داعش فتوای ختنه‌ زنان و دختران موصل را صادر کرد.

+38
رأی دهید
-62

Shahin.Orel - تهران - ایران
دختر یا پسر نداره , ختنه تعرض به جسم و روان کودک است. با هر جنسیتی . ختنه حق آزادی والدین در بریدن بخشی از اعضای بدن کودک است که جز مصدوم کردن بدن کودک به دلایل مذهبی یا فرهنگی , هیچ توجیه علمی , عقلی و پزشکی ندارد. کودک مذهب ندارد. کودکان باید از هر نوع دست اندازی مادی ، جسمی و معنوی مذاهب , نهادهای مذهبی و والدین مصون باشند. هر گونه عمل منجر به نقص عضو , بدون اختیار و تصمیم گیری فرد , ناقض حقوق انسانیست و شکنجه محسوب میشود , کودکان مسولیت تصمیم گیری ندارند . دلبندان خود را با هر جنسیتی ختنه نکنید. کودکان وارث توحش والدین نیستن .
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:09
mehrdad58 - لندن - انگلیس
اینا همجارو گرفتن ,کم کم داران میرسن به مرزه های ایران :) هیچکس هم هیچ کاری نمیکنه, همه فقط نظاره گر هستن , آمریکا هم فقط نظاره گر شده , خیلی جالبه :))))
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:10
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
این هم سزای خیانت مردمِ موصل به دولت قانونی‌ِ المالکی و بیعت با تفاله‌های صدامِ جنایت کار !! باز بگید چرا مالکی به اینا تو دولتش پست نمی‌داد !!! ضمنا سایتِ ایرانیان لطف کند اخبارِ کوچِ اجباریِ مسیحیان از موصل را نیز پوشش دهد !
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:13
Azadikhah - تكسل - هلند
در کمتر جایى در جغرافیا و تاریخ به اندازه خاورمیانه، فاجعه دولتى تولید شده است، به همین میزان، خاورمیانه مرکز مقاومت در دنیا نیز هست. تیزهوشانه ترین تکنیک هاى مبارزه در این عصر را ما اهالی اینجا تولید مى کنیم. در واقع مرکز فاجعه همان مرکز رهایی است. از داعش گرفته تا تل آویو و ریاض و تهران، میل اصلى، احیای خلافت و یا ساختن امپراتورى است. امپریالیسم در غزه و مناطق اشغالی براى ساختن رویای سرزمین موعود، شهرک مى سازد، چهره دیگرش به بحرین لشکر کشی مى کند تا مخالفان دولت بحرین را قلع و قمع کند، و نیز به عراق و لبنان نیروى قدس و اسلحه مى رساند که نکند مرزهاى استراتژیک اش را در عمق خاک هاى کشور همسایه ازدست بدهد و .. مهم این است که متوجه باشیم که ایده داعش براى احیای خلافت از خراسان تا شام اصلا ایده نو و شاذى نیست.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:07
Azadikhah - تكسل - هلند
2-مغز سر دولت را که در خاورمیانه بشکافید، همه همین را مى خواهند: امپراتورى یهود،سنى،شیعه و .. همه مى خواهند چیزی باشند شبیه امپراتورى سرمایه و پول، با همان یکپارچگى و گستردگى .این میل ها تنها شکل هاى متفاوت یک ایده اند. داعش تنها در حال بازنمایى صریح این ایده است:نشان دادن صریح آنچه همه به آن مى اندیشند یا در ناخودآگاه دارند.مقاومت باید حول و حوش نفی ایده امپراتورى سازى باشد. کردها نیز نباید به دام این ایده بیفتند. برخى مى خواهند امپراتورى کردستان بسازند. مى دانیم که کردها همواره مهمترین قربانیان ایده امپراتورى سازى در منطقه بوده اند.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:07
amir-amir - تورنتو - كانادا
من به شخصه با فتواى ختنه کردن مردان داعش موافق هستم به شرط اینکه اینها را از بیخ ختنه کنند تا نسل شان به تدریج از بین برود.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:17
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
اگر غربی‌ها این سلاح‌ها را به مسلمانها نمیفروختند این همه گروه‌های تروریستی بوجود نمیامد علت تمام بدبختی‌های مردم کشورهای مسلمان غرب است
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:38
shirzan - برلین - آلمان
الهی آتیش به قبرت بگیره خمینی که این اسلام من درآوردی رو از خودت در آوردی و از اون به بعد هر از گاهی یکی یه گوشه دنیا یه همچنین معرکه ایی راه میندازه و یه مشت بزغاله راه میفتند دنبالش البته با عرض معذرت از بزغاله
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:02
Ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
جالب ابنکه یه عده وحشی و تروریست واقعی با کلی تهدید، قتل و مثله کردن نقض حقوق بشر و حتی تهدید خاک اروپا. اما غرب انگار نه انگار. فکر میکنن دنیا هم مثل خودشون خرن.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:16
faranak-montreal - مونترال - کانادا
اون کشور را وردارید ۱۰ تیکش کنید حداقل یه جای امان واسه زنها و بچها باشه هم خطرش واسه ایران ما کمتره هم اون مردم یک جای امن حداقل می‌رن زندگی‌ میکنند این داعش هم میمونه با وحشی بازیش تو همون محدوده خودش دیگه هیچ غلطی نمیتونه بکنه
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:45
باور عمیق - قم - ایران
mehrdad58 - لندن - انگلیس .. نه دوست عزیز .. ایران تنها جاییه که هرگز دچار اغتشاش نخواهد شد . اینها هرگز خواب ایران رو نخواهند دید
جمعه 3 مرداد 1393 - 00:24
paksan - آمریکا - آمریکا
این خبر جعلیه .
