داعش دستور داد مانکن ها هم روبنده بزنند

خبر آنلاین : پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

تروریست هایی که هم اکنون در موصل و نقاط دیگر عراق و سوریه جنایت هایی را با نام اسلام مرتکب می شوند و ردای خلافت اسلامی را نیز به نام خود زده اند، در اقدامی عجیب دستور داده اند به همه مانکن های مغازه های موصل، روبنده زده شود.

عناصر داعش به مغازه داران و کسبه موصل و اطراف این شهر دستور داده اند به سر و صورت مانکن های بیرون مغازه خود پوشیه یا روبنده ببندند.

مغازه داران و فروشندگان پوشاک در موصل گفته اند که عناصر تروریست داعش به آنها اعلام کرده اند که روی سر و صورت مانکن های "مرد و زن" باید با روبنده پوشانده شود. تروریست های داعش این اقدامات خود را در چارچوب قوانین سخت شریعت در نشان ندادن صورت مجسمه ها تفسیر می کنند.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام که قسمت هایی از سوریه و عراق را تحت کنترل خلافت تروریستی به نام ابوبکر البغدادی دارد از روز 10 جون موصل و برخی نقاط عراق را به تصرف خود در آورده و جنایات بی شماری را مرتکب شده است. در آخرین اقدامات ضد بشری این گروه خشن، 3 هزار نفر از ساکنان مسیحی شهر موصل مجبور به ترک خانه و کاشانه آبا و اجدادی خود شده اند.

