۱۵ ماه زندان برای شاعر طنزپرداز "هالو".

+214
رأی دهید
-22

paksan - آمریکا - آمریکا
یک شخصیت فرهنگی مبارز دیگر ساخته شد.این آدم در 5 سال چنان محبوب مردم شده که این یک سال و سه ماه زندان می تونه ملت ایران رو بیش از بیش متوجه تاثیر فرهنگ و بی اعتبار عدالت در حکومت معاویه زمان آگاه کنه. من همین امروز می رم صفحه فیس بوکس رو اد میکنم .این جواب دندان شکنی به قوه ظاله جمهوری معاویه اس که با زندانی کردن نخبگان سعی میکنه آنها رو از جامعه دور کنه .
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 18:12
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
شرم آوره
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:31
bineshaan - لندن - انگلیس
ای کاش ۱۰٪ این ملت خواب زده ذره ای از وجود تو رو داشت. من که به اندازه خودم هر بار تظاهراتی جلوی سفارت جهموری اسلامی بوده حتی همون سال اول که دانشجو بودم و کلی مشکل مالی از پول و کلاس درس و کار بگیر زده و جلوی سفارت رفتم تا جزئی از ملت خواب زده نباشم. اکثرا دانشجو. اثری از ۳۰-۲۰ هزار پناهنده به اصطلاح سیاسی بیکار لندنی هم نبود. اگه هم ازشون بپرسی چرا نمیری جلوی سفارت میگن: میخواهیم بعدا بریم ایران برامون مشکل ساز میشه. اگه بگی خوب ماسک صورت بزن قیمتش هم ۵۰ پنس هست یا اطلا شال . اینجا دیگه جوابی ندارن که بگن. مگه این هالو نمیدونست که با سرودن این شهرها بالاخره مشکل براش پیش میاد. یا اونهایی که تو ایران تو خیابون کشته شدن. اگه پناهنده ای وبا فاصله ۳-۲ ساعته از سفارت جمهوری اسلامی و هرگز برای نشون دادن اعتراضت جلوی سفارت نرفتی جزیی از همون ملت خواب زده و بی.. هستی.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:01
greentree - تهران - ایران
سرداران سپاه و باند مصباح یزدی تمامی‌ ایران را در طول ۸ سال جارو کردند و فروختند حالا میاند این بیچاره را دستگیر میکنند ،،،،نفرین تمامی‌ مردم بر بیت شیطانی رهبری
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:52
azadeh11 - آمستردام - هلند
. محمدرضا عالی‌پیام، شاعر طنزپرداز مشهور به هالو، حرف نداری. زنده و پیروز باشی‌. درود بر انسانی‌ که خودش را نفرخت،،،.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:59
azadeh11 - آمستردام - هلند
چرا منفی‌ میدهید،، این خبر را باید به تمام دنیا برسانید. لطفا مثبت بدهید..یک انسان شریف را دارند به زندان محکوم کرده‌اند..
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 20:01
parsa85 - تهران - ایران
افسوس و صد افسوس هم چین آدم فرهنگی بره زندان آدم گریش میگره...
