهب رو قبول دارم، ولی نه به شکلی که الان در اومده، مذهب توانایی أداره أمور زمینی رو نداره، اینو قبول کنین، اروپا رو ببین، تا این کشیشها رو نکرد تو کلیسا تو منجلاب بود، فرق هند و پاکستان رو ببین، ترکیه بغل گوش خودمون رو ببین، عین آدم زندگی داشتن میکردن تا این یارو اردغو خان پیداش شد! ببینم دین برای مردمه یا مردم برای دین؟ اگر شق اول درسته که چرا برای دین گردن میزنین؟ اگر دومه که پس کلا تعریف دین خودش زیر سواله، تمام شارلاتان هایی که از دین استفاده ابزاری میکنن، یک شکل دارن، خودشون رو نماینده خدای آسمانی میدونن و تقدس رو از اون میگیرن و نقد پذیری رو دور میزنن. من با این مشکل دارم، نه با مذهب. به من چه ربطی داره که تو چه مذهبی داری، ولی به محض اینکه با آسمانی خوندن خودت بهائی رو مثلا نجس میدونی یا به من میگی کافر حربی اونوقته که با هم مشکل پیدا میکنیم.
شنبه 4 مرداد 1393 - 00:03
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
دوم: داعش مسلما یک گروه حمایت شده است، ولی من هنوز مطمئن نیستم از کجا حمایت میشن، حالا نیا بگو جیره خوار هستی برای همین نمیگی إسرائیلی و آمریکایی هستن. با یک حرف که نمیخوان با اسراییل بجنگن هم نمیتونی قضاوت کنی ، مگه ج.ا که اینهمه میگه دشمن اسراییل هست، مگه در عمل بوده؟؟ مگه غیر از خواسته های آمریکایی ها کار دیگه کرده؟؟ امریکا میخواست کمونیست تو ایران ریشه اش زده شه، دو سال اول زده شد، با عراق جنگ میخواست تا اقتصادش تکون بخوره خمینی گور به گور شده اینکار رو انجام داد، تمام زیر ساختهای ایران بعنوان ابرقدرت منطقه رو داغون کرد، نفت رو هم رسوند به بشکه ١٢ دلار که برای آمریکا با اقتصاد داغون دهه ٧٠ آرزو بود. تا امروز هم بیا بگو چه کار کرده که بر خلاف منافع آمریکا بوده؟ احمدی نژاد با فرمان رهبر یه زری زد، آمریکا ٥٠ بیلیون اسلحه فروخت به عربستان!!! داعش هم یه شکل دیگه اشه، خودمون داعش شیعه تو ایران داریم عزیز!! وقتی وسط میدون آزادی کرمان شاه شلاق میزنن برای روزه خواری، داعش نیست؟؟؟
شنبه 4 مرداد 1393 - 00:14
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
سوم، احترام عقائد چیزیه که باید دو طرفه باشه، وقتی شما به عقیده یک سری زرتشتی، بهائی، بابی. سنی (لیست ادامه داره) احترام نمیذارین، بچه گانه است که بخواین توقع احترام هم داشته باشید. اگر عقیده تون رو واسه خودتون نگه دارید باکی نیست، ولی اونجایی که شروع میشه با شمشیر و شلاق میخواین مردم رو روانه بهشت کنین باید جلوش وایستاد. هیتلر هم عقیده داشت، ولی محترم بود؟ خیر عزیز، دنیا جلوش با کمال بی احترامی وایستاد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 01:12
منوچهری - کرمان - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا جان خودتو خسته نکن برادر, تا حالا کسی از بحث کردن نه نظرش عوض شده نه این برادران جان بر کف حقوقهای آنچنانی رو ول میکنن!! ما فقط اینجا داریم سر به سر ساندیس خورا میزاریم خوش بگذره وگرنه که این.... جنگ گنده ... و باور عتیق اگه با غلتک هم از روشون ردشی همون گردو قلمبه میمون ....
شنبه 4 مرداد 1393 - 04:16
منوچهری - کرمان - ایران
Cater_pillar - اپسالا - سوئد , شما اگه ببینی یک غول بیابونی با یک کلت ٤٧ و یک قمه داره یک بچه رو میکشه !! چه میکنی؟ یک چاقو ضامن دار به بچه میدی که غوله انگیزه و سرعتش بیشتر بشه؟ یا سعی میکنی زودتر جون بچه رو نجات بدی؟ در ثانی فقط مسلمونهای فلسطین مسلمونن؟ مسلمونهای چین و یا روسیه (چچن ) انسان نیستند؟ من نشنیدم کسی از انها دفاع بکنه...!!