+56
رأی دهید
-15

Shahin.Orel - تهران - ایران
در اسلام ساخت مجسمه انسان , نقاشی چهره و هر چیزی که تصویری از چهره انسان رو نشان بده , حرام هست , این قانون اسلامه , دلیلی نداره با دروغ گویی نویسنده این چیز ها رو از اسلام دور کرد و با کلاه برداری برای اون آبرو خرید , در همین خبر هم میبینید که دولت اسلام گرا حتی پوشاندن صورت مانکن مرد رو هم عنوان کرده که دلیلش همین هست ولی نویسنده مغرضانه تصمیم داشته با شیادی و تنها احساسات خواننده رو تحریک کنه , و این تصور رو القا کنه که اسلام متمدن تر از دایش هست!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:01
greentree - تهران - ایران
چه قدر حرکات و افکار این گروه شبیه اوباش‌های بیت رهبری و باند مصباح یزدی هست ،. اوباش‌هایی‌ که فقط به فکر سکس با زن‌ها و تجاوز به دختر بچه‌‌ها هستند
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:25
greentree - تهران - ایران
برادران متجاوزگر جنسی‌ داعش لطف کنید با برادران قاچاقچی و مریض‌های جنسی‌ سپاه تماس بگیرید برای همکاری بیشتر در زمینه فروش دختر‌ها و تجاوز به زن‌های مردم و غارت پول مردم،
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:38
faranak-montreal - مونترال - کانادا
هههههه ما هم تو ایران خیابون شنزلیزه پیژامه تنشون می‌کنیم لچک میذاریم نصف سر را میبریم ، اصلا ازشون کم نخواهیم آورد
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:38
cobalt3 - کرج - ایران
اگه سینه هاشون رو هم میبریدی دیگه مطمئن میشدم از رو دست برادران خودمون تقلب و کپی کردی کبلائی.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:56
Berdia - تهران - تهران
درست طرز فکر اخوندها که الان تو ایران أجرا میکنند،جالب اینجاست که این اخوندها میگویند داعش گرو تروریستی و افراطی هستند در صورتی که دقیقا طرز فکر مشترک در مورد زنها را دارند حتی یه پهلوی بیشتر از طالبان و داعش،
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 20:06
azadeh11 - آمستردام - هلند
عجب یعنی‌ اینها اینقدر بدبخت شهوت هستند که سریع به این مانکن‌ها هم تجاوز میکنند. بر پدر هر چی‌ داعشی لعنت.. اینها از کشور پاکستان و سوئدی عربستان هسنتند که هیچ رحمی به عراقی‌ها نمیکنند. خدا به عراقی‌ها رحم کنند..
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 20:07
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
صد رحمت به داعش.مال ایران که کلا صورت ندارن.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 20:23
داماهی - بندرعباس - ایران
تمام مصیبت هایی که به مردم کشورهای اسلامی میاد ازهمین قانون مسخره شریعت است.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:19
خانه کجاست - لندن - انگلیس
داعش یا هر گروه مذهبی تروریستی سر کرده و حمایت کنندش آمریکا و اسرائیل و چند کشور غربی است این ها ساپورت میکنند و سلاح و تجهیزات جنگی به این روانی های خوارجی میدهند تا به جان مردم و کودکان بی کناه بیفتاند .ساده نباشید این کشورهای ابرقدرت غربی مشکل اشان دین و مذهب نیست مشکل اینها خاورمیانه است هیچ وقت نمیخواند ثبات تو این ممالک باشه چون براشون گران تمام میشود .تاریخ و گذشت زمان ثابت کرده غربی ها دوست ندارند پیشرفت و توسعه و عدالت و صلح تو خاورمیانه باشد.داعش هم مثل همون چند تا دانشجوی پیزولی که در زمان حکومت شاه خود و وطن مادری خود را به آمریکا و انگلیس و فرانسه فروختن .ایرانی خاین مدل داعشی هم زیاد داریم که دست بوس و نوکر این غربی های بی رگ ریشه هستند ....
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
من در عجبم چرا شما از جنایاتِ داعش بر علیه مسیحیانِ موصل چیزی نمینویسید ؟ اخراجِ اجباریِ ۲۰۰۰ خانواده مسیحی‌ و آتش زدنِ کلیسای ۱۸۰۰ ساله در موصل مهم تر است یا این خبر ؟ در موصل مسیحیان تهدید شده اند که به خاطرِ مسیحی‌ بودن یا جزیه بدهند و مسلمان شوند ، یا کشته شوند و یا شهر را بدون بر داشتنِ آذوقه ترک کنند ! اتفاقا رسانه‌‌ها در ۱۰۰ ساله پیش در زمانِ نسل کسی‌ِ ارامنه مثل حالا این اخبار را سانسور میکردند !
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:34
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
با تمام تنفرم از این عمرپرستهای داعشی، این حکمی است عقلانی. در این دیار شرکت‌های تولید عروسک‌های شهوت افکن با رنگها، جنسیتها، سایزهای مختلف و چند منظوره، منبعی شده برای کسب درآمدی هنگفت که این خود مستندی است واضح و روشن بر اینکه مانکنها هم عاملی می‌باشند برای بیدار کردن غول شهوت.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:57
باور عمیق - قم - ایران
