آقای اوباما چه می کنید؟/ ایران در حال ساخت بمب اتمی است

نشریه هیل نوشت: جیمز اینهوف عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا آمریکا خواستار بازگرداندن تحریم های سابق علیه ایران و تصویب تحریم های جدید شد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، وی در نشست «مسیحیان متحد برای اسرائیل» گفت: ما باید فورا تحریم ها را بازگردانیم و تحریم های جدید نیز علیه تهران اعمال کنیم.

این سخنان پس از اعلام تمدید مذاکرات هسته ای تا ماه نوامبر بیان شد. توافق موقت برخی از تحریم ها علیه ایران را لغو کرده است.

وی گفت: من مطمئنم که ایران دست از تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته ای برنمی دارد، گزارش های اطلاعاتی ما نیز می گوید که تهران تا 2015 به این هدف می رسد.

سناتور اینهوف اضافه کرد: اوباما چه می کند؟ او به ایران پیشنهاد توافقی را داده است که سال ها تحریم علیه ایران را از بین می برد.

عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا در ادامه از دولت اوباما به دلیل اجازه حفظ 19 هزار سانتریفیوژ توسط ایران انتقاد کرد.

وی گفت: تمامی این ها تنها در مقابل قول ایران برای توقف کوتاه مدت فعالیت های هسته ای اش انجام شد.

اینهوف اضافه کرد: ایران در حال ساخت بمب است و اوباما در حال لغو تحریمهاست.

