دایی اجازه نداد پیراهن کریمی بایگانی شود/شماره "8"به دغاغله رسید

دایی پیراهن شماره"8" علی کریمی را به مهدی دغاغله داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از خبرورزشی؛تکلیف شماره پیراهن‌های بازیکنان پرسپولیس مشخص شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، علی دایی اجازه نداد پیراهن شماره 8 که سال‌ها بر تن علی کریمی بود، بایگانی شود.

در لیست ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ شماره بازیکنان به این شرح است: سوشا مکانی (1)، نیلسون (40)، نادری (دروازه‌بان سوم- 23)، محمد نوری (14)، رضا نورمحمدی (20)، رضا حقیقی (9)، محمدرضا خانزاده (3)، مهدی دغاغله (8)، رضا نوروزی (10)، محمد عباس‌زاده (33)، امید عالیشاه (2)، افشین اسماعیل‌زاده (15)، کفشگری (18)، حمیدرضا علی‌عسگری (26)، حسین ماهینی (13)، مهدی طارمی (17)، پیام صادقیان (11)، هادی نوروزی (24)، احمد نوراللهی (19)، میثم حسینی (12)، مهرداد پولادی (16) و محسن بنگر (6).

شماره 4 برای جانشین سیدجلال


با جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس، پیراهن شماره 4 او خالی ماند و به احتمال فراوان جانشین او این پیراهن را بر تن خواهد کرد. با این شرایط شماره 4 پرسپولیس فصل آینده یک بازیکن خارجی خواهد بود.

انصراف عباس‌زاده از پوشیدن پیراهن سلطان


مهاجم گلزن پرسپولیس خیلی دوست داشت این فصل با شماره 10 بازی کند اما دایی این پیراهن را به رقیب او رضا نوروزی داد. بعد از این قضیه عباس‌زاده برای پوشیدن پیراهن شماره 7 علاقه خود را نشان داد اما علی‌عسگری او را منصرف کرد. حقیقت امر این است که علی‌عسگری بعد از سه فصل پوشیدن پیراهن شماره 7 به این نتیجه رسیده که این شماره برای او بدشانسی می‌آورد. پیش از این حامد کاویانپور، حسین بادامکی و محمد پروین نیز شماره 7 پرسپولیس را بر تن کرده بودند و هر سه با مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی مواجه شدند! علی‌عسگری هم مصدومیت‌های چند سال اخیر خود را به این شماره پیراهن ربط داد و به عباس‌زاده گفت اگر می‌خواهد دچار مصدومیت شدید نشود، شماره دیگری را انتخاب کند! از این‌رو مهاجم پرسپولیس تصمیم گرفت با همان شماره فصل پیش خود که 33 است، راهی مسابقات شود.

تصمیم دایی، دغاغله را شوکه کرد


فصل پیش دایی در آخرین روز نقل و انتقالات وقتی دید هیچ‌یک از شاگردانش به احترام علی کریمی پیراهن شماره 8 را بر تن نمی‌کنند، تصمیم گرفت آن را به مارکو اسچپانویچ بدهد. هرچند این بازیکن هم آن‌قدر ضعیف بود که با بازی نکردنش باعث شد عملاً پیراهن شماره 8 بایگانی شود! با توجه به خداحافظی ناگهانی علی کریمی از دنیای فوتبال، هواداران پرسپولیس انتظار داشتند مسئولان باشگاه حداقل پیراهن او را بایگانی کنند اما دایی این نظر را نداشت. سرمربی پرسپولیس عصر روز دوشنبه در تعیین شماره‌ها تصمیم گرفت شماره 8 به مهدی دغاغله برسد؛ تصمیمی که این بازیکن را شوکه کرد. هافبک تازه‌وارد پرسپولیس خوب می‌داند پوشیدن شماره 8 این تیم شاید با اعتراض یکسری از هواداران مواجه شود و از این‌رو هنوز تصمیم نگرفته این پیراهن را بر تن کند یا نه.

