روایت اصولگرایان ایرانی از سکس در غرب

ایران وایر , شیما شهرابی

روسری‌اش را جلو می‌کشد. نگاهی به فیلم روی میزش می‌اندازد و می‌گوید: «تو این خواننده را می‌شناسی؟ اصلا معلوم است که زن است یامرد؟» منتظر جواب من نیست، حرفش را ادامه می‌دهد: «این‌ها مثل حیوانات زندگی می‌کنند. فقط دنبال برآورده کردن نیازهای جنسی‌شان هستند. فرقی ندارد کنار یک زن بخوابند یا مرد. از سگ بچه‌دار شوند یا از...» حرفش را می‌خورد، صدایش را پایین میاورد و میگوید: «می‌دانستی همین خواننده، رقاص یا هر چه اسمش را می‌گذاری با حیوانات رابطه برقرار می‌کند؟» این جمله را طوری می‌گوید که انگار از جزئیات رابطه او با حیوانات با خبر است. اینجا مدرسه راهنمایی دخترانه هدی است، اوایل دهه هفتاد. به جرم داشتن فیلم شوی مایکل جکسون رو به روی معلم پرورشی نشسته‌ام و برای اولین باراست از رابطه انسان با حیوان می‌شنوم، رابطه‌ای که به قول معلم پرورشی‌در بین غربی‌ها بسیار رایج است.

حالا پس از خواندن جملات حجت الاسلام مهدی بیاتی، مدیر مرکز راهبردی عفاف و حیا به بیست سال پیش برمی‌گردم، به همان روزهایی که معلم دینی و مربی پرورشی از عدم جذابیت زنان غربی برای مردان و شکست عاطفی و طلاق و روی اوردن آنها به حیوانات تعریف می‌کردند تا دانش‌آموزان را به رعایت حجاب اسلامی تشویق کنند.

مهدی بیاتی نیز از همین روش استفاده کرده است. او در گفت و گو با خبرگزاری رسا متعلق به حوزه علمیه گفته است: «رشد فمینیست در غرب و این‌که 60 درصد زنان غرب،‌ سگشان را برای هم‌خوابی به مردها ترجیح می‌دهند، اثر ترویج بی حجابی و کاهش آستانه تحریک پذیری زن است.» او مشخص نکرده که  این آمار را چگونه به دست آورده اما به تحریک امیز بودن موی زن اشاره کرده است: «رسول اکرم در روایتی فرموده‌اند:در موی زنان اثری در مردها است که آنان را به شهوت می‌کشاند؛‌ این امر شاید در علوم روز ثابت نشده باشد، ولی از زبان کسی برتابیده که سخنش جز واقع نیست و باید دانست که با ترویج و عادی شدن بی حجابی، قوه شهوت آقایان نیز کاهش می‌یابد و این به نفع بانوان نخواهد بود.»

این اولین بار نیست که روحانیون و مبلغان دینی در ایران، برای تبلیغ حجاب از آلودگی جوامع غربی به فساد و ناهنجاری‌های سکسی و ارتباط آن‌ها با بی حجابی حرف می‌زنند. شاید یکی از عجیب ترین صحبت‌ها در این مورد حرف های حجه‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری عضو جبهه پایداری و رئیس هیات مدیره موسسه سیره شهدا باشد.

او چندی پیش  باشاره به این که ارتباط میان زن و مرد در غرب از ارتباطات حیوانات بدتر است. گفته: «درغرب وقتی یک زن با چند مرد ارتباط برقرار کرده و مشغول می‌شود افراد افتخار می‌کنند در حالی که در حیوانات نیز این‌گونه نیست که یک ماده به صورت هم‌زمان با چند نر ارتباط برقرار کند.»