+121
رأی دهید
-88

ghormeh sabzi - تهران - ایران
این سناتورهای آمریکا چقدر هالو تشریف دارن ،این اوباما با علی‌ چلاق خودمون دستشون تو یه کاسست ،تا موقعی که این اوباما رئیس جمهوره امریکا هست این آخوند‌ها راحت برای خودشون هر کاری رو که دوست داشته باشن انجام میدن،اون از مذاکره هسته ایشون که هی‌ به یه نحوی کشش میدن اینم از قلدر بازی علی‌ چلاق در مورد اسرائیل.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 10:42
مهرداد2538 - تهران - ایران
این هم جزو همان لابی های جنگ طلب طرفدار صهیونیزم در آمریکا است که سوخت موتورشان از جنگ تامین می شود. این افراد در آنطرف با دار و دسته لاتهای سپاه پاسداران در اینطرف، ماهیت مشترک دارند.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 10:42
Azadikhah - تكسل - هلند
اوباما و اشتون تمام تلاش خود را خواهد کرد که توافق مهمترین پرونده قرن را بنام خود بزنند. البته تندروها هم مثل دلواپسان ما و حتی اسرائیل از این توافق راضی نیستند.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 11:05
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
واقعا حال می‌کنم وقتی‌ که این آمریکایی‌ها خودشون میذارن سر کار. مسخره‌ها یک دنیا جوک هستند. :-).
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 11:08
samuk66 - قطر - قطر
تحریم بر ایران نه بر مردمِ ایران! لعنت بر اوباما
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 10:28
hossein+87= - ایران - ایران
آقای خامنه ای چه میکنید؟! آمریکا و اسرائیل بمب اتم دارند!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 11:32
RAZMANDE - بروکسل - بلزیک
یک کلام از مادر عروس بشنویم .میگن شهر که شلوغ می‌شه غورباق هم هفتیرکش.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:39
دوستدار - استهکلم - سوئد
اقای جیمز اینهوف چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ! تازه دانستید رژیم ایران به دنبال دست یافتن به بمب اتمی است ؟ اخوندهای ایران از شانش بزرگی برخوردار هستند که هر مشکل یا سدی جلوی هدفشان قرار گیرد به خودی خود یا از بین میرود یا شرایطی پیش می اید که ان موانع اتوماتیکان از سر راه شان برداشته شود. ریس جمهور شدن اوباما هم صددرصد به نفع نظام جمهوری اسلامی تمام شد و کلی خدمت به بقا و موجودیت جمهوری اسلامی کرد.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:40
fafa316 - تهران - ایران
آره خودتون تو سراشیبی هستید زور بگید پول (دلار ) بی پشتوانه چاپ کنید تا با اون ابزار پلیدتون رو بکار بگیرید بدهی آمریکا 16/5 تریلیون دلار شاید هم بیشتر رسیده این یعنی خدا به داد مردم آمریکا برسه یه مشت تروریست خدانشناس نشستند اونجا دنیا رو به جنگ بکشند لعنت به همتون
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:44
مارتين - تگزاس - امریکا
اسرائیل هم در حال کشتن مردم بی دفاع هست اقای سناتور چشماتو باز کن این همه سفسطه بازی.....
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 13:09
Daimond - لاهتى - فنلاند
ایران و فلسطین باید با خاک یکسان شوهد زنده باد اسرائیل
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 13:32
yas abi - ببرسل - لز
می‌گویند رهبر ایران گفته که تنها راه نجات فلسطینی‌ها این است که مسلح شوند و از خود دفاع کنند. تجربه نشان داده که اگر شما چیز با ارزشی داشته باشد ولی‌ از خود نتونید دفاع کنید، شما را نابود میکنند: غربی‌ها، همسایه تان،.. و این حرف اثبات شده‌ای است. ما قوی نبودیم نفت داشتیم عراق به ما حمله کرد. فلسطین زمین و دریا دارد ولی‌ سلاح ندارد به طور وحشیانه‌ای دارن نبودش میکنند. پس هر کس باید از خود دفاع کند بقیه حرفها حرف مفت است.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 14:42
yas abi - ببرسل - لز
به این آقای مسلح بگویید که تحریم کمرش شکست و دیگر به اول بر نمیگردد. ایران هم نیازی به بمب ندارد مواضع سیاسی و ایدئولوژیک ایران خودش بمب است. اگر میتونید اون رو عوض کنید. اسرائیل بمب هسته‌ای دارد حریف سنگ پراکنی فلسطینی نشده.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 14:46
King2008 - لندن - بریتانیا
خاک بر سرت کنن اوباما ، بی عرضه ترین رهبر آمریکا،اگر بوش سر کار میموند سر این آخوندا را تو آخور فرو کرده بود.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 16:21
Tehran iran - تهران - ایران
اگر آخوندای سایکوپات به بمب اتم برسند کره زمین به خطر میفته
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 17:02