+93
رأی دهید
-40

Anarchist - دبلين - ايرلند
دایی باید بدونه با این کارهای عقده بازی و بی‌احترامی به اسطوره ، نه تنها علی‌ کریمی‌ کوچک، محو ، و از یادها نمی‌ره ، بلکه چماقی می‌شه بر سر خودت..!!!از ما گفتن برادر ..!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:13
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
لعنت به هر چی‌ باند بازی، دوستان لطفا به این گزارش لایک مثبت بدین تا بیاد بالا، تا این عزیز اسطوره فوتبال کشورمون قربانی بند بازی علی‌ دایی و امسال اینها نشه...
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:14
خيلي خاكي - دبی - امارات
این پیراهن را بر تن کند یا نه !!!! من میکم 9 بهتره !!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:28
caroline - تهران - ایران
بایگانى کردن و نپوشیدن این پیراهن به معنى احترام به شخصیت این بازیکن بزرگ و دوست داشتنى ایرانیست. حالا على دائى با این کارش مى خواد چى به جوان و نو جوانهاى فوتبالیست یاد بده فقط خدا میدونه!!!!!!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:24
dara20 - تهران - ايران
این فوتبال هم شده یه مافیای مخوف
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 14:45
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
این مسخره بازی های برای کشورهای عقب مانده است که اصلا فوتبالشون در جان مطرح نیست. علی دائی شماره خودشو بایگانی نکرد آنوقت بیاد لباس علی کریمی رو بایگانی کند. مسخره است. علی دائی که افتخارات بین المللیش از همه بیشتره و آقای گل جهانه. اگه قرار باشه برای یک شخص شماره ای رو بایگانی کنند، شماره های روی لباس سه رقمی میشه.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 15:34
توفیق - سیاتل - آمریکا
مملکت رو ببین، شماره ۷ نمیپوشن چون بد شانسی می‌آ‌‌ره! تا ما از دست این خرافات رها نشیم، آخوندا همینجور رو دوش ما خواهند نشست.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 16:53
xavii - لندن - بریتانیا
على کریمى بهترین بازیکن ایران برای همیشه است ، با این کارها على دایی نمیتونه سلطان رو بی ارزش کنه ، سلطان همیشه سلطان ، فقط علی دایى خودش رو خراب میکنه ،
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 17:08
paksan - آمریکا - آمریکا
دایی مافیای فوتبال ایران شده . میلیارد میلیارد پول میگیره و در حال تشکیل باند بزرگی از داورها و فدراسیونی ها و باشگاه دارهاس
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 17:50
ommolfesad - تهران - ایران
mir1976 - واشنگتن - آمریکا . کسی نگفت صد سال بایگانی کنند ، چند سال کافی بود ، در ضمن مگه تو آسیا و یا ایران چند تا مثل علی کریمی هست که شماره هاشون بایگانی بشه شماره ها 3 رقمی بشه ! نهایت مهدوی کیا و خود جادوگر و یا کریم باقری که جمعا میشه 3 تا شماره . حالا این سه تا شماره به جایی بر میخوره ؟؟. یه سر به ویکی پدیا بزن و افتخارات علی کریمی رو ببین و خودت قضاوت کن چندتا مثل این اسطوره داریم !
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 17:11
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
ommolfesad - تهران - ایران، یک مثل هستی که اینجوریه: خدا اون مخلوق را شناخت و شاخ بهش نداد. خوبه حالا مسی، رونالدو ، رونادینیو و .. غیره نیستند والا چه میکردند. یک مثال برای من بزنید که توی عرصه بین المللی برای آبروی ایران یک بازی درست و حسابی کرده باشند. فقط ادعا. صد رحمت به علی دائی که حداقل اسم ایران را یک جایی توی رنکینگهای بین المللی جای داده و ما توی بحث فوتبال حرفی برای گفتن داریم و با افتخار میگیم آقای گل فوتبال از کشور ماست.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 19:42
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
