تصاویر روز 24 ژوئیه - 2 مرداد

برادر رییس جمهور خادم امام رضا شد
حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور در حرم امام رضا در حال خدمت رسانی به زوار شد.

ت

عکسی متفاوت از سردار سلیمانی
تصویر زیر٬ عکس یادگاری سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه با کودک خردسال شهید «هادی باغبانی» مدافع حرم حضرت زینب را نشان می‎دهد.

ت

زنان قاجار هم ساپورت می پوشیدند

حسام الدین آشنا عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق و مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک با ارسال تصویری از زنان دوره ناصری به وجود این نوع پوشش در این دوران اشاره کرده است.

حسام الدین آشنا نوشته است: ساپورت پوشی در دوره ناصری؛ با این تفاوت که اکنون جای اندرونی و بیرونی عوض شده است.

ت

 عکسی زیرخاکی از سرعین در استان اردبیل
سرعین شهری کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل و مرکز شهرستان سرعین است. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است. این عکس در زمان قاجار از سرعین گرفته شده است.

ت

لابی هتل شاه عباس اصفهان سال ۱۳۵۴

ت

 آگهی بزرگ "ایران ایر" روی ترامواهای آلمان در ۴۰ سال پیش برای جلب توریست به ایران !

ت

وضعیت اسفناک دفتر مرکزی ایران ایر در تهران

ت

وقتی رئیس شورای ملی افغانستان لنگه جورابش را فراموش می کند!

ت

حمید معصومی نژاد خبرنگار سیما در رم و " دختر تماشاگر جنجالی والیبال"

ت

مراسم ترحیم پوران در ۱۳۶۹

 افشین مقراضی (خواننده و آهنگساز، نشسته) و گوگوش (در پشت میکروفون) در عکس دیده میشن. فروزان (هنرپیشه سینما) هم در کنار گوگوش با سر پایین دیده می‌شه.این یکی از معدود مراسم عمومی بعد از انقلاب بود که گوگوش و فروزان در اون دیده شدند.

ت

عکس جدید بنیامین و دخترش بارانا
بنیامین عکس جدید از خود و دخترش منتشر کرده است و در توضیح عکس نوشته: تئاتر « رد پاى صورتى » # همراه بارانا و دوستانش

ت

رضا صادقی عکسی از خود و همسرش در کنار دخترشان را منتشر کرد
رضا صادقی عکسی از خود و همسرش در کنار دخترشان را منتشر کرد و توضیح داد: ادینه هـمه دوستانم به اوج شادى و ارامش ... ما هـم یک خانواده سه نفره داریم میریم لب دریا و بعدش بریم سر دیگ نذرى کرم و لطف مرتضى على .... هـمه شما دوستان و دعا میکنم براى ارامش و لبخندتون

ت

عکسی از روز خداحافظی علی پروین
  27 سال پیش  علی پروین برای آخرین بار با پیراهن پرسپولیس در یک بازی رسمی حاضر شد و آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد.روز 26 تیر 1366 پرسپولیس در هفته دوازدهم باشگاه های تهران به مصاف دارایی رفت و علی پروین نیز آخرین حضور خود در میدان را تجریه کرد. پروین از سال 1349 تا 1366 به مدت 17 سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و موفقیت های زیادی را با سرخپوشان تجربه کرد. او در روز خداحافظی اش 41 ساله بود.این عکس مربوط به همان بازی است که پرسپولیس در روز خداحافظی پروین 1- صفر به دارایی باخت.

ت

علی دایی دروازه بان شد
دایی که تیمش را به اردوی ترکیه برده، در طول تمرینات پرسپولیس نشان می‌دهد که هنوز علاقه زیادی به فوتبال بازی کردن دارد. او در جریان تمرین روز گذشته پرسپولیس دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و داخل دروازه ایستاد تا ضربات شاگردان خود را مهار کند.

ت

ت

سوتی خبرگزاری فرانسوی در باره خداحافظی علی کریمی
خداحافظی علی کریمی از مستطیل سبز نه‌ تنها در رسانه‌های داخلی بلکه در رسانه‌های بین‌المللی هم بازتاب زیادی داشته است. شبکه تلویزیونی «فرانس‌تی‌وی اسپورت» فرانسه در سایت خود این خبر را با تیتری تحت‌عنوان علی کریمی کفش‌هایش را آویخت منتشر کرد اما تصویری که برای این خبر به کار رفته تصویر علی کریمی، بازیکن پیشین پرسپولیس نیست.این سایت به اشتباه از تصویر علی کریمی، هافبک جوان سپاهان به جای شماره 8 پیشین تیم ملی استفاده کرده است. جالب اینجاست که در شرح این عکس هم نوشته شده است علی کریمی در لباس تیم ملی ایران.

ت

کودک چینی، در راه مدرسه!

ت

سوتی نوشتاری : روزه خواری در ملع عام

ت

 تاکسی درختی در تهران

یک راننده تاکسی تهرانی فضای تاکسی خود را با گل و گیاه های مصنوعی به محیطی دلپذیر برای مسافران تبدیل کرده است!

ت

 تصادف پراید با شتر در جاده میناب به بندرعباس

ت

از روش های کنترل کودک بیمار در جمهوری اسلامی

ت

 برنامۀ مدارس تحت اشغال داعش
برنامۀ مدارس در مناطق تحت اشغال داعش منتشر شده است که تمامی دانش آموزان و معلمان، ملزم به اجرای آن هستند.

ت


از خدا بخواهید سلمان با من ازدواج کند!
یک دختر سعودی مقدار زیادی آب معدنی نذر کرده و روی بطری ها نوشته:"از خدا بخواهید سلمان با من ازدواج کند" و بعد آب معدنی ها را در چند مسجد مهم شهر جازان(جنوب عربستان) پخش کرده است،این موضوع به بحث روز شبکه های مجازی در عربستان سعودی تبدیل شده است، و حتی هشتک و تگ " دعاکنیم سلمان بگیردش" هم ایجاد شده است!

ت

خطرناک ترین عکس سلفی

این دونده جسور در حالی که چندین گاو نر در یک قدمی او هستند گوشی خود را از جیبش در می اورد و شروع به گرفتن عکس سلفی از خودش میکند. در فستیوال ون فرمین که در شهر پامپلونای اسپانیا برگزار میشود هزاران اسپانیایی شانس خود را برای فرار از گاو های نر امتحان کردند.  در این مسابقات گاو بازی که هر ساله در مناطق مختلف اسپانیا برگزار میشود یک عده از مردم باید از دست چندین گاو خشمگین فرار کنند. طبق قانون اگر این مرد دستگیر شود باید جریمه ۲۴۰۰ یورویی را بپردازد. در این مسابقات فقط سه نفر آسیب دیدند.

ت

آبنمای دیدنی در دبی

تصاویر روز 24 ژوئیه - 2 مرداد

+94
رأی دهید
-6

انوری - هرات - افغانستان
مرگ دست خداست پراید بهونه است
شنبه 4 مرداد 1393 - 05:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.