پافشاری حماس بر پیش‌‌شرط‌های آتش‌بس با اسرائیل.

+21
رأی دهید
-6

Azadikhah - تكسل - هلند
در حقیقت بی ارزش ترین حیات انسانی در روی کره زمین، حیات انسان خاورمیانه است که ملعبه دست حکام محلی بی وجدان مسلمان و یهودی شده است!یک عده ماجراجوی کثیف دلال پیشه که از روزی که خود را شناخته ایم شاهد هستیم مرگ کسب و کار انها و جنگ و بی ثباتی و دربدری مردم بدبخت خاورمیانه,امرار معاش و بهانه ای برای سر کیسه کردن مالیات های پرداخته شده از دسترنج کارگران و کارمندان و مردم زحمتکش جهان صنعتی و کشورهای نفتخیز است؛ مردمی که از ابتدائی ترین امکانات رفاهی محروم هستند!انها مایل به ختم غائله نیستند چون به باجخوری و پول گدائی عادت کرده اند و اگر صلح برقرار شود دیگر دلیلی باقی نمی ماند که سالانه میلیاردها دلار از دارائی های ملل مختلف از جمله ملت بی سالار ایران به خزانه ادمکشان خاورمیانه عربی یعنی لبنان و سوریه و فلسطین و اسرائیل سرازیر شود! یک مشت ابله بی لیاقت به اسم سیاستمدار ! به بهانه دشمنی با یکدیگر ملل ستمدیده سرتاسر خاورمیانه را اسیر نگاهداشته اند!
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 19:05
bineshaan - لندن - انگلیس
قسمت اول: جمهوری اسلامی پشت پرده کشتن ۳ اسر ائیلی و متعاقبا حمله و کشته شدن صد ها کودک فلسطینی است. این رژیم دلیل های کافی برای شروع این جنگ توسط اسرائیل داره. اسرائیل تو مذاکرات اتمی به فرانسه و آمریکا فشار زیادی وارد میکرد که بیشترین امتیاز رو بگیرن و محکمترین گارانتی رو بگیرن که رژیم جمهوری اسلامی بیشر نتونه دنبال بمب اتم بره. با این جنگ حالا حالا سر اسرائیل گرم میشه وهشداری به اسرائیل که اگه مانع دستیابی متعادل به توافق اتمی بشه به راحتی پرداخت ۲۰-۱۰ هزار دلار پول ناچیز میتونه چنین جنگی رو شروع کنه صدها میلیون دلار به اقتصاد اسرائیل ضربه بزنه٬ ده ها نفر از سربازهاش کشته بشن و موقعیت جهانی اسرائیل رو خراب کنه. کشته شدن ۲۰۰ تا کودک فلسطینی هم به اندازه یه پشه برای آخوندها اهمیت نداره.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 20:11
bineshaan - لندن - انگلیس
قسمت دوم: آخوند ها با این جنگ حماس رو هر چه بیشتر و بیشتر از لحاظ مالی و نظلامی و اطلاعاتی به خود نزدیک میکنند و تحت فرمان و سیطره درمیارن٬ چون حماس کم کم داشت جاش رو از لحاظ متحد با جمهوری اسلامی بخاطر مسایل سوریه از دست میداد. حماس حتی با وجود جنگ افروزیش میدونست که کشتن ۳ اسرائیلی چنین جنگی رو بوجود میاره و بعیده که دست به کشتن اون ۳ اسرائیلی زده باشه. حتی احتمالا روحش هم از چنین ماجرایی که براش درست کردن خبری نداشته باشه.بی وجدان تر از این رژیم فاسد جمهوری اسلامی تو دنیا رژیمی وجود نداره. این تنها ۲-۱ قانع کننده از ۶-۵ دلیلی هست که رژیم جمهوری اسلامی این جنگ رو شروع کرده و به غیر از ۲-۱ تا از آدمکشهاش که این کار رو انجام دادن حتی حماس هم از واقعیت خبر نداره.
‌سه شنبه 31 تير 1393 - 20:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.