شنبه 4 مرداد 1393 - 04:29
marineboy - لس انجلس - امریکا
شما چرا با این جنگنده بحث میکنید؟ این که چیزی حالیش نیست جز فحاشی. اینها پیرو یک فرقه منحط به نام حجتیه هستند که با زمین و زمان سر جنگ و ناسازگاری دارند. کارشان پرستش انسانی به نام مصباح است که فسادش بر سر زبانهاست.. بنابراین با این موجود متوهم روانی که از پای منقل عیش وعشرت کامنت میگذارد بحث منطقی نمیشود کرد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:02
marineboy - لس انجلس - امریکا
من با کسی سر جنگ ندارم مگر در جایی که به اعتقاداتم توهین شود یا اخلاقیات مورد حمله واقع شود.....اه راستی به اعتقادات تان توهین شد؟ کدام اعتقاد مگر شما به چیزی به جز انسان هم اعتقاد دارید؟ چطور خودتان را مسلمان میدانید اما شب و روز درحال رکوع در برابر اربابی فاسد هستید؟ اصلا از قران تنها داستانها و آیه جهاد و صیغه اش را یاد گرفته اید آنهم در محضر کسانی مانند مصباح. شرک از این واضح تر میشود؟ تازه شدی نگهبان در بهشت و جهنم تعیین میکنی کی به جهنم میرود مردک مگر جای خدا نشسته ای که قضاوت میکنی. یک فرقه انحرافی و فاسد درست کرده اید نامش را گذاشته اید اسلام و به همه فحش میدهی. تو اصلا درکت از یک مورچه هم بالاتر نمیرود نمیدانی تهمت زدن به انسانها بی دلیل جایز نیست و مجازات دارد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:16
جنگنده - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا .............................. متاسفانه شما فرامین خداوند را قبول نداری. قبل از هرچیز باید بگم که هر کشوری قانون مخصوص به خود را دارد،‌ در همان آمریکا هم اگر قوانین را رعایت نکنی مجازات میشوی و بدون گذشت هم مجازات میشوی حالا شمایی که تابع بی چون و چرای قوانین بشری هستی چطور انتظار داری که ما به قوانین الهی و خدایی، بی اعتنایی کنیم. بشر بالاتر است یا خدایی که بشر را خلق کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید بخواهی قوانین خدا را برای خودت رعایت نکنی ولی عده زیادی هم هستند که به دنبال اطاعت از فرامین خداوند هستند لطفا بحث را به داعش نکش که داعشیها گروهی شیطانی و صهیونی هستند. خداوند در قران فرموده اند بارها و بارها که با اسرا مهربان باشید، شما شروع کننده جنگ نباشید، به محیط زیست در زمان جنگ آسیب نرسانید و حتی با کشتگان دشمنتان هم با احترام رفتار کنید اینها را خداوند متعال فرموده ولی متاسفانه امثال شما چون شیطان گولتون زده و چون مسخ دنیا شده اید نمیخواهید اینها ر ا قبول کنید و چون اسلام محدودیتهایی برایتان قائل است شروع به پرخاش بر ضد اسلام میکنید.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:37
جنگنده - تهران - ایران
ما نمیتوانیم و هرگز هم نخواهیم توانست تا به عمق و دلیل، فرامین الهی پی ببریم، همانطوری که یک ربات هم هرگز نمیتواند دلیل فرمانهایی که انسان در حافظه آن جا میدهد را بفهمد، پس بهتر است بجای عناد با اسلام و مسلمانان و حمایت از دینهای جعلی و ساختگی مانند بهاییت، به اسلام واقعی روی بیاوری و توبه کنید. بیشتر از این هم نمیشه بحث کرد چون نه شما قانع خواهید شد نه من. پس لااقل بهتر است به عقاید یکدیگر توهین نکنیم هر چند عقاید شما را حق نمیدانم. به امید نجات دنیا از دست ظالمین و ستمکاران و کفار و ظهوره وعده الهی.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:38
جنگنده - تهران - ایران
منوچهری - کرمان - ایران ........................... خاک بر سر طرز فکرت که هر شخصی از مقدسات و اسلام دفاع میکند را جیره خور میدانی. امثال تو هستند که دنیا را به گند کشیده اند و وجودشان برای دنیا مانند یک ویروس خطرناک است و در آتش جهنم باید پاک شوند. در ضمن اون چچنی هم که گفتی بیشتر وهابی داره تا مسلمان و خیلی از وحشیگریهای داعشیها به وسیله همان چچنیها انجام میشود. درباره مسلمانان چین هم گوش تو کره و چشمت کور،‌ چون در آن زمان هم از آنها دفاع کردیم و اقدام دولت چین را هم محکوم هر چند چینیها، شرف دارند به آمریکاییها و اروپاییها و اسرائیلیها.