ماندگاری که از روحانیون نزدیک به حاکمیت است معتقد است که فرهنگ ایران به فرهنگ غرب نزدیک شده و از فرهنگ اسلام فاصله گرفته است. به گزارش خبرگزاری حوزه او در یک جلسه سخنرانی از زنان و مردان ایرانی خواسته بعد از تماشای ماهواره از رابطه جنسی دوری کنند، تا ابتذال روی نطفه کودک‌شان تاثیر نگذارد: «متأسفانه برخی از افراد حتی در انعقاد نطفه کودکان خود نیز دقت نمی‌کنند، یعنی پس از تماشای ماهواره و گوش دادن به آهنگ‌های نامناسب نطفه را منعقد می‌کنند در حالی که تمام این‌ فعالیت‌ها در نطفه کودک اثر گذار است.»

پوشیدن ساپورت در ایران به یکی از معضلات مسئولان تبدیل شده. معضلی که از سوی علی مطهری نماینده تهران به  صحن علنی مجلس کشید.  مطهری همزمان با نمایش عکس‌ زنان و دختران ساپورت پوش در صحن علنی مجلس با شبکه خبر گفت‌و گو کرد او بی حجابی را عامل همجنس گرایی و ارتباط با حیوانات در غرب دانست . مطهری برای توضیح اهمیت و مزایای فردی حجاب گفت: «انحرافات جنسی، همجنس گرایی و ارتباط با حیوانات در غرب به دلیل افسارگسیختگی و زیر پاگذاشتن اخلاق، به وجود آمده است. در حالی که حجاب جلوی همه این‌ها را می‌گیرد.»

یکی از بامزه ترین روایت‌ها از سکس در غرب اما متعلق به محسن قرائتی است. رئیس نهاد اقامه نماز و از روحانیونی است که سال هاست با سبک مخصوص به خود به تبلیغ احکام اسلام مشغول است. او در یکی از جلسات سخنرانی‌اش درباره حجاب می‌گوید: «غربی‌ها در سکس هم کلاه رفته سرشان.» او در توضیح این جمله بوسه  یک دختر و پسر آمریکایی را با بوسه مادربزرگش مقایسه می‌کند و می‌گوید: «در آمریکا که بودم، دختران و پسرانی را می‌دیدم که همدیگر را می‌بوسیدند اما انگار کاهگل را می‌بوسند. بوس‌شان سفت نبود. چون از صبح این مثلا نود و ششمین نفری بود که می‌بوسیدند اما مادربزرگ ما که صورتمان را می‌بوسید انگار مک می‌زد.» او که با خنده حضار رو‌به رو می‌شود، می‌گوید: «آن‌ها فکر کرده‌اند اگر آزادی باشد به نفع شان است اما کلاه رفته سرشان.»

حسن یوسفی اشکوری محقق و روحانی نواندیش در گفت و گو با ایران وایر درباره چنین اظهارنظرهایی با تاکید بر اینکه " اسلام فقه گسترده‌ای داردو در این فقه به روابط اجتماعی از جمله روابط خانوادگی نظر دارد" می گوید: "من هم با شنیدن این حرف‌ها کمتر از شما دچار شگفتی نمی‌شوم و با خودم می‌اندیشم که آیا این آقایان خودشان دچار توهم و تخیل هستند یا اطلاعات غلط دریافت می‌کنند؟ اما واقعا پاسخ روشنی برای این هذیان‌گویی‌ها نمی‌یابم. "

او با اشاره به اینکه چنین اظهاراتی سابقه دار است، اضافه می کند: " این موضوع از اوایل انقلاب وجود داشت. من یادم می‌آید، بنی‌صدر که از پاریس آمده بود در ارتباط با فلسفه حجاب گفت: از موی سر زن اشعه‌ای ساطع می‌شود که مرد را تحریک می‌کند یا می گفت بر اساس یک آیه قران، بعضی زن‌ها با کتک تحریک جنسی می‌شوند. البته الان طرفداران آقای بنی‌صدر این موضوع را انکار می‌کنند. اتفاقا هفت هشت سال پیش هم آقای مکارم شیرازی با استناد به همین موضوع این آیه را تفسیر کرد و گفت: « بعضی زن‌ها با کتک تحریک می‌شوند.» خب! وقتی اقای بنی‌صدر به عنوان یک متفکر مسلمان مذهبی و فرنگ رفته برای توجیه احکام اسلام به هرچیزی متوسل می‌شود، از آقای مکارم چه توقعی است."