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظر من هم برنامه معاویه همین هستش ولی الان منتظر فرصت هستند. در هر صورت الان که نساختن ولی به نظر من باید در توافق کلی آمریکا و غرب این نکته رو کاملاً روشن بیارن در توافق که هرگونه تخلف و عدم همکاری با سازمان انرژی اتمی و اقدامات مشکوک به نشانه اعلام جنگ هستش و آمریکا و غرب حق دارند موضوع رو از طریق نظامی حل کنند.این توافق باید به تصویب سازمان ملل برسه تا ماشه کشیده شده آماده در اختیار دنیا قرار بده و از طرفی معاویه و سپاه اجازه بدهند که پولها و ثروت کشور صرف ساخت کشور و مردم بشه بجای اینکه دنبال بمب اتمی بروند که میلیاردها میلیارد میشه توش روشه داد وگرفت و میلیاردها دلار بدون سروصدا به جیب عوامل سپاه و دلالهای بسیجی بشه
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 17:46
iSam - لندن - انگلستان
ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستم کاری بود بر گوسفندان. هیچ وقت دنیا نباید به این مجانین اعتماد کند، درصورت اعتماد دیر یا زود نتیجه منفی آنرا می بینند. شماها هم که دارید در این کامنتها سینه زنی میکنید، همونهایی هستید که زمان انتخابات روباه بنفش هم قصه سرایی می کردید. به هر حال زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 17:47
paksan - آمریکا - آمریکا
fafa316 - تهران - ایران .. هرچیزی که دوتا بیسواد تکرار میکنند شما بدون فکر تکرار نکنید.کشتار فلسطین یک داستان جداست و دلار بدون پشتوانه یک حرف دیگه. احمدی نژاد برای توجیه چاپ پول بدون پشتوانه برای رهبر و سایر نهادهای حکومت این مطلب رو هی تکرار میکرد و می دونست هیچکس نمیره دنبال کنه ببینه این موضوع درسته یا نه!؟ ولی شماها چرا؟علت تورم 45 تا حتی 60درصدی 4سال بعد از تقلب نتیجه همون پولهاست و تحریمها شک نکن نمی تونست تاثیر اینطوری داشته باشه.ولی تو آمریکا چی؟ تورم یک درصدی؟اگر پول زیاد بود تو دست مردم آمریکا پس باید قیمتها هرروز بالامی رفت و این ربطی به دولت نداره!؟دولت فقط سیاست گذارند و اقتصاد دست مردمه و دولت آمریکا فقط مصرف کننده اس و برعکس ایران که کلی کارخانه دست دولت و شبه دولتی هاست اینجا دولت فقط مالیات میگیره
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 18:12
iranian1982 - ملبورن - استرالیا
ایران که غنی سازی رو متوقف کرده و تمام ذخایر بالای ۵٪ رو هم خنثی کرده. سازمان ملل هم تایید کرده که ایران به تعهداتش عمل کرده. این بابا چی میگه واسه خودش؟!!!. بعدشم که امریکا چیز زیادی از تحریم ها رو لغو نکرده. این بابا توهم زده یا جنسش خوب بوده!!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 18:27
zavareh - رودسر - ایران
hossein+87= - ایران - ایران - هیچ، ایشان بمیرند بهتر است تا جهانی‌ از شر وجود ناپاکشان راحت شود.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:20
Azadikhah - تكسل - هلند
yas abi - ببرسل - لز:برو ببین علت جنگ ایران و عراق چی‌ بوده و علت قوی نبودن به قول شما چی‌ بده؟بعد ببین چی‌ اثبات می‌شه!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:54
hossein+87= - ایران - ایران
Daimond - لاهتى - فنلاند -خاک رو باید بریزن رو سر تو و یه مقدارشم گل کنن بمالن دهنت تا اراجیف نگی.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:27
جنگنده - تهران - ایران
چرا به این سوال پاسخ نمیدهید ای وحشیها که چرا پاکستان و عربستان و اسرائیل باید بمب اتم داشته باشند ولی ایران نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد ولی خیلی از کشورهایی که اکنون بمب اتم دارند سابقه حمله به چندین کشور را دارند از جمله آمریکا.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:05
hossein+87= - ایران - ایران
zavareh - رودسر - ایران - حق با شماست. البته به همراه مشابهان خارجی ایشون. مثل دولتمردان آمریکا و اسرائیل و انگلیس و کلا کشور هایی که نه تنها خون مردم ایران ، بلکه خون اکثر قریب به اتفاق بیگناهان دنیا رو در شیشه کردن. بله ، با شما موافقم.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 22:38
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
Daimond - لاهتى - فنلاند. یک: تا حدی برای من هم نام کاربریت نا آشناست و هم ایرانی بودنت یا شایدم در یادگیری دستور زبان فارسی یکم ایراد داری. دو: امیدوارم منظورت از ایران رژیم نامشروع و ضد مردمی جمهوری اسلامی آخوندی باشه « نه مردم ایران !!! ». در غیره اینصورت اگه منظورت نابود شدن بیش از 70میلیون ایرانی ست پس خاک عالم بر سر کسی کنن که اسم ایرانی را یدک میکشد و خواهان نابودی همه هموطنان خودش است!، این آخرِ حماقت و خریت است که میتوان در گفتار کسی دید.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 23:57
گشتاسپ - شیراز - ایران