شنبه 4 مرداد 1393 - 10:41
marineboy - لس انجلس - امریکا
پاگنده، ما نمیتوانیم و هرگز هم نخواهیم توانست تا به عمق و دلیل، فرامین الهی پی ببریم ....تو که از فرمانهای الهی سر در نمیاوری پس بیخود دم از دین و ایمان میزنی. تو هیچ ربطی به دین و خدا و قران نداری. تو سوخته ای چون دست امثال ترا رو کرده ام. شما انسان پرستید، نه خداپرست، دلیلش هم پیروی مطلق و گوسفند وار از ملای فاسد، تو سر زنی و عزاداری برای مردگان، درجه الوهیت دادن به برخی امامان، که با احترام مغایر است، تهدید به کشتن انسانها، و کلا کامنت گذاشتن زیر تاثیر کراک و دیگر مواد مخدر خطرناک. شما یک فرقه خطرناک هستید و دست کمی از داعش ندارید. البته انها جربزه دارند که شما ندارید. تو هیچی نیستی، یک موجود ضعیف و ترسو که فقط تهدید کلامی میکند و هیچ کاری از دستش بر نمی آید. تو حتی جرات پیرزن ها و بچه های غزه و سوریه را هم نداری. تو از سوراخت بیرون نمی آیی و شب و روزت جلوی کامپیوتر میگذرد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:35
marineboy - لس انجلس - امریکا
لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی. خداوند راه نیکو و درست و دین را به مردم معرفی کرده، هر کسی بخواهد میپذیرد. در دین هیچ اجباری نیست. کسانی که دیگران را با توهین و فحش و تهمتهای مسلسل وار وادار به پیروی از اسلام میکنند یک مشت جانی و خائن به خدا و دین هستند. اینها شارلاتانهای مفتخوری هستند که با ساعتی هفت هزار تومان کامنت میگذارند. ننگ بر اینها. خود خداوند مردم را در پذیرش توحید آزاد گذاشته انوقت این موجودات شریر و کافر زاده خود را به جای الله فرض کرده و برای مردم تکلیف میکنند. شرم بر فاسدانی باد که دین را به گند کشیده اند.
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:43
marineboy - لس انجلس - امریکا
حرفهای این موجود درست مانند مشرکان دوران اسلام است حتی در قرآن هم بدان اشاره شده. سوره بقره>(اهل کتاب) گفتند: «یهودى یا مسیحى شوید، تا هدایت یابید!» بگو: از آیین خالص ابراهیم پیروى کنید! و او هرگز از مشرکان نبود!» (135). بگویید: «ما به خدا ایمان آورده ‏ایم؛ و به آنچه بر ما نازل شده؛ و آنچه بر ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و پیامبران از فرزندان او نازل گردید ، و (همچنین) آنچه به موسى و عیسى و پیامبران (دیگر) از طرف پروردگار داده شده است، و در میان هیچ یک از آنها جدایى قائل نمى‏شویم، و در برابر فرمان خدا تسلیم هستیم؛ (و تعصبات نژادى و اغراض شخصى، سبب نمى‏شود که بعضى را بپذیریم و بعضى را رها کنیم.)» (136)
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:49
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا .... خائن، از که بترسم که به سوراخ موش بروم ؟؟؟؟؟؟؟؟ از .... سوسول مانند تو که اگر شجاع بودی در کشورت میماندی و از حقه ناحق خودت دفاع میکردی ؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا تو فرار کردی به دامان شیطان بزرگ ؟؟؟؟؟؟؟ فعلا که میبینی همین نیروهای حماس و دوستان ما،‌ دمار از روزگار وحشیهای صهیونیست و داعشیها در فلسطین و سوریه در آورده اند. خیلی جالبه که جنایات و سربریدنهای داعش را به حساب جربزه میگذاری، همین نشان دهنده .... تو میباشد،‌ مطمئن باش به موقعش در برابر ظالمانی مانند تو هم ایستاده ایم هم جنگیده ایم هم میجنگیم و هم خواهیم جنگید تا کره زمین از وجود کافران حربی مانند تو پاک کنیم پس مثل یک جلبک فکر نکن وقتش که برسد تو و اربابت گوشمالی حسابی خواهید شد.