اما استفاده از کلمات توهین‌آمیز در خصوص شیوه زندگی و روایت از سکس مردم در غرب، تنها از سوی روحانیان و مسئولان برای تبلیغ اسلام صورت نمی‌گیرد.

زمستان گذشته سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفان  که در جمع مردم آمل سخنرانی می کرد برای سرزنش مذاکره کنندگان با آمریکا به این شیوه رجوع کرد. او  آماری ارئه داد که منبع آن مشخص نشد: «۳۵ درصد کسانی که در امریکا به دنیا می آیند، حرام زاده هستند.» چند ماه بعد حسن رحیم‌پور ازغدی از نظریه پردازان نزدیک به حاکمیت و از اعضای شورای انقلاب فرهنگی که در دانشگاه شهید بهشتی درباره حقوق بشر سخن می‌گفت، پا را فراتر گذاشت و گفت: «در جامعه غربی 75 درصد از کودکان پدران خود را نمی‌شناسند و نزد مادر خود بزرگ می‌شوند، برای اینکه اصل بر روابط جنسی است.» او این جملات را در دفاع از حکم سنگسار در اسلام بیان کرد و گفت: «کشورهای غربی چطور این حکم را ضد قوانین حقوق بشر می دانند در حالی که در اسلام عقده جنسی وجود ندارد. چون در اسلام ازدواج، کامل‌کننده ایمان است در حالی که در مسیحیت ازدواج امری غیرالهی است.»

ماه گذشته نیزحسن عباسی که از سوی رسانه های اصولگرا به عنوان یکی از تئوریسین های برجسته جمهوری اسلامی معرفی می شود، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با موضوع منشور جهانی حقوق بشر سخنرانی می‌کرد. او در بخشی از سخنرانی خود گفت: «حقوق بشر غربی، رابطه با محارم را تائید می‌کند. به ندرت در حیوانات یافت می‌شود که حیوانی با محارم خود ارتباط داشته باشد. اما امروز انسان غربی در بعد حیوانی خود تا اینجا پیش رفته است که تحت عنوان حقوق بشر بر این روابط را صحه می‌گذارد.» عباسی در یکی دیگر از سخنرانی‌هایش که از تلویزیون ایران پخش شده می‌گوید: «۱۰۰ در صد مردان در آمریکا، پس از ازدواج روابط آزاد جنسی دارند در حالی که در ایران شاید از هر ده هزار ایرانی دو نفر زن دوم بگیرند. آنوقت آمریکایی‌ها فریاد حق برابر زن و مرد سر می‌دهند.»

او در بخش دیگری از سخنرانی‌اش می‌گوید: «اساس تفکر شیعه در حیاست و  غرب برای نابودی شیعه سراغ زنان و دختران می‌رود.» عباسی در این خصوص مثال جالبی می‌زند. این مثال با لحن خود عباسی که از صداو سیمای جمهوری اسلامی پخش شده نوشته می‌شود: «این زنه انوشه انصاری را می‌فرستند فضا با چند تا مرد که چه بشود. می‌خواهند حیا را بکشند. حیاکشی، شاه بیت فمنیسم است. فمنیسم هم همان چیزی است که در لایف استایل آمریکایی خوابیده است.»

پس از خواندن این سخنان، یاد معلم‌ها و حرفهایشان در مدرسه می‌افتم. اسم و فامیل معلم پرورشی را در فیس بوک جستجو می‌کنم. او هم اهل فیس بوک شده، هنوز حجاب دارد اما نه به سختی آن روزها. عکس دخترش را که همکلاسی‌مان بود، می‌بینم و از روی کنجکاوی وارد صفحه‌اش می‌شوم. حجاب ندارد، اما چیزی که بیشتر متعجبم می‌کند ازدواجش با یک پسر انگلیسی است. دوباره یاد حرف های مادرش درباره غربی‌ها می‌افتم. مادرش می‌گفت: «نود درصد غربی‌ها مشکلات جنسی دارند. تحریک نمی‌شوند و اغلب‌شان با حیوانات ارتباط دارند.»