جمعه 3 مرداد 1393 - 02:57
biparva-jan - تهران - ایران
shirzan رسما خمینی رو پیامبر اسلام کرد!
جمعه 3 مرداد 1393 - 06:46
dark night - تهران - ایران
امید پرو جلال - لس‌آنجلس- آمریکا ۱۰۰% با شما موافقم.
جمعه 3 مرداد 1393 - 07:04
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران... این مثبت اندیشیت منو کشته ... موقع شر که شد باز شما سوراخ موش میخرید, ما باید بریم جلو .. درست مثل جنگ ایران و عراق که حتی یه آخوند توش کشته نشد!!
جمعه 3 مرداد 1393 - 07:14
تیتو تیتو - تهران - ایران
مید پرو جلال - لس‌آنجلس- آمریکا احسنت .
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:49
Behdin - آمستردام - هلند
Azadikhah - تکسل - هلند امپراتوری کردستان ؟ دوست گرامی‌، استقلال کردستان به دست آوردن حق تعیین سرنوشت یک ملت بعد از قرن‌ها مظلومیت است.
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:47
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
بقرار اطلاع و بر حسب توافق بعمل امده بین سازمان داعش با سازمان ملل بدلیل مساوی حق وخقوق زنان با مردان مقرر شد امیر المونتین ابوبکر البغدادی شخصا دفاتری را در تمام کشور های اسلامی مخصوصا ایران بمنظور ختنه تمودن کلیه بانوان اسلامی اقدام و باایجاد دفاتر ختنه در تمام شهر ها و بلاد اسلامی چنانچه هر کس یا کسانی (روایت است برای کسب ثواب لازم است با ضمه خوانده شود) از انجام این حرکت مشروع و قانونی اسلامی سر پیچی نماید برای دوبار و از طرق مختلف انهارا وادار بمقررات اسلامی نمایند.در تبصره این قانئون صراحتا ذکر شده چنانچه هر یک از زنان از این دستور سرپیچی نمایند و به بلاد کفر پناهنده شوند سربازان خفیه امیرالمومنین ابوبکر البغدادی نسبت بدستگیری انان اقدام و انها را برای جهاد نکاح بمناطق مورد نیاز سربازان رشید اسلام اعزام دارند و من الله التوفیق و اجرا عظیما
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:06
rezahiz - دوسلدورف - آلمان
این گروه داعش به چه مسائل حیاتی و مهمی توجه داره..ختنه!!! معلومه این آتیشش ازرهبر اسلام ومسلمین بیشتره. ..ایده های جالبی داره .....کی بشه که داعش روی آقا سید علی رو کم کنه..
جمعه 3 مرداد 1393 - 13:17
اردشیر یکم - خوزستان - ایران
اسلام ناب همینه
جمعه 3 مرداد 1393 - 13:25
Azadikhah - تكسل - هلند
Behdin - آمستردام - هلند:دوست عزیز منظور من بعد از تعیین سرنوشت آنها هست که بعضی‌ها میخواهند امپراطوری بسازند :)
جمعه 3 مرداد 1393 - 14:21
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shirzan برلین. ببین با وفا این نظر تو یک مقدار بی مروتی است . یادت رفت پسر عمه ترا ختنه میکردند تو چقدر شادی و هلهله میکردی. یادت رفت وقتیکه پسر عموی ترا ختنه میکردند تو با شادی و تقسیم نقل و نبات جشن گرفته بودی. حالا این برادران میخواهند خانم ها را ختنه کنند .ببین شما ها چه عزائی گرفتید. اخه بی انصاف ها مال پسر ها را گوش تا گوش بریدند شما هلهله میکردید حالا میخواهند سر زبان زنها را یک مقدار کوتاه بکنند تا در اینده زبان درازی نکنند. .کجای این کار بد و علط است که شما ها غزا گرفتید. باور کن اگر زنها را ختنه کنند پسر ها هلهله نمیکنند.
جمعه 3 مرداد 1393 - 23:24
rahaei - تهران - ایران
امیدوارم دوستان فرق ختنه زنان و مردان رو بدونند. ختنه مردان در کشورهای غیر مسلمان هم طرفدار دارد و مختص مسلمانان نیست، ختنه مردان عمل و ارضای جنسی را مختل نمیکند و تازه برای بهداشت هم خوبی هایی دارد ( قیافه اش هم بهتر است البته از نظر من) ولی ختنه زنان یعنی بریدن کلیتوریس که عملا ارضای جنسی زنان رو نا ممکن میکنه و در اصل برای کنترل زنان و جلوگیری از لذت جنسی آنان بوجود آمده ریشه اش هم آفریقاست و نه اسلام!
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 09:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.