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:45
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا .... واقعا که موریانه بیشتر از تو.... الان آیاتی که از قرآن آوردی با کجای صحبتهای من تناقض دارد. آهان متوجه شدم منظورت، دین جعلی بهاییت بود که ساخته اسرائیل است و بیت الظلمشان هم در حیفا قرار دارد. واقعا انسان که چه بگویم، موجودی مانند تو چقدر باید... باشه که این آیات را میخواند و باز هم بر طبل حماقت خود میکوبد،‌ یهودیت واقعی مسیحیت واقعی و اسلام واقعی منظور خداوند است نه مذهب صهیونیستی تو یعنی بهاییت و نه مذهب مندرآوردی وهابیان و داعشیها. پس خودت را به اون راه نزن که خیلی وقت گم شدی خودت خبر نداری. تو انقدر جاهلی که هنوز فکر میکنی که باب واقعا پیغمبر بوده، ذهنت را بده صافکاری بدبخت.
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:51
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا ..در ضمن شخصی، کسی را مجبور به اطاعت از دین خاصی نکرده ولی در برابر پرخاشگران در برابر ادیان توحیدی و تحریف کنندگان دین خدا مانند داعشیها و وهابیها و صهیونیستهای سازند بهائیت هم نباید سکوت کرد چون بیشترین حملات به اسلام از طرف همین دو گروه است. خودت را هم بکشی، مسلمانان واقعی همیشه وجود خواهند داشت و دنیا را هم تسخیر میکنیم و امثال تو و داعشیها و صهیونیستها چاره ای جز فرار به سوراخ دماغه مورچه خور نخواهید داشت.
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:54
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا .... مزدور امریکایی در ضمن من استغفرالله نه جای خدا نشسته ام نه از خودم حرف میزنم بلکه مطابق با فرامین الهی که در قران و تورات واقعی و انجیل واقعی آمده است صحبت میکنم و این تویی که از این صحبتها، وحشی میشوی و جنون میگیری چون در برابر حق نمیتوانی سر تعظیم فرود آوری شروع به پرخاش میکنی. بسوز و بساز که آتش در انتظارت است مگر اینکه توبه کنی و از گناهانت طلب بخشش کنی.
شنبه 4 مرداد 1393 - 15:59
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده!!. نمیخواستم جوابت رو بدم ولی وقتی میگی قران میگه شما شروع کننده جنگ نباشید نمیتونم ساکت باشم، محمد ٣٣ تا جنگ کرده که فقط تو احد و خندق شروع کننده جنگ نبوده، جنگ با کفار؟؟ بابا یه مشت مفتخور دور خودش جمع کرد که غنیمت ببرن!! خخخخ!!
شنبه 4 مرداد 1393 - 16:18
marineboy - لس انجلس - امریکا
پاگنده بی تربیت . کی گفت من بهایی هستم چقدر در فهم مشکل داری! معلوم است هرکه اسلام را مطابق خواسته منحط شما تفسیر نکند و به پابوس قبرستان ها و انسانهای فاسد نرود میشود بهایی و غیره. از کی تا حالا مدعی اسلام شده و وکیل و وصی الله؟ دین و ایمان مردم به توی ترسو که در سوراخ خزیده ای ربطی ندارد. دین برای آگاهی و هدایت مردم آمده هرکه بخواهد میپذیرد. توی نادان که هستی که مدعی دین خدا شده ای؟ اسلام وکیل و وصی نمیخواهد و هرکه خود را نماینده و کیل خدا بخواند و حکم کند مشرک است. مشرک تو چطور میخواهی از پستویی که درش هستی دنیا را تسخیر کنی؟ تو حتی جرات نداری یک ترقه بدست بگیری. تویی که کلامت نحس و پر از فحش است اگر داعشی ها از صد کیلومتری ات بگذرند جا در جا سکته میکنی. خیلی خوار و کوچکتر از آنی هستی که بخواهی کسی را تهدید کنی
شنبه 4 مرداد 1393 - 17:18
marineboy - لس انجلس - امریکا
طرف بیرون گود (بخوانید پای منقل) نشسته میگه لنگش کند. من آنم که رستم بود پهلوان! اگر نیروی های حماس و دیگران در حال جنگ هستند به تو چه؟ تو این وسط چه کاره ای!