+75
رأی دهید
-10

MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
من بیشتر عمرم رو اینور دنیا زندگی‌ کردم.به هیچ وجه هم با حجاب و این مزخرفات موافق نیستم.اما خیلی‌ از اظهار نظر‌های بالا چندان غلط هم نیست.میتونید به سایت‌های پورنو گرافی رجوع کنید.فرضاً همخوابگی با حیوانات شاید در خیلی‌ از جاهای دنیا وجود داشته باشه اما قبح و شرمی برای اینکار در غرب وجود نداره.یا میزانش حداقله.با عرض معذرت از همه آگاهان و با معلومات‌های این سایت میخوام عرض کنم که زنی‌ که با سگی‌ جلوی دوربین هم خوابه میشه بعد میدونم تصور درستی‌ از سکس و اخلاقیات داشته باشه.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 01:15
باور عمیق - قم - ایران
خانم شیما شهرابی .. اونموقع که مقاله نویس روزنامه اعتماد و شرق بودید از این چیزها نمینوشتید . از وقتی مورد لطف ((جامعه بهایی)) قرار گرفتید ، 180 درجه چرخیدید شما .. اینهمه صغری و کبری آوردی و وصلش کردی به تخیل ازدواج دختر معلم پرورشی با یک انگلیسی یقینا مسلمان ، که بگویی چه؟ خانم . غرب نه مولد پورنوست .. غرب نه مبلغ و پشتیبان همجنسگراییست . غرب نه پیشتاز صنعت prostitution است . غرب اصلا گل است گل . شما بهت تو آمریکا خوش بگذره . دلارهای ((بهایی)) بهت برسه . نوش جانت ..
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 01:32
خانه کجاست - لندن - انگلیس
با حیوانات هم بستر شدن ( سکس )مرکزش تو اروپا کشور سوریزلند که اکثریت مردمان این کشور تجربه هم آمیزی جنسی رو با حیوانات خانگی دارند و حتی کلوپ های است تو این کشور که به صورت نمایش زنده هم آمیزی با حیوانات رو نمایش میگذارند و مردمش کلی افتخار به این فرهنگ میکنند
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 02:00
Shahin.Orel - تهران - ایران
خدا رو شکر که اسلام راه حل این مشکل رو پیش پای مومنین گذاشته , علامه مجلسی میفرمایند , در صورتی که مرد مسلمان با شتر معاشقه کند , باید فردای اون روز شتر رو به ٤٠ فرسخی شهر برده و بفروشه , و گوشت این شتر به شخص حرام خواهد بود , همینطور در رابطه با شتر سفارش شده که نردبان و افسار شتر حتما مال حلال باشد
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 02:32
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
آقا ما زنمنو زدیم تا تحریک بشه زنگ زد پلیس اومد خودمونم که از تحریک افتادیم هیچ الانم تو بازداشت به سر می‌برم....آقا داغونما داغون.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:00
shahin.orel - تهران - ایران
حضرت امام خمینی ,در تحریر‌الوسیله میفرمایند , اگر کسی حیوانی را وطی کند(نزدیکی با حیوان داشته باشد) و منی از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد، احتیاط واجب است که غسل کند و وضو بگیرد.[1] اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی کند گوشت آنها حرام می‌شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.[2] اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند بول و سرگین (ادرار) آنها نجس می‌شود و باید بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.[3] ( خواهش میکنم توهین نفرمایید , ایشون این قوانین رو از قبر پدرشون استخراج نکردن , ایشون با آگاهی کامل به دین اسلام این راه کار هارو برای مومنین پیدا کردند , در رساله همه مراجع تقلید , احادیث و سخن معصومین (ع ) نمونه هایی از ارتباط با حیوانات هست )
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:03