آهای خارج نشینهای سوسول و جیگر.افزایش تحریم=گرانی+فقر +تورم+........+... شما کناردریاتونو میرین به ما میگین لنگش کن
جمعه 3 مرداد 1393 - 01:39
azadeh11 - آمستردام - هلند
Daimond - لاهتى - فنلاند. این چه کامنتی هست ، چرا ایران و فامیل ماها بمیرند، چه آرزوی وحشتناکی برای ایرانیها کردی . حتما ایرانی‌ نیستی‌ . چه دشمنی با مردم ایران داری،،. خدا بهت کمک کنه که آرزوی کشتار مردم را نداشته باشی‌..
جمعه 3 مرداد 1393 - 08:41
shahroodi - برمن - آلمان
جنگنده - تهران - ایران جان, من وحشی به سوال شما اهلی جواب میدم. اولندش عربستان بمب نداره. ٢- اگر همه کشورها یک شکری خوردند , ایران نباید تقلید کنه. ٣- اگه اینجوریه توی اسراییل و امریکا دموکراسی غالبه وتوی انتخاباتشان تقلب نمیشه, چرا ما نداشته باشیم. فقط کارای بدشونوتقلید نکنیم. ٣- شما راست میگی, ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد ولی ملاها چرا , گذ شته از انگولک کردن صدام توسط امام گور به گور شده تان که باعث حمله عراق به ایران شد, ملاها دست ناپاکشان در جنوب لبنان, غزه, افغانستان, پاکستان, عراق , سودان و حتی در شاخ آفریقا هم رو شده و فرستادگانشان در همه جای دنیا ترور کردند , کشتند و میکشند ٤- حرف آخر اینکه آخوندهایی که با مردم خودشان ان کردند که در سال ٨٨ و در ٣٥ سال گذشته کردند, وا ی به حال بی دینها و لامذهبها در بلاد کفر! و بر این اساس کاملا درک میکنم که جامعه جهانی مخالف مسلح شدن ملاهای تشنه به خون به سلاح اتمی میباشد.
جمعه 3 مرداد 1393 - 09:21
shahroodi - برمن - آلمان
گشتاسپ - شیراز , به عنوان یک خارج نشین سوسول از شما لوتی با عزت یک سوال دارم, تحریمها به دلیل مساله اتمی بعد از روی کار آمدن ان لوتی شدید شد, آیا قبل از ان گرانی+فقر +تورم+........+.. وجود نداشت؟ دلیل این فلاکت را در دزدیهای یک قلم ٨٠٠ میلیاردی جستجو کن جانم. تا این جماعت دزد و فاسد و اجنبی بر مملکت ما قالبند , مردم ما روی خوشی را نمیبینند. با سلام از لب دریا
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:00
invincible - مینستا - آمریکا
متأسفانه اوباما بی‌سواده و دستش توی دست خامنه‌ای دجاله، اینها نمیدونن که بمب اتم در دست خائنینی مثل این آخوندهای قاتل دنیا رو نابود میکنه، این آخوندها هر کاری که خواستن توی دنیا انجام دادن-کشتار،شکنجه،نابودی نسل، و ... و براش بیلینها رشوه به دنیا دادن-- حالا هم میخوان دنیا رو نابود کنن، اینها بدون کمک آمریکا و اروپا ۲ سال هم دوام نمیاوردن، ولیکن مردم آخرش این دجالها رو به گورستان تاریخ می‌فرستن
جمعه 3 مرداد 1393 - 18:16
kitaro - تهران - ایران
بمبی در کار نیست اقای سناتور!!!!. ایران کاری رو با بمب نمیتونه بکنه که بدون بمب قادر به انجامش نباشه!!!!. شما اگه خیلی مردی برو جلوی اسراییلو بگیر که تو غزه داره زنان و کودکان رو قتل عام میکنن !!!. شمام اینقدر زیر علم اینا سینه نزنین اخوندا خیلی حرومزادن اما اینا بدترن!!. اینا بجز فشار اوردن به ما کاری نمیکنن و عمرا به فکر ما باشن!. عمرا کمکی به ما کنن... باز اسراییل سیخونک زد؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:25
جنگنده - تهران - ایران
دموکراسی یک پدیده کاملا نسبی میباشد و هرشخصی تفسیری از آن دارد پس انقدر دموکراسی دموکراسی نکن چون ارباب بزرگت یعنی آمریکا با همین شعار دموکراسی در حال کشتار زنان و کودکان میباشد. دموکراسی امثال تو هم به درد سطل زباله میخورد.
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:49
جنگنده - تهران - ایران
shahroodi - برمن - آلمان... همین که آغاز کننده جنگ را ایران یا به قول خودت ملاها میدانی نشان میدهد که یک انسان نادان و جاهل هستی و از روی کینه صحبت میکنی, نادان!!!!!! سازمان ملل قلابیتون هم صدام را آغازگر جنگ دانست حالا تو اومدی میگی ایران, صدام رو تحریک کرد, ننگ به امثال تو که از روی عناد, حتی حقیقت را هم پایمال میکنید, جیره خوران آمریکایی امثال تو بودند که کشورهایی مانند اوکراین و لیبی و سوریه و عراق و مصر و تونس را به این حال روزی که الان دچارش هستند انداختند و در واقع به گند کشیدن و این نسخه را سال 88 هم برای ایران داشتید که تیرتان بدجور به سنگ خورد و آرزویتان را با خود به گور میبرید که نظام ایران تغییر کند چون ما نمیگذاریم, همون ملاها که میگی, ... شرف دارند به امثال تو همون بهتر که تنت رو کشیدی انداختی از ایران بیرون و رفتی در دامن آلمانی که همین چند ده سال پیش جان بالای بیست میلیون انسان را گرفت حالا اومدی راجب به اینکه کی بمب داشته باشه کی نه, افاضات میکنی. در کدام کشور دموکراسی وجود دارد که آن کشورهایی که میگویی دومیش باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.