شنبه 4 مرداد 1393 - 17:22
marineboy - لس انجلس - امریکا
جنگنده در رویا، اصلا کی گفته حجتیه اسلام است که اینقدر اسلام اسلام میکنی؟ یک مشت روایت جعلی و دروغین و امامان را در حد خدا دانستن که نشد دین. از دیگر کارهایی که میکنید احضار جن و روح و دعا و طلسم و مزخرف هایی است که به نام دین حقنه کرده اید. ضمنا تو چه میدانی تورات و انجیل چیست. اسلام را به گند کشیدید کافیست، دست پلیدتان را از روی این دو دین بردارید. برو زودتر به برادران داعشی ات بپیوند شاید به نان و نوایی رسیدی و از این شغل کامنت نویسی خلاص شدی.
شنبه 4 مرداد 1393 - 17:28
kuhestan - اروپا - اروپا
جنگنده - تهران - ایران. الان متوجه شدم که دین م مذهب از هر نوع چقدر مخرب است و باعث تخریب ذهن انسانهای کم عقل میشود.اگر دین نبود الان اینقدر کشتار و قتل و ظلم هم نبود القاعده نبود خمینی نبود وهابی نبود داعش نبود یهودی نبود مسیحی نبود.اگر دین نبود همه انسانها با هم بیشتر دوست بودناگر دین نبود و اگر خدا نبود این همه اعدام نبود با شمشیر گردن زدن نبود اگر دین نبود و اگر خدا نبود اینهمه بودجه های ممالک خرج مفت خورها نمیشد.حوزه علمیه نبود چماق به دست مفت خور نبودو............به امید رهایی تمام انسانها از دام شیطانی ادیان و به امید صلح دوستی و ابادانی و به امید بیداری تمام دین زده گان دنیا از جمله باور عمیق و جنگنده و........
شنبه 4 مرداد 1393 - 17:44
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
منوچهری - کرمان - ایران. کلی به غلتک و قلمبه موندن این دوتا دلقک خندیدم!! از بس گُل درشتن!!! ظرافت تو کارشون نیست!!!. دمت گرم!
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:43
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
باور عمیق - شهر قداره کشا - حیف ایران. تمام این چرندیادت رو بذار لب کوزه آبشو بخور به قول رضا مارمولک شما آخوندا مثل اینکه تا روضه نخونین اموراتتون نمیگذره!. شهر آستارا نیز برای خر کردن و گمراه کردن امثال شماهاست. برخی دوستان قدیمی سایت میدونن من مال کدام شهر هستم و اصلا آستارا نرفتم!. درود و هزاران درود بر رضــــــــــــاشــــــــاه کـــبیر ، کسیکه ایران مانند او به روی خود نخواهد دید. اگه درک داشتی میفهمیدی رضاخان با اون امکانات کم و با کوچکترین و ابتدایی ترین ابزارها چه کارهای بزرگ و ماندگاری برای این مملکت انجام داد مانند احداث راه آهن که بسیار کار دشورای بود آن زمان(همین بانک ملی و سپه که امثال شماها جیرتون رو توش پس انداز میکنید توسط رضاخان تاسیس شد همین نام خانودگی که تو شناسنامته به دستور رضاشاه به قانون تبدیل شد حالا هی خزعبلات شسته رفته بگو نمک بخور نمکدون بشکن) اما حالا این آخوندهای بیشرف که ........
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:23
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
...... سنگشون رو به سینه میزنی بیش از 35 ساله با درآمدهای نجومی «نفت» و گاز و مس و صادرات قالی و پسته و زعفران و ..... کاری که برای این مملکت نکرده اند هیچ تازه ضرر هم به ایران و ایرانی زدند(تورم بی سابقه و گرانی های کمر شکن برای بسیاری از مردم، خشکی تمام رودخانه ها و دریاچه ها، منفور بودن در جهان، خودکفا نبودن حتی در تولید گندم، عدم پیش بینی توفان و به طبع آن ضررهای سنگین مالی و جانی به مردم، صلب آزادی های 100درصد طبیعی انسانها از مردم ایران و....). رضاخان بدون چشم داشت به سرمایه نفت ایران خود کمر همت را بست و به آبادانی ایران پرداخت و شخصا در همه امور سازندگی مملکت نظاره گر بود/// .......