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
این چرندیات چیه؟ اینطور که من این سالها می بینم خیلی صداقت و وفاداریشون از اسلامی گراها بیشتر بوده ... با کسی بازی نمی کنند .. احمق های دروغ گو.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:23
paksan - آمریکا - آمریکا
جوامع غربی شاید در ظاهر و تبلیغات هالیودی و فیلمها و سایتاش در حال سکس با هرچیزی باشند ولی این باعث شده بقیه جامعه یاد بگیرن زمان سکس چه موقع است و زمان کار و تحقیق و کار و تلاش چه موقع. حتی اگر زنی رو لخت ببینند تو محل کار هیچکس دنبالش نیست یعنی اونجا از نظر اکثریت مردم محل کار هستش ولی وقتی با کسی قرار میگذارند می رند دنبال بیرون رفتن و استراحت و سکس. تفاوت کار اینجاست که 300سال طول میکشه حوزه علمیه و غیره کشفش کنند.تو ایران زمان سکس هرموقعی هست که دلت بخواد یعنی وسط بزرگترین پروژه ملی باشند اگر یکی پا بده کار تعطیله.همه جوانها دنبال خونه خالی و بلند کردن زن و دختر مردم هستند حالا چادری باشه یا مانتویی ،بچه داشته باشه یا نه...فساد یعنی این.در غرب مفهوم لب و بوسه تفاوت داره با ایران.کسی جرات نداره توی پاپ یا خیابون به دختری که حتی مست و لخته دست بزنه چون اون زمان زمان سکس نیست و از همه مهمتر راضی هم نیست باید دوطرف بخواهند.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:23
paksan - آمریکا - آمریکا
یک امتحان ساده بکنید.تو ایران با حجاب بسیار کامل بیایید بیرون و برای تاکسی بیایستید خدا نکنه باد بزنه و چادرتون بچسبه به بدنت؟! صدها موتور و ماشین و دوچرخه و پیر و جوان و شیخ ترمز و صف میکشند.حتی اگر بی خیال تاکسی بشی و بخوای پیاده بری بازم میان دنبالت! پلس هم بیاد اون زنه رو دستگیر میکنه؟!حالا شما با یک شورت و کورست بیایید کنار خیابون در هر کشوری غیر مسلمان و دمکراتیک، نود درصد مردم و ماشینها بدون توجه از بقلت می گذرند و توجهی بهت نمیکنند!اون ده درصد هم حاضرم زندگیم رو شرط ببندم اکثراً مسلمانهایی هستند که اونجا زندگی میکنند وبعضی از آمریکای جنوبی و آفریقا و در نهایت سفیدهای اروپایی ولی توجه کنید حتی این ده درصد هم بیشترشون فقط در حد نگاه کردن و رد شدن هستش و شاید دودرصد پیدا بشوند که ترمز بزنند که قطعاً از مسلمانها هستند پاکستانی و عرب.حالا اگر پلیس بیاد!قطعاً مرده دستگیر میشه زن هم دستگیر نمیشه مگر اینکه زن واقعاً لخت و عورتش بیرون باشه. فرهنگ تحمل و کنترل نفس.برای همین تمام پیشرفتهای دنیا در غرب و ژاپن و کره هستش چون به مرور زمان یادگرفتند هرچیزی جای خودش.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:36
amir-amir - تورنتو - كانادا
معضلات شدید مملکت از جمله مسئله بغرنج هسته اى که کشور را ممکن است به سرحد نابودى ببرد٫ بیکارى بالاى ٢٠ درصد٫ گرانى و تورم بالا که باعٽ فقیر شدن روز به روز اقشار متوسط جامعه را داشته اینها و دهها نوع دیگر مسائلى نیست که در قوه دید و تشخیص بالاى منبرى باشد و چه چیزى اسانتر از آن که افکار جامعه را به سمت مسائل سطحى و ابتدائى مٽل حجاب سوق دهد و یا غرب و شرق را متهم به این و آن کند.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 03:50
خانه کجاست - لندن - انگلیس