سلطنت طلب جان کجایی؟ داعش ماعش رو ولش . دلمون واسه خودت تنگ شده .. بیا و خجالت نکش .
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 22:51
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
داعش ،،،همین دیکه ،،،،از فردا سر الاغهای ماده هم رو بنده میکنه ،،،،تا عربها ،،،تحریک نشند
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 00:14
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. فکر نکن شیعه هم از اینا بهتره، ٣٥ ساله دیدیم هنرتون رو
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 04:58
cobalt3 - کرج - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک-تقصیر خداست که تخم شهوت رو کاشت و حالا تبدیل به غولی شده که مومنین رو قورت میده مواظب باش کبلائی.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 05:26
منوچهری - کرمان - ایران
آقات فدام - اودنسه - دانمارک.... یه دختره به پسره میگه به چی فکر میکنی؟ پسره میگه به همون چیزی که تو فکر میکنی...! دختره میگه: ای وای.....!! تو چقدر بی تربیتی !!! برادر ١٠٠% مسلمان برو مشکل انحراف فکریتو حل کن با ندیدن, چیزی درست نمیشه. اون وقتی میتونی بگی , مومنی که بتونی .. ولی نکنی ... داداش از کمر به پایین زیاد فکر نکن از گردن به بالا رو داشته باش ....!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 06:20
باور عمیق - قم - ایران
حمید جون .. بد و خوب و بهتر رو بی خیال .. شیعه بهتره یا بدتر مهم نیست . مهم اینه که سرچشمه همه بدیها و کثیفیها نوکران آمریکایی و وطن فروشان و مرتدین هستند .. اگر قبول ندارید از جناب منوچهری بپرسید و ازشون بخواید (حقه) رو چند لحظه ای زمین گذاشته و از نظرات پربارشون مارو بهره مند کنند که اوج صفا و مهر و محبت هستند ایشون به لطف امکانات محیا در اون حوالی . استاد منوچهری تا از دهان نیفتاده بفرمایید لطفا
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 13:24
باور عمیق - قم - ایران
استاد منوچهری .. مستفیذ شدیم از راهنمایی های ارگونومیک شما .. حضرتعالی از بس درگیر از گردن به بالا هستید که گویا اساسا توجه خاصی از ناحیه گردن به پایین ندارید (شما همزمان که من مصدع اوقات میشم یه نفس دیگه ادامه بدید استاد که سرد نشه خدای ناکرده ) .. استاد اگر امکان داره در زمینه خودسازی قدری بیشتر تجربیاتتون رو در اختیار ما جماعت مشتاق قرار بدید . فرمودید از کمر به پایین زیاد فکر نکن . استاد .. ما که به مانند شما از ناحیه کمر به پایین خاطر جمع نیستیم . حضرت استاد متاعی در اختیار دارند که از کمر تا به پایین را چنان بتن آرمه میسازد . ما قوت غالبمان سوهان است استاد .. قدری راهنمایی لطفا
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 13:43
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. عمیق جون! اشتباه میکنی، اتفاقا بد و خوب رو بیخیال نمیشم، شیعه و سنی و یهود (همه افراطی ها شون مثل تو) ریشه همه کثافت کاریان، هر چی میشه حرفای کلیشه ای تحویل میدی! بابا یه خورده بزرگ شو، اخبار ٢٠/٣٠ هم زیاد نبین.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:34
باور عمیق - قم - ایران
حمید جون .. کل مملکتی که شما در اون زندگی میکنی آلت دست یهوده .. 20/30 رو هم بیخیال .. از سال 88 به این ور ، تلویزیون نگاه نمیکنم . شما هم زیاد این شبکه های ماهواره ای معاند رو نبین . واست خوب نیست . نمیخواد بزرگ شی .. همین قدی هم بمونی باز قابل تحملی . فقط لطفا از این کوچکتر نشو .. موفق باشی
جمعه 3 مرداد 1393 - 01:08
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران.... اختیار دارید شما (حقه) که نه خودئه مینمایید (به گفته امامتون)...!! از زیر جواب دادن به من یا امسال من در میرید!! چطور از دست وجدانتون در امان میمونید؟ البته اگر وجدانی در کار باشه!! اگر ما روزی ٥ دفعه رو به آمریکا دعا کنیم و با خدای خودمون به انگلیسی حرف بزنیم و برای آبراهام لینکلن زنجیر و یا قمه بزنیم و براش از مال و ناموسمون بگذریم ... تازه میشیم مثل شما ... برادر خارجی پرست (عرب)
جمعه 3 مرداد 1393 - 05:57
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران منظور امثال بود .. دوباره معلم بازیت عود نکنه ..!!
جمعه 3 مرداد 1393 - 06:01
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. داریم به یه جاهای میرسیم، منهم نه ماهواره دارم نه تلویزیون، زیاد هم فرقی نمیکنه، اگر اینجا دست یهوده، اونجا هم أسیر ٥-٦ میلیون شیعه بیکله است که از صد تا صهیونیست به مملکت و ایرانی صدمه زدن، بزرگ هم نمیشم، چون میشم یه چی مثل تو! همون کوچیک بمونم گردنم رو صاف تر میتونم نگه دارم.
شنبه 4 مرداد 1393 - 01:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.