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:24
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
...... نه خامنه ای سهم دریای خزر را دو دستی تقدیم اربابش پوتین نکرد؟! نه دلارهای نفتی این مردم بیگناه و تنگدست را نریخت تو حلق عربها؟! نه به خاطر لجبازی و شاخ و شونه کشیدن با غرب و امریکا! باعث این اقتصاد خراب تو کشور نیست؟! نه سال 78 و خصوصا 88 تو نماظ جم عه علنا دستور داد مردم را به گلوله ببندند؟! نه خمی نی دستور داد به جوانها برن جلوی گلوله دشمن! و کشته بشن؟! نه وعده استقلال و آزادی واقعی به مردم داد؟! نه به بهانه اصلام و اون حجاب لعنتی دستور نمیدن دختر مردم را با شدیدترین و وحشی ترین روشها که فقط از حیوانات دیده میشه به قول خودشون ارشادش کنن؟!(که کلا غلط زیادی میکنن تو امورات شخصی مردم فضولی میکنند) ، نه اینکه تا حالا تونستن مسئله اتمیشون را با ابرقدرتهای جهان حل کنند به عنوان سیاست مدار! البته اصطلاحا سیاست مدار! اونوقت میایی چرندیات در مورد ابر مرد ایران تلاوت میکنی! بالاخره شستشوی مغزیه دیگه اونم سی و پنج ســـــــــال!!!!!!!.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:26
منوچهری - کرمان - ایران
Hamid 411 - لس آنجلس - آمریکا فدای برادر حمید , در ضمن اینقدر سر به سر این جنگنده نزار عزیز دل سکته میکنه داغش به دلمون میمونه ها .. دیگه کسی رو نداریم بهش بخندیم!! از من گفتن بود داداش
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 05:17
جنگنده - تهران - ایران
marineboy - لس انجلس - امریکا ........................ واقعا تمام حرفهایت پر است از تناقض .. از یک طرف میگویی با داعشیها برو بجنگ از یک طرف میگویی به برادران داعشیت بپیوند. سوادت هم که در تعریف کلمه مشرک مشخص است که زیر صفر است. .. مشرک یعنی شخصی که برای خدا شریک قائل است نه شخصی که به دنبال مبارزه با کافران و خائنانی مانند تو باشد. یکبار گفتم همین بچه های بسیج و سپاه بودند که کشور را حفظ کردند در برابر وحشیهای بعثی و مجاهدین خلقی مانند تو و امثال تو بودند که به دامن دشمن ایران یعنی آمریکا پناه بردند و دست به جاسوسی و خیانت بر ضد کشور خودشون زدند،‌ پس انقدر مزخرف نباف مطمئن باش اگر دوباره روزش برسد که امثال تو را سرکوب کنیم و به جنگتان بیاییم با تمام قوا اینکار را خواهیم کرد ولی فعلا دوستانمان در سوریه و لبنان و فلسطین جواب امثال تو را میدهند و ما هم کمکشان میکنیم.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:00
جنگنده - تهران - ایران
کثیف ترین انسانها خائنین به وطن خودشان و خدمت کنندگان به دشمن وطن خودشان میباشند که تو هم جزو این دسته هستی. فعلا که اربابت آمریکا در به در به دنبال برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران است و این وسط دماغ تو و همفکرانت خواهد سوخت که هم اینطرف رو از دست دادید هم اونطرف را.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:00
جنگنده - تهران - ایران
در ضمن تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره،‌ چرا خودت پشت منقلت خوابیدی و نمیری در کنار دوستان داعشی و صهیونیست خودت بجنگی، بالاخر یک موجود وحشی مانند حیفه در منزل لم بده و چرت بزنه بلکه بهتره بیاد در میدان نبرد تا شکارش کنیم و به سزای اعمالش برسانیم. پس پاشو خودتو آماده کن به دوستان داعشیت در عراق بپیوند تا همه تان را یکجا نابود کنیم.
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.