شخصا همه این مطلب برای من صحت نداره تأیید نمیکنم درست کفته باشند ولی اینجا رو کاملا درست گفت 75% کودکان در غرب پدر خود رو نمیشناسند یک حقیقت روز کاملا همینطور.اکثریت کودکان اینجا از پدر مادر هستند یک شب کنار هم بخواهیم هستند.حتی این سوال سیتیزن شیپی انگلیس که پرسیده شده؟؟؟how many percentage of children in uk living with step dad or singel mom?دوباره نیاد اینجا یک جنگ راه بندازید این رو تو گوگل سرچ کنید بعد بیاد جنگ کنید بعدشم کامنتم فقط در مورد بریتانیای ها بود نیاید بگید من چون شوهرم بی افم پارتنرم خارجی با من بودی.میلیت فقط بریتانیای نه شاخ آفریقای گفته باشم لشگر کشی نکنید به خاطر این کامنت
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 04:10
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
اسلام ازدواج با کودکان رو مجاز میدونه، چند همسری و حقوق نا برابر زن و مرد، در جامعه های به شدت بسته اسلامی مثل عربستان، پاکستان، افغانستان، یمن و این قبیل کشورها دختر ارزشش بسیار ناچیز است، تا وقتی 14 15 ساله میشود فورا بدون اجازه اش میدهندش به یکی، دو سال نگذشته بار دار میشود، کمی که بگذرد در بین خاله زنک بازی های مادر شوهر و اطرافیان سرکوب و به شدت عقده ای میشود، هیچ وقت معنی انسان بودن را نمیفهمد، عادت میکند و فکر میکند زن یعنی همین، زن خلق شده تا به مرد خدمت کند،
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 08:01
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
2)، رختخوابش را گرم کند و از همه بدتر اینکه اسلام عزیز کاری میکند که زن از زن بودن خودش خجالت بکشد، از صدای خودش، از بدن خودش، از همه چیزی زن بودنش خجالت میکشد. امام علی میگه با زن مشورت نکن چون ناقص العقله چرا؟ چون نصف مرد ارث میبره، و دینشم ناقصه چرا چون در ماه چند روزو نباید نماز بخونن. از اینا بیزارم، ولی شخصا از این زندگی غربی ها هم خوشم نمیاد، بعضی چیزا بهتره در خلوت بمونه. من نمیتونم تصور کنم زنم. قبلا با چند نفر دیگه سر کرده تا زن من باشه و معلومم نیست بعد من یا موازی با من چند نفر هستن، هرچند دو نسل بعد غربی ها فکر میکنم از این هم فراتر میرن، هر جوجه ای اینجا تا موهای بلوغش زمخت میشه میخواد با خواهر و مادر و زن و دخترت بخوابه، من از اینم همونقدر بیزارم که از اسلام زن ستیز
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 08:03
mosafer60 - لندن - انگلیس
بیسوادهی دهان بین برن یکم تحقیق کنن .تو اروپا و هر جای دیگه یه دنیا به جز کشورهای اسلامی سکس با حیوان جرم و حیوان آزاری حساب میشه.این فقط بین مسلمونهاست که راجبش حدیثو فتوا هم دارن .این جناب میرزاده عشقی‌ هم نمیدونم کجای المان زندگی‌ میکنه شاید آالمانه قم
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 10:10
bineshaan - لندن - انگلیس
IRZADEH I ESHGHIM - دوسلدورف - آلمان: برعکس شما من چنین چیزی رو تو ۱۵ سال گذشته نه شنیدم و نه دیدم .
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:10
star44 - یوتبوری - سوئد
خودتون هم که همینطورید , رکورد زدید حتی تو این مسائل .
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:17
raha1984 - هامبورگ - المان
نه کم مردان در کشورهای اسلامی خودشون رو با حیوانات ارضاع میکنند و کثافت کاری کم دارنند !!!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:08
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف - آلمان
مسافر‌,آگاه,‌با معلومات,‌لندن نشین.این همه سایت‌های پورنو گرافی با حیوانات به شکل قانونی‌ وجود داره.نام شرکت‌ها ثبت شده.خانم‌ها و آقایان بازیگر اسم و مشخصات شون معلومه.بعد شما میفرمایید جرمه و پیگرد قانونی‌ داره.لطفی‌ کن نظری به کامنت خانه کجاست بنداز.من نمیدونم راست میگه یا نه‌!اما با یک سرچ ساده میتونید کلوپ های لایف شو ‌ زیادی رو در اینباره به شکل کاملاً قانونی‌ وسط اتحادیه اروپا پیدا کنید.باشه- قبول! با اتکا‌ به معلومات بی‌ پایان شما من مقیم قم-‌اما به شرفت قسم ماست سیاه نیست.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 13:15