بعد از اولین باخت موقعیی‌ که همه اسم علی‌ کریمی‌ صدا زدن تازه میفهمه اسطوره یعنی‌ چی‌....به قول علی‌ پروین میگفت آقای دایی تو معروفی ولی‌ محبوب نیستی‌.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:23
داماهی - بندرعباس - ایران
علی دایی معروف به علی تفی یک عقده ای پول پرست به تمام معنی است وبه محبوبیت بیش ازحد علی کریمی که یک متعصب پرسپولیسی بود حسودی میکنه امسال مطمئنن باعملکردضعیفش ازپرسپولیس اخراج میشه.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:46
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
دست بردارید از این تیتر هاى زرد و خبرهاى خاله زنکى! کى تصمیم گرفته بوده این شماره بایگانى بشه که حالا دایى اجازه نداده بوده!؟ کى و کجا تو فصل پیش بازیکنها به احترام على کریمى پیراهن ٨ رو نپوشیدن و دایى مجبور!! شد این پیراهن رو به اسپانوویچ بده!؟ مگه شماره ٧ على پروین که به نوعى صاحب پرسپولیس به حساب میاد بایگانى شد که حالا ٨ کریمى بخواد بشه!؟ اگر قرار بود این شماره ها بایگانى بشن که اصلا حتى نوبت پوشیدنش به خود على کریمى هم نمى رسید که!!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 22:46
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
این شماره رو باید می‌دادند به کسی‌ که پرسپولیسی باشه نه اینکه طرف یک فصل میاد اینجا توپ میزنه ، فصل بعد هر جا بهش پول بیشتر بدن میره اونجا . علی‌ دایی معروف هست اما محبوب نیست . غرور سراسر این آدم رو گرفته . در ضمن نگاه کنید که علی‌ دایی به چه تیم‌‌های گل زده . عشق است پرسپولیس و علی‌ فقط کریمی‌ ...................
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 22:50
agh mirza - رشت - ایران
علی دایی هنوزم به کریمی حسودی میکنه چون میدونه خیلی از اون محبوب تره و می خواد به قول خودش از جاودانه شدن علی کریمی جلو گیری کنه.زهی خیال باطل
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 05:51
*پسر شجاع* - تهران - ایران
راستش من موندم این همه که از علی کریمی تعریف میکنن واقعا افتخارات این بازیکن در سطح باشگاهی ملی و شخصی چی هست ..یعنی این بازیکن در سطح باشگاهی و ملی و شخصی چه مقامهایی بدست آورده..تا جایی که من یادم میاد فقط یه بار بهترین بازیکن آسیا شده..حالا چطور تبدیل به اسطوره شده واقعا جای تعچبه..اگه قراره یه نفر رو به عنوان اسطوره قبول کنیم همین دایی از همه بیشتر حقش هست..شاید تنها بازیکن ایرانی که مردم دنیا بشناسن همین دایی هست..سالها تو اروپا در تیمهای سرشناش بازی کرده تو جام باشگاههای اروپا بارها گلزنی کرد گلهایی که به چلسی زد هنوز در خاطرم هست..فینال جام باشگاههای اروپا رفت در سطح ملی بیشترین بازی ملی داره بهترین گلزن جهان هست ..قهرمان لیگ برتر ایران شده..همیشه با تمام توان تعصب برای تیم ملی بازی کرده...
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
کریمی رو تنها چیزی که ازش یادم میاد همیشه فقط دریبل میزد که از 5 تا بازی 4 تاش بیهوده بود و فقط دور خودش میچرخید و کار گروهی رو مختل میکرد و یه بازی دریبلهاش میگرفت و تیم خوب نتیجه میگرفت مثل بازی با کره که 4-3 ایران برنده شد و کریمی 3 گل زد ولی واقعا مثل اون بازی کره برای کریمی چند بار در تیم ملی یا باشگاهی اتفاق افتا
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:03
ommolfesad - تهران - ایران
mir1976 - واشنگتن - آمریکا. چرا مغلطه میکنی ؟؟ فقط اینو بگم برو ببین اولین گل ملی جادوگر تو کدوم فینال بوده و باعث کسب چه رتبه و چه رنکینگی شده ! علی کریمی هافبک بوده با این حال سومین بازیکن پرگل طول تاریخ ایران هست با 38 گل ملی !! صد البته که به خاطر دیدگاه حق طلبانه و آزادی خواهانه (سبز) چند سال هم تیم ملی دعوت نکردنش که اگه میرفت چی میشد !! معلومه هنوز علی کریمی رو نشناختی بچه جون
جمعه 3 مرداد 1393 - 00:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.