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 20:50
بت شکن - مونترال - کانادا
این حکم مغرضانه و سنگین هم برای خوش دل آنانی که می‌گفتند (این بابا از خودشون است واگر نه چطوری به این صراحتی شعر‌های بوی دار میگه و کسی‌ کاریش نداره؟؟) همون نظرات کوته بینانه ایی که در مورد آقای محمد نوری زاد و امثالهم میگفتند و میگویند. حالا با این حکم یا قند توی دلشان آب میشود و یا خودشان باید آب شوند و به زمین روند!!!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:31
داماهی - بندرعباس - ایران
قوه قضاییه بااین کارش دربین مردم منفورترازگذشته ننگین خودشدوآقای عالی پیام محبوب ترومعروف ترازگذشته.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:33
alipoor - بروکسل - بلژیک
وقتی کسانی که با جفنگیات این هالو کف و دست می زنند و تائید می کنند معلوم میشه هالو اسم برازنده شاعر و شنوده است
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 01:48
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
alipoor - بروکسل - بلژیک / چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست - سخن شناس نئی جان من خطا اینجاست!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 03:13
amirhassna - سیدنی - استرالیا
lipoor - بروکسل - بلژیک. ظاهراً شما هالو تشریف داری دوست عزیز که مفهوم طنزو نمی‌گیری. نکنه اونجا کلا فارسی هم یادت رفته.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 04:37
ghormeh sabzi - تهران - ایران
یکی‌ اینجا گفته که هالو‌ جفنگیات گفته و مردم با این جفنگیات کفّ و دست میزنن !!!! آخه تو که فهم و عقل این گفتار و اشعار رو نداری جفنگیات میشنوی ،آقای هالو‌ حرف حقیقت و جنایاتی که آخوندها میکنن رو به طرز شعر و طنز میگن ،حالا که تو سواد نداری و میخواهی‌ ماله بکشی اون بحثش جداست،لعنت به هر چی‌ آخوندو آخوند پرستو و هر چی‌ مزدور رژیم آخوندیه.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 06:32
azadeh11 - آمستردام - هلند
در بهمن پنجاه و هفت، این را. دارم به خاطر بین آن آشوب. بر روی دیوار اوین، شخصی. بنوشت این جمله به خط خوب:. “مردم بدانید این که خیلی زود. با سرنگونی رژیم شاه. با همت روحانیون، زندان. تبدیل می گردد به دانشگاه ”. بعد از گذشت سال های سال. همواره با خود کرده ام تکرار. پس کو؟ چه شد آن وعده های خوب. پس کی محقق می شود این کار؟. تا این که افتادم به زندان و. دیدم به چشم خویشتن اینجا. مملو دانشجو و استاد است. این گونه زندان گشت: دانشگاه.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 08:31
azadeh11 - آمستردام - هلند
متن شعری که در حکم دادگاه علی پیام به عنوان یکی از مصادیق مجرمانه به آن اشاره شده، در ادامه می آید:. در بهمن پنجاه و هفت، این را. دارم به خاطر بین آن آشوب. بر روی دیوار اوین، شخصی. بنوشت این جمله به خط خوب:. “مردم بدانید این که خیلی زود. با سرنگونی رژیم شاه. با همت روحانیون، زندان. تبدیل می گردد به دانشگاه ”. بعد از گذشت سال‌های سال. همواره با خود کرده‌ام تکرار. پس کو؟ چه شد آن وعده‌های خوب. پس کی محقق می شود این کار؟. تا این که افتادم به زندان و. دیدم به چشم خویشتن اینجا. مملو دانشجو و استاد است. این گونه زندان گشت: دانشگاه.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 08:36
ghormeh sabzi - تهران - ایران
در بهمن پنجاه و هفت، این را. دارم به خاطر بین آن آشوب. بر روی دیوار اوین، شخصی. بنوشت این جمله به خط خوب:. “مردم بدانید این که خیلی زود. با سرنگونی رژیم شاه. با همت روحانیون، زندان. تبدیل می گردد به دانشگاه ”. بعد از گذشت سال‌های سال. همواره با خود کرده‌ام تکرار. پس کو؟ چه شد آن وعده‌های خوب. پس کی محقق می شود این کار؟. تا این که افتادم به زندان و. دیدم به چشم خویشتن اینجا. مملو دانشجو و استاد است. این گونه زندان گشت: دانشگاه.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 09:11
ghormeh sabzi - تهران - ایران
شعری که به خاطرش باید ۱۵ ماه حبس بکشه ،آیا این شعر به نظر شما جفنگیاته؟؟؟!!!
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 09:12
Azadikhah - تكسل - هلند
خوب این خیلی‌ عادی هست در مملکتهأی که دیکتاتوری دینی یا غیر دینی وجود داشته باشه در مورد هر کس از حکومتیان حرفی‌ زده بشه کار طرف به زندان یا بعضی‌ اوقات به مرگ کشیده می‌شه.درود به شرفت هالو‌ جان
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 10:52
cobalt3 - کرج - ایران
15 ماه زندان برای شعر ! این دیگه حتما باید در گینس ثبت بشه کبلائی.
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 18:44
cyrus2500 - سیاتل - آمریکا
البته نباید بخاطر شعر هالو بره زندان ولی‌ بخاطر نژاد پرستی‌ در شعری که عربها رو سوسمارخور خطاب می‌کنه باید محاکمه‌ شه، بنده عرب هم نیستم ولی‌ کلا با نژاد پرستی‌ مخالفم.
‌چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 06:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.