Afshin London - لندن - انگلستان
با این سخنان حکیمانه از قرائتی مذلف گرفته تا این دستمال بدستان رژیم آخوندی میشه براحتی نتیجه گیری کرد که مسلمانان عزیز همه چیز را با کمک پایین تنه خویش محک میزنند در صورتی غیرمسلمانان و کافران اصلن آدم نیستند و با مرد و زن و حیوانات همخوابگی میکنند !! در حالی که این اسلام عزیز است که هم برای سکس با بچه ها قوانین تعیین کرده هم برای سکس با حیوانات گفته که چکار باید کرد ! سکس با عمه در هنگام زلزله که بچه هم تولید بشه از رشته های تخصصی هر آخوندیه
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 16:51
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
بی‌ نشان جان.شما ندیدید دلیل نمیشه وجود نداشته باشه.من دیدم.شما هم اگه نخوای خودت رو به کوچه علی‌ چپ بزنی‌ چیزهای زیادی میبینی‌.اگر برات تهوع آوره سایت‌هایی‌ رو که گفتم سرچ کنی-‌ میتونی‌ سری به واژه‌های jimmy savileو fritzelو dutroux marc بزنی‌.
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 18:16
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف - آلمان
اسلام‌مسلمان‌ها -قوانین اسلامی رساله بد بد بد و منحرف!من نمی‌‌فهمم چرا بعضی‌‌ها با استناد به بد بودن بعضی‌‌ها میخوان بعضی از واقعیت هارو انکار کنن و مغلطه کنن؟بدتر از اون اینکه مثل این بی‌ نشان میخوان خودشون رو به ندیدن بزنن گویی که داریم سر کوچه مون بحث می‌کنیم و دسترسی‌ به گوگل و یاهو برامون مقدور نیست!
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 18:28
shahin.orel - تهران - ایران
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف - آلمان زیاد خوب ای دی MIRZADEH I ESHGHI رو جعل نکردید , تابلو بود ! اینجا کسی نگفت اگه یکی هم لگد میزنه هم گاز میگیره خیلی بده پس باریکلا به این که فقط لگد میزنه گاز نمیگیره ! محض اطلاعتون , اگه کسی تو آلمان با یک اسب رابطه جنسی داره , این کار غیر قانونی , این کار خارج از عرف جامعه , این کار جرم و تعروض به حقوق حیوان محسوب میشه , و اگر این کار به دادگاه کشیده بشه , همه تلاش در برگرداندن حقوق اون اسب صورت میگیره ولی دراسلام , اگر کسی عاشق قاطرش شد , نمیگه این کار بده نکنین , نمیگه این حیوون رو نجات بدین , میگه ببرین ٤٠ فرسخی شهر بفروشین و بکشین . و وقتی این مقاله تصمیم به نشان دادن چیزی در غرب داره و معتقده جامعه اسلام مبرا از توحشه , این مقایسه پیش میاد و شما ناتوان از درک دلیل این مقایسه همه توانائی ها و ارزش های جامعه آلمان و همه ناتوانایی های خاور میانه رو نمیبینید .
‌چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 21:06
parsi6 - نیویورک - آمریکا
یه ویدئو کلیپی دیدم که یه هلی‌کوپتر نظامی آمریکایی با دوربین قابل دید در شب، از یه عراقی‌ که داشت با یه الاغ سکس میکرد فیلم میگرفت. ضمن گفتگو روی بیسیم، خلبان یا کمک خلبان داشت گزارش میکرد که این عراقی‌ مسلمان مخلص برای ادرار کردن ماشین اشو رو نگاه داشته و درحالیکه زن و بچه آاش تو ماشین منتظر آاش هستند بطور اتفاقی‌ الاغ رو دیده و داره با هاش سکس میکنه. حالا سوال اینجاست که کدوم حیوون رو باید ۴۰ فرسخ برد و سر برید?
‌پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.